No niin, saatiin sitten mökillä juhannuksena aikaan oikea megariita kun pelattuun tosuus vai tehtävä -peliä. Täysi ylireagointi avovaimolta
Mökillä meitä oli kuuden aikuisen porukka, eli kolme pariskuntaa. Minä ja avokki + 2 muuta paria.
Sitten hieman alkoholia juotuamme, pelin aikana toinen vierasparin miehistä kysyi minulta että panisinko hänen tyttystäväänsä jos siitä ei kukaan ikinä saisi tietää.
Vastasin että kyllä, ja siitähän vasta riemu repesi -Ei kysyjän osalta, vaan minun oman avovaimoni. Hän on edelleen suuttunut, eikä puhu minulle juuri mitään, vaikka palasimme jo kotiinkin.
Kertokaa nyt että miten tuollaisesta voi suuttua? Jos tuollainen hypoteettinen tilanne edes tulisi, eikä kukaan saisi tietää, mitä sekään haittaisi?
Kyseessä oli vain peli...
M34
Kommentit (62)
Muutama vuosi sitten lähdin veljeni ja vaimonsa mukaan heidän mökilleen. Sinne kokoontui n.10 hlön porukka nuoria aikuisia. Oli pariskuntia ja sinkkuja. Sitten yksi rotko, joka nyt oli saanut jostain vekkulista herraseuraa.
Osa alkoi myös "totuutta ja tehtävää". Rotkon "mies" kysyi juurikin tuon kysymyksen, että panisitko tyttöystävääni... Veljeni sanoi ei, kiitos.
Tää muija suuttu. Otti aivan järjettömät kilarit, kun hän ei kelpaa. Vaimos näyttää ihan suomursulta! Tuo huusi ja oli käymässä vaimon kimppuun. Sille oli aivan käsittämätöntä, että joku tyrmäs hänet noin. Sai pitkään rauhotella ja sitten taksiin ja kotiin kiukuttelemaan.
Vaikka koko skenaario vaikuttaa aika typerältä, niin toki tuollainen tilanne voi sattua jos ihmiset juo ja alkaa leikkimään/kyselemään kaikenlaista. Tossa punnitaan sitä kuka on herrasmies.
Ensinnäkään kukaan herrasmies ei kysele panisiko kaveri naistaan, vaikka ja ehkä etenkin jos nainen on tosi kuuma.
Toiseksi, jos joku moukka nyt sattuisi kysymään tuollaisen kysymyksen on herrasmiehen vastaus: "En, vaikka X on tosi viehättävä nainen, mulla on tämä mun oma kulta Z"