Nyt alkoi laihdutus! Ihan oikeasti!
10 v sitten painoin 45 kg. Alkuvuodesta painoin 83 kg ja tänään 88 kg! Pituus 165 cm. Tavoite että pääsisin edes n. 70 kiloon vaikka silloinkin on vielä ylipainoa. Näin tämä ei voi enää jatkua koska olen kohta jo 100 kilonen. Heitin äsken kaikki karkit roskiin ja sallin itselleni vain palan-kaksi tummaa suklaata/päivä. Nyt se herkuttelu loppu!
Kommentit (185)
Minulla toimii kolesterolin varjolla, ei jää niin paljoa herkutelua, kuohukerma ja rasvaiset juustot täysin kiellettyjä.
Minä juon ylimääräiset kalorit 🥺
Viikolla syön miten syön, ei ainakaan liikaa. Mutta viikonloppuna tapaan ystäväni, teemme hyvää ruokaa, ollaan ja herkutellaan. Siten luontevaa, että arki on eri asia. Normaali paino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä surkea läski laihduttamaan pysty.
Ole sinä saatanan kusipää hiljaa!
👏
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin, mutta nyt olen ollut jo 26pv alkoholitta ja vaaka kiittää (ei ole kyllä ollut helppoa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin, mutta nyt olen ollut jo 26pv alkoholitta ja vaaka kiittää (ei ole kyllä ollut helppoa)
👍
En minä ole liian ankara itselleni, mutta kritiikkiä on pakko antaa. Mitäs söin ja join kuin viimeistä päivää, mitäs aloitin dieetin liian myöhään ja mitä ilmeisemmin lepsuilin senkin. Mitäs jätin liikkumisen kokoamalla vasullisen tekosyitä joita käyttää kun kävelemään tai fillaroimaan ei huvita lähteä. Eihän tässä voi tyytyväinen itseensä olla.
Painoa on pudonnut 2.4kg ja tässä olisi vielä 2 päivää pudottaa loput suunnitellut eli 1.6kg. Onnistuu, tottakai onnistuu 😒 Luulisi, että lähes 2.5kg painonpudotus näkyy kuitenkin jossain, mutta ei näy, ei ainakaan ongelmakohassani eli vatsassa. Maha on ja pysyy pullottavana, sekä valuu housunkauluksen yli kuin pullataikina. Muu kroppa on ok, mutta tuo maha. Siellä on kuulkaa aika paljon grillilihaa ja -makkaraa, olutta ja viiniä, juustoa ja muuta keväästä asti silmä onnesta sikkarallaan nautittua kesäevästä.
Nyt lounaan kimppuun eli omien eväiden kun olen tien päällä. Kivaa keskiviikkoa. Anita
Vierailija kirjoitti:
Viikolla syön miten syön, ei ainakaan liikaa. Mutta viikonloppuna tapaan ystäväni, teemme hyvää ruokaa, ollaan ja herkutellaan. Siten luontevaa, että arki on eri asia. Normaali paino.
Just tuotahan se nykysin, kaikkeen liittyy syöminen,ja syöminen.
Ei voi koskaan tehdä mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla toimii kolesterolin varjolla, ei jää niin paljoa herkutelua, kuohukerma ja rasvaiset juustot täysin kiellettyjä.
Niin, että jätät ravintopitoisimmat ruoka-aineet syömättä. Kai sulle sitten sopii
feikkiruoka :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, että jätät ravintopitoisimmat ruoka-aineet syömättä. Kai sulle sitten sopii
Jos kolesteroli on koholla, vältettäviä ruoka-aineita ovat voi, runsasrasvaiset juustot, rasvainen liha, makkarat, rasvaiset leivonnaiset, runsasrasvaiset maitotuotteet, keksit, sipsit ja kovat kookos- tai palmuöljytuotteet. Eri
Läskit siideri valaat itkee lihomista. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Läskit siideri valaat itkee lihomista. Hyi.
Miksihän ihmiset kantavat niin paljon huolta ulkonäöstään mutta eivät juurikaan luomteestaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kolesteroli on koholla, vältettäviä ruoka-aineita ovat voi, runsasrasvaiset juustot, rasvainen liha, makkarat, rasvaiset leivonnaiset, runsasrasvaiset maitotuotteet, keksit, sipsit ja kovat kookos- tai palmuöljytuotteet. Eri
Älä nyt viitsi, aito ravinto ei ole kolesterolille haitallista, päinvastoin.
Keksit ja sipsit voi kyllä jättää syömättä.
Kaikkein pahinta on syödä näitä keinotekoisesti muunneltuja ravintoaineita.
Olen laihtunut 10kg 8 kuukaudessa vain syömällä ison aamiaisen, aikaisen (klo 11) ison lounaan, ja ison välipalan (iso täytetty ruisleipä, hedelmä) noin klo 14. Päivällisellä on vain vähän nälkä, joten annoskoko aika pieni, eikä herkut maistu ollenkaan. Eli itsellä todellakin illalla ollut nälkävelka on ollut herkkuhimon ja kilojen karttumisen syy, ja olen sitä yrittänyt ratkoa aivan väärin, eli syömällä vähän ja kevyesti.
Vierailija kirjoitti:
Olen laihtunut 10kg 8 kuukaudessa vain syömällä ison aamiaisen, aikaisen (klo 11) ison lounaan, ja ison välipalan (iso täytetty ruisleipä, hedelmä) noin klo 14. Päivällisellä on vain vähän nälkä, joten annoskoko aika pieni, eikä herkut maistu ollenkaan. Eli itsellä todellakin illalla ollut nälkävelka on ollut herkkuhimon ja kilojen karttumisen syy, ja olen sitä yrittänyt ratkoa aivan väärin, eli syömällä vähän ja kevyesti.
Voisitko avata vähän, millaisia ovat isot aamiaisesi ja lounaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä, tavaa tuolta 🤗
https://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/kolesteroli-ja-ruokavalio-n…
https://sydan.fi/fakta/kolesteroli-kohdalleen-ruokavalinnoilla/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä, tavaa tuolta 🤗
Ole sinä hyvä ja hanki tietoa, joka perustuu ihmisen elimistön toimintaan eikä suosituksiin.
👉🏻 Noin lyhyelle (165 cm) miehelle sopiva paino on alle 60 kg ja naiselle alle 55 kg. 👈🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä, tavaa tuolta 🤗
Ole sinä hyvä ja hanki tietoa, joka perustuu ihmisen elimistön toimintaan eikä suosituksiin.
Ihan vaan täs mielenkiinnosta kyselisin, että onko siul itelläs kolesteroli koholla, ja että mihin potentiaalinen tietämykses sen hoidosta perustuu eli ootko jonnin sortin asia tuntija vai vaan mutuilija?
Mulle motivaation toi etelän lomamatka. Hampaat irves kävin lenkil vaik satoi räntää ja suljin silmäin houkutuksille. Aina kun meinasin langeta, nii ajattelin hiekkarantaa. Syksyst maaliskuulle -10kg 🤸🏖🏝