Hirveä krapula
Oon ryypänny torstaista alkaen ja nyt hirveä jysäri apua.
Kommentit (60)
Olet varmasti ylpeä itsestäsi. Mieti mitä olisit voinut viinaan menneille rahoilla tehdä.
Mä join vain perjantaina ja yhä oon vetämätön. En laskenut, mutta kymmenen annosta taisi mennä, siinä on puolet liikaa, mut oon kalenterijuoppo, en juo tavallisena arkena ollenkaan. En oo päässyt edes kämpästä ulos vielä. Tänään sain syötyä.
Vanhemmiten alkoholinkäyttö tökkii. Krapulat kestävät pitkään. Toisaalta en pysty juomaan kuin yhtenä päivänä, mikä on varmaan mut alkoholismilta pelastanut. Naapurissa asuu juoppo, joka on ollut valehtelematta 40 vuotta kännissä. En ymmärrä miten sillä terveys kestää. Ite olisin varmaan kuollut muutamassa vuodessa.
Jos on kunnon krapula ja mikään ei pysy sisällä, niin siihen ei auta oikein mikään. Sitten kun pysyy sisällä, niin voi tasoitella hieman sixpackilla ja syödä sen minkä pystyy. Eipä sekään juuri auta. Siirtää vaan krapulaa, mutta voi siitä pienen avun saada. Ei kaadu maailma päälle jne. Kokemusta on aiheesta. Nykyisin yritän pysyä kohtuudessa. M53
Onko ap:llä huomenna töihin meno?
Vierailija kirjoitti:
Muutama kylmä lonkero auttaa
Kyllä. Ja saa vielä olla itsekseen.
https://www.minimani.fi/media/catalog/product/cache/6517c62f5899ad6aa0b…
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:llä huomenna töihin meno?
Kyllä aamulla pitäis mennä .😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Burana, pullo sokerilimsaa ja rasvainen mättöaamiainen auttaa aina. Kun vähän helpottaa, niin rauhallinen kävely raittiissa ulkoilmassa. Kyllä se siitä.
Olet vielä nuori. Tällä iällä ei "mättöaamiainen" enää uppoa. Kestänee 2-3 päivää kunnes taas pystyn syömään mitään.
Kärsi, kärsi, kirkkaamman kruunun saat.
Amatööri, itsellä viides päivä eikä ollut yhtenäkään aamuna krapula ja en ole edes ollut herätessäni myöskään ollut kännissä.
Ihme kyllä, olin itse aaton juomatta mutta muuten oonkin vaan törpötellyt ja ei jessus näitä oloja.
Ja uloste oli mustaa. Taisin saada aamuyöstä syötyä puuroa.
Ja vielä pelottaa mitä on tulossa.
Pitäisköhän lopetella jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:llä huomenna töihin meno?
Kyllä aamulla pitäis mennä .😭
Pari tasoittavaa ja kunnon ruokailu, niin se on siinä. Tietysti, jos meni kaikki sekaisin voi vähän hiki lentää.
Itse hain tasoittavat ja pyykkään. Kyllä se siitä lähtee.
No kannattiko? Ensi kerralla sitten hitaammin ja vettä väliin.
Maksa kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Mä join vain perjantaina ja yhä oon vetämätön. En laskenut, mutta kymmenen annosta taisi mennä, siinä on puolet liikaa, mut oon kalenterijuoppo, en juo tavallisena arkena ollenkaan. En oo päässyt edes kämpästä ulos vielä. Tänään sain syötyä.
Vanhemmiten alkoholinkäyttö tökkii. Krapulat kestävät pitkään. Toisaalta en pysty juomaan kuin yhtenä päivänä, mikä on varmaan mut alkoholismilta pelastanut. Naapurissa asuu juoppo, joka on ollut valehtelematta 40 vuotta kännissä. En ymmärrä miten sillä terveys kestää. Ite olisin varmaan kuollut muutamassa vuodessa.
Nää päittäisjuopottelija ovat siinä kuosissa, että vasta juomatta oleminen tappaa. Voisin kuvitella jokunen vuosikymmen lauluviinaa 80%.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi lumihiutaletta, kun ei kestä pientä määrää hermomyrkkyä veressään. Kannattaisi lopettaa kun olet tuollainen vätys.
Ei ole muita laillisia päihteitä kuin hermomyrkky. Kun sen takia joutuu kärsimään krapuloita niin on siinä syytä kirota. Ei nauttimisesta pitäisi joutua kärsimään.
Loiventava kossupullo auki ja hitaasti lopettaa. Ei tule silloin krapulaa
Tekaiset itsellesi raikkaan Caipiroskan. Caipiroska on raikas, murskatusta limetistä, sokerista ja vodkasta valmistettu klassikkodrinkki
Vierailija kirjoitti:
Ihme kyllä, olin itse aaton juomatta mutta muuten oonkin vaan törpötellyt ja ei jessus näitä oloja.
Ja uloste oli mustaa. Taisin saada aamuyöstä syötyä puuroa.
Ja vielä pelottaa mitä on tulossa.
Pitäisköhän lopetella jotenkin.
Musta uloste on vaaran merkki
Onko sulla unilääkettä ? Ota puolitoista, herää aamulla että kerkeät hyvään suihkuun. Jotakin ruokaa töihin mukaan. Kyllä se siitä.
No niinpä tietysti. Veditkö vähän valkkaria?