Hirveä krapula
Oon ryypänny torstaista alkaen ja nyt hirveä jysäri apua.
Kommentit (33)
Itse hankit oma syy pakko kestää.💀
Vierailija kirjoitti:
Burana, pullo sokerilimsaa ja rasvainen mättöaamiainen auttaa aina. Kun vähän helpottaa, niin rauhallinen kävely raittiissa ulkoilmassa. Kyllä se siitä.
Olet vielä nuori. Tällä iällä ei "mättöaamiainen" enää uppoa. Kestänee 2-3 päivää kunnes taas pystyn syömään mitään.
Menetit oikeutesi valittaa siinä vaiheessa, kun päätit, että on ok ryypätä tuolla tavalla.
Suomeksi sanottuna: kärsi ja kärvenny ihan rauhassa, sitä saa mitä tilaa, oma syysi, kärsi kunnolla ja nauti olostasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Burana, pullo sokerilimsaa ja rasvainen mättöaamiainen auttaa aina. Kun vähän helpottaa, niin rauhallinen kävely raittiissa ulkoilmassa. Kyllä se siitä.
Olet vielä nuori. Tällä iällä ei "mättöaamiainen" enää uppoa. Kestänee 2-3 päivää kunnes taas pystyn syömään mitään.
Sitä luulisi, ettå ihminen viisastuu vanhetessaan, mutta näköjään ei.
Vierailija kirjoitti:
Menetit oikeutesi valittaa siinä vaiheessa, kun päätit, että on ok ryypätä tuolla tavalla.
Suomeksi sanottuna: kärsi ja kärvenny ihan rauhassa, sitä saa mitä tilaa, oma syysi, kärsi kunnolla ja nauti olostasi!
Alkoholisti ei "päätä" juomisestaan.
Ymmärrän ap yskän, niin oli itselläkin (pakko oli käydä ostamassa korjauss-).
Pahin krapula? - Maalla olin käymässä viikonloppuna. Ilta-autolla lähtö sieltä, soratietä pitkin. Kuski ajoi kovaa. Sitten vielä lossilla salmen yli, oli syksyä ja syysmyrsky. Lossi heitteli niin ja näin.
Kerroin tämän saman joskus baarissa, näytin kädellä sitä liikettä mitä se lossi teki. Kuulija alkoi hikottelemaan :) Oli su eli toinen juhannuspäivän ilta. Ai että olin iloinen, kun pääsin kotiin, opiskelijasoluun.
Pyydä rouvaa hölkkäämään. Se helpottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä 55-vuotiaana itseäni enää kovin nuorena pidä. Tosin olen vissiin joku luonnonoikku, kun en ole teinivuosien jälkeen juuri krapuloista kärsinyt, vaikka suurkuluttaja olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on oikea kunnon krapula niin ei siinä syödä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka alkoholismi sairaus onkin, tuollainen vastuun välttely on todella väärin ja typerää. Kyllä se päättää itse juoda ja parantua voi vasta kun päättää olla juomatta, vaikkei se aina yksin riitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ap yskän, niin oli itselläkin (pakko oli käydä ostamassa korjauss-).
Pahin krapula? - Maalla olin käymässä viikonloppuna. Ilta-autolla lähtö sieltä, soratietä pitkin. Kuski ajoi kovaa. Sitten vielä lossilla salmen yli, oli syksyä ja syysmyrsky. Lossi heitteli niin ja näin.
Kerroin tämän saman joskus baarissa, näytin kädellä sitä liikettä mitä se lossi teki. Kuulija alkoi hikottelemaan :) Oli su eli toinen juhannuspäivän ilta. Ai että olin iloinen, kun pääsin kotiin, opiskelijasoluun.
Pakko myöntää mutta en tajunnut yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka alkoholismi sairaus onkin, tuollainen vastuun välttely on todella väärin ja typerää. Kyllä se päättää itse juoda ja parantua voi vasta kun päättää olla juomatta, vaikkei se aina yksin riitäkään.
Kertoisitko tässä samalla myös MS -tautisille heidän vastuun välttelyn typeryydestä? Tai diabeetikon laiskuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä luulisi, ettå ihminen viisastuu vanhetessaan, mutta näköjään ei.
Kun on vain alkoholi mistä valita niin ei siinä viisastuminen auta. Jos päihteisiin halutaan jotain järkeä, viisautta niin vähiten haitalliset päihteet sallitaan tai laillistetaan. Varsinkin jos kieltoon ei ole oikeita todellisia perusteluja.
Mene AA - kerhoon jossa voit saada apua ongelmaasi.
Sama juttu.. Nälkä on ja krapula.
Vierailija kirjoitti:
Mene AA - kerhoon jossa voit saada apua ongelmaasi.
Ei sieltä kyllä mitään apua krapulaan saa. Kylmä mörkölonkero kaupasta jos ei muuten tokene.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu.. Nälkä on ja krapula.
Onneksi ei kuitenkaan morkkista👍👍👍
Juu, sotkin/yhdistin kaksi eri kertaa. Se kankkunen oli kyllä syksyllä. Toinen kerta oli juhannussu:na (kuulostaapa .... :).
Muistelin niitä kertoja. Jommallakummalla kerralla: istuin bussissa yksin, jostain mökin kohdalta tuli pyöreähkö nainen kyytiin, ikää hänellä n. 10 vuotta enemmän kuin mulla.
Kysyin sitten myöhemmin, et kukakohan se nainen oli? Kuvailin paikan. Oli sitten isäni kummityttö.
Ei liity nyt aloitukseen, mutta nolottaa kun vanhemmat kuolivat enkä älynnyt soittaa heidän kummilapsilleen, et olisivatko halunneet tulla hautajaisiin? No, tuskinpa, kun eivät pitäneet mitään yhteyttä.
....
(mun jutut alkaa kuulostaa kohta varmaan satutädin jutuilta ...... :)))