Taas ikäistään nuoremman näköinen nainen iltalehdessä! Saara 35 v.
Tällä kertaa vuorossa on Saara, jota luullaan 10 vuotta nuoremmaksi!
https://www.iltalehti.fi/keho/a/070213ec-16e7-4043-86fc-a90c2a1eb09b
Kommentit (136)
Hyväänäköinen nainen. Ikäitsään nuoremman näköinen
Terveisin, Tapio
Vierailija kirjoitti:
Hyväänäköinen nainen. Ikäitsään nuoremman näköinen
Terveisin, Tapio
Tapio, sinä sanoit totuuden!
Vierailija kirjoitti:
Miksei joskus juttua Aunesta, joka geeniensä ja ryyppäämisen takia näyttää 15 vuotta ikäistään vanhemmalta?
😂 Lukisin.
Taviksen näköinen sai varttinsa julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Pistoshoitoa otettu, ainakin huuliin. Vika kuvassa ällö lihakset, onko tää joku fitnestyrkky?
Mitkä lihakset, itse näen lähinnä luita ja nahkaa
Todella SYVÄLLINEN juttu kouvolatatskoilla :D
Vierailija kirjoitti:
Joillekin nousee päähän, kun kerran joku sanoo "apua en ikinä usko, että oot ton ikänen". Sit pitää ottaa yhteyttä iltalehteen ja tehdä juttu.
Ja se, että joku kysyy papreita, kun ostaa alkoholia, se ei tarkoita sitä, että sinua luullaan 17-vuotiaaksi.
Entä kun sitä sanotaan teini-iästä lähtien? Luullaan nuoremmaksi. Samoin siskoa ja äitiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla oli kyllä yksi hyvä ajatus. Stressi vanhentaa ja tekee terveellisillekin elintavoille paljon vahinkoa.
En nyt halua masentaa Saaraa, mutta se myyjä kassalla on saattanut pohtia, että onko tuo naisasiakas nyt sitten 30 vai 31v. Kysynpä varmuuden vuoksi.
Eli luullut Saaraa 4-5 vuotta nuoremmaksi. Se raja, kun pitää kysyä paperit, menee 30:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla oli kyllä yksi hyvä ajatus. Stressi vanhentaa ja tekee terveellisillekin elintavoille paljon vahinkoa.
Jaa mistäkö tiedän tämän. Laihdun aina lomilla, vaikka eläisin muuten kuten arkenakin.
Arvioin pitkälti ikäisekseen, pari vuotta nuoremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Yli-ikäinen fitnesspimu joka tykkää ottaa itsestään kuvia.. tod.näk on niitä jotka sängyssäkin miettivät kun heitä naidasn takaapäin että näyttääkö mun oma peppu nyt varmasti hyvältä tässä asennossa.
Ja ne rusinat siellä karvaisessa vaossa, yöks!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yli neljäkymmentä ja minua jatkuvasti luullaan 30 vuotiaaksi. Rasittavaa imartelua mitä en ymmärrä.
Olen viisikymppinen ja suhtaudun myös huvittuneen neutraalisti ko small talkiin. Tutkijoidenkin mukaan tarvitaan uusi määritelmä eri ikävaiheille. Arkihavainnotkin sen jo kertovat että ihmiset ovat nuortuneet ulkoisesti.
Ovat he tietenkin ’’nuorentuneet’’ verrattuna siihen, miltä samanikäiset näyttivät 50 vuotta sitten (silloin pukeutuminen ja hiustyylit vanhensivat) tai sata vuotta sitten, jolloin kova työ ja heikko ravinto vanhensivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin nousee päähän, kun kerran joku sanoo "apua en ikinä usko, että oot ton ikänen". Sit pitää ottaa yhteyttä iltalehteen ja tehdä juttu.
Ja se, että joku kysyy papreita, kun ostaa alkoholia, se ei tarkoita sitä, että sinua luullaan 17-vuotiaaksi.
Entä kun sitä sanotaan teini-iästä lähtien? Luullaan nuoremmaksi. Samoin siskoa ja äitiä.
Eli jo 14-vuotiaana luultiin 10 vuotta nuoremmaksi?
Vaikka joku näyttäiskin nuoremmalta kuin on niin mikä siinä on uutisen arvoista?
Avasin linkin. Nainen, 35, on
ammattiurheilijan tasoisessa tikissä.
Todella treenattu keho. 👍
Miehensä 50+ ja kuulemma
samantasoinen ulkonäkö/kroppa
(suuresta ikäerosta huolimatta)
kuin nuoremmalla vaimollaan. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele, että luullaan nuoremmaksi. Stailaus on kun teinitytöllä. Ja löytyy tietenkin myös tatuoinnit! Tuo treenikuva, missä on salilla paljastavissa treenivaatteissa, huh huh. Tota itsensä paljastelua ja perseen esittelyä salilla harrastaa just jotkut 19-vuotiaat.
Onko vielä pienikokoinen, se antaa myös lapsellisemman vaikutelman.
Jep. Olen itse 37v ja 155cm lyhyt. Minua on veikattu baarissa 25-vuotiaaksi ja eräässä työpaikassa harjoittelijaksi. En silti ajattele näyttäväni 25-vuotiaalta, koska näissä tilanteissa veikkaajat eivät tarkastelleet kunnolla minun kasvoja joista kyllä näkee, että olen yli 30v. Minulla ole vielä kunnon ryppyjä, mutta ihon rakenne on tässä iässä ihan erilainen kuin parikymppisenä ja niin on kaikilla yli 30-vuotiailla naisilla.
Olen ollut myös kaupan kassalla kyselemässä henkkareita ja kyselin niitä varmuuden vuoksi myös niiltä jotka vaikuttivat olevan kolmenkympin paikkeilla, koska varsinkin S-ryhmällä seuranta on todella tarkkaa. Eli sekään ei ole mikään merkki nuorekkuudesta, että kysytään papereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jo 14-vuotiaana luultiin 10 vuotta nuoremmaksi?
Mun lapsenlasta luullaan aina joksikin 5-vuotiaaksi. Täyttää kohta 7. On pieni ja hoikka tyttö. Ja nyt just se on inhottavaa vierailta aikuisilta, kun tyttö itse on niin täpinöissään koulun alkamisesta ja siitä, että hän on vihdoin "iso tyttö", koululainen.
Onko vielä pienikokoinen, se antaa myös lapsellisemman vaikutelman.