Juhannuksen onnettomuussaldo lähinnä: mies, mies, nuori mies, mies, poika,
Luemme uutiset ja vaihdamme seuraaviin uutisiin. Emme kysy, miksi yhden sukupuolen rooli on olla vastuuton ja riskihakuinen, eikä se herätä meissä mitään, koska pidämme miesten ihmiseksi kasvun kesken jäämistä normaalina.
Kommentit (97)
Pienellä mulkkujen ylipapilla keulii jopo. Se väittää asioita omasta päästään kun on niin hätä väittää okevansa "fikdumpaa sukupuolta" vaikka onnistuu vain todistamaan, miksei miehet pärjää nykyään: kun pitäisi olla älyä, ei niinkään hysteeristä tunnetta kuten amok-petsuilla, jotka kipittää kohti tuhoaan.
Eipä siinä joudu onnettomuuksiin, kun koko juhannuksen makaa haarat auki tai perse pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä siinä joudu onnettomuuksiin, kun koko juhannuksen makaa haarat auki tai perse pystyssä.
Kertoo Veijo, joka teki näin. Kännissä nurmikolla.
Vierailija kirjoitti:
Eipä siinä joudu onnettomuuksiin, kun koko juhannuksen makaa haarat auki tai perse pystyssä.
Eli junttiäijän ulinasta päätellen tämäkin ketju on naisettomien incelien parkumista siitä, että heillä on pippeli eikä he SILTI kelpaa kenellekään. Seksiketju, jossa Veijo ja Taisto valittavat naisista, joita eivät koskaan tule saamaan koska viskovat paskaa ja valeita ympärilleen epä-älyllisinä reppanoina, joilla on impulssi- ja päihdeongelmia. Perustakaa pällit podcast. Sen nimi voisi jopa olla Pällit-podcast. Ruikuttaisitte naisista ja pillupulastanne ja tulisitte rikkaiksi kun teille nauraisi koko Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Eipä siinä joudu onnettomuuksiin, kun koko juhannuksen makaa haarat auki tai perse pystyssä.
Ja sun äitiskö näin teki? Mahtoi sitten köllöttää sisätiloissa, koska muutenhan hän olisi palanut pahasti. Missä isäs oli samaan aikaan, veneellä? Onko tullut takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellasia ne koiraat ovat. Äänioikeuden ei tulisi kuulua niille ilman suvun naisten suostumusta
Harmi vaan että suvun naiset on niin helppo hakata hampaattomiksi.
Ja näinkö sä Veijo olet sitten tehnyt? Vaikka olet mukamas älykkäämmän ja järkevämmän, harkitsevan ja loogisen sukupuolen edustaja (hahaha).
Ehkä se harkitsevuus, logiikka ja äly onkin pelkkä miesten hellästi vaalima myytti vailla todellisuuspohjaa, kuten nimenomaan näistä typeristä tapaturmista ja esim. miesten vankilatuomioista voisi päätellä?
Niin, sua tais jotenkin kipeästi osua aihe, joka on: miksi miehet on niin tapaturma-alttiita ja mitä asialle voisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Eipä siinä joudu onnettomuuksiin, kun koko juhannuksen makaa haarat auki tai perse pystyssä.
Olisi kannattanut näiden juhannushukkujien ja parvekelasin läpi rymistelijöidenkin tehdä niin, jos väitteesi on totta?
Itse en maannut missään läpi juhannuksen mutten myöskään hukkunut enkä saanut kirvestä otsaani. Johtuisko siitä, että elän ns. ihmisiksi enkä kännää. Mulla ei ole mitään tarvetta esitellä voimiani ja kykyjäni muille miehille, riitän rakkailleni ja itselleni oikein hyvin näin.
Ja. Minulla on vaimo ja kaksi lasta. Pärjään hyvin. En sählää. Käytän aivoja. Tienaan sillä. Vaimo tienaa paremmin mutta hän onkin erikoislääkäri ja minä nörtti.
Seppo
MIesten tapaturmien syy: ne esittelee uhkarohkeuttaan ja typeryyttään muille miehille kännissä. Siksi ne tekee uukkareita louhoksen vieressä ja putoaa auton kanssa veteen. Siksi ne kiipeilee peukkupäissään telemastoon ja putoaa sieltä alas. Siksi ne yrittävät ajaa mopolla kilpaa poliisin kanssa ja päin pakettiautoa. Siksi niiden elämä päättyy juhannusuhoon, jota suoritetaan pelastusliivittömänä soutuveneen laidalta seisaaltaan kusten, usean promillen valmiustilassa.
Uho on luonnon tapa poistaa vähä-älyisimmät miespopulaatiosta, niin jää niille paremmille miehille enemmän resursseja. Se vain monesti kääntyy venekunnan kokonaistappioksi, jos ne muutkin hukkuu, jotka ei seisoskelleet paatin laidalla lerssi vastatuulessa, kusen lentäessä omille housuille.
Niin, jostain syystä miesten hajonta on kaikin puolin suurta. Yksi teoria on Y-kromosomi, joka surkastuu. Toinen juttu on kasvatus ja ympäristö, eli miehiä ei kasvateta vastuullisiksi ja harkitseviksi vaan öyhöttämään koska "pojat on aina poikia" ja niinpä pojan elämä monesti päättyy kesken ennenkuin hän varttuu vastuulliseksi, kypsäksi aikuiseksi, joka toteuttaa hyvää elämää ja elää pitkään.
Kuten lähes kaikki naiset tekevät, vaikkei se elämä aina niin ihanaa olekaan, mutta naisilta ei lopu sisu kesken eikä rohkeus ja uho mene keskenään sekaisin. Naisethan on kiistattoman rohkeita suvaitessaan meitä miehiä huolimatta meidän heihin kohdistamistamme julmuuksista.
Ympäristötekijöiden vaikutus yksilöön on yleisesti hyväksytyn teorian mukaan noin 60%, kun genomin osuus on vain noin 40%. Eli pitäisi kohdistaa nuoriin miehiin ja poikiin paljon nykyistä enemmän vastuullisuus- ja tunnekasvatusta eikä heittää kasvatustyötä lekkeriksi vain siksi, että heillä on pippeli, joka tunnetusti korreloi typeryyden ja vastuuttomuuden kanssa. Isät ryhdistäytykää: pojat ottaa mallinsa teistä. Jos ei omasta niin naapurin sedästä. Jos ei hänestä niin kenestä tahansa, joka rystyset maassa könyää pitkin ojia.
Teoilla on seuraukset. Toki nämä miehet ja pojat ovat jonkun äidin lapsia, niin onhan se heille tragedia. Mutta omat on silti valinnat
Nykyiset 30-vuotiaat on syntyneet ysärin lamaan. Nykyiset pikkupojat on tuolloisten leikkaustoimien kohteena olleita neli-viisikymppisiä miehiä. Kun aineelliset resurssit on niukat, on henkisten resurssien merkitys sitäkin paljon suurempi, ja joillain on papua korvien välissä enemmän kuin toisilla, eikä se todellakaan ole mikään miestyypillinen ominaisuus.
Jos olisi, eivät miehet hommaisi itseään hengiltä noin typerästi. He eivät ottaisi turhia riskejä, eivät esittäisi alfaa muille miehille, he eivät haaskaisi aikaansa somessa yrittäen valeilla ja sheimaamisella todistaa olevansa parempia kuin naiset. Työttömyys ja matala koulutus liittyvät miessukpuoleen, koska jostain syystä miehet ovat laiskempia käyttämään aivojaan esim. opiskelemiseen. Aivotyöhän vie paljon virtaa, jopa enemmän kuin koko muu keho yhteensä.
Yksikään mies ei ole läheskään yhtä hyvä ja ylivoimainen kuin nainen, joka on ihmiskunnan lisääntymiskykyinen ja elämää tuottava ja vaaliva osa. Yksikään naisen arvon kiistäjä ei ansaitse elää. Yksikään kännitörttöilijä ei ole älykäs vaan pohjattoman typerä. Yksikään väkivallantekijä ei esittele älyään vaan impulsiivisuuttaan eli hillitöntä tunnettaan, joka sumentaa vähäisen järjen.
Toki tapaturmia ja onnettomuuksia sattuu selvänäkin, mutta ylivoimaisesti suurin osa näistä sattuu humalaisille miehille. Jokainen tietää, mikä on aivojen osuus järkevässä toiminnassa, mutta kaikki eivät ole koskaan viitsineet opetella käyttämään niitä. Tunne jyllää ja tunteen turruttaminen viinalla, hip hei. Samalla menevät ne vähätkin kognitiiviset kyvyt.
Vierailija kirjoitti:
Teoilla on seuraukset. Toki nämä miehet ja pojat ovat jonkun äidin lapsia, niin onhan se heille tragedia. Mutta omat on silti valinnat
Joo, ehkä näissä on myös taustalla typeryyden lisäksi tahallista itsetuhoisuutta, kun sisu on kaulassa eikä elämä mennyt niinkuin ruusuilla tanssien, insinööriksi valmistuen, kaunottaren alttarille taluttaen jne, vaan ammattikoulu jäi kesken ja mimmit muutti kyliltä kaupunkiin kaikki. Itsellä ei riittänyt rohkeus panna tikkua ristiin, mutta tyhmäkin saa kaadetuksi viinaa kurkkuun. Oikein hienoa, jos viinojen kotiinkuljetus sallitaan. Veikkaan että tulee lyhyt ja ruma kausi, jolloin känniapinaa kaatuu arkkuun, mutta sen jälkeen jäljellä on raittiimmat sukupolvet, jotka käyttävät aivojaan muuhunkin kuin marinointiin.
Vierailija kirjoitti:
Teoilla on seuraukset. Toki nämä miehet ja pojat ovat jonkun äidin lapsia, niin onhan se heille tragedia. Mutta omat on silti valinnat
Miksi aina puhutaan äidin lapsista? Eikö ne ole myös isänsä lapsia ja olisiko isän näkymättömyys/puuttumattomuus/kyvyttömyys syy siihen, että pojat tuntee olevansa isän hylkäämiä ja siten arvottomia? Veikkaan ettei Huoriksellakaan kovin lämpimät ja läheiset välit isäänsä ole. Sen verran epävakaa ja rajaton persoonallisuus.
Miehet hylkäävät lapsensa huomattavasti useammin kuin naiset.
Koska lehtiin ei päädy festareiden neitsyyden menetys teltassa, pettäminen, vieraissakäynti ja naisten kerran vuodessa sekokännit.
Veikkaan että alkoholilla on osuutta asiaan. Miksi miehet juovat niin paljon enemmän kuin naiset?
Vierailija kirjoitti:
Miehet hylkäävät lapsensa huomattavasti useammin kuin naiset.
Naisten pakottamana tai väkisin vieraannuttamalla. Ruokot meikkeihin kyllä kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että alkoholilla on osuutta asiaan. Miksi miehet juovat niin paljon enemmän kuin naiset?
Kuinka paljon on "niin paljon"?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että alkoholilla on osuutta asiaan. Miksi miehet juovat niin paljon enemmän kuin naiset?
Nuoret, naiset ainakaan, eivät juuri käytä alkoholia. Ei vaan ole enää normipirkkojen mielestä muodikasta.
Ok. Eli et tiedä ollenkaan, mutta palstanainen ei koskaan kykene myöntämään, että "oho, kirjoitinpa taas tyhmästi".