Deittikumppani ei salli, että syön muiden nähden (paitsi lähimpien kavereidensa) esim. ravintolassa hän syö ja ottaa minulle annoksen mukaan
Hänestä on luotaantyöntävän näköistä, jos nainen syö vieraiden ihmisten nähden. Tuntuu vaan niin tyhmältä istua siinä pelkkä viinilasi kädessä kun toinen vetää pihviä ja lohkoperunoita, kuten viimeksi. Kaikin muuten puolin hän on kiva ja huomaavainen. Ei puhu minulle/minusta rumasti ystävilleen. Eikä ole kyse nyt mistään ylipainosta kun olen 160cm/57kg.
Kommentit (32)
Kiitos, nauroin ääneen mielikuvaa lapasesta, joka suostuisi tällaiseen!
Eroa ja hakeudu mielenterveyspalveluihin kertomaan tämä.
Ei hyvää päivää! Kaikkeen te naiset suostuttekin. Mitähän seuraavaksi?
Mikä sua vaivaa, että suostut moiseen? Mikä oikein miestä vaivaa? Ei tommonen ole normaalia vaan joku sairas fiksaatio. Molemmilla teistä.
Ei tiedä kumpi on sairaampi: aloittaja vai sen deitti!
Ei noin tyhmiä ihmisiä (molemmat) voi olla olemassa.
Ja viitsit katsella tuollaista? Ei ihan varmaan ole ainoa outo piirre tyypissä, että kannattanee varautua pistämään homma poikki.
Vierailija kirjoitti:
https://i.pinimg.com/originals/8b/0c/4f/8b0c4f30fb71c716846cc83d3200d2f…
Herää unestasi, ihan kuin jokaisella naisella ei olisi varaa hampurilaiseen. Ei vaan halunnut läskiintyä.
Kaikenlaisia deittejä te katselettekin. Voi hyvää päivää.
Miksi deittailla noin himmeäkuupaista ihmistä?
Mulla olis just toistepäin. En ikinä kehtaisi vetää pihviä ja perunaa kun toinen siemailee jotain viinitilkkaa vastapäätä. Tilaisin naiselle vaikka salaatin edes näönvuoksi jos muuten ei ole just nälkä. Tai oikeastaan ottaisin sen oman annokseni mukaan, jos ei kerta molemmat syö.
M35
On hämmentävää, miten pitkälle jotkut miehet pääsevät deittimarkkinoilla kun on vaan kiva ja huomaavainen. Ei puhu minulle/minusta rumasti ystävilleen. kyllähän nuo ominaisuudet pienen alkavan päävian peittävät, että tosi oksettavaa, kun nainen syö, muttta muuten on tosi ihana ja huomaavainen.
Itse olisin ollut kyllä kävellyt ulos ravintolasta ja ulos suhteesta. Syöminen on yksi ihmisen perustarpeista eikä siihen viereen tarvitse yhtään nuppivikaista miestä kertomaan, missä ja miten voin syödä.
Onko aloittaja ihan terve kaveri.
Taitaa olla porvoolainen ravintola jossa käytte.
Sinä ap ja sinun deittisi olette ympärihulluja molemmat.
Ehdotan, että menisitte naimisiin!
Saat osasi hääkakusta dogibägiin.
Onkohan tuo exäni :D tosin olimme silloin 17-vuotiaita. Sanoi, että näytän niin tyhmältä suu auki ja kaksoisleuka korostuu (joo, olin silloin joku alle 50kg) Tämänkin jälkeen söin hänen lähellään niin, että olin selin häneen. En tajua miten kestin tyyppiä puoli vuotta.
Eroa