Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin, saatiin sitten mökillä juhannuksena aikaan oikea megariita kun pelattuun tosuus vai tehtävä -peliä. Täysi ylireagointi avovaimolta

Vierailija
21.06.2026 |

Mökillä meitä oli kuuden aikuisen porukka, eli kolme pariskuntaa. Minä ja avokki + 2 muuta paria.
Sitten hieman alkoholia juotuamme, pelin aikana toinen vierasparin miehistä kysyi minulta että panisinko hänen tyttystäväänsä jos siitä ei kukaan ikinä saisi tietää.
Vastasin että kyllä, ja siitähän vasta riemu repesi -Ei kysyjän osalta, vaan minun oman avovaimoni. Hän on edelleen suuttunut, eikä puhu minulle juuri mitään, vaikka palasimme jo kotiinkin.

Kertokaa nyt että miten tuollaisesta voi suuttua? Jos tuollainen hypoteettinen tilanne edes tulisi, eikä kukaan saisi tietää, mitä sekään haittaisi?
Kyseessä oli vain peli...

M34

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulimpa vaan sanomaan, että toivottavasti tajuatte molemmat, että suhteenne on käytännössä jo ohi.

Miksi?

Minkä takia naiset ovat noin hemmetin omistushaluisia: "Et saa enää koskaan loppuelämäsi aikana harrastaa seksiä kenenkään muun kanssa"

Mua ei ainakaan haittaisi jos vaimo välillä panisi muita

Se voi tuntua sinusta pahalta, että vaimo on omistuksenhaluinen ja vaimosta pahalta, että sinä haluat pettää. Joka tapauksessa olette kohdanneet ylitsepääsemättömän eron toiveissanne suhteeseen liittyen. Ei se tossa kohtaa toimi niin, että molemmat voisivat saada haluamansa. Järkevää olisi ollut keskustella asiasta jo suhteen alussa... Eikä mitenkään tarvitse yleistää, että kaikki naiset olisivat sama henkilö.

Vierailija
22/62 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävän mies on tyhmä, siis on kouluja käymätön, mutta varmaan tässökin tilanteessa mokaisi

Eihän sille voi mitään, ettet tajua mitä teit väärin, kun vieläkin ihmettelet.

Tai koko ”leikkihän” oli tyhmä. Tää tyttöystävä, jota asia koski, oli varmaan vieressä ja häbkin vaan hymyili ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikutat todella epäkypsältä, varsinkin mainitsemasi ikäsi huomioon ottaen. Et ole ennen kuullut sanaa "ei"?

Vierailija
24/62 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikutat todella epäkypsältä, varsinkin mainitsemasi ikäsi huomioon ottaen. Et ole ennen kuullut sanaa "ei"?

Koko pelin ideana on kertoa totuus

ap

Vierailija
25/62 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kunnon pölkkypää! Päätä voisi varmaan käyttää mölkyn kapulana! Tässä parempi idea, jos ensikertaa edes tulee.

Vierailija
26/62 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt, kuinka kukaan ikinä voi pelata noin turhaa ja typerää peliä.  

Minä ihmettelen, miksi ihmiset vastaavat ns. rehellisesti. Ainoa oikea vastaus tuossa olisi, että en. Siis jos nämä ovat kyllä/ei -vastauksia. Kyllä-vastaus kertoo, että olet valmis, kunhan kaveri sammuu!

Vierailija
27/62 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi noloa jos mieheni vastaisi tuollaiseen kieltävästi. Jos siis kyse olisi minun ystävästäni, joista jokainen on niin täydellinen, että ihan varmasti kuka tahansa panisi. Se mitä tehdään oikeasti käytännössä on ihan eri asia. Sitäpaitsi kaikki me tiedämme, ettei tuollainen salassa pysyisi, joten kysymys on siltäkin osin hypoteettinen.

En kerrassaan jaksaisi ymmärtää palstanaisten mustasukkaisuutta, ellen tietäisi täällä ihan oikeasti kirjoittelevan todella kirjavaa väkeä laidasta laitaan. Myös mm. omia asiakkaitani. Heiltä ei voi odottaa ymmärrystä siitä mikä on ajatusten ja tekojen ero. He ovat vakavissaan sitä mieltä, että jonkun muun ajattelukin on käytännössä pettämistä.

Vierailija
28/62 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin, ja sitten sinulle kerrottiin, että vastauksesi ei ole ok. Uskotko, että teit väärin? Et. Ainut ratkaisu nyt on vaihtaa kumppani ja kertoa heti suhteen alussa mitä toivot suhteelta.

Vierailija
29/62 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tilannetajuan sulla ainakaan ei ole. Joko avomuikkelis otti ja jätti sut? 

Vierailija
30/62 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt, kuinka kukaan ikinä voi pelata noin turhaa ja typerää peliä.  

Minä ihmettelen, miksi ihmiset vastaavat ns. rehellisesti. Ainoa oikea vastaus tuossa olisi, että en. Siis jos nämä ovat kyllä/ei -vastauksia. Kyllä-vastaus kertoo, että olet valmis, kunhan kaveri sammuu!

Onhan tuohon nyt vaikka kuinka monta oikeaa vastausta. Jos ei panisi, niin ei. Jos panisi, niin kyllä. Asian voi myös heittää täysin lekkeriksi. Tai valehdella. Ihan tilanteen ja ihmisten mukaan.

Vierailija
31/62 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla avokkisi saa panna kaveriasi. Ja paneekin. Etkä sinä tiedä mitään.

Siinäpä hyvä kuvaus naisista, naiselta itseltään. Naiset ovat selkäänpuukottavia pettureita.

Päivän naisvihapläjäys osa 985

Vierailija
32/62 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuohon nyt vaikka kuinka monta oikeaa vastausta. Jos ei panisi, niin ei. Jos panisi, niin kyllä. Asian voi myös heittää täysin lekkeriksi. Tai valehdella. Ihan tilanteen ja ihmisten mukaan.

Jos sanoo "ei", niin senhän voi se kysyjämies ottaa loukkauksena että hänellä on epähaluttava nainen.

Jos vastaa "en vastaa kysymykseen", niin silloin kaikki arvaavat että vastaus olisi "kyllä"

Vierailija
33/62 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi noloa jos mieheni vastaisi tuollaiseen kieltävästi. Jos siis kyse olisi minun ystävästäni, joista jokainen on niin täydellinen, että ihan varmasti kuka tahansa panisi. Se mitä tehdään oikeasti käytännössä on ihan eri asia. Sitäpaitsi kaikki me tiedämme, ettei tuollainen salassa pysyisi, joten kysymys on siltäkin osin hypoteettinen.

En kerrassaan jaksaisi ymmärtää palstanaisten mustasukkaisuutta, ellen tietäisi täällä ihan oikeasti kirjoittelevan todella kirjavaa väkeä laidasta laitaan. Myös mm. omia asiakkaitani. Heiltä ei voi odottaa ymmärrystä siitä mikä on ajatusten ja tekojen ero. He ovat vakavissaan sitä mieltä, että jonkun muun ajattelukin on käytännössä pettämistä.

Eihän ne sinun täydelliset ystäväsi ole välttämättä miehesi mielestä täydellisiä tai edes haluttavia. Haluatko sinä miehesi kavereita?

Mutta jos tuohon vastaa ei, niin tällainen itsensä täydelliseksi mieltävä saattaa sitten loukkaantua siitäkin.

Vierailija
34/62 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos haluaa säilyttää hyvän kaverin, niin miettii kahdesti, kertoisiko julkisesti olevansa valmis panemaan tämän naista. Pelit on pelejä, mutta tuossa voi varsin hyvin onnistua tuhoamaan sekä oman liittonsa että kaveruuden. Rehellisyys ei ole hyve, jos sillä haluaa loukata.

Vierailija
35/62 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sanoo "ei", niin senhän voi se kysyjämies ottaa loukkauksena että hänellä on epähaluttava nainen.

Jos vastaa "en vastaa kysymykseen", niin silloin kaikki arvaavat että vastaus olisi "kyllä"

Ei välttämättä. Jos vastaaja tuntee kaverinsa ja tietää, että joko hän, hänen tyttöystävänsä tai molemmat loukkaantuvat jos hän vastaa ei, silloin voi hyvinkin sanoa, että en vastaa.

Tai voi sanoa, että en voi vastata tähän, koska joka tapauksessa joku loukkaantuu.

Vierailija
36/62 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla avokkisi saa panna kaveriasi. Ja paneekin. Etkä sinä tiedä mitään.

Siinäpä hyvä kuvaus naisista, naiselta itseltään. Naiset ovat selkäänpuukottavia pettureita.

Päivän naisvihapläjäys osa 985

Niinpä. Nainen itse sen myönsi että naiset pettää, eli itse te naiset levitätte naisvihaa. Totesin vain faktat, tosin naiset ei kestä että tosiasiat sanoitetaan kuten ne todellisuudessa ovat.

Vierailija
37/62 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos haluaa säilyttää hyvän kaverin, niin miettii kahdesti, kertoisiko julkisesti olevansa valmis panemaan tämän naista. Pelit on pelejä, mutta tuossa voi varsin hyvin onnistua tuhoamaan sekä oman liittonsa että kaveruuden. Rehellisyys ei ole hyve, jos sillä haluaa loukata.

Enempi sille kaverille tulis paska fiilis siitä jos hänen nainen ei olisi kavereiden silmissä pamtava. Bros before hoes.

Vierailija
38/62 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja ilmeestä kyllä näkee, mistä on kyse.

Typerää leikkiä.

Vierailija
39/62 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo kyllä pelimiehen vastaukselta vaikuta. Ei avokin eikä kaverin suuntaan.. Mutta hyvä sekä kaverin että avokin kannalta että olit rehellinen. Voivat tehdä siitä omat päätelmänsä.

Saavat kimppakiva kaverin

Vierailija
40/62 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulimpa vaan sanomaan, että toivottavasti tajuatte molemmat, että suhteenne on käytännössä jo ohi.

Miksi?

Minkä takia naiset ovat noin hemmetin omistushaluisia: "Et saa enää koskaan loppuelämäsi aikana harrastaa seksiä kenenkään muun kanssa"

Mua ei ainakaan haittaisi jos vaimo välillä panisi muita

Hanki sitten sellainen avovoima, jolle asia on ok, äläkä sellaista, jolle ei ole, ja sitten vänise täällä siitä. Yhtä yksinkertaista kuin sinä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä