Millainen olisi sun unelma elämä? Missä asuisit, mitä tekisit tms.
Jos raha tai mikää muukaan ei olisi tiellä.
Kommentit (24)
Nykyinen talo on hyvä ja tontti, mitä nyt tarvitsisin rahaa tai terveyttä enemmän että saisi kaiken tarvittavan tehtyä.
Ostaisin kyllä tuon yhden "ei kenenkään maan" tontin jatkoksi.
Ostaisin lapselleni sen asunnon missä on nyt vuokralla.
Rahalla ei saa rakkautta, mutta unelmaelämääni kuuluisi eräs tietty mies, tähän kanssani asustelemaan. Unelmaan kuuluu myös se että oppisin tekemään hyvää ruokaa jota mies saisi syödä töistä tullessaan.
Tässä vaiheessa realismi jo läimiikin märällä rätillä naamaan 😅
Kuten on ollut koko elämäni eli asun keskellä pientä kirkonkylää omakotitalossa vanhanapoikana. Vinyyli ja cd-levyt, kirjat sekä lehdet ovat olleet aina suurin iloni suklaan ja jäätelön ohella. M66
Asuisimme perheen kera USAssa ja sama työ