Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teea 39v ei löydä miestä

Vierailija
20.06.2026 |

Raumalainen Teea Mäkilä, 39, etsii avoimesti elämänkumppania Iltalehti Suhteet. Hänen mukaansa sopivat miehet ovat kiven alla, ja hän on turhautunut deittisovellusten pinnallisuuteen sekä kömpeliin kommunikointitaitoihin Iltalehti Suhteet.Teean kriteerit ja kokemukset deittailusta:Syvällinen kommunikointi: Pienet avaukset, kuten pelkkä "hei, sä kiinnostat", eivät riitä. Hän toivoo mieheltä rohkeaa ja luontevaa keskustelua Iltalehti Suhteet.Miesten yhteydenotot: Sosiaalisen median etsintäkuulutuksen kautta yhteyttä on ottanut monenlaista yrittäjää, mutta joukossa on ollut vain muutama asiallinen ja fiksu ehdokas Iltalehti Suhteet.Feminiinisyys esiin: Teea kokee eläneensä liian maskuliinisessa ja pärjäävässä roolissa, ja toivoo oikean miehen rinnalla oman feminiinisyytensä pääsevän paremmin esiin Iltalehti Suhteet.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut laittaa tänne tuon jutun ja linkit kuviin mutta en laita koska ap on kusipää.

Et vaan osaa.

Vierailija
82/91 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hänen mukaansa sopivat miehet ovat kiven alla"

 

Ei ole kovinkaan vaikeaa asettaa "sopivan miehen" kriteerejä niin korkealle että nämä eivät vilkaisekaan melkein keski-ikäisen tusinamamman perään.

Aivan yhtä subjektiivinen oli väite siitä että nämä olisivat mitenkään kiven alla kenellekään muulle kuin nelikymppiselle ja sitä iäkkäämmälle mammalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistäkin joutuu valitsemaan puolisonsa vähemmän mielenkiitoisista vaihtoehdoista.

Useat (useimmat?) naiset eivät tunnu oikein ymmärtävän tätä. Itse etsivät täydellistä, millään ei voi tyytyä.

Mielestäni olisi törkeää toista kohtaan tyytyä. "Prkl kun en parempaakaan saanut niin pitkin hampain huolin tuon oksetuksen, jotta on edes joku..."

Tuo nyt on kuitenkin huomattavan yleistä miesten keskuudessa. Ei monet miehet kestä yksin oloa ja kun se naisen yksi tärkeimmistä asioista miehelle on edelleen seksi niin muista ominaisuuksiasta voi tinkiä. Ja onko siinä tyytymisessä lopulta mitään väärää jos sitä ei sano toiselle suoraan ja kohtelee häntä hyvin?

Vierailija
84/91 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että tapasin tämän mimmin tinderissä. Hain lähinnä pildeä itse jote aloitin kehumalla hänen persettään.  Treffit eivät johtaneet pidemmälle. Ihmeellistä tenttausta elämästäni kyllä oli ja kuulosti kuin olisin ollut työhaastattelussa joten annoin olla suosiolla. 

Ihan oikea ratkaisu siinä mielessä, että Tinder nimenomaan on seksinhakupalvelu. Jostain syystä etenkin naiset eivät tätä tajua ollenkaan, vaikka tuo pilden ja kikulin haku oli syy koko palvelun perustamiseen, ja hakevat elämänsä parisuhdetta sieltä.

Exäkin (mies) siellä alkoi käydä. Kävi ehkä suhteen aikanakin.

Vierailija
85/91 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistäkin joutuu valitsemaan puolisonsa vähemmän mielenkiitoisista vaihtoehdoista.

Useat (useimmat?) naiset eivät tunnu oikein ymmärtävän tätä. Itse etsivät täydellistä, millään ei voi tyytyä.

Mielestäni olisi törkeää toista kohtaan tyytyä. "Prkl kun en parempaakaan saanut niin pitkin hampain huolin tuon oksetuksen, jotta on edes joku..."

Tuo nyt on kuitenkin huomattavan yleistä miesten keskuudessa. Ei monet miehet kestä yksin oloa ja kun se naisen yksi tärkeimmistä asioista miehelle on edelleen seksi niin muista ominaisuuksiasta voi tinkiä. Ja onko siinä tyytymisessä lopulta mitään väärää jos sitä ei sano toiselle suoraan ja kohtelee häntä hyvin?

No en itse haluaisi miestä, joka huoli kun ei parempaakaan saanut. Ei sellainen mies rakasta, vaikka miten onnistuisikin käyttäytymään toista kohtaan "oikein".

Vierailija
86/91 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

39v? Katsoin ensin että entinen työkaverini, mutta ikä ei täsmää. Työkaverini oli jotain 54v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/91 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos teea:lla onkin kaverina hyvä mies joka välittää siitä. Mutta teea haluaa status alpha miehen.

Vierailija
88/91 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä kyllä huokuu rohkeavoima aika reippaasti, ja ei yksin hyvällä tavalla. En kyllä välttämättä itse jaksaisi metriäkään tämän tyylisten henkilöiden kanssa. Eipä tarvitsekaan. 

 

Jos joku mies haluaa haastetta elämäänsä, niin tässä sitä varmasti löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/91 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistäkin joutuu valitsemaan puolisonsa vähemmän mielenkiitoisista vaihtoehdoista.

Useat (useimmat?) naiset eivät tunnu oikein ymmärtävän tätä. Itse etsivät täydellistä, millään ei voi tyytyä.

Mielestäni olisi törkeää toista kohtaan tyytyä. "Prkl kun en parempaakaan saanut niin pitkin hampain huolin tuon oksetuksen, jotta on edes joku..."

Tuo nyt on kuitenkin huomattavan yleistä miesten keskuudessa. Ei monet miehet kestä yksin oloa ja kun se naisen yksi tärkeimmistä asioista miehelle on edelleen seksi niin muista ominaisuuksiasta voi tinkiä. Ja onko siinä tyytymisessä lopulta mitään väärää jos sitä ei sano toiselle suoraan ja kohtelee häntä hyvin?

No en itse haluaisi miestä, joka huoli kun ei parempaakaan saanut. Ei sellainen mies rakasta, vaikka miten onnistuisikin käyttäytymään toista kohtaan "oikein".

Ei varmaan kukaan halua jos tälle suoraan niin sanotaan mutta yleisempää se tyytyminen on kuin halutaan uskoakkaan.

Vierailija
90/91 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistäkin joutuu valitsemaan puolisonsa vähemmän mielenkiitoisista vaihtoehdoista.

Useat (useimmat?) naiset eivät tunnu oikein ymmärtävän tätä. Itse etsivät täydellistä, millään ei voi tyytyä.

Mielestäni olisi törkeää toista kohtaan tyytyä. "Prkl kun en parempaakaan saanut niin pitkin hampain huolin tuon oksetuksen, jotta on edes joku..."

Tuo nyt on kuitenkin huomattavan yleistä miesten keskuudessa. Ei monet miehet kestä yksin oloa ja kun se naisen yksi tärkeimmistä asioista miehelle on edelleen seksi niin muista ominaisuuksiasta voi tinkiä. Ja onko siinä tyytymisessä lopulta mitään väärää jos sitä ei sano toiselle suoraan ja kohtelee häntä hyvin?

No en itse haluaisi miestä, joka huoli kun ei parempaakaan saanut. Ei sellainen mies rakasta, vaikka miten onnistuisikin käyttäytymään toista kohtaan "oikein".

Ei varmaan kukaan halua jos tälle suoraan niin sanotaan mutta yleisempää se tyytyminen on kuin halutaan uskoakkaan.

Onneksi sen kyllä näkee toisesta, tykkääkö tämä oikeasti vai ei, jos vain haluaa nähdä. Voi jättää tyytyjät etsimään naisia, joille myös kelpaa vain joku, jottei yksin tarvitse olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/91 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla tuo: 

www.rohkeavoima.fi/blog

www.rohkeavoima.fi

www.rohkeavoima.fi/mielenvalmentaja

Onnea vaan mieleisen miehen etsintään myös teealle.

Näiden perusteella en ostaisi häneltä mitään valmennusta. Vaikuttaa lapselliselta ja huomionhakuiselta ihmiseltä, joka on ryhtynyt valmentajaksi saadakseen itselleen glooriaa, ei siksi, että haluaisi aidosti auttaa toisia. Mielen- ja elämäntaidonvalmennusbisneksen kun voi laittaa pystyyn jokainen ilman mitään muodollista pätevyyttä tai soveltuvuuskriteerejä. 

Miksi hän harjaa hampaitaan pelkkä pyyhe päällä yhdessä noista kuvista XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän