Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä oli mielestäsi hyvää kouluruokaa ja ikäsi?

Vierailija
21.06.2026 |

Itse tykkäsin kaalilaatikosta. Ennen peruskoulua meillä oli ihan oma koulukeittiö, jossa ruokaa teki Anu Kokki. Muistan, että syksyisin kerättiin koululle puolukoita. Koulussa käytiin myös lauantaisinkin ja yleensä silloin ruokana oli ruismarjapuuroa. Kuunneltiin radiosta lasten ohjelmaa - ohjelman nimeä en muista. Rainojakin katseltiin.

- n70v -

Kommentit (203)

Vierailija
201/203 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolukkaruispuuro, aprikoosipuuro ja suklaapuuro.

 

Ikä: 69 v

Vierailija
202/203 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella oli koulun oma keittiö ja tekivät todella hyviä kaalikääryleitä. Veikkaisin että niiden syömisessä ennätys on edelleen minulla. Kiitos vanhan liiton keittäjille. Kaalikääryle rakastaja m45.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/203 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkanaraaste: luokkakaverin kanssa kävimme oikein pyytämässä reseptin siihen kyläkoulun keittäjältä, kun ei kotona ollut yhtään samanlaista. Maistuihan se kun siihen tuli sokeria! 

N45.