Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä krapula

Vierailija
21.06.2026 |

Oon ryypänny torstaista alkaen ja nyt hirveä jysäri  apua.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pari 🍺, helpottaa kummasti.

Vierailija
22/33 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you!

Minulla on menossa hermolääkekokeilu. Alkoi juhannusviikolla ja aattona lääkitys nostettiin kahteen nappiin päivässä. Olo on kuin viinakrapulassa. Ensi viikolla tätä moskaa pitäisi ottaa jo kolme pilleriä vuorokaudessa. Alkoholia en juo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota pari 🍺, helpottaa kummasti.

Paha olo lähtee sillä millä se tulikin. Kovilla huumeilla on ihan sama juttu.

Vierailija
24/33 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveä dracula on melkein kuin hirveä krapula

Vierailija
25/33 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Burana, pullo sokerilimsaa ja rasvainen mättöaamiainen auttaa aina. Kun vähän helpottaa, niin rauhallinen kävely raittiissa ulkoilmassa. Kyllä se siitä.

Olet vielä nuori. Tällä iällä ei "mättöaamiainen" enää uppoa. Kestänee 2-3 päivää kunnes taas pystyn syömään mitään.

Aina huvittavaa nämä vinkit "krapulaan". Se, joka pystyy syömään tai lähtemään kevyelle lenkille, ei ole krapulaa nähnytkään. 

Hyvä, jos tärinältä omin voimin vessaan pääsee oksentamaan.

Vierailija
26/33 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hirveä dracula on melkein kuin hirveä krapula

Minä olen draakkula, blääppä, blää. Mä ole krapulassa, yökkä, yöök.

Vierailija
27/33 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Burana, pullo sokerilimsaa ja rasvainen mättöaamiainen auttaa aina. Kun vähän helpottaa, niin rauhallinen kävely raittiissa ulkoilmassa. Kyllä se siitä.

Olet vielä nuori. Tällä iällä ei "mättöaamiainen" enää uppoa. Kestänee 2-3 päivää kunnes taas pystyn syömään mitään.

Aina huvittavaa nämä vinkit "krapulaan". Se, joka pystyy syömään tai lähtemään kevyelle lenkille, ei ole krapulaa nähnytkään. 

Krapulaan pitäisi saada sellainen unilääke että nukkuu ainakin vuorokauden.

Vierailija
28/33 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena on vitsa väännettävä 👴🏼👍🏼

Vierailija
29/33 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula saa tulla mutta minä määrään päivän.

Vierailija
30/33 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene AA - kerhoon jossa voit saada apua ongelmaasi.

Ai jauhamaan vanhoja ryyppyreissuja? Naapurin tuurijuoppo äijä oli yrittänyt tuolla käydä ja sanoi pian kyllästyneensä siihen, että kaikki jutut pyörivät vain vanhoja ryyppyreissuja ja krapuloita kelatessa. Hän jatkoi mielellään tuurijuoppona oloaan, yrittäen pidentää selviä kausia, koska työn riesaa ei eläkeläisellä ollut.

Vierailija
31/33 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krapulaan pitäisi saada sellainen unilääke että nukkuu ainakin vuorokauden.

Siinä hyvä vinkki .👍

Vierailija
32/33 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nesteytä, huolehdi hyvästä suolatasapainosta. Anna temppelillesi aikaa palautua, rentoutua ja puhdistautua. Kuuntele miellyttävää musiikkia (hiljaisella). Mieti, josko seuraavalla kerralla vaikka välivettä, lyhyempää ränniä, miedommilla tuotteilla. Unohtamatta riittävää ateriointia rännin aikana. Tulihan sitä itsekin nuorempana otettua joskus enemmän kuin alunperin olikaan tarkoitus. Ei nyt sentään päiväkausia kuitenkaan. Onneksi ei enää näin vanhana koskaan tule otettua liiaksi!

Vierailija
33/33 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene AA - kerhoon jossa voit saada apua ongelmaasi.

Ai jauhamaan vanhoja ryyppyreissuja? Naapurin tuurijuoppo äijä oli yrittänyt tuolla käydä ja sanoi pian kyllästyneensä siihen, että kaikki jutut pyörivät vain vanhoja ryyppyreissuja ja krapuloita kelatessa. Hän jatkoi mielellään tuurijuoppona oloaan, yrittäen pidentää selviä kausia, koska työn riesaa ei eläkeläisellä ollut.

Aikanaan vietin tovin AA:n pöytien ääressä ja jo toisen kokoontumiskerran jälkeen kysyin vanhemmalta valtiomieheltä, että pitääkö minun opetella joku litania jota kerron kaikissa palavereissa. Raittiuteni hankin lopulta omin voimin, mutta se on tuolla vallitsevan käsityksen mukaan vääränlaista raittiutta koska se ei ole AA -raittiutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme