Pikku pitäjät jotka haluaa noita datakeskuksia eivät tajua että ovat iskukohteita jos syttyy sota
Muutoin saisivat olla ihan rauhassa esim. ohjusiskuilta.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ensimmäinen pelon aihe luulisi olevan sähkön hinnan nousu jo heti siinä vaiheessa kun rakennustöitä aletaan suunnitella
Tässä on peliteoreettinen ongelma. Sähkönhinta on kuitenkin sama koko maassa ja työpaikat syntyy paikallisesti. Eli huonoin tulos on se, että datakeskukset syntyy muualle maahan. Tällöin sähkönhinta nousee, mutta työpaikat kuntaan jää syntymättä.
Pidemmällä aikavälillä datakeskus työllistää vain muutamia ihmisiä.
Kuten esimerkiksi Haminan datakeskuksessa on 500 pysyvää työpaikkaa.
Ei ole pysyviä kaikki.
"Tällä hetkellä Haminassa ovat käynnissä seitsemännen laajennusvaiheen rakennustyöt. Sen arvo on miljardi euroa. Se nostaa Googlen työntekijämäärän Haminassa 500 henkilöön."
Tuosta on suoraan tulkittavissa, että RAKENNUSVAIHE työllistää, ei niinkään käyttö.
Rusakot kyl iskee lähinnä asutuskeskuksiin
Vierailija kirjoitti:
"Pidemmällä aikavälillä datakeskus työllistää vain muutamia ihmisiä."
Tuo on väärä tieto. Iso datakeskus työllistää jatkuvasti suoraan ja välillisesti useita satoja ihmisiä.
"Datakeskukset eivät synnytä satoja kovapalkkaisia työpaikkoja – suurelta osin vartiointia ja siivousta, sanoo professori"
Isot yhtiöt replikoivat datansa ympäri maailaa olevien keskusten välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ensimmäinen pelon aihe luulisi olevan sähkön hinnan nousu jo heti siinä vaiheessa kun rakennustöitä aletaan suunnitella
Tässä on peliteoreettinen ongelma. Sähkönhinta on kuitenkin sama koko maassa ja työpaikat syntyy paikallisesti. Eli huonoin tulos on se, että datakeskukset syntyy muualle maahan. Tällöin sähkönhinta nousee, mutta työpaikat kuntaan jää syntymättä.
Pidemmällä aikavälillä datakeskus työllistää vain muutamia ihmisiä.
Kuten esimerkiksi Haminan datakeskuksessa on 500 pysyvää työpaikkaa.
Ei ole pysyviä kaikki.
"Tällä hetkellä Haminassa ovat käynnissä seitsemännen laajennusvaiheen rakennustyöt. Sen arvo on miljardi euroa. Se nostaa Googlen työntekijämäärän Haminassa 500 henkilöön."
Tuosta on suoraan tulkittavissa, että RAKENNUSVAIHE työllistää, ei niinkään käyttö.
Miksi rakennusmies olisi googlen palkkalistoilla?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi pelottaa av-mammaa enemmän, iltapaskan evästeet vai datakeskukset?
Tiäks mitä? Ei mikään. Me "av-mammat" on koko elämämme eletty miesten keskellä emmekä pelkää teitäkään.
Sinähän pelkäät muita miehiä niin helvetisti, että öyhötät naisvihaa kuvitellen, että kylläpä nyt muut äijät mua arvostaa kun olen näin rohkea.
Naiset ei haaskaa elämää pelkäämiseen ja uhoamiseen vaan elävät omaa elämäänsä. Siksi elämä sujuukin meiltä paremmin kuin sinulta, peräkamariisi kuolevalta syrjäytyneeltä raukalta, jolla ei ole yhtään ystävää. Jonka kaikki ihmissuhteet on ruudun läpi tapahtuvaa elämän simulaatiota ja hoitotiimin palavereja.
ryxqän pelko on tyhmyyden alku. 🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ensimmäinen pelon aihe luulisi olevan sähkön hinnan nousu jo heti siinä vaiheessa kun rakennustöitä aletaan suunnitella
Tässä on peliteoreettinen ongelma. Sähkönhinta on kuitenkin sama koko maassa ja työpaikat syntyy paikallisesti. Eli huonoin tulos on se, että datakeskukset syntyy muualle maahan. Tällöin sähkönhinta nousee, mutta työpaikat kuntaan jää syntymättä.
Pidemmällä aikavälillä datakeskus työllistää vain muutamia ihmisiä.
Kuten esimerkiksi Haminan datakeskuksessa on 500 pysyvää työpaikkaa.
Ei ole pysyviä kaikki.
"Tällä hetkellä Haminassa ovat käynnissä seitsemännen laajennusvaiheen rakennustyöt. Sen arvo on miljardi euroa. Se nostaa Googlen työntekijämäärän Haminassa 500 henkilöön."
Tuosta on suoraan tulkittavissa, että RAKENNUSVAIHE työllistää, ei niinkään käyttö.
Voi kun saataisiin äkkiä datakeskuksia lisää, niin vähä-älyisille voitaisiin järjestää digitaalinen tekoälyagentti edunvalvojaksi, joka voisi muun muuassa kääntää uutiset muotoon. jonka heikkolahjainenkin ymmärtäisi.
Vierailija kirjoitti:
"Pidemmällä aikavälillä datakeskus työllistää vain muutamia ihmisiä."
Tuo on väärä tieto. Iso datakeskus työllistää jatkuvasti suoraan ja välillisesti useita satoja ihmisiä.
Kyllä varmaan joo. Mitä ne tekee? Seuraa katseella niitä vilkkuvia ja välkkyviä ledejä? "Hei kaverit, tää yksi ledi ei ole tuikkinut varttiin?" Pitäiskö ilmoittaa pääkonttoriin?
Sehän se yksi therian joka on niiden Suomen lobbari, tätä selitti teeveessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi pelottaa av-mammaa enemmän, iltapaskan evästeet vai datakeskukset?
Tiäks mitä? Ei mikään. Me "av-mammat" on koko elämämme eletty miesten keskellä emmekä pelkää teitäkään.
Sinähän pelkäät muita miehiä niin helvetisti, että öyhötät naisvihaa kuvitellen, että kylläpä nyt muut äijät mua arvostaa kun olen näin rohkea.
Naiset ei haaskaa elämää pelkäämiseen ja uhoamiseen vaan elävät omaa elämäänsä. Siksi elämä sujuukin meiltä paremmin kuin sinulta, peräkamariisi kuolevalta syrjäytyneeltä raukalta, jolla ei ole yhtään ystävää. Jonka kaikki ihmissuhteet on ruudun läpi tapahtuvaa elämän simulaatiota ja hoitotiimin palavereja.
Eli siis kumpikin pelottaa :D
Asun jo muutenkin pk-seudulla pääradan ja ison voimalinjan sekä moottoriteiden ja Helsinki-Vantaan lentoaseman välissä, joten mikäs tässä muuttuisi?
Strategisia kohteita ovat nämä kaikki.
Se, että sinä pelkäät sotaa, kertoo mistä sinä olet kotoisin, ap. Sinä olet pieni limainen venäläispoika, jolla on vellit pöksyssä, koska jos et trollaile onnistuneesti, sulle tulee käsky rintamalle. Venäjä aikoo valvoa kansalaisiaan myös ulkomailla joten et ole Suomessakaan turvassa FSB:ltä ja rintamapassitukselta.
Tule töihin datakeskukseemme, jos haluat tehdä töitä Tik Tok -videoiden pyörittämiseksi maailman resursseista piittaamatta. Suomalaiset tarjoavat halvan sähkön, omasta pussistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi pelottaa av-mammaa enemmän, iltapaskan evästeet vai datakeskukset?
Tiäks mitä? Ei mikään. Me "av-mammat" on koko elämämme eletty miesten keskellä emmekä pelkää teitäkään.
Sinähän pelkäät muita miehiä niin helvetisti, että öyhötät naisvihaa kuvitellen, että kylläpä nyt muut äijät mua arvostaa kun olen näin rohkea.
Naiset ei haaskaa elämää pelkäämiseen ja uhoamiseen vaan elävät omaa elämäänsä. Siksi elämä sujuukin meiltä paremmin kuin sinulta, peräkamariisi kuolevalta syrjäytyneeltä raukalta, jolla ei ole yhtään ystävää. Jonka kaikki ihmissuhteet on ruudun läpi tapahtuvaa elämän simulaatiota ja hoitotiimin palavereja.
Eli siis kumpikin pelottaa :D
Hyvin rasittava ihminen olet. Ethän sinä ole tyhmä, et ollenkaan. Pärjäät älykkyydessä kastemadolle, joka oppii kivun avulla kulkemaan labyrintissa. Sua pitää vain satuttaa riittävästi että opit asioita.
Datakeskuksia ja vihreän energian hankkeita halutaan, koska ne tuovat kiinteistöverotuloja. Millään muilla sektoreilla ei olevo otettavissa kasvua.
Vierailija kirjoitti:
Tule töihin datakeskukseemme, jos haluat tehdä töitä Tik Tok -videoiden pyörittämiseksi maailman resursseista piittaamatta. Suomalaiset tarjoavat halvan sähkön, omasta pussistaan.
Valita Petterille. Hän se tämänkin mahdollistaa öyhöttäjähallituksensa kanssa. Ne tuskin on tajunneet pakottaa datakeskuksia tuottamaan ite oman sähkönsä aurinkopaneeleilla, jotka asennetaan noiden valtavien laitosten tasakatolle. Ja jotka voidaan tarvittaessa ottaa yhteiskunnan käyttöön sähköntuotantoon samalla kun datakeskuksen tiedonsiirtokaapelit katkaistaan mahdollisen kriisitilanteen sattuessa.
Vierailija kirjoitti:
"Pidemmällä aikavälillä datakeskus työllistää vain muutamia ihmisiä."
Tuo on väärä tieto. Iso datakeskus työllistää jatkuvasti suoraan ja välillisesti useita satoja ihmisiä.
Ei paikan päällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi pelottaa av-mammaa enemmän, iltapaskan evästeet vai datakeskukset?
Tiäks mitä? Ei mikään. Me "av-mammat" on koko elämämme eletty miesten keskellä emmekä pelkää teitäkään.
Sinähän pelkäät muita miehiä niin helvetisti, että öyhötät naisvihaa kuvitellen, että kylläpä nyt muut äijät mua arvostaa kun olen näin rohkea.
Naiset ei haaskaa elämää pelkäämiseen ja uhoamiseen vaan elävät omaa elämäänsä. Siksi elämä sujuukin meiltä paremmin kuin sinulta, peräkamariisi kuolevalta syrjäytyneeltä raukalta, jolla ei ole yhtään ystävää. Jonka kaikki ihmissuhteet on ruudun läpi tapahtuvaa elämän simulaatiota ja hoitotiimin palavereja.
Eli siis kumpikin pelottaa :D
Hyvin rasittava ihminen olet. Ethän sinä ole tyhmä, et ollenkaan. Pärjäät älykkyydessä kastemadolle, joka oppii kivun avulla kulkemaan labyrintissa. Sua pitää vain satuttaa riittävästi että opit asioita.
Naisten älykkyyttä ja ymmärrystä voi havainnoida helposti, kun katsoo youtubesta kissa+printteri-videoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ensimmäinen pelon aihe luulisi olevan sähkön hinnan nousu jo heti siinä vaiheessa kun rakennustöitä aletaan suunnitella
Tässä on peliteoreettinen ongelma. Sähkönhinta on kuitenkin sama koko maassa ja työpaikat syntyy paikallisesti. Eli huonoin tulos on se, että datakeskukset syntyy muualle maahan. Tällöin sähkönhinta nousee, mutta työpaikat kuntaan jää syntymättä.
Pidemmällä aikavälillä datakeskus työllistää vain muutamia ihmisiä.
Kuten esimerkiksi Haminan datakeskuksessa on 500 pysyvää työpaikkaa.
Ei ole pysyviä kaikki.
"Tällä hetkellä Haminassa ovat käynnissä seitsemännen laajennusvaiheen rakennustyöt. Sen arvo on miljardi euroa. Se nostaa Googlen työntekijämäärän Haminassa 500 henkilöön."
Tuosta on suoraan tulkittavissa, että RAKENNUSVAIHE työllistää, ei niinkään käyttö.
Joka siis koostuu 400 puolalaisesta, virolaisesta ja valkovenäläisestä komennusmiehestä ja muutamasta Suomalaisesta työmaavalvojasta?
Voi hitsi. Pakko niistä suunnitelmista on kai luopua, koska datakeskukset sijoitetaan aina taajama-alueelle just ala-asteen ja sairaalan väliin, eikä ilman datakeskusta Venäjä tulisi koskaan iskemään siviilikohteisiin.
venäjän ei kannattaisi rakentaa öljynjalostamoja Moskovaan koska ne ovat vihollisen kohde.
Oikeastaan venäjän ei kannattaisi rakentaa öljynjalostamoja mihinkään. Eikä öljysatamia.