Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskituloiset perheet joilla omaisuutta. Miten varallisuutenne on kertynyt?

Vierailija
20.06.2026 |

Mielenkiinnosta kysyn. Millaista varallisuutta? 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peritty asunto pääkaupungista ja osakkeita (arvo noin 70000€). Tuottavat osinkoa.  Emme omista autoa, vain yksi lapsi. 

Aika köyhää. Joillakin on varaa kahteenkin lapseen ja autoon. 

Vierailija
42/47 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kusettamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peritty asunto pääkaupungista ja osakkeita (arvo noin 70000€). Tuottavat osinkoa.  Emme omista autoa, vain yksi lapsi. 

Aika köyhää. Joillakin on varaa kahteenkin lapseen ja autoon. 

Niinpä. Meillä 2 perittyä asuntoa Helsingissä (Kantakaupunki), yksi itse ostamamme rivitalohuoneisto, Länsi-Helsinki, kaksi kesämökkiä Kirkkonummella. Lisänä osakkeita.

Kolme alakouluikäistä lasta, kaksi autoa.

Vierailija
44/47 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia omaisuuksia on? Jollekin 20000€ on paljon, toiselle pieni. Kiinnostava aihe!

Minulle ja vaimolle kertynyt omaisuutta yhteensä reilu 3 miljoonaa euroa säännöllisellä sijoittamisella. Ikää molemmilla 45 v.

Tämä sijoittaminen on ilmiömäistä. En ole vielä ymmärtänyt miten se toimii täysin mutta ainakaan siinä ei voi hävitä! Kaikki puhuu vain voittamisesta.

Talous on pitkällä aikavälillä aina noussut pörssien historian aikana. Eli jos olet vaikka sijoittanut Usa:n pörssi indeksiin viimeiset 20 vuotta etkä ole myynyt niin pakosti olet moninkertaistanut sijoitetut varat.

Vierailija
45/47 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia omaisuuksia on? Jollekin 20000€ on paljon, toiselle pieni. Kiinnostava aihe!

Minulle ja vaimolle kertynyt omaisuutta yhteensä reilu 3 miljoonaa euroa säännöllisellä sijoittamisella. Ikää molemmilla 45 v.

Tämä sijoittaminen on ilmiömäistä. En ole vielä ymmärtänyt miten se toimii täysin mutta ainakaan siinä ei voi hävitä! Kaikki puhuu vain voittamisesta.

Talous on pitkällä aikavälillä aina noussut pörssien historian aikana. Eli jos olet vaikka sijoittanut Usa:n pörssi indeksiin viimeiset 20 vuotta etkä ole myynyt niin pakosti olet moninkertaistanut sijoitetut varat.

Paljonko on saanut 20 vuodessa, jos alkupanos oli euron?

Vierailija
46/47 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä perin äitini jolla oli metsää ja maata ja iso talo.  Itse olin 13 vuotta paperitehtaalla töissä ja se meni konkkaan ja olen sitten tehnyt erilaisia raksa alan hommia. äitini kuoli 2016 ja petin sen. Myin äitini metsät 1.2 miljoonalla koska näin sen hyväksi vaihtoehdoksi. Asun maalla ja iso tontti ja täällä on hyvä olla.

Vierailija
47/47 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden palkan taloudessa tuo huomattavasti helpompaa kuin yhden palkan taloudessa. Puhun kokemuksesta molemmissa talouksissa eläneenä. 

Vain siinä tapauksessa, että siinä parisuhteessa on molemmilla osapuolilla samanlaiset taloudelliset tavoitteet ja intresst

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi