Lue keskustelun säännöt.
HS: Kaikilta järjestöiltä ei leikata - Golfliitolle ja metsästäjille yli puolen miljoonan euron potti
20.06.2026 |
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012090797.html
Tulee mieleen Eduskunnan joululahjarahat jotka kaikki tyypillisiin 70v boomerikohteisiin. Niiden etujahan tämä hallitus ajaa.
Kommentit (83)
Mielummin golfliitolle rahaa ku setalle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ilman golf-kulttuuria Stubb ei olisi osannut tyyllikkäästi ja diplomaattisen hävitä isolle amerikkalaiselle apinalle.
Napoleonin tauti. Sama kuin Orpolla.