Teea 39v ei löydä miestä
Raumalainen Teea Mäkilä, 39, etsii avoimesti elämänkumppania Iltalehti Suhteet. Hänen mukaansa sopivat miehet ovat kiven alla, ja hän on turhautunut deittisovellusten pinnallisuuteen sekä kömpeliin kommunikointitaitoihin Iltalehti Suhteet.Teean kriteerit ja kokemukset deittailusta:Syvällinen kommunikointi: Pienet avaukset, kuten pelkkä "hei, sä kiinnostat", eivät riitä. Hän toivoo mieheltä rohkeaa ja luontevaa keskustelua Iltalehti Suhteet.Miesten yhteydenotot: Sosiaalisen median etsintäkuulutuksen kautta yhteyttä on ottanut monenlaista yrittäjää, mutta joukossa on ollut vain muutama asiallinen ja fiksu ehdokas Iltalehti Suhteet.Feminiinisyys esiin: Teea kokee eläneensä liian maskuliinisessa ja pärjäävässä roolissa, ja toivoo oikean miehen rinnalla oman feminiinisyytensä pääsevän paremmin esiin Iltalehti Suhteet.
Kommentit (91)
Jos mies kiihottuu maskuliinista, hän nussinee toista miestä. Jos taas ei, hän hakenee naisesta feminiinisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vttu miten läski vanha lehmä
Laita oma kuvasi tänne, niin voidaan sitten vaikka pisteyttää sinut. Tuolla on Teean näköisiä naisia miesten ja naistenkin käsipuolet väärällään. Eiköhän syy sinkkuuteen ole Teean luonteessa ja siinä, että hän vaatii mieheltä sellaista, jota hän ei julkikuvansa perusteella pysty itse antamaan. Joku samanlainen impulsiivinen koiranpentutyyppi voisi kiinnostua tai sitten joku oman elämänsä Andrew Tate, jolle Teean kaltainen nainen on kiehtova "haaste" voitettavaksi. Fiksut, syvälliset ja keskustelutaitoiset miehet etsivät kypsiä aikuisia naisia, eivät nelikymppisiä "koiranpentuja".
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistäkin joutuu valitsemaan puolisonsa vähemmän mielenkiitoisista vaihtoehdoista.
Useat (useimmat?) naiset eivät tunnu oikein ymmärtävän tätä. Itse etsivät täydellistä, millään ei voi tyytyä.
Miehelle sanottaisi että
-Laske rimaa.
-Luulet liikoja itsestäsi.
-Parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus.
-Mokoma ronkeli joudatkin jäädä yksin, kun et kelpuuta niitä jotka sinua on yrittänyt lähestyä.
-Keksi jotain muuta merkitystä elämällesi.
Miksei naisillekkin voisi olla yhtä tyly ja kylmä?
Vierailija kirjoitti:
Miehelle sanottaisi että
-Laske rimaa.
-Luulet liikoja itsestäsi.
-Parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus.
-Mokoma ronkeli joudatkin jäädä yksin, kun et kelpuuta niitä jotka sinua on yrittänyt lähestyä.
-Keksi jotain muuta merkitystä elämällesi.
Miksei naisillekkin voisi olla yhtä tyly ja kylmä?
No miksi pitäisi olla ilkeäkään? Naisen on aina oltava varovaisempi miesten kanssa. Jos ottaa kenet tahansa ilman kriteerejä, niin löytää joko jonkun sekopään tai tyytyjän.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sanoa näin, mutta jutun perusteella en ihmettele, miksi asialliset ja syvällisiä keskusteluja arvostavat miehet eivät ota häneen yhteyttä. En näin naisenakaan vastaisi kenellekään, joka lähemmäs nelikymppisenä kuvailee itseään "villiksi koiranpennuksi". Villit koiranpennut harvemmin kykenevät mihinkään luurankojenkolistelukeskusteluihin eikä kukaan kypsä ihminen viehäty selkeästi keskenkasvuisesta ihmisestä. Teealla vaikuttaa olevan melkoinen päähenkilösyndrooma ja hän vaatii mieheltä ominaisuuksia, joita hänellä itselläänkään ei haastattelusta päätellen ole. Etsiikö hän kumppania vai fanipoikaa?
Joo, todella kummallisen tuntuinen ulosanti tältä daamilta. Haluaa puhua henkeviä ja pohtia yhdessä asioita, mikä siis on normaalia. Se ei ole normaalia, että tekstistä tulee itselle mt-ongelmainen ihminen mieleen, joka haluaa jonkun eheyttämään hänet.
Ei muutkaan löydä miestä. Ehkä ulkomailla enemmän. Rikollisia tietysti vapaana on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle sanottaisi että
-Laske rimaa.
-Luulet liikoja itsestäsi.
-Parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus.
-Mokoma ronkeli joudatkin jäädä yksin, kun et kelpuuta niitä jotka sinua on yrittänyt lähestyä.
-Keksi jotain muuta merkitystä elämällesi.
Miksei naisillekkin voisi olla yhtä tyly ja kylmä?
No miksi pitäisi olla ilkeäkään? Naisen on aina oltava varovaisempi miesten kanssa. Jos ottaa kenet tahansa ilman kriteerejä, niin löytää joko jonkun sekopään tai tyytyjän.
No ei varmaan tarkoitettu, että "kenet tahansa" pitäisi ottaa, mutta kun monille ei tunnu kelpaavan oikein kukaan. Vaikka itse ollaan ihan taviksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä päivääkään yli 50-vuotiaalta!
Kylläpäs sulla on positiivinen kuva suomalaisista 50v naisista.
Itse olisin veikannut 45v.
Minä luulin kuvan perusteella hänen olevan samaa ikäluokkaa kuin minä. Olen 53-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle sanottaisi että
-Laske rimaa.
-Luulet liikoja itsestäsi.
-Parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus.
-Mokoma ronkeli joudatkin jäädä yksin, kun et kelpuuta niitä jotka sinua on yrittänyt lähestyä.
-Keksi jotain muuta merkitystä elämällesi.
Miksei naisillekkin voisi olla yhtä tyly ja kylmä?
No miksi pitäisi olla ilkeäkään? Naisen on aina oltava varovaisempi miesten kanssa. Jos ottaa kenet tahansa ilman kriteerejä, niin löytää joko jonkun sekopään tai tyytyjän.
No ei varmaan tarkoitettu, että "kenet tahansa" pitäisi ottaa, mutta kun monille ei tunnu kelpaavan oikein kukaan. Vaikka itse ollaan ihan taviksia.
Miksi tämä ihmetyttää sinua? Ei kai se, että on tavis, tarkoita sitä, että itselle sopiva kumppani löytyisi helposti. Tai, että löytyisi helposti ihminen, jonka kanssa on molemminpuolista vetovoimaa. Tämä onkin näissä keskusteluissa erikoista, että samaan aikaan painotetaan, että henkilö on tavis eikä hänessä ole mitään erikoista tai kiinnostavaa - mutta silti samaan aikaan oletetaan, että kumppanin pitäisi löytyä helposti, jos itsekin on epäkiinnostava ihminen, jollaisia on kolmetoista tusinassa.
Vierailija kirjoitti:
Olisin voinut laittaa tänne tuon jutun ja linkit kuviin mutta en laita koska ap on kusipää.
Ihanan epäloogista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla tuo:
www.rohkeavoima.fi/mielenvalmentaja
Onnea vaan mieleisen miehen etsintään myös teealle.
Näiden perusteella en ostaisi häneltä mitään valmennusta. Vaikuttaa lapselliselta ja huomionhakuiselta ihmiseltä, joka on ryhtynyt valmentajaksi saadakseen itselleen glooriaa, ei siksi, että haluaisi aidosti auttaa toisia. Mielen- ja elämäntaidonvalmennusbisneksen kun voi laittaa pystyyn jokainen ilman mitään muodollista pätevyyttä tai soveltuvuuskriteerejä.
Kiitos linkeistä. Minullekaan ei muodostunut noiden perusteella kovin vahvaa tai vakuuttavaa kuvaa hänen taidoistaan, vaikka listattua koulutusta löytyy jos jonkinlaista. Minäkeskeisyys hallitsee hänen teksteissään vahvasti. Harmi sinänsä, jos tuo lehtijuttu alkaa syödä hänen ammatillista uskottavuuttaan, mutta tehty mikä tehty: vapaaehtoisesti hän on haastatteluun suostunut. Facebookissa hän kyselee kovasti mielipiteitä eiliseen haastatteluun, eli jokin siinä nyt selkeästi kaihertaa hänen mieltään. On julkinen julkaisu, löytyy nimellä.
Se statusmies mitä tuo nainen hakee omaa yhden asian mitä tällä leidillä päivä päivältä on vähemmän: vaihtoehtoja. Jos olisin pitkä, komea ja menestynyt 40v+ korkean tason mies, en usko että katselisin lisääntyneitä yli 32v naisia. Ikäluokka 19-25v olisi se ensisijainen segmenttini naisten haulle, tuota vanhemmatkin naiset kelpaavat jos muuten kaikki ok.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin
Otapa siinä tapauksessa häneen yhteyttä esim. Facebookin tai hänen hyvinvointisivujensa kautta, niin saattaa haaveesi muuttua todeksi. Onnea matkaan!
Olen kerran yhden psykologin kanssa seukannut. Se oli ihan sekopää.
No teealle ei selvästi ole kelvannut vaikka miehet on ottaneet yhteyttä ja yrittäneet tehdä aloitetta. Teea on nirso. Voi voi oma häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran yhden psykologin kanssa seukannut. Se oli ihan sekopää.
Sote alalla on paljon mielenterveys ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistäkin joutuu valitsemaan puolisonsa vähemmän mielenkiitoisista vaihtoehdoista.
Useat (useimmat?) naiset eivät tunnu oikein ymmärtävän tätä. Itse etsivät täydellistä, millään ei voi tyytyä.
Mielestäni olisi törkeää toista kohtaan tyytyä. "Prkl kun en parempaakaan saanut niin pitkin hampain huolin tuon oksetuksen, jotta on edes joku..."
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tapasin tämän mimmin tinderissä. Hain lähinnä pildeä itse jote aloitin kehumalla hänen persettään. Treffit eivät johtaneet pidemmälle. Ihmeellistä tenttausta elämästäni kyllä oli ja kuulosti kuin olisin ollut työhaastattelussa joten annoin olla suosiolla.
Ihan oikea ratkaisu siinä mielessä, että Tinder nimenomaan on seksinhakupalvelu. Jostain syystä etenkin naiset eivät tätä tajua ollenkaan, vaikka tuo pilden ja kikulin haku oli syy koko palvelun perustamiseen, ja hakevat elämänsä parisuhdetta sieltä.
Donald J Trump olisi täydellinen mies hänelle. Harmi vaan että sillä on hyvännäköinen vaimo. 🥲