Teea 39v ei löydä miestä
Raumalainen Teea Mäkilä, 39, etsii avoimesti elämänkumppania Iltalehti Suhteet. Hänen mukaansa sopivat miehet ovat kiven alla, ja hän on turhautunut deittisovellusten pinnallisuuteen sekä kömpeliin kommunikointitaitoihin Iltalehti Suhteet.Teean kriteerit ja kokemukset deittailusta:Syvällinen kommunikointi: Pienet avaukset, kuten pelkkä "hei, sä kiinnostat", eivät riitä. Hän toivoo mieheltä rohkeaa ja luontevaa keskustelua Iltalehti Suhteet.Miesten yhteydenotot: Sosiaalisen median etsintäkuulutuksen kautta yhteyttä on ottanut monenlaista yrittäjää, mutta joukossa on ollut vain muutama asiallinen ja fiksu ehdokas Iltalehti Suhteet.Feminiinisyys esiin: Teea kokee eläneensä liian maskuliinisessa ja pärjäävässä roolissa, ja toivoo oikean miehen rinnalla oman feminiinisyytensä pääsevän paremmin esiin Iltalehti Suhteet.
Kommentit (91)
"Hänen mukaansa sopivat miehet ovat kiven alla"
Ei ole kovinkaan vaikeaa asettaa "sopivan miehen" kriteerejä niin korkealle että nämä eivät vilkaisekaan melkein keski-ikäisen tusinamamman perään.
Aivan yhtä subjektiivinen oli väite siitä että nämä olisivat mitenkään kiven alla kenellekään muulle kuin nelikymppiselle ja sitä iäkkäämmälle mammalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistäkin joutuu valitsemaan puolisonsa vähemmän mielenkiitoisista vaihtoehdoista.
Useat (useimmat?) naiset eivät tunnu oikein ymmärtävän tätä. Itse etsivät täydellistä, millään ei voi tyytyä.
Mielestäni olisi törkeää toista kohtaan tyytyä. "Prkl kun en parempaakaan saanut niin pitkin hampain huolin tuon oksetuksen, jotta on edes joku..."
Tuo nyt on kuitenkin huomattavan yleistä miesten keskuudessa. Ei monet miehet kestä yksin oloa ja kun se naisen yksi tärkeimmistä asioista miehelle on edelleen seksi niin muista ominaisuuksiasta voi tinkiä. Ja onko siinä tyytymisessä lopulta mitään väärää jos sitä ei sano toiselle suoraan ja kohtelee häntä hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tapasin tämän mimmin tinderissä. Hain lähinnä pildeä itse jote aloitin kehumalla hänen persettään. Treffit eivät johtaneet pidemmälle. Ihmeellistä tenttausta elämästäni kyllä oli ja kuulosti kuin olisin ollut työhaastattelussa joten annoin olla suosiolla.
Ihan oikea ratkaisu siinä mielessä, että Tinder nimenomaan on seksinhakupalvelu. Jostain syystä etenkin naiset eivät tätä tajua ollenkaan, vaikka tuo pilden ja kikulin haku oli syy koko palvelun perustamiseen, ja hakevat elämänsä parisuhdetta sieltä.
Exäkin (mies) siellä alkoi käydä. Kävi ehkä suhteen aikanakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistäkin joutuu valitsemaan puolisonsa vähemmän mielenkiitoisista vaihtoehdoista.
Useat (useimmat?) naiset eivät tunnu oikein ymmärtävän tätä. Itse etsivät täydellistä, millään ei voi tyytyä.
Mielestäni olisi törkeää toista kohtaan tyytyä. "Prkl kun en parempaakaan saanut niin pitkin hampain huolin tuon oksetuksen, jotta on edes joku..."
Tuo nyt on kuitenkin huomattavan yleistä miesten keskuudessa. Ei monet miehet kestä yksin oloa ja kun se naisen yksi tärkeimmistä asioista miehelle on edelleen seksi niin muista ominaisuuksiasta voi tinkiä. Ja onko siinä tyytymisessä lopulta mitään väärää jos sitä ei sano toiselle suoraan ja kohtelee häntä hyvin?
No en itse haluaisi miestä, joka huoli kun ei parempaakaan saanut. Ei sellainen mies rakasta, vaikka miten onnistuisikin käyttäytymään toista kohtaan "oikein".
39v? Katsoin ensin että entinen työkaverini, mutta ikä ei täsmää. Työkaverini oli jotain 54v.
Mitä jos teea:lla onkin kaverina hyvä mies joka välittää siitä. Mutta teea haluaa status alpha miehen.
Hänestä kyllä huokuu rohkeavoima aika reippaasti, ja ei yksin hyvällä tavalla. En kyllä välttämättä itse jaksaisi metriäkään tämän tyylisten henkilöiden kanssa. Eipä tarvitsekaan.
Jos joku mies haluaa haastetta elämäänsä, niin tässä sitä varmasti löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistäkin joutuu valitsemaan puolisonsa vähemmän mielenkiitoisista vaihtoehdoista.
Useat (useimmat?) naiset eivät tunnu oikein ymmärtävän tätä. Itse etsivät täydellistä, millään ei voi tyytyä.
Mielestäni olisi törkeää toista kohtaan tyytyä. "Prkl kun en parempaakaan saanut niin pitkin hampain huolin tuon oksetuksen, jotta on edes joku..."
Tuo nyt on kuitenkin huomattavan yleistä miesten keskuudessa. Ei monet miehet kestä yksin oloa ja kun se naisen yksi tärkeimmistä asioista miehelle on edelleen seksi niin muista ominaisuuksiasta voi tinkiä. Ja onko siinä tyytymisessä lopulta mitään väärää jos sitä ei sano toiselle suoraan ja kohtelee häntä hyvin?
No en itse haluaisi miestä, joka huoli kun ei parempaakaan saanut. Ei sellainen mies rakasta, vaikka miten onnistuisikin käyttäytymään toista kohtaan "oikein".
Ei varmaan kukaan halua jos tälle suoraan niin sanotaan mutta yleisempää se tyytyminen on kuin halutaan uskoakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistäkin joutuu valitsemaan puolisonsa vähemmän mielenkiitoisista vaihtoehdoista.
Useat (useimmat?) naiset eivät tunnu oikein ymmärtävän tätä. Itse etsivät täydellistä, millään ei voi tyytyä.
Mielestäni olisi törkeää toista kohtaan tyytyä. "Prkl kun en parempaakaan saanut niin pitkin hampain huolin tuon oksetuksen, jotta on edes joku..."
Tuo nyt on kuitenkin huomattavan yleistä miesten keskuudessa. Ei monet miehet kestä yksin oloa ja kun se naisen yksi tärkeimmistä asioista miehelle on edelleen seksi niin muista ominaisuuksiasta voi tinkiä. Ja onko siinä tyytymisessä lopulta mitään väärää jos sitä ei sano toiselle suoraan ja kohtelee häntä hyvin?
No en itse haluaisi miestä, joka huoli kun ei parempaakaan saanut. Ei sellainen mies rakasta, vaikka miten onnistuisikin käyttäytymään toista kohtaan "oikein".
Ei varmaan kukaan halua jos tälle suoraan niin sanotaan mutta yleisempää se tyytyminen on kuin halutaan uskoakkaan.
Onneksi sen kyllä näkee toisesta, tykkääkö tämä oikeasti vai ei, jos vain haluaa nähdä. Voi jättää tyytyjät etsimään naisia, joille myös kelpaa vain joku, jottei yksin tarvitse olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla tuo:
www.rohkeavoima.fi/mielenvalmentaja
Onnea vaan mieleisen miehen etsintään myös teealle.
Näiden perusteella en ostaisi häneltä mitään valmennusta. Vaikuttaa lapselliselta ja huomionhakuiselta ihmiseltä, joka on ryhtynyt valmentajaksi saadakseen itselleen glooriaa, ei siksi, että haluaisi aidosti auttaa toisia. Mielen- ja elämäntaidonvalmennusbisneksen kun voi laittaa pystyyn jokainen ilman mitään muodollista pätevyyttä tai soveltuvuuskriteerejä.
Miksi hän harjaa hampaitaan pelkkä pyyhe päällä yhdessä noista kuvista XD
Et vaan osaa.