Taas ikäistään nuoremman näköinen nainen iltalehdessä! Saara 35 v.
Tällä kertaa vuorossa on Saara, jota luullaan 10 vuotta nuoremmaksi!
https://www.iltalehti.fi/keho/a/070213ec-16e7-4043-86fc-a90c2a1eb09b
Kommentit (88)
Haukotus nyt jo näitä. Massanainen. Next!
Ihan on meidän ikäistemme näköinen. Niinkuin kuuluukin ja mikä on ihan yhtä hienoa, kuin 25-vuotiaalta näyttäminen. Sen sijaan hänestä voi kyllä sanoa, että on selvästi treenannut ja hyväkuntoinen. Hienoa!
N37
Vierailija kirjoitti:
Vähissä on uutisaiheet.
No nyt on juhannus, siellä vuoroon nakitetun tehtävä on laittaa uusintajuttuja eetteriin.
Miksei joskus juttua Aunesta, joka geeniensä ja ryyppäämisen takia näyttää 15 vuotta ikäistään vanhemmalta?
Joillekin nousee päähän, kun kerran joku sanoo "apua en ikinä usko, että oot ton ikänen". Sit pitää ottaa yhteyttä iltalehteen ja tehdä juttu.
Ja se, että joku kysyy papreita, kun ostaa alkoholia, se ei tarkoita sitä, että sinua luullaan 17-vuotiaaksi.
Tää on vanha uutinen, julkaistu ennekin. Muistan ton naaman :D
Varmaan se vähän harmittaa, kun on jo yli kolmikymppinen vaikka mieli ei ole miksikään muuttunut iän myötä. Moni elää tuossa iässä kiireistä lapsiperhearkea, eikä ehdi panostaa täysillä ulkonäköön ja treenaamiseen.
35v on tosi nuori vielä. Siksi onkin huvittavaa ja ehkä hieman säälittävää, kun sen ikäiset kokevat tuollaista ikäkriisiä ja puhuvat "nuorekkaana pysymisestä".
17-vuotiaalla eivät aivot ole vielä täysin kehittyneet, niin eivät tunnistaneet 35-vuotiasta, tai mielistelivät / vinoilivat, ja 35-vuotias tätihän siitä innostui ja otti yhteyttä Iltalehteen.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se vähän harmittaa, kun on jo yli kolmikymppinen vaikka mieli ei ole miksikään muuttunut iän myötä. Moni elää tuossa iässä kiireistä lapsiperhearkea, eikä ehdi panostaa täysillä ulkonäköön ja treenaamiseen.
Varmaan se vähän harmittaa, kun jo nyt näyttää nelikymppiseltä.
Olen yli neljäkymmentä ja minua jatkuvasti luullaan 30 vuotiaaksi. Rasittavaa imartelua mitä en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se vähän harmittaa, kun jo nyt näyttää nelikymppiseltä.
Onko tullut artikkeliin päivitys että hän rupesikin myöhemmin näytämään nelikymppiseltä?
Kävelykaduilla pitäisi olla aina se lasikoppi johon voi mennä seisoskelemaan ja ohikulkijat saavat arvioida laskikopissa olevan iän - voisi tulla yhtä suosituksi kuin karaoke ja ihmiset lähtisivät kävelylle vain katsoakseen kuka lasikopissa on ja ehkä arvuuttelemaan omaa ikäänsä, jos on vähän pudottanut painoa tai käynyt kampaajalla, ostanut nuorekkaita vaatteita, esim. miehet keväisin farkkuaun ja tennarit.
Mua ärsyttää tuo, että jotain 35-vuotiasta pidetään jonain vanhana, jonka pitäisi olla aivan kulahtanut! Just töissä yks työkaveri hämmästeli miten nuorekkaana ja nuoren näköisenä oon ”säilynyt”. Olen 41v! En mikään 71v. 41-vuotias näyttää vielä melko nuorelta, jos on jaksanut pitää itsestä huolta.
Joka ikisellä iltapaskan ulkonäköjuttuihin hakeutuvalla naisella on täytehuulet, ei poikkeus tämäkään. Täysiä tyhjäpäitä. Kauniit ja fiksut naiset eivät noihin hakeudu.
Näytti ihan nuorekkaalta ehkä kolmekymppiseltä, kunnes näki viimeisen kuvan. Ikäistään viisi vuotta vanhemman näköinen
Hän on hoikka, mikä on ihan hyvä. Kasvoistaan hän on mielestäni ikäisensä näköinen.