No niin, saatiin sitten mökillä juhannuksena aikaan oikea megariita kun pelattuun tosuus vai tehtävä -peliä. Täysi ylireagointi avovaimolta
Mökillä meitä oli kuuden aikuisen porukka, eli kolme pariskuntaa. Minä ja avokki + 2 muuta paria.
Sitten hieman alkoholia juotuamme, pelin aikana toinen vierasparin miehistä kysyi minulta että panisinko hänen tyttystäväänsä jos siitä ei kukaan ikinä saisi tietää.
Vastasin että kyllä, ja siitähän vasta riemu repesi -Ei kysyjän osalta, vaan minun oman avovaimoni. Hän on edelleen suuttunut, eikä puhu minulle juuri mitään, vaikka palasimme jo kotiinkin.
Kertokaa nyt että miten tuollaisesta voi suuttua? Jos tuollainen hypoteettinen tilanne edes tulisi, eikä kukaan saisi tietää, mitä sekään haittaisi?
Kyseessä oli vain peli...
M34
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla avokkisi saa panna kaveriasi. Ja paneekin. Etkä sinä tiedä mitään.
No nyt olet juuri asian ytimessä; Mitä väliä on vaikka avokkisi panisi kaveriani, jos minä en koskaan saisi tietää?
Kerropas.
ap
Seksitaudit, ei toivottu raskaus (sinä kasvatat kavetin mukulan) etc. Onhan tuossa vaihtoehtoja.
Itse en keksi ketään toista henkilöä, jota tahtoisin panna mieluummin kuin puolisoani.
Typerää pelata tollaisia pelejä, aikuiset ihmiset.
Ja oikea vastaus olisi ollut "ei." Ja sillä siisti. Itse asiassa kaikkein typerin oli se äijä, joka tuon kysymyksen esitti. Mitä keskenkasvuista porukkaa oikein olette?
Kasvakaa aikuisiksi.