Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Jarilla, pian 40, on poikuus tallella

Vierailija
20.06.2026 |

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991696.html

 

"Ikuisesti ilman?


Työkaverit tuskin arvaisivat liki nelikymppisen Jarin salaisuutta: hän ei ole koskaan harrastanut seksiä. Syyt, joiden seurauksena tähän tilanteeseen on päädytty, voivat yllättää. Lukuisia yli 30-vuotiaita neitsyitä auttanut seksuaaliterapeutti kertoo, mitä Jarin ja hänen kohtalotovereidensa kannattaa tehdä, jos haluaa toteuttaa unelman seksistä toisen ihmisen kanssa."

 

"Kyllä tänne kehtaisi naisen tuoda.

 

Pääkaupunkiseudulla sijaitseva yksiö on siistissä kunnossa. Lattia on imuroitu, tavarat paikoillaan hyllyssä ja sänky pedattu.

 

Eikä asukaskaan näytä hassummalta. Päällepäin ei arvaisi, mikä on Jarin ongelma. 40 vuoden ikä on jo lähellä, mutta seksikokemusten määrä on pyöreä 0."

Kommentit (335)

Vierailija
261/335 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkillistä, että sellaisesta tehdään nykyään joku kummastuksen aihe, jos ei joku harrasta tai ole koskaan harrastanut seksiä. Vaikka munkkeja ja nunnia ynnä muita vapaaehtoisesti seksittömään elämään päätyneitä on aina ollut. Mutta se kertonee tästä ajasta paljon, että vain panomies on olevinaan tosimies. 

Itse seuraan erästä amerikkalaista katolista pappia, joka on varsin komea. Elää kumminkin selibaatissa, eikä hän koe sitä kummalliseksi, vaan omaksi valinnaksi. Hän haluaa keskittyä elämässään Jumalaan ja muihin asioihin kuin parisuhteeseen ja seksiin.

Nyt heitä on vain enemmän kuin koskaan. kansallinen hätätila.

Vierailija
262/335 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei toiset miehet voi auttaa häntä pääsemään poikuudestaan? Ei siihen naisia tarvita. Naisettomuudesta kärsivät miehet voisi rakastella keskenään ja unohtaa naiset kokonaan.

Lintsasit sitten biologian tunnilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/335 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Työkaverit tuskin arvaavat...". Vahvasti epäilen. Ainakin naispuoleiset kyllä arvaavat. Kyllä se saamattomuus miehestä huokuu siten, että valtaosa naisista sen tunnistaa. Miehet eivät välttämättä. Heillehän menee muutenkin toistensa panojutut ihan täydestä. Koko identiteetti rakennetaan sen varaan, ettei itse yläasteikäisenä saanut, vaikka se koulun suosituin poika omien sanojensa mukaan oli pannut kaikkia koulun tyttöjä ja puolta naapurikoulunkin käyneistä. Tai, että joku huippuammattilainen uransa ohella höyläsi sellaisen määrän naisia, ettei se ole edes matemaattisesti mahdollista.

Höpön höpön.
Se menee niin päin, että saamattomuus salataan kaikin keinoin. Kun taas se joka pani kaikkia, ei sitä mainosta koska pelimiehen maineesta on haittaa.
Naiset puolestaan uskovat siihen mitä haluavat uskoa. Kun olet yleisesti mukava, naiset ajattelevat "varmasti joku muu tuosta kaverista tykkää, en vain juuri minä". Pelimies taas halutaan nähdä normityyppinä, koska nainen ei halua ajatella antaneensa pelimiehelle.

pelimies on itsekäs. ei näe muutakuin omat tarpeet. nainen näkee sen itsevarmuutena.

Eikä nainen ymmärrä tuota vaikka sen suoraan päin naamaa sanoo. Ajattelee varmaan tietävänsä paremmin.

Vierailija
264/335 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai 40? Vielähän sitä hyvin kerkeää monet kerrat!

Vierailija
265/335 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai 40? Vielähän sitä hyvin kerkeää monet kerrat!

Kerkeää? Ehkä. Kiinnostaa? Ei. Miksi ei kiinnosta? Koska on oppinut liikaa naisista.

-mies

Vierailija
266/335 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy kun yhteiskunta ja naiset vihaavat yksinäisiä, kilttejä sekä kunnollisia hyviä miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
267/335 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Työkaverit tuskin arvaavat...". Vahvasti epäilen. Ainakin naispuoleiset kyllä arvaavat. Kyllä se saamattomuus miehestä huokuu siten, että valtaosa naisista sen tunnistaa. Miehet eivät välttämättä. Heillehän menee muutenkin toistensa panojutut ihan täydestä. Koko identiteetti rakennetaan sen varaan, ettei itse yläasteikäisenä saanut, vaikka se koulun suosituin poika omien sanojensa mukaan oli pannut kaikkia koulun tyttöjä ja puolta naapurikoulunkin käyneistä. Tai, että joku huippuammattilainen uransa ohella höyläsi sellaisen määrän naisia, ettei se ole edes matemaattisesti mahdollista.

Höpön höpön.
Se menee niin päin, että saamattomuus salataan kaikin keinoin. Kun taas se joka pani kaikkia, ei sitä mainosta koska pelimiehen maineesta on haittaa.
Naiset puolestaan uskovat siihen mitä haluavat uskoa. Kun olet yleisesti mukava, naiset ajattelevat "varmasti joku muu tuosta kaverista tykkää, en vain juuri minä". Pelimies taas halutaan nähdä normityyppinä, koska nainen ei halua ajatella antaneensa pelimiehelle.

pelimies on itsekäs. ei näe muutakuin omat tarpeet. nainen näkee sen itsevarmuutena.

Eikä nainen ymmärrä tuota vaikka sen suoraan päin naamaa sanoo. Ajattelee varmaan tietävänsä paremmin.

yleensä pikku tyttöjen isukit kertoo tän asian kun tytöt on vielä pieniä. Nykyään kun on paljon yh niin tytöillä ei ole isää ja tulee daddy issue. silloin mennään sen mukaan mikä itseään miellyttää.

Vierailija
268/335 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt äkkiä joku OF naikkonen iskekää kiinni ja tehkää opetusvideota Jarin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
269/335 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt äkkiä joku OF naikkonen iskekää kiinni ja tehkää opetusvideota Jarin kanssa.

Väärä foorumi. Täällä ei ole kuin mammoja ja inceleitä. OF-beibit on jossain ihan muualla.

Vierailija
270/335 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tällaisten tapausten taustalla on mielenterveysongelmia ja haluttomuutta olla aloitteellinen. Kyllä melkein kuka tahansa mies saa edes jonkinlaisen naisen, kunhan on edes henkisesti jokseenkin terve ja ylipäätään lähestyy naista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
271/335 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös -m40 ja poikuus on tallella. Toisinaan joku nainen yrittää tehdä minulel jonkun kömpelön "aloitteen", mutta menen aina jotenkin ihan puihin näistä.

Työelämässä taas on oltava aloitekykyinen, esiinnyn satojen ihmisten konferensseissa ja teen päätöksiä sadoista miljoonista euroista.

 

Sikäli varmaan erikoista, että poikuus on tallella .Jonkun naisen pitää kädestä pitäen tulal sanomaan, että kullia tekisi mieli.

Vierailija
272/335 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös -m40 ja poikuus on tallella. Toisinaan joku nainen yrittää tehdä minulel jonkun kömpelön "aloitteen", mutta menen aina jotenkin ihan puihin näistä.

Työelämässä taas on oltava aloitekykyinen, esiinnyn satojen ihmisten konferensseissa ja teen päätöksiä sadoista miljoonista euroista.

 

Sikäli varmaan erikoista, että poikuus on tallella .Jonkun naisen pitää kädestä pitäen tulal sanomaan, että kullia tekisi mieli.

Niin ja omalla kohdalla suurin vaikeus on, että en oikein keksi puhuttavaa. 

 

Harrastan toki monenlaista: kilpapyöräilyä, ampumaradalla kilpa-ammuntaa, purjelentoa kesäisin, talvisin jääkiekkoa.

 

Tämä puhumisaiheiden keksimin on mulla ollut aina suurin dilemma. 

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
273/335 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti sanotaan että miehet on tässä maailmassa etuoikeutettuja. Naisella ei voi sellaisia ongelmia olla etteikö jollekkin miehelle kelpaisi.

Aivan varmasti löytyy myös nainen jolle Jari kelpaisi.

Naisiakin on mielenterveys- ja päihdeongelmaisia, sairaalloisen lihavia ja akuutissa rahan ja suojan tarpeessa olevia.

Mutta Jarille ei sellaiset naiset kelpaa.

Vierailija
274/335 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole menettänyt mitään. Nyrkki tuntuu paremmalta kuin vittupillu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
275/335 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin jos en olisi ostanut seksiä vuonna 2009 jolloin olin 21 vuotias. Sen jälkeen olen ostanut seksiä varmaan 100 kertaa.

Vierailija
276/335 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on nirsoimmat naiset maailmassa joten kokemattomia miehiä on kymmeniä tuhansia. Jarin pitää mennä Vietnamiiin niin saa seksiä 40 eurolla heti.

Vierailija
277/335 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tällaisten tapausten taustalla on mielenterveysongelmia ja haluttomuutta olla aloitteellinen. Kyllä melkein kuka tahansa mies saa edes jonkinlaisen naisen, kunhan on edes henkisesti jokseenkin terve ja ylipäätään lähestyy naista. 

Minulla itselläni on hyvin spesifisiä haluja ja tarpeita, jotka eivät tyydyty ihan vain "edes jonkinlaisen naisen" kanssa. Pitäisi olla kumppani joka ymmärtää sitä maailmaa. 

Vierailija
278/335 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on nirsoimmat naiset maailmassa joten kokemattomia miehiä on kymmeniä tuhansia. Jarin pitää mennä Vietnamiiin niin saa seksiä 40 eurolla heti.

"me so hooni! Nii lav juu loooong taim". 

Vierailija
279/335 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on nirsoimmat naiset maailmassa joten kokemattomia miehiä on kymmeniä tuhansia. Jarin pitää mennä Vietnamiiin niin saa seksiä 40 eurolla heti.

Miksi helvetissä tämä on nimenomaan Suomessa tällaista?! Mikä tätä kulttuuria vaivaa?! 

Vierailija
280/335 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt naiset aika helvetin nopeasti selitystä kehiin, miten voi olla mahdollista, että Jari on päätynyt tuollaiseen tilanteeseen? Miksi ette ole pitäneet riittävästi huolta siitä, ettei kukaan mies päätyisi tuollaiseen tilanteeseen?

"Jarilla on diagnosoitu masennus ja estynyt persoonallisuus. Hänen on vaikea heittäytyä. Hän kärsii jatkuvista riittämättömyyden, jännityksen ja epävarmuuden tunteista."

Eli tavallisen naisen tavalliset vaivat. Kun hän on mies, on kuitenkin sylkykuppi!

Olen nainen, ja minulla aivan identtisiin vaivoihin on auttanut terapia. Yleensä siellä on jotain traumataustaa. Onkohan Jari harkinnut terapiaa?

Muuten tuollaisesta tilanteesta on vaikea murtautua ulos. 

Ainoa järkevä kommentti koko ketjussa