Sain hävetä naisystävän käytöstä perheeni mökillä posket punaisena
Sillä välin kun muut naiset valmistelivat ruokia keittiössä, naisystäväni istui suvun miesten kanssa terassilla siideri kädessään. Koitin epäsuorasti vihjata hänelle, että olisiko keittiön puolella jotain hommaa missä voisit auttaa esim. perunoiden kuorintaa, mutta ei ymmärtänyt yskää. Sama jatkui ruokailun jälkeen, kun muut suvun naiset tiskasivat. Häpesin silmät päästäni naisystäväni käytöstä. Miten tästä eteenpäin?
M31
Kommentit (40)
Todella huono trollialoitus incel!
Taisit viime vuonna kirjoittaa saman aloituksen ap.
Vierailija kirjoitti:
Taisit viime vuonna kirjoittaa saman aloituksen ap.
Kun ei muija vieläkään oppinut. Samat virheet vuodesta toiseen.
Ai TAAS, ap.
Tota näyttää sattuvan useaan🤔
Vierailija kirjoitti:
Mua vitjatuttaa oikeasti tuo, että naiset aina ovat keittiössä. Tekis mieli tosiaan istua sidukka kädessä terassilla. Mies aina suunnittelee grillijuhlia ja kyselee, että millon ja millon voitas. Ei kiinnosta yhtään. Ja kun yritän yksinkertaistaa tarjoiluja, niin ei, kun pitää olla lihaa ja sitä ja tätä. Sanoinkin, että jos valmisteluihin osallistuisi myös hänen lapsensa, eikä vain mun, niin voisi kiinnostella enemmän. Mies ei ymmärrä, kun "ei mun lapset oikein osaa". No, niinpä.
No opeta mies kerran hoitaan homma itse. Sopikaa päivä, kutsukaa kaverit ja sitten ko päivänä häivyt jonnekkin. Töihin, salille, keksi jotain. Sano miehelle että käyppä kaupassa ja hoida tää. Niin ja sun lapset häippäsee myös.
Kyllä se oppii kun saa tehdä.
Taas! Ihan uteliaisuudesta kyselen, että onko sama naisystävä kuin edellisellä kerrallakin vai onko mennyt tässä välissä vaihtoon?
Mitä jos ensi vuonna miehet hääräilisivät keittössä, naiset voisivat sillä aikaa mennä porukalla lämmittämään saunaa. Siinä samalla voisi naukkailla siideriä ja kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ensi vuonna miehet hääräilisivät keittössä, naiset voisivat sillä aikaa mennä porukalla lämmittämään saunaa. Siinä samalla voisi naukkailla siideriä ja kaljaa.
Näin meillä tehdään. Akka lämmittää savusaunan ja kantaa veet. Mie hoijan ruuanlaiton. Piiroot leivotaan yhdessä.
Kopiot sitten sen viime vuotisen sepustuksesi tänne.
Vierailija kirjoitti:
Oliko sama naisystävä joka ei jouluna osallistunut suvun naisten kanssa keittiön siivoukseen sillä välin, kun miehet siirtyivät juomaan punaviiniä olohuoneen puolelle? 😌
Meinasin tulla kysymään samaa! On aplla kyallä ehtivä nainen! Vai pitäisikö sanoa kamalan hidas ja ymmärtämätön! Muistan että eräänä jouluna hän siirtyi suvun miesten kanssa polttamaan pikkusikaria ja juomaan konjakkia, vaikka hänen olisi pitänyt osallistua siivoamiseen muiden naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin meillä tehdään. Akka lämmittää savusaunan ja kantaa veet. Mie hoijan ruuanlaiton. Piiroot leivotaan yhdessä.
Näin meilläkin. Naiset hakkaavat puut, kantavat vedet, lämmittävät saunan, hoitavat rempat ja leikkaavat nurmikon. Me miehet teemme ruoat. Mukava järjestely.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin meilläkin. Naiset hakkaavat puut, kantavat vedet, lämmittävät saunan, hoitavat rempat ja leikkaavat nurmikon. Me miehet teemme ruoat. Mukava järjestely.
Kuka tiskaa ja siivoaa? Mukavasti unohdat puolet niistä naisten töistä ja liiottele miesten töitä. Joku veden kantaminen tai saunan lämmitys mikään suurikaan työ ole.
Siis sinulla inceltrollilla ei ole mitään muuta naisystävää kuin temunukke
Miksi te miehet istutte terassilla? Piti hakata klapeja, tyhjentää paskahuussi, leikata nurmikko, kantaa vedet, rempata se terassi ja lämmittää sauna. Jos olet laiskana, niin miksi oletat naisesi tekevän mitään?
Suvun miehet siirtyivät ruoan jälkeen ulos väkevää viinaa siemailemaan ja katsomaa kun eräs hyvin nuorekas 55- vuotias mies teki tyköistuvissa farmareissa sulavia kierrepotkuja pihakoivuun. Häpesin kun tyttöystäväni tuli mukana pihalle vaikka muut naiset menivät keittiöön. Arvatkaa kuinka häpesin silmät päästäni kun muiden hurratessa nuorekkaan miehen sulavia liikkeitä, niin tyttöystäväni totesi kaikkien kuullen "tjaah, ei kyllä mene kolmevitosesta millään ja tuskin saa 20- vuotiasta tyttöystävää"
Oikeasti sun kannattaisi hävetä näitä typeriä, keksittyjä aloituksiasi.
Mua vitjatuttaa oikeasti tuo, että naiset aina ovat keittiössä. Tekis mieli tosiaan istua sidukka kädessä terassilla. Mies aina suunnittelee grillijuhlia ja kyselee, että millon ja millon voitas. Ei kiinnosta yhtään. Ja kun yritän yksinkertaistaa tarjoiluja, niin ei, kun pitää olla lihaa ja sitä ja tätä. Sanoinkin, että jos valmisteluihin osallistuisi myös hänen lapsensa, eikä vain mun, niin voisi kiinnostella enemmän. Mies ei ymmärrä, kun "ei mun lapset oikein osaa". No, niinpä.