Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain hävetä naisystävän käytöstä perheeni mökillä posket punaisena

Vierailija
21.06.2026 |

Sillä välin kun muut naiset valmistelivat ruokia keittiössä, naisystäväni istui suvun miesten kanssa terassilla siideri kädessään. Koitin epäsuorasti vihjata hänelle, että olisiko keittiön puolella jotain hommaa missä voisit auttaa esim. perunoiden kuorintaa, mutta ei ymmärtänyt yskää. Sama jatkui ruokailun jälkeen, kun muut suvun naiset tiskasivat. Häpesin silmät päästäni naisystäväni käytöstä. Miten tästä eteenpäin?

M31

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui n 10 v sitten. Mieheni perhe on lasja, hänellä on 5 sisarusta, kaikki naimisissa, lapsia jne. Ekana jouluna heti syvään päätyyn. Vanhempien häälahjaksi saatu astiasto on katettuna ja kun ruoka oli syöty, anoppi alkoi nakittaa miniöitä tiskaamaan. Minä pääsin listan pohjalle, koska olin tullut vikana sukuun.

Meille jopa meinasi tulla ero, kun nykyinen mieheni ei nähnyt tässä mitään väärää.

En enää muista oltiinko seuraava joulu minun vanhemmilla vai ulkomailla, seuraavan kerran, kun oltiin siellä, olin tulevasti raskaana.

Kun anoppi sanoi taikasanat ei tiskit itsestään tiskaannu, sanoin älkää mua katsoko, mä olen raskaana ja pitkä seisominen ei tehnyt hyvää. Miniä nro 3 narisi minä en enää kuulu tiskaajaporukkaan.


Avattiin joululahjat ja annoin appivanhemmille isot kasat kertakäyttöastioita, mieheni veljille essuja, joissa luki minä tiskaan jouluna 2010, jne eri vuosilukuja ja pakotin he laittoi ne päälle ja otettiin valokuvia.

Tämän jälkeen ei enää menty jouluksi.

Jopa silloin, kun olin raskasna, mieheni ehdotti mennään yhdessä tiskaamaan.

Muistsn vieläkin, kun kimmastuin, talo täynnä ihmisiä ja raskaana oleva laitetaan tiskaamaan.


Seuraavina vuosina essuista tuli puhe, kun anoppi sanoi taas taikasanat. Joku miniöistä sanoi kenenkäs essussa luki tämä vuosi.

Vierailija
42/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama viime vuonna. Miten kehtaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun en kuulu sinun sukusi naisiin. Ja sitä paitsi siellä hommat menivät rutiinilla ilmankin minua, olisin vain ollut tiellä.

- naisystäväsi.

P.S. Juhannusyönä isäsi sitten yritti kopeloida minua. Onko tuo teidän suvussanne yleistäkin?

Olihan siinä pientä jonontynkää muotoutumassa, niinku kopeloijan selustaan. Mutta se tarzanhuutosi sai kyllä tyngän lakoon ja jätkät pakoon. Huh. 

Vierailija
44/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se sun nyrkkisi (aka naisystäväsi) taaskaan tehnyt mitään, laiska paska kuten muukin inkkeli.

Vierailija
45/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit hävennyt itseäsi, kun et mennyt auttamaan. Ei uusi naisystäväsi ole velvollinen aputytön tehtäviin sukulaistesi luona.

Vierailija
46/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keittiö oli lähtökohtaisesti ”naisten hommia”? Miksi et itse mennyt keittiöön?

Naisystäväsi vain nautti olostaan niin kuin miehetkin teki.

Siskolla oli aikoinaan tuollainen poikaystävä, joka vaan veti lonkkaa kaverinsa kanssa terassilla kun naiset ahkeroi keittiössä. Eipä siitä sitten loppuiän liittoa tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkiotsikko!

Jos tuollainen oikeasti tapahtui saattoivat ne muut naiset olla käärmeissään.

Vierailija
48/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain noita hyvä jätkä naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tarina vuodesta toiseen....

Vierailija
50/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän häpeäsi. Eikö se ole vanha sanontakin, jossa on joku nyrkin ja hellan välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuule tiskaa toisten suvun akkojen kanssa. Mene itse sinne OMAA ÄITIÄSI auttamaan. Ei ole minun äitini, pidä oma sukusi kurissa. 

Vierailija
52/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ensi vuonna miehet hääräilisivät keittössä, naiset voisivat sillä aikaa mennä porukalla lämmittämään saunaa. Siinä samalla voisi naukkailla siideriä ja kaljaa.

Näin meillä tehdään. Akka lämmittää savusaunan ja kantaa veet. Mie hoijan ruuanlaiton. Piiroot leivotaan yhdessä.

Näin meilläkin. Naiset hakkaavat puut, kantavat vedet, lämmittävät saunan, hoitavat rempat ja leikkaavat nurmikon. Me miehet teemme ruoat. Mukava järjestely.

Ai juhannuksenako teillä rempat tehdään ja nurmikko ajetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuollainen enää mikään mökki ole, missä koko suku mahtuu keittiössä hääräilemään.

Vierailija
54/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tarina vuodesta toiseen....

Sama tarina ihan pilkulleen joka kesä. Mistä se löytääkin nuo reippaat naiset, että aina tapahtuu sama härdelli. Vai onko ap sittenkin vain laiska trolli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoritte perunoita tähän aikaan vuodesta? Vieläkö kellarissa on laareittain viimevuotisia?

Suvun naiset olivat ne viimevuonna kasvattaneet

Vierailija
56/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako henkilöä sinne keittiöhommiin olisi edes mahtunut? Montako ihmistä osallistui juhannuksen syöminkeihin? Mikset itse osallistunut valmisteluihin?

Vierailija
57/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko pitää korkki kiinni juhannuksena, jos provot on tätä luokkaa? Tässä tarinassa sinä et ole edes se perunankuorija, sinä olet se peruna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme