No niin, saatiin sitten mökillä juhannuksena aikaan oikea megariita kun pelattuun tosuus vai tehtävä -peliä. Täysi ylireagointi avovaimolta
Mökillä meitä oli kuuden aikuisen porukka, eli kolme pariskuntaa. Minä ja avokki + 2 muuta paria.
Sitten hieman alkoholia juotuamme, pelin aikana toinen vierasparin miehistä kysyi minulta että panisinko hänen tyttystäväänsä jos siitä ei kukaan ikinä saisi tietää.
Vastasin että kyllä, ja siitähän vasta riemu repesi -Ei kysyjän osalta, vaan minun oman avovaimoni. Hän on edelleen suuttunut, eikä puhu minulle juuri mitään, vaikka palasimme jo kotiinkin.
Kertokaa nyt että miten tuollaisesta voi suuttua? Jos tuollainen hypoteettinen tilanne edes tulisi, eikä kukaan saisi tietää, mitä sekään haittaisi?
Kyseessä oli vain peli...
M34
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulimpa vaan sanomaan, että toivottavasti tajuatte molemmat, että suhteenne on käytännössä jo ohi.
Miksi?
Minkä takia naiset ovat noin hemmetin omistushaluisia: "Et saa enää koskaan loppuelämäsi aikana harrastaa seksiä kenenkään muun kanssa"
Mua ei ainakaan haittaisi jos vaimo välillä panisi muitaHanki sitten sellainen avovoima, jolle asia on ok, äläkä sellaista, jolle ei ole, ja sitten vänise täällä siitä. Yhtä yksinkertaista kuin sinä
Ei sitä niin vain "vaihdeta".
Muuten meillä kaikki natsaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulimpa vaan sanomaan, että toivottavasti tajuatte molemmat, että suhteenne on käytännössä jo ohi.
Miksi?
Minkä takia naiset ovat noin hemmetin omistushaluisia: "Et saa enää koskaan loppuelämäsi aikana harrastaa seksiä kenenkään muun kanssa"
Mua ei ainakaan haittaisi jos vaimo välillä panisi muitaMelko varmasti haittaisi
Mikäs vänkääjä se sinä nyt sitten olet? :D
Meinaat että tiedät minua paremmin? Melko hupaisaa
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi noloa jos mieheni vastaisi tuollaiseen kieltävästi. Jos siis kyse olisi minun ystävästäni, joista jokainen on niin täydellinen, että ihan varmasti kuka tahansa panisi. Se mitä tehdään oikeasti käytännössä on ihan eri asia. Sitäpaitsi kaikki me tiedämme, ettei tuollainen salassa pysyisi, joten kysymys on siltäkin osin hypoteettinen.
En kerrassaan jaksaisi ymmärtää palstanaisten mustasukkaisuutta, ellen tietäisi täällä ihan oikeasti kirjoittelevan todella kirjavaa väkeä laidasta laitaan. Myös mm. omia asiakkaitani. Heiltä ei voi odottaa ymmärrystä siitä mikä on ajatusten ja tekojen ero. He ovat vakavissaan sitä mieltä, että jonkun muun ajattelukin on käytännössä pettämistä.
miehen kirjoittama :D
Jotkut ihmiset ovat riidanhaluisia humalassa. Tilanne voi olla "pelkkä väärä katse". Pitäisi ottaa max 3 maljaa. Yhdentekeviä nuo pelit. Jos teidän suhde kaatuu tuohon, niin se olisi kaatunut muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt, kuinka kukaan ikinä voi pelata noin turhaa ja typerää peliä.
Minä ihmettelen, miksi ihmiset vastaavat ns. rehellisesti. Ainoa oikea vastaus tuossa olisi, että en. Siis jos nämä ovat kyllä/ei -vastauksia. Kyllä-vastaus kertoo, että olet valmis, kunhan kaveri sammuu!
Onhan tuohon nyt vaikka kuinka monta oikeaa vastausta. Jos ei panisi, niin ei. Jos panisi, niin kyllä. Asian voi myös heittää täysin lekkeriksi. Tai valehdella. Ihan tilanteen ja ihmisten mukaan.
No jos haluaa säilyttää hyvän kaverin, niin miettii kahdesti, kertoisiko julkisesti olevansa valmis panemaan tämän naista. Pelit on pelejä, mutta tuossa voi varsin hyvin onnistua tuhoamaan sekä oman liittonsa että kaveruuden. Rehellisyys ei ole hyve, jos sillä haluaa loukata.
Se, että kaveri kännipäissään kysyy tuollaista, osoittaa että kaveruus on jo jollakin tavalla katkolla. Ei tuollainen ajatus nyt pelkästään siitä tule, että oma tyttökaveri on hottis.
Mitäs muuten ap:n kaveri asiasta tuumasi?
Sanoisin, että erotkaa nyt heti. Nainen ei unohda nimittäin tuota iltaa ikinä. Ei ikinä. Nainen tulee muistamaan tuon kommentin aina. Se tulee pilaamaan luottamuksen, lopulta vie naisen seksihalut ja lopettaa seksielämän. Kukaan nainen ei suostu elämään miehen kanssa, joka tahtoisi panna toista naista; varsinkaan jotain läheistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt, kuinka kukaan ikinä voi pelata noin turhaa ja typerää peliä.
Sehän on surkealla itsetunnolla varustettujen peli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla avokkisi saa panna kaveriasi. Ja paneekin. Etkä sinä tiedä mitään.
nainen ei pane vaan mies. Ei lautakaan poraa reikää vaan pora.
Naisessa on jo reikä, sitä ei tarvitse porata. Silläpä se sopii hyvin myös panemiseen.
Oot aika nysverö äijä, kun kyselet pskaa jossain vauvapalstalla.
Aloitus "kuulosti" ihan naiselta. :D Semmonen juhannuksen lopetusprovo.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset ovat riidanhaluisia humalassa. Tilanne voi olla "pelkkä väärä katse". Pitäisi ottaa max 3 maljaa. Yhdentekeviä nuo pelit. Jos teidän suhde kaatuu tuohon, niin se olisi kaatunut muutenkin.
No kyllä se pelkkä väärä katse on aika ärsyttävä, jos se jatkuu ja jatkuu. Ilmeisesti ap on kuolannut koko juhannuksen kaverinsa tyttöystävää. Eikä se mitään riidanhalua ole jos kaveri kysyy että panisitko, kunhan halusi osoittaa, että ap:n nolo käytös on huomattu.
Vierailija kirjoitti:
Sano avovaimolle ettei kannata pelata jos ei kestä vastauksia
Tuo vastaushan olisi ollut, vaikkei avovaimo olisi osallistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla avokkisi saa panna kaveriasi. Ja paneekin. Etkä sinä tiedä mitään.
No nyt olet juuri asian ytimessä; Mitä väliä on vaikka avokkisi panisi kaveriani, jos minä en koskaan saisi tietää?
Kerropas.
ap
Läheisten luotettavuudella ei ole sinulle mitään väliä. Ok. Entä jos "avokkisi" tulisi raskaaksi: eikö edelleenkään olisi väliä, vaikka perheeseenne syntyvä lapsi olisi kaverisi? Entä jos saisit pettämisen seurauksena tauteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nainen ei pane vaan mies. Ei lautakaan poraa reikää vaan pora.
Nyt on jäänyt kokemukset sulta vajaaksi..
Vierailija kirjoitti:
;D
Nöyryytit sitten "rakastasi" oikein kunnolla kavereidesi edessä. Toivottavasti nainen jättää sut ja hankkii arvoisensa miehen.
Ei ole olemassa pettämistä, josta kukaan ei saisi koskaan tietää. Siinä on jo kaksiosapuolta touhuissa, etkä edes itsestäsi voi olla varma. Joistakin sen vaan näkee ja pitkälle, että väärin on tehty, olivat vakisuhteessa tai ei.
Miksi ihmiset, joille esimerkiksi pettäminen ei merkitse mitään eivät mene kaltaistensa kanssa?
Itse olen mies ja vastaisin ei, koska en haluaisi asiaa omalletunnolleni vaikka kukaan ei saisi koskaan tietää. Minä tietäisin, enkä voisi enää olla ylpeä itsestäni. Toki olen jo vanhempi 50 vuotias, mutta ketään naistani en ole koskaan pettänyt. Meitä on moneksi myös miehiä.
Melko varmasti haittaisi