Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirveä krapula

Vierailija
21.06.2026 |

Oon ryypänny torstaista alkaen ja nyt hirveä jysäri  apua.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä tietysti. Veditkö vähän valkkaria?

Vierailija
42/60 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti ylpeä itsestäsi. Mieti mitä olisit voinut viinaan menneille rahoilla tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä join vain perjantaina ja yhä oon vetämätön. En laskenut, mutta kymmenen annosta taisi mennä, siinä on puolet liikaa, mut oon kalenterijuoppo, en juo tavallisena arkena ollenkaan. En oo päässyt edes kämpästä ulos vielä. Tänään sain syötyä. 

 

Vanhemmiten alkoholinkäyttö tökkii. Krapulat kestävät pitkään. Toisaalta en pysty juomaan kuin yhtenä päivänä, mikä on varmaan mut alkoholismilta pelastanut. Naapurissa asuu juoppo, joka on ollut valehtelematta 40 vuotta kännissä. En ymmärrä miten sillä terveys kestää. Ite olisin varmaan kuollut muutamassa vuodessa. 

Vierailija
44/60 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kunnon krapula ja mikään ei pysy sisällä, niin siihen ei auta oikein mikään. Sitten kun pysyy sisällä, niin voi tasoitella hieman sixpackilla ja syödä sen minkä pystyy. Eipä sekään juuri auta. Siirtää vaan krapulaa, mutta voi siitä pienen avun saada. Ei kaadu maailma päälle jne. Kokemusta on aiheesta. Nykyisin yritän pysyä kohtuudessa. M53

Vierailija
45/60 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:llä huomenna töihin meno? 

Vierailija
46/60 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kylmä lonkero auttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/60 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama kylmä lonkero auttaa

Kyllä. Ja saa vielä olla itsekseen.
https://www.minimani.fi/media/catalog/product/cache/6517c62f5899ad6aa0b…

Vierailija
48/60 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap:llä huomenna töihin meno? 

Kyllä aamulla pitäis mennä .😭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/60 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Burana, pullo sokerilimsaa ja rasvainen mättöaamiainen auttaa aina. Kun vähän helpottaa, niin rauhallinen kävely raittiissa ulkoilmassa. Kyllä se siitä.

Olet vielä nuori. Tällä iällä ei "mättöaamiainen" enää uppoa. Kestänee 2-3 päivää kunnes taas pystyn syömään mitään.

Kärsi, kärsi, kirkkaamman kruunun saat.

Vierailija
50/60 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatööri, itsellä viides päivä eikä ollut yhtenäkään aamuna krapula ja en ole edes ollut herätessäni myöskään ollut kännissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/60 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kyllä, olin itse aaton juomatta mutta muuten oonkin vaan törpötellyt ja ei jessus näitä oloja. 

Ja uloste oli mustaa. Taisin saada aamuyöstä syötyä puuroa. 

Ja vielä pelottaa mitä on tulossa. 

Pitäisköhän lopetella jotenkin. 

Vierailija
52/60 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap:llä huomenna töihin meno? 

Kyllä aamulla pitäis mennä .😭

Pari tasoittavaa ja kunnon ruokailu, niin se on siinä. Tietysti, jos meni kaikki sekaisin voi vähän hiki lentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/60 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hain tasoittavat ja pyykkään. Kyllä se siitä lähtee. 

Vierailija
54/60 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattiko? Ensi kerralla sitten hitaammin ja vettä väliin.

Maksa kiittää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/60 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä join vain perjantaina ja yhä oon vetämätön. En laskenut, mutta kymmenen annosta taisi mennä, siinä on puolet liikaa, mut oon kalenterijuoppo, en juo tavallisena arkena ollenkaan. En oo päässyt edes kämpästä ulos vielä. Tänään sain syötyä. 

 

Vanhemmiten alkoholinkäyttö tökkii. Krapulat kestävät pitkään. Toisaalta en pysty juomaan kuin yhtenä päivänä, mikä on varmaan mut alkoholismilta pelastanut. Naapurissa asuu juoppo, joka on ollut valehtelematta 40 vuotta kännissä. En ymmärrä miten sillä terveys kestää. Ite olisin varmaan kuollut muutamassa vuodessa. 

Nää päittäisjuopottelija ovat siinä kuosissa, että vasta juomatta oleminen tappaa. Voisin kuvitella jokunen vuosikymmen lauluviinaa 80%.

Vierailija
56/60 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi lumihiutaletta, kun ei kestä pientä määrää hermomyrkkyä veressään. Kannattaisi lopettaa kun olet tuollainen vätys.

Ei ole muita laillisia päihteitä kuin hermomyrkky. Kun sen takia joutuu kärsimään krapuloita niin on siinä syytä kirota. Ei nauttimisesta pitäisi joutua kärsimään.

Vierailija
57/60 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiventava kossupullo auki ja hitaasti lopettaa. Ei tule silloin krapulaa

Vierailija
58/60 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekaiset itsellesi raikkaan Caipiroskan. Caipiroska on raikas, murskatusta limetistä, sokerista ja vodkasta valmistettu klassikkodrinkki

Vierailija
59/60 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kyllä, olin itse aaton juomatta mutta muuten oonkin vaan törpötellyt ja ei jessus näitä oloja. 

Ja uloste oli mustaa. Taisin saada aamuyöstä syötyä puuroa. 

Ja vielä pelottaa mitä on tulossa. 

Pitäisköhän lopetella jotenkin. 

Musta uloste on vaaran merkki

Vierailija
60/60 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla unilääkettä ? Ota puolitoista, herää aamulla että kerkeät hyvään suihkuun. Jotakin ruokaa töihin mukaan. Kyllä se siitä.