Hirveä krapula
Oon ryypänny torstaista alkaen ja nyt hirveä jysäri apua.
Kommentit (33)
I feel you!
Minulla on menossa hermolääkekokeilu. Alkoi juhannusviikolla ja aattona lääkitys nostettiin kahteen nappiin päivässä. Olo on kuin viinakrapulassa. Ensi viikolla tätä moskaa pitäisi ottaa jo kolme pilleriä vuorokaudessa. Alkoholia en juo.
Vierailija kirjoitti:
Ota pari 🍺, helpottaa kummasti.
Paha olo lähtee sillä millä se tulikin. Kovilla huumeilla on ihan sama juttu.
hirveä dracula on melkein kuin hirveä krapula
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Burana, pullo sokerilimsaa ja rasvainen mättöaamiainen auttaa aina. Kun vähän helpottaa, niin rauhallinen kävely raittiissa ulkoilmassa. Kyllä se siitä.
Olet vielä nuori. Tällä iällä ei "mättöaamiainen" enää uppoa. Kestänee 2-3 päivää kunnes taas pystyn syömään mitään.
Aina huvittavaa nämä vinkit "krapulaan". Se, joka pystyy syömään tai lähtemään kevyelle lenkille, ei ole krapulaa nähnytkään.
Hyvä, jos tärinältä omin voimin vessaan pääsee oksentamaan.
Vierailija kirjoitti:
hirveä dracula on melkein kuin hirveä krapula
Minä olen draakkula, blääppä, blää. Mä ole krapulassa, yökkä, yöök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Burana, pullo sokerilimsaa ja rasvainen mättöaamiainen auttaa aina. Kun vähän helpottaa, niin rauhallinen kävely raittiissa ulkoilmassa. Kyllä se siitä.
Olet vielä nuori. Tällä iällä ei "mättöaamiainen" enää uppoa. Kestänee 2-3 päivää kunnes taas pystyn syömään mitään.
Aina huvittavaa nämä vinkit "krapulaan". Se, joka pystyy syömään tai lähtemään kevyelle lenkille, ei ole krapulaa nähnytkään.
Krapulaan pitäisi saada sellainen unilääke että nukkuu ainakin vuorokauden.
Nuorena on vitsa väännettävä 👴🏼👍🏼
Krapula saa tulla mutta minä määrään päivän.
Vierailija kirjoitti:
Mene AA - kerhoon jossa voit saada apua ongelmaasi.
Ai jauhamaan vanhoja ryyppyreissuja? Naapurin tuurijuoppo äijä oli yrittänyt tuolla käydä ja sanoi pian kyllästyneensä siihen, että kaikki jutut pyörivät vain vanhoja ryyppyreissuja ja krapuloita kelatessa. Hän jatkoi mielellään tuurijuoppona oloaan, yrittäen pidentää selviä kausia, koska työn riesaa ei eläkeläisellä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krapulaan pitäisi saada sellainen unilääke että nukkuu ainakin vuorokauden.
Siinä hyvä vinkki .👍
Nesteytä, huolehdi hyvästä suolatasapainosta. Anna temppelillesi aikaa palautua, rentoutua ja puhdistautua. Kuuntele miellyttävää musiikkia (hiljaisella). Mieti, josko seuraavalla kerralla vaikka välivettä, lyhyempää ränniä, miedommilla tuotteilla. Unohtamatta riittävää ateriointia rännin aikana. Tulihan sitä itsekin nuorempana otettua joskus enemmän kuin alunperin olikaan tarkoitus. Ei nyt sentään päiväkausia kuitenkaan. Onneksi ei enää näin vanhana koskaan tule otettua liiaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene AA - kerhoon jossa voit saada apua ongelmaasi.
Ai jauhamaan vanhoja ryyppyreissuja? Naapurin tuurijuoppo äijä oli yrittänyt tuolla käydä ja sanoi pian kyllästyneensä siihen, että kaikki jutut pyörivät vain vanhoja ryyppyreissuja ja krapuloita kelatessa. Hän jatkoi mielellään tuurijuoppona oloaan, yrittäen pidentää selviä kausia, koska työn riesaa ei eläkeläisellä ollut.
Aikanaan vietin tovin AA:n pöytien ääressä ja jo toisen kokoontumiskerran jälkeen kysyin vanhemmalta valtiomieheltä, että pitääkö minun opetella joku litania jota kerron kaikissa palavereissa. Raittiuteni hankin lopulta omin voimin, mutta se on tuolla vallitsevan käsityksen mukaan vääränlaista raittiutta koska se ei ole AA -raittiutta.
Ota pari 🍺, helpottaa kummasti.