Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teea 39v ei löydä miestä

Vierailija
20.06.2026 |

Raumalainen Teea Mäkilä, 39, etsii avoimesti elämänkumppania Iltalehti Suhteet. Hänen mukaansa sopivat miehet ovat kiven alla, ja hän on turhautunut deittisovellusten pinnallisuuteen sekä kömpeliin kommunikointitaitoihin Iltalehti Suhteet.Teean kriteerit ja kokemukset deittailusta:Syvällinen kommunikointi: Pienet avaukset, kuten pelkkä "hei, sä kiinnostat", eivät riitä. Hän toivoo mieheltä rohkeaa ja luontevaa keskustelua Iltalehti Suhteet.Miesten yhteydenotot: Sosiaalisen median etsintäkuulutuksen kautta yhteyttä on ottanut monenlaista yrittäjää, mutta joukossa on ollut vain muutama asiallinen ja fiksu ehdokas Iltalehti Suhteet.Feminiinisyys esiin: Teea kokee eläneensä liian maskuliinisessa ja pärjäävässä roolissa, ja toivoo oikean miehen rinnalla oman feminiinisyytensä pääsevän paremmin esiin Iltalehti Suhteet.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfanaaras🤣

Vierailija
22/46 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tuo: 

www.rohkeavoima.fi/blog

www.rohkeavoima.fi

www.rohkeavoima.fi/mielenvalmentaja

Onnea vaan mieleisen miehen etsintään myös teealle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen antaa lapselleen nimeksi Teea?

Vierailija
24/46 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Minulla on ollut liian maskuliininen ja pärjäävä olo. Jos minulla olisi mies, uskon, että oma feminiinisyyteni pääsisi enemmän näkyviin. Nyt koen, että ihmiset eivät näe sitä.

Tinderiin kyllästynyt Teea on yrittänyt etsiä seuraa esimerkiksi kuntosaleilta ja lenkkipoluilta – tuloksetta.

Siksi hän päätti julkaista etsintäkuulutuksen somessa. Postauksessa raumalainen Teea Mäkilä, 39, kertoi haluavansa löytää miehen.

Onko julkaisu tuottanut sopivia sulhasehdokkaita ja yhteydenottoja?

– Monenmoista sankaria on tullut. 90 prosenttia miehistä ei ole ymmärtänyt, mikä homman nimi on. On ollut paljon vanhempia setämiehiä ja kikkelinheiluttaja, Teea nauraa.

– Mutta myös muutama todella asiallinen ja fiksu mies on ottanut yhteyttä.

Kaikki miehet eivät todellakaan herätä Teean mielenkiintoa.

Erityisesti kömpelöt kommunikointitaidot ovat pahinta, mitä Teea tietää.

– Jos joku sanoo vain “hei, sä kiinnostat”, tiedän heti jo siitä, ettei se ole match. En rupea opettamaan tai muuttamaan miestä. Miehen pitää saada olla sellainen kuin hän haluaa. Se pitää tulla luonnostaan. Hänen pitää keskustella rohkeasti ja avoimesti. Haluan miehen, joka haluaa kolistella luurankoja kanssani!

Vierailija
25/46 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ei jatkoon

Ennen etsintäkuulutuksen julkaisua Teea yritti löytää miesseuraa esimerkiksi kuntosaleilta ja lenkkipoluilta. Toisin kuin ennen, Teeaa ei enää kiinnosta baarissa notkuminen, ja yöt hän käyttää mieluummin nukkumiseen.

– Katselen, mitä sankareita kuntosalilla on, mutta nykyään kaikki haluavat syrjäytyä ja tuijottaa puhelintaan.

– Toki minulla on Tinder, mutta se ei mene jatkoon. En tykkää siitä, että on pelkät kuvat. Ja miehet ottavat ei-edustavia kuvia. Tinder ei ole minun kaltaisen villin koiranpennun paikka, vaikka miehet sanovatkin minulle: ”Herran jumala sä erotut muista.”

Erottuminen tarkoittaa Teean mukaan keskustelutaitoja ja huumoria.

– Kerron itsestäni heille. En ikinä sano vain: ”moi, mitä sun päivään”. Olen vauhdikas, eläväinen, ja minulla on vikkelät aivot.

Jos Teean lähipiiriltä kysyttäisiin, miksi miehet pitävät Teeasta, he vastaisivat: ”Koska Teea on niin aurinkoinen.”

– Ex-mieheni sanoi, että tulevan mieheni pitää olla todella itsevarma, koska Teea on niin sosiaalinen, iloinen ja ulospäin suuntautunut. Myös poikani sanovat, että kaikki miehet ihastuvat minuun. Olen kuulemma valloittava, iskääni tullut.

Vierailija
26/46 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teea kertoo, että ero entisestä miesystävästä tapahtui sen jälkeen, kun hän sairastui vakavasti hometalossa. Sairastuminen järisytti Teean hyvinvointia.

– Lihoin, sairastuin ja ajattelin, ettei tätä risukasaa kannata rakastaa, koska olin ennen ollut superaktiivinen ja hyväkroppainen. Identiteettini oli kasvanut siihen, että minua oli kehuttu siksi, miltä näytän. Että olen kuuma, kaunis ja seksikäs.

Kun pinta vietiin ja Teea oli omien sanojensa mukaan sairas ja lihava, ei ollut enää kulissia. Hän ajatteli itsekseen, ettei ole enää mitään, mitä rakastaa.

Liikunta-alan ammattilaisena Teea oli tottunut tietynlaiseen kehoon, ja sen muuttuminen oli vaikea pala nieltäväksi.

– Se synkisti minun ajatukseni. Nyt kun myrsky on poissa, se karsi jyvät akanoista, ja siinä huomasi, kuka on rinnalla. Semmoisen kumppaninkin haluan, joka on rinnalla. Exäni olisi ollut ja halunnut olla, ja hän yritti olla ja rakastaa, mutta en ehkä antanut hänen rakastaa.

– Mutta kaikella on tarkoituksensa, ja ero oli oikea päätös molempien kannalta.

Vierailija
27/46 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies valittelisi puolison puutetta mutta antaa pakit kaikille naisille jotka hänestä on kiinnostunut. Koska nämä eivät ole hänen makuunsa, niin sellaista miestä pidettäisi ihan naurettavana rokelina joka luulee itsestään liikoja ja joutaa jäädäkkin yksin. Miksi se olisi eri naisen kohdalla? Nirso mikä nirso.

Vierailija
28/46 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Myös poikani sanovat, että kaikki miehet ihastuvat minuun."

Okei.

Vierailija
29/46 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Il vai is oli juttua aiheesta. Miehet eivät osaa kirjoitella. Kannattaa kysellä ystäviltä ja tutuilta tietävätkö he jotain. Tinderissä muutama viesti ja sitten treffit. 

Vierailija
30/46 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma iäkäs kurppa, ei jatkoon

Vierailija
31/46 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ihminen pyrkimässä eduskuntaan vai mikä motiivi on valittaa nirsoudestaan lehdissä? Eikö tuo tajua, että tuo valitus saa hänet näyttämään turhamaiselta tyrkyltä, jota jokainen pyrkii välttämään.

Vierailija
32/46 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä täydellistä kumppania odotella vaikka koko ikänsä jos haluaa. Niin naiset kuin miehetkin.

Vierailija
33/46 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua mitä syvällistä voisin sanoa ensimmäisessä viestissä täysin tuntemattomalle ihmiselle! Ehkä pitäis vetää jostain kirjasta kopsattuja henkeviä aforismeja.

Olen kyllä saanut mätchejä ja käynyt deiteillä tällaisten naisten kanssa. Kumma kyllä siellä paljastuu että näillä naisilla jotka haluavat syvällistä keskustelua ei vaikuta olevan edes filosofian saati psykologian perusteet hallussa.

M47

Vierailija
34/46 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän on piilossa? Onko katsonut komeroista ja talon takaa?

Vierailija
35/46 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä satumaailmassa Teea elää🤔

Vierailija
36/46 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko siis, että kaikki lukevat Iltalehteä?

Vai miksi ette laita linkkejä? Todella typerää tehdä tällainen aloitus, eikä mitään lähdeviitettä mukana. Alkeellista käytöstä. 

Vierailija
37/46 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistäkin joutuu valitsemaan puolisonsa vähemmän mielenkiitoisista vaihtoehdoista.

Vierailija
38/46 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen,mutta tatuoinnit totally turn off.

Vierailija
39/46 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko siis, että kaikki lukevat Iltalehteä?

Vai miksi ette laita linkkejä? Todella typerää tehdä tällainen aloitus, eikä mitään lähdeviitettä mukana. Alkeellista käytöstä. 

Iltalehteä ei lueta, koska maksulliset evästepoistot.

Laita nimi googleen ja löydät hänet.

Vierailija
40/46 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kutsumanini kouluaikaan oli "Spöke"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan