IS: Jarilla, pian 40, on poikuus tallella
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991696.html
"Ikuisesti ilman?
Työkaverit tuskin arvaisivat liki nelikymppisen Jarin salaisuutta: hän ei ole koskaan harrastanut seksiä. Syyt, joiden seurauksena tähän tilanteeseen on päädytty, voivat yllättää. Lukuisia yli 30-vuotiaita neitsyitä auttanut seksuaaliterapeutti kertoo, mitä Jarin ja hänen kohtalotovereidensa kannattaa tehdä, jos haluaa toteuttaa unelman seksistä toisen ihmisen kanssa."
"Kyllä tänne kehtaisi naisen tuoda.
Pääkaupunkiseudulla sijaitseva yksiö on siistissä kunnossa. Lattia on imuroitu, tavarat paikoillaan hyllyssä ja sänky pedattu.
Eikä asukaskaan näytä hassummalta. Päällepäin ei arvaisi, mikä on Jarin ongelma. 40 vuoden ikä on jo lähellä, mutta seksikokemusten määrä on pyöreä 0."
Kommentit (335)
Vierailija kirjoitti:
Miksei toiset miehet voi auttaa häntä pääsemään poikuudestaan? Ei siihen naisia tarvita. Naisettomuudesta kärsivät miehet voisi rakastella keskenään ja unohtaa naiset kokonaan.
Lintsasit sitten biologian tunnilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Työkaverit tuskin arvaavat...". Vahvasti epäilen. Ainakin naispuoleiset kyllä arvaavat. Kyllä se saamattomuus miehestä huokuu siten, että valtaosa naisista sen tunnistaa. Miehet eivät välttämättä. Heillehän menee muutenkin toistensa panojutut ihan täydestä. Koko identiteetti rakennetaan sen varaan, ettei itse yläasteikäisenä saanut, vaikka se koulun suosituin poika omien sanojensa mukaan oli pannut kaikkia koulun tyttöjä ja puolta naapurikoulunkin käyneistä. Tai, että joku huippuammattilainen uransa ohella höyläsi sellaisen määrän naisia, ettei se ole edes matemaattisesti mahdollista.
Höpön höpön.
Se menee niin päin, että saamattomuus salataan kaikin keinoin. Kun taas se joka pani kaikkia, ei sitä mainosta koska pelimiehen maineesta on haittaa.
Naiset puolestaan uskovat siihen mitä haluavat uskoa. Kun olet yleisesti mukava, naiset ajattelevat "varmasti joku muu tuosta kaverista tykkää, en vain juuri minä". Pelimies taas halutaan nähdä normityyppinä, koska nainen ei halua ajatella antaneensa pelimiehelle.pelimies on itsekäs. ei näe muutakuin omat tarpeet. nainen näkee sen itsevarmuutena.
Eikä nainen ymmärrä tuota vaikka sen suoraan päin naamaa sanoo. Ajattelee varmaan tietävänsä paremmin.
Ai 40? Vielähän sitä hyvin kerkeää monet kerrat!
Vierailija kirjoitti:
Ai 40? Vielähän sitä hyvin kerkeää monet kerrat!
Kerkeää? Ehkä. Kiinnostaa? Ei. Miksi ei kiinnosta? Koska on oppinut liikaa naisista.
-mies
Näin käy kun yhteiskunta ja naiset vihaavat yksinäisiä, kilttejä sekä kunnollisia hyviä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Työkaverit tuskin arvaavat...". Vahvasti epäilen. Ainakin naispuoleiset kyllä arvaavat. Kyllä se saamattomuus miehestä huokuu siten, että valtaosa naisista sen tunnistaa. Miehet eivät välttämättä. Heillehän menee muutenkin toistensa panojutut ihan täydestä. Koko identiteetti rakennetaan sen varaan, ettei itse yläasteikäisenä saanut, vaikka se koulun suosituin poika omien sanojensa mukaan oli pannut kaikkia koulun tyttöjä ja puolta naapurikoulunkin käyneistä. Tai, että joku huippuammattilainen uransa ohella höyläsi sellaisen määrän naisia, ettei se ole edes matemaattisesti mahdollista.
Höpön höpön.
Se menee niin päin, että saamattomuus salataan kaikin keinoin. Kun taas se joka pani kaikkia, ei sitä mainosta koska pelimiehen maineesta on haittaa.
Naiset puolestaan uskovat siihen mitä haluavat uskoa. Kun olet yleisesti mukava, naiset ajattelevat "varmasti joku muu tuosta kaverista tykkää, en vain juuri minä". Pelimies taas halutaan nähdä normityyppinä, koska nainen ei halua ajatella antaneensa pelimiehelle.pelimies on itsekäs. ei näe muutakuin omat tarpeet. nainen näkee sen itsevarmuutena.
Eikä nainen ymmärrä tuota vaikka sen suoraan päin naamaa sanoo. Ajattelee varmaan tietävänsä paremmin.
yleensä pikku tyttöjen isukit kertoo tän asian kun tytöt on vielä pieniä. Nykyään kun on paljon yh niin tytöillä ei ole isää ja tulee daddy issue. silloin mennään sen mukaan mikä itseään miellyttää.
No niin, nyt äkkiä joku OF naikkonen iskekää kiinni ja tehkää opetusvideota Jarin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt äkkiä joku OF naikkonen iskekää kiinni ja tehkää opetusvideota Jarin kanssa.
Väärä foorumi. Täällä ei ole kuin mammoja ja inceleitä. OF-beibit on jossain ihan muualla.
Yleensä tällaisten tapausten taustalla on mielenterveysongelmia ja haluttomuutta olla aloitteellinen. Kyllä melkein kuka tahansa mies saa edes jonkinlaisen naisen, kunhan on edes henkisesti jokseenkin terve ja ylipäätään lähestyy naista.
Minä olen myös -m40 ja poikuus on tallella. Toisinaan joku nainen yrittää tehdä minulel jonkun kömpelön "aloitteen", mutta menen aina jotenkin ihan puihin näistä.
Työelämässä taas on oltava aloitekykyinen, esiinnyn satojen ihmisten konferensseissa ja teen päätöksiä sadoista miljoonista euroista.
Sikäli varmaan erikoista, että poikuus on tallella .Jonkun naisen pitää kädestä pitäen tulal sanomaan, että kullia tekisi mieli.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös -m40 ja poikuus on tallella. Toisinaan joku nainen yrittää tehdä minulel jonkun kömpelön "aloitteen", mutta menen aina jotenkin ihan puihin näistä.
Työelämässä taas on oltava aloitekykyinen, esiinnyn satojen ihmisten konferensseissa ja teen päätöksiä sadoista miljoonista euroista.
Sikäli varmaan erikoista, että poikuus on tallella .Jonkun naisen pitää kädestä pitäen tulal sanomaan, että kullia tekisi mieli.
Niin ja omalla kohdalla suurin vaikeus on, että en oikein keksi puhuttavaa.
Harrastan toki monenlaista: kilpapyöräilyä, ampumaradalla kilpa-ammuntaa, purjelentoa kesäisin, talvisin jääkiekkoa.
Tämä puhumisaiheiden keksimin on mulla ollut aina suurin dilemma.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti sanotaan että miehet on tässä maailmassa etuoikeutettuja. Naisella ei voi sellaisia ongelmia olla etteikö jollekkin miehelle kelpaisi.
Aivan varmasti löytyy myös nainen jolle Jari kelpaisi.
Naisiakin on mielenterveys- ja päihdeongelmaisia, sairaalloisen lihavia ja akuutissa rahan ja suojan tarpeessa olevia.
Mutta Jarille ei sellaiset naiset kelpaa.
Ei ole menettänyt mitään. Nyrkki tuntuu paremmalta kuin vittupillu.
Minäkin olisin jos en olisi ostanut seksiä vuonna 2009 jolloin olin 21 vuotias. Sen jälkeen olen ostanut seksiä varmaan 100 kertaa.
Suomessa on nirsoimmat naiset maailmassa joten kokemattomia miehiä on kymmeniä tuhansia. Jarin pitää mennä Vietnamiiin niin saa seksiä 40 eurolla heti.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tällaisten tapausten taustalla on mielenterveysongelmia ja haluttomuutta olla aloitteellinen. Kyllä melkein kuka tahansa mies saa edes jonkinlaisen naisen, kunhan on edes henkisesti jokseenkin terve ja ylipäätään lähestyy naista.
Minulla itselläni on hyvin spesifisiä haluja ja tarpeita, jotka eivät tyydyty ihan vain "edes jonkinlaisen naisen" kanssa. Pitäisi olla kumppani joka ymmärtää sitä maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on nirsoimmat naiset maailmassa joten kokemattomia miehiä on kymmeniä tuhansia. Jarin pitää mennä Vietnamiiin niin saa seksiä 40 eurolla heti.
"me so hooni! Nii lav juu loooong taim".
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on nirsoimmat naiset maailmassa joten kokemattomia miehiä on kymmeniä tuhansia. Jarin pitää mennä Vietnamiiin niin saa seksiä 40 eurolla heti.
Miksi helvetissä tämä on nimenomaan Suomessa tällaista?! Mikä tätä kulttuuria vaivaa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt naiset aika helvetin nopeasti selitystä kehiin, miten voi olla mahdollista, että Jari on päätynyt tuollaiseen tilanteeseen? Miksi ette ole pitäneet riittävästi huolta siitä, ettei kukaan mies päätyisi tuollaiseen tilanteeseen?
"Jarilla on diagnosoitu masennus ja estynyt persoonallisuus. Hänen on vaikea heittäytyä. Hän kärsii jatkuvista riittämättömyyden, jännityksen ja epävarmuuden tunteista."
Eli tavallisen naisen tavalliset vaivat. Kun hän on mies, on kuitenkin sylkykuppi!
Olen nainen, ja minulla aivan identtisiin vaivoihin on auttanut terapia. Yleensä siellä on jotain traumataustaa. Onkohan Jari harkinnut terapiaa?
Muuten tuollaisesta tilanteesta on vaikea murtautua ulos.
Ainoa järkevä kommentti koko ketjussa
Nyt heitä on vain enemmän kuin koskaan. kansallinen hätätila.