Mikä oli mielestäsi hyvää kouluruokaa ja ikäsi?
Itse tykkäsin kaalilaatikosta. Ennen peruskoulua meillä oli ihan oma koulukeittiö, jossa ruokaa teki Anu Kokki. Muistan, että syksyisin kerättiin koululle puolukoita. Koulussa käytiin myös lauantaisinkin ja yleensä silloin ruokana oli ruismarjapuuroa. Kuunneltiin radiosta lasten ohjelmaa - ohjelman nimeä en muista. Rainojakin katseltiin.
- n70v -
Kommentit (203)
Ala-asteella oli koulun oma keittiö ja tekivät todella hyviä kaalikääryleitä. Veikkaisin että niiden syömisessä ennätys on edelleen minulla. Kiitos vanhan liiton keittäjille. Kaalikääryle rakastaja m45.
Porkkanaraaste: luokkakaverin kanssa kävimme oikein pyytämässä reseptin siihen kyläkoulun keittäjältä, kun ei kotona ollut yhtään samanlaista. Maistuihan se kun siihen tuli sokeria!
N45.
Puolukkaruispuuro, aprikoosipuuro ja suklaapuuro.
Ikä: 69 v