Kananmunankeitin, millainen kannattaa ostaa ?
Katselin tätä, mutta pieni kapasiteetti suuremmassa käytössä arveluttaa. On myös hieman kallis, laadusta voi maksaa, mutta onko tuossa tarpeeksi laatua.
https://www.prisma.fi/tuotteet/110676365/severin-kananmunankeitin-1-6-m…
Severin kananmunankeitin 1-6 munalle EK3164
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Osta kattila.
Kerran kun munankeitintä kokeilee niin kattilaan ei ole enää paluuta. Todella hyvä jos munia syö paljon.
Mä en tiennyt, että näissä on eroja. Mulla on ollut 10v joku markettihyllyversio, jonka lapset osti mulle äitienpäivälahjaksi. Luulin turhakkeeksi, mutta käytän sitä koko ajan. Syön joka aamu keitetyn kananmunan aamupalalla. Ei tarvii vahtia, vaan aina tulee sopivia!
Mikä tahansa kattila hoitaa homman.
Me syödään puolisoni kanssa salaatti arkisin lounaaksi ja laitan siihen 2 kananmunaa. Meillä on 9 munan keitin, mutta keitän kerralla 6 ja keskiviikkona keitän 4.
Viikonloppuisin ei syödä kananmunia
Jos sulla on airfryer, se hoitaa homman.
Jos tarvitset munia tyyliin kaksi kappaletta kerralla, ruokatermos on paras. Munat termokseen, kiehuva vesi päälle ja kannet kiinni. Tunnin päästä sinulla on hotellin aamiaismuniin verrattavia keitettyjä munia.
Severin ei ole laatumerkki vaan päinvastoin halpismerkki.
Vierailija kirjoitti:
Jos tarvitset munia tyyliin kaksi kappaletta kerralla, ruokatermos on paras. Munat termokseen, kiehuva vesi päälle ja kannet kiinni. Tunnin päästä sinulla on hotellin aamiaismuniin verrattavia keitettyjä munia.
Kuka haluaa niin huonoja kuin hotelleissa?
Kattila jossa ohut pohja, vesi kiehuu nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vedenkeitin käyttää huomattavasti vähemmän sähköä. Vinkvink.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta kattila.
Kerran kun munankeitintä kokeilee niin kattilaan ei ole enää paluuta. Todella hyvä jos munia syö paljon.
Onpas paluuta. Meillä siippa osti sen ja muutama kerta käytettiin. Tuolla jossain hyllyllä se on pölyttymässä, toistakymmentä vuotta hänkin on keittänyt munat kasarissa. Itse olen huomannut näppärimmäksi puolentoista litran kasarin, mikä on täydellisen kokoinen seitsemälle munalle. Eivät hypi kiehuessaan eli ei tule kylkiosumiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta kattila.
Tää nyt ei kerro munankeittimestä ja keittämisestä mitään, vain uusavuttomuudesta ja romun keräämisestä keittiön pinnoille.
Minulla oli kauan sitten munankeitin, mutta palasin pian kattilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta kattila.
Tää nyt ei kerro munankeittimestä ja keittämisestä mitään, vain uusavuttomuudesta ja romun keräämisestä keittiön pinnoille.
Munankeitin voi käyttää noin 50–70 % vähemmän sähköä kuin perinteinen keittäminen.
Jos keität päivittäin niin säästö voi olla sähkönhinnasta toki riippuen jopa toista kymppiä vuositasolla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei kysytty kattilasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta kattila.
Munankeitin voi käyttää noin 50–70 % vähemmän sähköä kuin perinteinen keittäminen.
Jos keität päivittäin niin säästö voi olla sähkönhinnasta toki riippuen jopa toista kymppiä vuositasolla.
Tuo toki sana ei oikein istu joka lauseeseen
Vierailija kirjoitti:
Kattila jossa ohut pohja, vesi kiehuu nopeasti.
Mihin tää liittyy?
Ota nainen kotiin hoitamaan tuo homma. Ja siivous ja pyykit.