Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin, saatiin sitten mökillä juhannuksena aikaan oikea megariita kun pelattuun tosuus vai tehtävä -peliä. Täysi ylireagointi avovaimolta

Vierailija
21.06.2026 |

Mökillä meitä oli kuuden aikuisen porukka, eli kolme pariskuntaa. Minä ja avokki + 2 muuta paria.
Sitten hieman alkoholia juotuamme, pelin aikana toinen vierasparin miehistä kysyi minulta että panisinko hänen tyttystäväänsä jos siitä ei kukaan ikinä saisi tietää.
Vastasin että kyllä, ja siitähän vasta riemu repesi -Ei kysyjän osalta, vaan minun oman avovaimoni. Hän on edelleen suuttunut, eikä puhu minulle juuri mitään, vaikka palasimme jo kotiinkin.

Kertokaa nyt että miten tuollaisesta voi suuttua? Jos tuollainen hypoteettinen tilanne edes tulisi, eikä kukaan saisi tietää, mitä sekään haittaisi?
Kyseessä oli vain peli...

M34

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää pelata tollaisia pelejä, aikuiset ihmiset.

 

Ja oikea vastaus olisi ollut "ei."  Ja sillä siisti.  Itse asiassa kaikkein typerin oli se äijä, joka tuon kysymyksen esitti.  Mitä keskenkasvuista porukkaa oikein olette?

 

Kasvakaa aikuisiksi.

Vierailija
82/83 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla avokkisi saa panna kaveriasi. Ja paneekin. Etkä sinä tiedä mitään.

No nyt olet juuri asian ytimessä; Mitä väliä on vaikka avokkisi panisi kaveriani, jos minä en koskaan saisi tietää?
Kerropas.

ap

Seksitaudit, ei toivottu raskaus (sinä kasvatat kavetin mukulan) etc. Onhan tuossa vaihtoehtoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en keksi ketään toista henkilöä, jota tahtoisin panna mieluummin kuin puolisoani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi