Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teea 39v ei löydä miestä

Vierailija
20.06.2026 |

Raumalainen Teea Mäkilä, 39, etsii avoimesti elämänkumppania Iltalehti Suhteet. Hänen mukaansa sopivat miehet ovat kiven alla, ja hän on turhautunut deittisovellusten pinnallisuuteen sekä kömpeliin kommunikointitaitoihin Iltalehti Suhteet.Teean kriteerit ja kokemukset deittailusta:Syvällinen kommunikointi: Pienet avaukset, kuten pelkkä "hei, sä kiinnostat", eivät riitä. Hän toivoo mieheltä rohkeaa ja luontevaa keskustelua Iltalehti Suhteet.Miesten yhteydenotot: Sosiaalisen median etsintäkuulutuksen kautta yhteyttä on ottanut monenlaista yrittäjää, mutta joukossa on ollut vain muutama asiallinen ja fiksu ehdokas Iltalehti Suhteet.Feminiinisyys esiin: Teea kokee eläneensä liian maskuliinisessa ja pärjäävässä roolissa, ja toivoo oikean miehen rinnalla oman feminiinisyytensä pääsevän paremmin esiin Iltalehti Suhteet.

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teeasta tulee mieleen sanonta "Mikään ei ole yhtä tyhjä kuin ihminen joka on täynnä itseään" 

Donald J Trump olisi täydellinen mies hänelle. Harmi vaan että sillä on hyvännäköinen vaimo. 🥲

Vierailija
62/91 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kiihottuu maskuliinista, hän nussinee toista miestä. Jos taas ei, hän hakenee naisesta feminiinisyyttä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vttu miten läski vanha lehmä

Laita oma kuvasi tänne, niin voidaan sitten vaikka pisteyttää sinut. Tuolla on Teean näköisiä naisia miesten ja naistenkin käsipuolet väärällään. Eiköhän syy sinkkuuteen ole Teean luonteessa ja siinä, että hän vaatii mieheltä sellaista, jota hän ei julkikuvansa perusteella pysty itse antamaan. Joku samanlainen impulsiivinen koiranpentutyyppi voisi kiinnostua tai sitten joku oman elämänsä Andrew Tate, jolle Teean kaltainen nainen on kiehtova "haaste" voitettavaksi. Fiksut, syvälliset ja keskustelutaitoiset miehet etsivät kypsiä aikuisia naisia, eivät nelikymppisiä "koiranpentuja".

Vierailija
64/91 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistäkin joutuu valitsemaan puolisonsa vähemmän mielenkiitoisista vaihtoehdoista.

Useat (useimmat?) naiset eivät tunnu oikein ymmärtävän tätä. Itse etsivät täydellistä, millään ei voi tyytyä.

Vierailija
65/91 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle sanottaisi että 

-Laske rimaa.

-Luulet liikoja itsestäsi.

-Parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus.

-Mokoma ronkeli joudatkin jäädä yksin, kun et kelpuuta niitä jotka sinua on yrittänyt lähestyä.

-Keksi jotain muuta merkitystä elämällesi.

 

Miksei naisillekkin voisi olla yhtä tyly ja kylmä?

Vierailija
66/91 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle sanottaisi että 

-Laske rimaa.

-Luulet liikoja itsestäsi.

-Parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus.

-Mokoma ronkeli joudatkin jäädä yksin, kun et kelpuuta niitä jotka sinua on yrittänyt lähestyä.

-Keksi jotain muuta merkitystä elämällesi.

 

Miksei naisillekkin voisi olla yhtä tyly ja kylmä?

No miksi pitäisi olla ilkeäkään? Naisen on aina oltava varovaisempi miesten kanssa. Jos ottaa kenet tahansa ilman kriteerejä, niin löytää joko jonkun sekopään tai tyytyjän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/91 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sanoa näin, mutta jutun perusteella en ihmettele, miksi asialliset ja syvällisiä keskusteluja arvostavat miehet eivät ota häneen yhteyttä. En näin naisenakaan vastaisi kenellekään, joka lähemmäs nelikymppisenä kuvailee itseään "villiksi koiranpennuksi". Villit koiranpennut harvemmin kykenevät mihinkään luurankojenkolistelukeskusteluihin eikä kukaan kypsä ihminen viehäty selkeästi keskenkasvuisesta ihmisestä. Teealla vaikuttaa olevan melkoinen päähenkilösyndrooma ja hän vaatii mieheltä ominaisuuksia, joita hänellä itselläänkään ei haastattelusta päätellen ole. Etsiikö hän kumppania vai fanipoikaa?

Joo, todella kummallisen tuntuinen ulosanti tältä daamilta. Haluaa puhua henkeviä ja pohtia yhdessä asioita, mikä siis on normaalia. Se ei ole normaalia, että tekstistä tulee itselle mt-ongelmainen ihminen mieleen, joka haluaa jonkun eheyttämään hänet. 

Vierailija
68/91 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutkaan löydä miestä. Ehkä ulkomailla enemmän. Rikollisia tietysti vapaana on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/91 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle sanottaisi että 

-Laske rimaa.

-Luulet liikoja itsestäsi.

-Parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus.

-Mokoma ronkeli joudatkin jäädä yksin, kun et kelpuuta niitä jotka sinua on yrittänyt lähestyä.

-Keksi jotain muuta merkitystä elämällesi.

 

Miksei naisillekkin voisi olla yhtä tyly ja kylmä?

No miksi pitäisi olla ilkeäkään? Naisen on aina oltava varovaisempi miesten kanssa. Jos ottaa kenet tahansa ilman kriteerejä, niin löytää joko jonkun sekopään tai tyytyjän.

No ei varmaan tarkoitettu, että "kenet tahansa" pitäisi ottaa, mutta kun monille ei tunnu kelpaavan oikein kukaan. Vaikka itse ollaan ihan taviksia.

Vierailija
70/91 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näytä päivääkään yli 50-vuotiaalta!

Kylläpäs sulla on positiivinen kuva suomalaisista 50v naisista.

Itse olisin veikannut 45v.

Minä luulin kuvan perusteella hänen olevan samaa ikäluokkaa kuin minä. Olen 53-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/91 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle sanottaisi että 

-Laske rimaa.

-Luulet liikoja itsestäsi.

-Parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus.

-Mokoma ronkeli joudatkin jäädä yksin, kun et kelpuuta niitä jotka sinua on yrittänyt lähestyä.

-Keksi jotain muuta merkitystä elämällesi.

 

Miksei naisillekkin voisi olla yhtä tyly ja kylmä?

No miksi pitäisi olla ilkeäkään? Naisen on aina oltava varovaisempi miesten kanssa. Jos ottaa kenet tahansa ilman kriteerejä, niin löytää joko jonkun sekopään tai tyytyjän.

No ei varmaan tarkoitettu, että "kenet tahansa" pitäisi ottaa, mutta kun monille ei tunnu kelpaavan oikein kukaan. Vaikka itse ollaan ihan taviksia.

Miksi tämä ihmetyttää sinua? Ei kai se, että on tavis, tarkoita sitä, että itselle sopiva kumppani löytyisi helposti. Tai, että löytyisi helposti ihminen, jonka kanssa on molemminpuolista vetovoimaa. Tämä onkin näissä keskusteluissa erikoista, että samaan aikaan painotetaan, että henkilö on tavis eikä hänessä ole mitään erikoista tai kiinnostavaa - mutta silti samaan aikaan oletetaan, että kumppanin pitäisi löytyä helposti, jos itsekin on epäkiinnostava ihminen, jollaisia on kolmetoista tusinassa. 

Vierailija
72/91 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut laittaa tänne tuon jutun ja linkit kuviin mutta en laita koska ap on kusipää.

Ihanan epäloogista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/91 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla tuo: 

www.rohkeavoima.fi/blog

www.rohkeavoima.fi

www.rohkeavoima.fi/mielenvalmentaja

Onnea vaan mieleisen miehen etsintään myös teealle.

Näiden perusteella en ostaisi häneltä mitään valmennusta. Vaikuttaa lapselliselta ja huomionhakuiselta ihmiseltä, joka on ryhtynyt valmentajaksi saadakseen itselleen glooriaa, ei siksi, että haluaisi aidosti auttaa toisia. Mielen- ja elämäntaidonvalmennusbisneksen kun voi laittaa pystyyn jokainen ilman mitään muodollista pätevyyttä tai soveltuvuuskriteerejä. 

Kiitos linkeistä. Minullekaan ei muodostunut noiden perusteella kovin vahvaa tai vakuuttavaa kuvaa hänen taidoistaan, vaikka listattua koulutusta löytyy jos jonkinlaista. Minäkeskeisyys hallitsee hänen teksteissään vahvasti. Harmi sinänsä, jos tuo lehtijuttu alkaa syödä hänen ammatillista uskottavuuttaan, mutta tehty mikä tehty: vapaaehtoisesti hän on haastatteluun suostunut. Facebookissa hän kyselee kovasti mielipiteitä eiliseen haastatteluun, eli jokin siinä nyt selkeästi kaihertaa hänen mieltään. On julkinen julkaisu, löytyy nimellä.

Vierailija
74/91 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se statusmies mitä tuo nainen hakee omaa yhden asian mitä tällä leidillä päivä päivältä on vähemmän: vaihtoehtoja. Jos olisin pitkä, komea ja menestynyt 40v+ korkean tason mies, en usko että katselisin lisääntyneitä yli 32v naisia. Ikäluokka 19-25v olisi se ensisijainen segmenttini naisten haulle, tuota vanhemmatkin naiset kelpaavat jos muuten kaikki ok. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/91 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin

Otapa siinä tapauksessa häneen yhteyttä esim. Facebookin tai hänen hyvinvointisivujensa kautta, niin saattaa haaveesi muuttua todeksi. Onnea matkaan! 

Vierailija
76/91 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran yhden psykologin kanssa seukannut. Se oli ihan sekopää.

Vierailija
77/91 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teealle ei selvästi ole kelvannut vaikka miehet on ottaneet yhteyttä ja yrittäneet tehdä aloitetta. Teea on nirso. Voi voi oma häpeä.

Vierailija
78/91 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran yhden psykologin kanssa seukannut. Se oli ihan sekopää.

Sote alalla on paljon mielenterveys ongelmia.

Vierailija
79/91 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistäkin joutuu valitsemaan puolisonsa vähemmän mielenkiitoisista vaihtoehdoista.

Useat (useimmat?) naiset eivät tunnu oikein ymmärtävän tätä. Itse etsivät täydellistä, millään ei voi tyytyä.

Mielestäni olisi törkeää toista kohtaan tyytyä. "Prkl kun en parempaakaan saanut niin pitkin hampain huolin tuon oksetuksen, jotta on edes joku..."

Vierailija
80/91 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että tapasin tämän mimmin tinderissä. Hain lähinnä pildeä itse jote aloitin kehumalla hänen persettään.  Treffit eivät johtaneet pidemmälle. Ihmeellistä tenttausta elämästäni kyllä oli ja kuulosti kuin olisin ollut työhaastattelussa joten annoin olla suosiolla. 

Ihan oikea ratkaisu siinä mielessä, että Tinder nimenomaan on seksinhakupalvelu. Jostain syystä etenkin naiset eivät tätä tajua ollenkaan, vaikka tuo pilden ja kikulin haku oli syy koko palvelun perustamiseen, ja hakevat elämänsä parisuhdetta sieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän