Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olisi sun unelma elämä? Missä asuisit, mitä tekisit tms.

Vierailija
22.06.2026 |

Jos raha tai mikää muukaan ei olisi tiellä. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuisimme perheen kera USAssa ja sama työ

Vierailija
22/24 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen talo on hyvä ja tontti, mitä nyt tarvitsisin rahaa tai terveyttä enemmän että saisi kaiken tarvittavan tehtyä. 

Ostaisin kyllä tuon yhden "ei kenenkään maan" tontin jatkoksi.

Ostaisin lapselleni sen asunnon missä on nyt vuokralla.

Rahalla ei saa rakkautta, mutta unelmaelämääni kuuluisi eräs tietty mies, tähän kanssani asustelemaan. Unelmaan kuuluu myös se että oppisin tekemään hyvää ruokaa jota mies saisi syödä töistä tullessaan.

Tässä vaiheessa realismi jo läimiikin märällä rätillä naamaan 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten on ollut koko elämäni eli asun keskellä pientä kirkonkylää omakotitalossa vanhanapoikana. Vinyyli ja cd-levyt, kirjat sekä lehdet ovat olleet aina suurin iloni suklaan ja jäätelön ohella. M66

Vierailija
24/24 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa!