Saan toimeentulotukea 1300€/kk, miksi menisin paskaduuniin jossa nettopalkka on saman tai vähemmän?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi et antaisi työpaikkaasi jollekin työttömälle ja jäisi nauttimaan sossutuista ja kuntouttavasta työtoiminnasta?
No mutta... eihän se nyt sillain voi mennä...
Et saa ja työnnä pääsi perseeseesi ja PIERAISE!
Mä olen samaa mieltä: toimeentulotuki tulee puolittaa.
Toimeentulotuki Helsingissä on huomattavasti suurempi kuin esim Joensuussa.
>Saan toimeentulotukea 1300€/kk, miksi menisin paskaduuniin jossa nettopalkka on saman tai vähemmän?
Semmoisesta kuullut kuin omanarvontunto? Joo, tuskin olet.
Missä duunissa voisi olla noin matala netto palkka?
Vierailija kirjoitti:
Missä duunissa voisi olla noin matala netto palkka?
Kokoaikaisena noin 1300 € nettona voi kuitenkin esiintyä esimerkiksi:
Joissakin avustavissa siivous- tai kiinteistöhuollon tehtävissä
Joissakin ravintola-alan tai pikaruokaravintoloiden aloitustason tehtävissä
Henkilökohtaisen avustajan tehtävissä matalammalla palkkatasolla
Harjoittelijana tai oppisopimuksen alkuvaiheessa
Joissakin järjestöjen tai yhdistysten matalapalkkaisissa tehtävissä
Vierailija kirjoitti:
Toimeentulotuki Helsingissä on huomattavasti suurempi kuin esim Joensuussa.
Perustuslain mukaan ihmisiä ei saa asettaa eriarvoiseen asemaan asuinpaikkakunnan mukaan.
Vuosikaudet uskonut tuensaajia, että muutama satku tulee.. Tahallaan jättäneet kertomatta muut tuet ja muut alennukset ja ilmaisjutut, siis kokonaisuuden.
No näkeehän ne itsekin, kun kelan sivuille menee katsomaan. Oikein on laskuri, millä voi laskea.
Luotto mennyt, kun peitellään totuus mitä on saatu.
Yrittäjistä kolmasosa on hyvin pienituloisia, alle 2000€ bruttotulot.
Ketään ei mene paskaduuniin alipalkattuna, hakekaa tuet ja etsikää oman alan hommia. Gl&Hf.
Terveisin yrittäjä M50