Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No niin, saatiin sitten mökillä juhannuksena aikaan oikea megariita kun pelattuun tosuus vai tehtävä -peliä. Täysi ylireagointi avovaimolta

Vierailija
21.06.2026 |

Mökillä meitä oli kuuden aikuisen porukka, eli kolme pariskuntaa. Minä ja avokki + 2 muuta paria.
Sitten hieman alkoholia juotuamme, pelin aikana toinen vierasparin miehistä kysyi minulta että panisinko hänen tyttystäväänsä jos siitä ei kukaan ikinä saisi tietää.
Vastasin että kyllä, ja siitähän vasta riemu repesi -Ei kysyjän osalta, vaan minun oman avovaimoni. Hän on edelleen suuttunut, eikä puhu minulle juuri mitään, vaikka palasimme jo kotiinkin.

Kertokaa nyt että miten tuollaisesta voi suuttua? Jos tuollainen hypoteettinen tilanne edes tulisi, eikä kukaan saisi tietää, mitä sekään haittaisi?
Kyseessä oli vain peli...

M34

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka koko skenaario vaikuttaa aika typerältä, niin toki tuollainen tilanne voi sattua jos ihmiset juo ja alkaa leikkimään/kyselemään kaikenlaista.  Tossa punnitaan sitä kuka on herrasmies. 

Ensinnäkään kukaan herrasmies ei kysele panisiko kaveri naistaan, vaikka ja ehkä etenkin jos nainen on tosi kuuma.

Toiseksi, jos joku moukka nyt sattuisi kysymään tuollaisen kysymyksen on herrasmiehen vastaus: "En, vaikka X on tosi viehättävä nainen, mulla on tämä mun oma kulta Z"

Vierailija
62/83 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten lähdin veljeni ja vaimonsa mukaan heidän mökilleen. Sinne kokoontui n.10 hlön porukka nuoria aikuisia. Oli pariskuntia ja sinkkuja. Sitten yksi rotko, joka nyt oli saanut jostain vekkulista herraseuraa. 

Osa alkoi myös "totuutta ja tehtävää". Rotkon "mies" kysyi juurikin tuon kysymyksen, että panisitko tyttöystävääni... Veljeni sanoi ei, kiitos.

Tää muija suuttu. Otti aivan järjettömät kilarit, kun hän ei kelpaa. Vaimos näyttää ihan suomursulta! Tuo huusi ja oli käymässä vaimon kimppuun. Sille oli aivan käsittämätöntä, että joku tyrmäs hänet noin. Sai pitkään rauhotella ja sitten taksiin ja kotiin kiukuttelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpa kiinni omista mielihaluista ja sekoiluista, toimii aina. Jos on niin tampio että hölisee kaiken ulos muutaman kaljan jälkeen korttipelissä, saa mitä tilaa.

Haluaisin nússia aivot pellolle puolesta puolison kavereista ja sekoiluissakin löytyy, näistä en puhu edes kuolinvuoteella. Vaimollakin on varmaan ollut omat menonsa, ei myöskään kiinnosta kuulla.

Vierailija
64/83 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että erotkaa nyt heti. Nainen ei unohda nimittäin tuota iltaa ikinä. Ei ikinä. Nainen tulee muistamaan tuon kommentin aina. Se tulee pilaamaan luottamuksen, lopulta vie naisen seksihalut ja lopettaa seksielämän. Kukaan nainen ei suostu elämään miehen kanssa, joka tahtoisi panna toista naista; varsinkaan jotain läheistä.

Käytännössä kaikilla tekee joskus ainakin mieli pöytäseurueeseen tm kuuluvaa. Mutta pitää silti housut jalassa eikä kailota halujaan ääneen.

Vierailija
65/83 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka koko skenaario vaikuttaa aika typerältä, niin toki tuollainen tilanne voi sattua jos ihmiset juo ja alkaa leikkimään/kyselemään kaikenlaista.  Tossa punnitaan sitä kuka on herrasmies. 

Ensinnäkään kukaan herrasmies ei kysele panisiko kaveri naistaan, vaikka ja ehkä etenkin jos nainen on tosi kuuma.

Toiseksi, jos joku moukka nyt sattuisi kysymään tuollaisen kysymyksen on herrasmiehen vastaus: "En, vaikka X on tosi viehättävä nainen, mulla on tämä mun oma kulta Z"

Ja tässä on se oikea vastaus. Kukaan ei halua pettäjää puolisokseen.

Vierailija
66/83 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt, kuinka kukaan ikinä voi pelata noin turhaa ja typerää peliä.  

Mä ymmärrän vielä sen pelaamisen, että voi olla hauskaa ja jännittävää, ja kilpailuvietti tunkee ihohuokosistakin ulos hien mukana. Mutta sen katselemista en kyllä ymmärrä. Ja vielä vähemmän ymmärrän sitä joidenkin katsojien tappelukulttuuria.

Vierailija
67/83 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän suhde on ohi. Ihan sama mitä ap tajuat tai olet tajuamatta niin ohi on. 

Vierailija
68/83 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toivottavasti avovaimo vaihtoi jo miestä

Minä en naisena ymmärrä miksi vaihtaisi miestä ? Miksi vain naiset saa olla rehellisiä tuollaisten kysymysten äärellä ? Et kai kuulu siihen joukkoon joka kuvittelee ettei mies koskaan mieti muita naisia? Ihan niin kuin naisetkin muita miehiä 

Vierailija
69/83 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun hankkia mieskumppani ap? Kun naiset on näin ylireagoivia?

Vierailija
70/83 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näin pas*kaa ketjua viitsinyt kahlata läpi, mutta jos ihan todellisessa elämässä (vaikkakin sitten pienessä hutikassa) tuo tapahtuisi, niin se olisi aika matalaotsainen ja halventava teko tuolle kaverin tyttöystävälle.

Kyllä sinäkin ap sitten ymmärrät, jos joskus viimein saat tyttöystävän. ;D

Vierailija
71/83 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te teinejä? Tuollaisia hihii, hihii, apua, voi ei seksikysymyksiä.

Entä mitä kuvitteellinen kaverisi kuvitteellisessa juhannuksenvietossa tykkäsi?

Vierailija
72/83 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toivottavasti avovaimo vaihtoi jo miestä

Minä en naisena ymmärrä miksi vaihtaisi miestä ? Miksi vain naiset saa olla rehellisiä tuollaisten kysymysten äärellä ? Et kai kuulu siihen joukkoon joka kuvittelee ettei mies koskaan mieti muita naisia? Ihan niin kuin naisetkin muita miehiä 

Ne asiat ei kuulu muille. Fantasiat ovat oman päänjuttuja. Etenkin jos tietää, että toinen loukkaantuu, miksi satuttaa häntä tarkoituksellisesti ja nöyryyttää noin.

Btw, mä olen ollut 32 vuotta saman miehen kanssa, enkä kertaakaan ole toista miestä halunnut. Hänen haluistaan en tiedä, koska ne ei kuulu mulle. Pääasia, että haluaa mua.

Vierailija
73/83 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Idioottimainen vastaus sinulta, mutta toisaalta paljasti onneksi oikeat karvasi avovaimollesikin. Toivottavasti hän tajuaa häipyä.

2. Idioottimainen idea edes pelata totta peliä kännissä. Siitä ei seuraa ikinä mitään hyvää.

Vierailija
74/83 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla avokkisi saa panna kaveriasi. Ja paneekin. Etkä sinä tiedä mitään.

No nyt olet juuri asian ytimessä; Mitä väliä on vaikka avokkisi panisi kaveriani, jos minä en koskaan saisi tietää?
Kerropas.

ap

Jos sillä ei ole väliä, niin mitä haittaa on, vaikka saisitkin tietää?

Vierailija
75/83 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteellinen tilanne on sellaisena otettava. Jos vaimosi ei erota todellisuutta kuvitelmasta niin onnea vaan jatkolle.

Vierailija
76/83 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasit väärin. Tietenkään kaverin vaimoa ei panna. Ei se kaverin vaimo edes haluaisi sinua. Kai hänelläkin on asiaan oma mielipiteensä.

Vierailija
77/83 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun muistutit, miksi kieltäydyn joka juhannuksena tuttavapariskuntien mökkikutsuista. Ennemmin istun myrskyisellä luodolla kaatosateessa keskellä yötä kuin viettäisin juhlapyhiä alkoholia nauttineiden pariskuntien kanssa.

Tåmå! Aina mahtuu porukkaaan vähintään yksi rähinäviinaa ottanut, ja yksi joka järjestää shown:n. Yleensä mies on se rähinäkännin ottaja ja shown järjestäjä on nainen. 

Sitten muut yrittää pärjätä ja rauhoitella, ja juhannus/mökkiloma tms on pilalla. Siksi ei kannata lähteä mihinkään korpeen/majoittua samaan mökkiin/ olla tilannetta, jossa et pääse karkuun. 

Aina on käynyt niin että jompikumpi tai molemmat ovat  paikalla. 

Tuo rähinäviinaa ottanut alkaa haastamaan riitaa kaikkien kanssa, huutaa ja mölyää. Ja tuo shoen järjestäjä esim esittää jotain draamaa ja saa sen jälkeen itkukohtauksen, menee/yrittää mennä kännissä ja alasti uimaan, sitä ennen lähentelee kaikkien miehiä, laukoo ns "totuuksia" ihmisistä yms yms. 

Ei mitään rentouttavia lomia tai reissuja nuo. 

Vierailija
78/83 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt, kuinka kukaan ikinä voi pelata noin turhaa ja typerää peliä.  

Minä ihmettelen, miksi ihmiset vastaavat ns. rehellisesti. Ainoa oikea vastaus tuossa olisi, että en. Siis jos nämä ovat kyllä/ei -vastauksia. Kyllä-vastaus kertoo, että olet valmis, kunhan kaveri sammuu!

Onhan tuohon nyt vaikka kuinka monta oikeaa vastausta. Jos ei panisi, niin ei. Jos panisi, niin kyllä. Asian voi myös heittää täysin lekkeriksi. Tai valehdella. Ihan tilanteen ja ihmisten mukaan.

Jos sanoo "ei", niin senhän voi se kysyjämies ottaa loukkauksena että hänellä on epähaluttava nainen.

Jos vastaa "en vastaa kysymykseen", niin silloin kaikki arvaavat että vastaus olisi "kyllä"

Itse mieluummin suututtaisin kaverin kuin puolison. Toisaalta ap:n avovaimon kannalta hyvä, että selvisi, millainen urpon kanssa on suhteessa. Vaihtamalla nimittäin paranee erittäin todennäköisesti. 

Vierailija
79/83 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais jäähä äijältä tussut saamatta

Vierailija
80/83 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelissä käsketään kuristaa joku hangiltä tekisit tämän, koska sehän on pelin henki totella. Ei pidä ottaa pelejä noin vakavasti. Paitsi jos toista vihaa, ja haluaa loukata häntä tavalla tai toisella.