Taas ikäistään nuoremman näköinen nainen iltalehdessä! Saara 35 v.
Tällä kertaa vuorossa on Saara, jota luullaan 10 vuotta nuoremmaksi!
https://www.iltalehti.fi/keho/a/070213ec-16e7-4043-86fc-a90c2a1eb09b
Kommentit (136)
Ottais nyt edes parikymppisen miehen kun on niin nuorekas eikä jotain viisikymppistä hopista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan on meidän ikäistemme näköinen. Niinkuin kuuluukin ja mikä on ihan yhtä hienoa, kuin 25-vuotiaalta näyttäminen. Sen sijaan hänestä voi kyllä sanoa, että on selvästi treenannut ja hyväkuntoinen. Hienoa!
N37Nelikymppisenä näyttää viiskymppiseltä, jos jatkaa treenausta ja pysyy laihana. Problem solved.
Yksi työkaveri on juuri tällainen, tosi mukava ihminen muuten. On nelikymppinen, kova treenaamaan ja laiha, joku kutsuisi kuin ’’kuivan kesän oravaksi’’. Luulin häntä noin viiskymppiseksi. Tiedän hänen miehensä ja arvelin tämän ottaneen vanhemman puolison, mikä ei nykyään ole tavatonta. Tiesin naisen olleen lähtöisin ex-lestadiolaisista suuresta perheestä ja hänen olevan vanhin lapsista, mutta sitten aloin ihmetellä, kun hän kertoi pikkuveljensä olevan lukiossa. Todellinen ikä selvisi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele, että luullaan nuoremmaksi. Stailaus on kun teinitytöllä. Ja löytyy tietenkin myös tatuoinnit! Tuo treenikuva, missä on salilla paljastavissa treenivaatteissa, huh huh. Tota itsensä paljastelua ja perseen esittelyä salilla harrastaa just jotkut 19-vuotiaat.
Onko vielä pienikokoinen, se antaa myös lapsellisemman vaikutelman.
Jep. Olen itse 37v ja 155cm lyhyt. Minua on veikattu baarissa 25-vuotiaaksi ja eräässä työpaikassa harjoittelijaksi. En silti ajattele näyttäväni 25-vuotiaalta, koska näissä tilanteissa veikkaajat eivät tarkastelleet kunnolla minun kasvoja joista kyllä näkee, että olen yli 30v. Minulla ole vielä kunnon ryppyjä, mutta ihon rakenne on tässä iässä ihan erilainen kuin parikymppisenä ja niin on kaikilla yli 30-vuotiailla naisilla.
Olen ollut myös kaupan kassalla kyselemässä henkkareita ja kyselin niitä varmuuden vuoksi myös niiltä jotka vaikuttivat olevan kolmenkympin paikkeilla, koska varsinkin S-ryhmällä seuranta on todella tarkkaa. Eli sekään ei ole mikään merkki nuorekkuudesta, että kysytään papereita.
Myös ihan pelkkä asiayhteys vaikuttaa noihin ikäarvioihin paljon enemmän kuin ihmiset tajuavat. Valmistuin uuteen ammattiin 33-vuotiaana, ja jossain vaiheessa uudessa työpaikassa ilmeni, että uudet työkaverit pitivät mua parikymppisenä. Näytin mielestäni ihan ikäiseltäni, mutta koska olin vastavalmistunut ja ensimmäisessä oman alan työpaikassa, ikä arvioitiin jo sen perusteella vähintään 5 vuotta alakanttiin. Jotain ankkahuulista fitnesspimua ihan ymmärrettävästi saatetaan pitää parikymppisenä, koska onhan toi skene ja elämäntapa vähän lapsellinen tuon ikäiselle.
Sama nuorekkuus tuntuu tarttuneen myös aviomieheen, kertoo Saara. Yli 50-vuotiasta puolisoa luullaan usein Saaran ikäiseksi eli 35-vuotiaaksi.
😂😂
Mitä väliä? Jotkut näyttää nuoremmilta, jotkut vanhemmilta, jotkut ihan ikäisiltään. Mikä tämmöisessä on uutisen arvoista?
Vierailija kirjoitti:
Sama nuorekkuus tuntuu tarttuneen myös aviomieheen, kertoo Saara. Yli 50-vuotiasta puolisoa luullaan usein Saaran ikäiseksi eli 35-vuotiaaksi.
😂😂
Ovat varmasti toisaalta hyvä pari ja sopivia toisilleen, jos kummankin tavoite on näyttää nuorelta ja saa siihen jatkuvasti tukea ja vahvistusta puolisoltaan.
Voi v***u näitä pissaliisa-artikkeleita. Seuraavaksi sitten Suski Penttilä ja Bängbusi-koostejuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂
Ovat varmasti toisaalta hyvä pari ja sopivia toisilleen, jos kummankin tavoite on näyttää nuorelta ja saa siihen jatkuvasti tukea ja vahvistusta puolisoltaan.
Stalkkasin kyseisen miehen, löytyy aika helposti somesta hänkin. Näyttää ihan hyvältä mutta nimenomaan viisikymppiseltä. Mikä hitto näitä ihmisiä vaivaa jotka eivät suostu hyväksymään että aika tekee kyllä tehtävänsä jokaisen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin nousee päähän, kun kerran joku sanoo "apua en ikinä usko, että oot ton ikänen". Sit pitää ottaa yhteyttä iltalehteen ja tehdä juttu.
Ja se, että joku kysyy papreita, kun ostaa alkoholia, se ei tarkoita sitä, että sinua luullaan 17-vuotiaaksi.
Entä kun sitä sanotaan teini-iästä lähtien? Luullaan nuoremmaksi. Samoin siskoa ja äitiä.
Eli jo 14-vuotiaana luultiin 10 vuotta nuoremmaksi?
Kehittyi ilmeisesti melko myöhään. Toiset ovat teini-ikäisinä ihan lapsia ja toisen ulkoisesti kuin aikuisia. Kerrotaan, että näyttelijä Jyrki Kovaleffilla oli Tillikassa jo oma vakiotuoppi, kun hän pääsi Tampereen yliopistoon opiskelemaan näyttelijäksi. Tuoppi lähti ja porttikielto tuli, kun selvisi, että hän oli vasta 15-vuotias.
Ja nyt se of linkki kehiin. Niitähän näissä aina välillisesti mainostetaan.
Vierailija kirjoitti:
35v on tosi nuori vielä. Siksi onkin huvittavaa ja ehkä hieman säälittävää, kun sen ikäiset kokevat tuollaista ikäkriisiä ja puhuvat "nuorekkaana pysymisestä".
No jos kerran olen tosi nuori 34v vielä niin miksi parikymppiset kutsuu minua ikälopuksi?
Ihan turha on kirjoittaa jostain 35v ihmisestä että näyttää nuorelta kun ne kaikki näyttävät vielä nuorilta, jopa huonon elämäntavan valinneet.
Tuossa iässä ei vielä ne tervehenkiset tavat ole syy siihen miksi näyttää "ikäistään nuoremmalta", ehkä siinä 45-50v alkaa elämäntyyli näkymään.
Ja mikäs se on olla hoikassa kunnossa kun työkseen viettää päivät salilla eikä ilmeisesti lapsetkaan vie vielä yöunia tai aiheuta stressiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin nousee päähän, kun kerran joku sanoo "apua en ikinä usko, että oot ton ikänen". Sit pitää ottaa yhteyttä iltalehteen ja tehdä juttu.
Ja se, että joku kysyy papreita, kun ostaa alkoholia, se ei tarkoita sitä, että sinua luullaan 17-vuotiaaksi.
Entä kun sitä sanotaan teini-iästä lähtien? Luullaan nuoremmaksi. Samoin siskoa ja äitiä.
Eli jo 14-vuotiaana luultiin 10 vuotta nuoremmaksi?
Kehittyi ilmeisesti melko myöhään. Toiset ovat teini-ikäisinä ihan lapsia ja toisen ulkoisesti kuin aikuisia. Kerrotaan, että näyttelijä Jyrki Kovaleffilla oli Tillikassa jo oma vakiotuoppi, kun hän pääsi Tampereen yliopistoon opiskelemaan näyttelijäksi. Tuoppi lähti ja porttikielto tuli, kun selvisi, että hän oli vasta 15-vuotias.
Pääsi 15-vuotiaana Tampereen yliopistoon?
Meikki hiukan ehkä nuorentaa, mutta muuten on ihan ikäisenä näköinen.
Jos on oudot piirteet, ihmiset sanovat luulleens sinua nuoremmaksi. Kokemuksesta tiedän. Joko outoa naamaa on vaikea arvioida tai haluavat kehua muttei mitään muuta keksi.
Kokemuksesta tiedän. Minuakin aina "luullaan" nuoremmaksi kuin olen, vaikka jos viitsii kaulaani vilkaista pitäisi luulla päinvastoin. Kaulani näyttää vanhemmalta kuin äidilläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt halua masentaa Saaraa, mutta se myyjä kassalla on saattanut pohtia, että onko tuo naisasiakas nyt sitten 30 vai 31v. Kysynpä varmuuden vuoksi.
Eli luullut Saaraa 4-5 vuotta nuoremmaksi. Se raja, kun pitää kysyä paperit, menee 30:ssä.
Olin ennen kaupassa töissä. Muistaakseni vanhin ihminen, jolta olen kysynyt paperit, oli 36. En todellakaan epäillyt alaikäiseksi tai edes 20-vuotiaaksi vaan mielessä kävi, että hän saattaisi ehkä olla nipin napin alle 30. Sitä papereiden kysymistähän tosiaan seurataan ja tulee huutia jos ei kysy tarpeeksi. Että sori nyt vaan kaikille jotka ovat tämän perusteella saaneet jonkun mielettömän egobuustin ja luulivat näyttävänsä 15 vuotta nuoremmalta.
En ymmärrä, miksi koet voivasi puhua kaikkien muiden puolesta. Tajuatko, että olet vain yksi ihminen subkektiivisine näkemyksinesi? Esim. minä olen 35-vuotias mies, jota järjestään luullaan ainakin 10 vuotta nuoremmaksi. Pari päivää sitten 17-vuotias luuli minua 22-vuotiaaksi. Jos jopa teini pitää minua vain hieman itseään vanhemman näköisenä, taidan olla aidosti nuoren näköinen. Lähinnä huvituksen kuin egoilun aihe, mutta meitäkin on olemassa.
Olin ennen kaupassa töissä. Muistaakseni vanhin ihminen, jolta olen kysynyt paperit, oli 36. En todellakaan epäillyt alaikäiseksi tai edes 20-vuotiaaksi vaan mielessä kävi, että hän saattaisi ehkä olla nipin napin alle 30. Sitä papereiden kysymistähän tosiaan seurataan ja tulee huutia jos ei kysy tarpeeksi. Että sori nyt vaan kaikille jotka ovat tämän perusteella saaneet jonkun mielettömän egobuustin ja luulivat näyttävänsä 15 vuotta nuoremmalta.