Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Humanoidirobotit ovat tulleet myyntiin kuluttajille ja hinnat pyörivät 20 000€ molemmin puolin

Vierailija
20.06.2026 |

https://www.futuristi.fi/artikkelit/node/nama-humanoidirobotit-ovat-jo-…

 

Toki kalleimmat ovat vielä reilusti yli 100 000€ hintaisia, mutta miehen korvikkeeksi voi noita halvempia hankkia myös kotiin. Työntekijän tuollainen korvaa kun ammattimallien hinta asettuu siihen 50 000€ kieppeille. Silloin robotin kustannukset saadaan katettua ihmisen vuoden palkalla. Jo nyt nuo robotit kasailevat autoja ja tekevät muita pikku hommia.

Kommentit (64)

41/64 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hyvä että robotit alkavat tekemään fyysistä töitä.

Koska monella vanhuksella on nivelrikkoja 

Jotka ovat aiheuttaneet vuosikymmeniä tehty fyysinen työ.

Säästyy myös yhteiskunnan rahoja kun ei tarvitse tehdä leikkauksia.

Vierailija
42/64 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😻 Mutta posliini myy aina

Onko lämmin pillu?

Totta kai! Pillu erittää myös liukastetta, kunhan muistat täyttää liukastesäiliön, josta myös robotin suu saa liukasteen oraaliseksiin.

Robotti itse osaa täyttää säiliön. Se osaa myös tarkastella omistajan mikroilmeitä ja äänensävyä ja sen mukaan viihdyttää, kysellä, lähennellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille kilpailija siis,noitahan on myös nukkemaisen kauniita hyvillä ominaisuuksilla, halvempi ja luotettavampi kuin oikea nainen

Vierailija
44/64 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chobits on siis pian todellisuutta. Haluan ikioman ihanan chii-sanin!

Vierailija
45/64 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä on halpaa! Noita on sitten kohta yhdellä jos toisellakin hyvin toimeentulevalla, jos tuolla hinnalla saa oman humanoidirobotin.

Vierailija
46/64 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkohan maksaisi hyvin varustettu seksirobotti?

Varmaan paljon mutta jos raha ei olisi este niin ostaisin sellaisen. Robotti ei valita eikä kieltäydy niin vähän huimaa ajatella millaisia sessioita siitä tulisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/64 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä on halpaa! Noita on sitten kohta yhdellä jos toisellakin hyvin toimeentulevalla, jos tuolla hinnalla saa oman humanoidirobotin.

Siitä tulee keksiluokkainen statussymboli. Eikä riitä yksi vaan pitää olla 2-10.

Vierailija
48/64 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä on halpaa! Noita on sitten kohta yhdellä jos toisellakin hyvin toimeentulevalla, jos tuolla hinnalla saa oman humanoidirobotin.

Siitä tulee keksiluokkainen statussymboli. Eikä riitä yksi vaan pitää olla 2-10.

Autoja on monilla enemmän kuin yksi vaikka voit ajaa vain yhdellä autolla kerrallaan. Arkibotti ja vkl botti pitää ainaskin olla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/64 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kun näen omin silmin.

Vierailija
50/64 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehkä se elämänmalli menne siihen suuntaan kuin oli esim.  USA:n etelävaltioissa 1860 luvulle asti.

Robotit korvaavat orjat. Ihmisille jää samoja hommia kuin silloin plantaasinomistajile sukuineen Hallitsemista ja turhanpäiväistä seurapiirielämää."

 

Ei mene. Orjat keräsivät mm. puuvillaa, josta tehtiin muille työtätekeville vaatteita. Jos kukaan ei enää pääse töihin, ei heillä ole varaa ostaa robottien valmistavia tuotteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/64 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon kun näen omin silmin.

Laita tilaukseen niin näet.

Vierailija
52/64 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille kilpailija siis,noitahan on myös nukkemaisen kauniita hyvillä ominaisuuksilla, halvempi ja luotettavampi kuin oikea nainen

Mies on vielä helpompi korvata. Robotti kestää kaksikin minuuttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/64 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ehkä se elämänmalli menne siihen suuntaan kuin oli esim.  USA:n etelävaltioissa 1860 luvulle asti.

Robotit korvaavat orjat. Ihmisille jää samoja hommia kuin silloin plantaasinomistajile sukuineen Hallitsemista ja turhanpäiväistä seurapiirielämää."

 

Ei mene. Orjat keräsivät mm. puuvillaa, josta tehtiin muille työtätekeville vaatteita. Jos kukaan ei enää pääse töihin, ei heillä ole varaa ostaa robottien valmistavia tuotteita. 

Uusia töitä tulee tilalle, varsinkin palvelualalle. Duunarin- sekä liukuhihnahommat menee koneille, niitä ei ole järkeä tehdä. Myös moni toimistotyö katoaa, mutta uusia tulee tilalle. Aloituksen jutun mukaan bemarin kokoonpanolinjalla humanoidirobotit ovat alkaneet korvata ihmisiä.

Vierailija
54/64 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille kilpailija siis,noitahan on myös nukkemaisen kauniita hyvillä ominaisuuksilla, halvempi ja luotettavampi kuin oikea nainen

Mies on vielä helpompi korvata. Robotti kestää kaksikin minuuttia.

Avaruusseksiä kerran kuussa niin varmaan siinä tulee nopeasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/64 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille kilpailija siis,noitahan on myös nukkemaisen kauniita hyvillä ominaisuuksilla, halvempi ja luotettavampi kuin oikea nainen

Unohtuu vaan sellaiset pikkujutut kuin mekaaninen rikkoutuminen, että siinäpä sitten korjailee revennyttä ja kolisevaa barbaraa.

Vierailija
56/64 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin kaksi, vuokraan niitä työnantajalle.

Joku vuokratyöfirma tekee tällä konseptilla joskus rahaa 

Jos robotti jää työttömäksi niin sen voi lähettää kerjäämään.

https://www.dailymail.com/sciencetech/article-15913541/Humanoid-robot-s…

Vierailija
57/64 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden robottien ansioista Suomeenkin voisi olla kannattavaa perustaa tehtaita. Toivottavasti hallitus ymmärtää helpottaa niiden avaamista ettei Suomi jää köyhäksi takapajulaksi. Niiden tuotantoa voidaan sitten verottaa.

Vierailija
58/64 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 vuuen päästä robotit väittää että ne rakensi pyramitit ja nää talot. kleopatra oli robotti, samoin troijan helena.

Vierailija
59/64 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Sitten korvataan turha eliitti näillä ja keskitytään ihmisyyden olennaisuuksiin.

 

Onneksi näin tämän ja tuli opiskeltua syvään päätyyn asti käytännön ihmisen kohtaamista. Koneet huoltavat ja suunnittelevat kohta itse itsensä ja se todella tyhjän päiväinen "tietotyö" on hiilen lapioijan työn osassa. Helvetin hyvä näin.

 

T: entinen tietotyöläinen

Vierailija
60/64 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ehkä se elämänmalli menne siihen suuntaan kuin oli esim.  USA:n etelävaltioissa 1860 luvulle asti.

Robotit korvaavat orjat. Ihmisille jää samoja hommia kuin silloin plantaasinomistajile sukuineen Hallitsemista ja turhanpäiväistä seurapiirielämää."

 

Ei mene. Orjat keräsivät mm. puuvillaa, josta tehtiin muille työtätekeville vaatteita. Jos kukaan ei enää pääse töihin, ei heillä ole varaa ostaa robottien valmistavia tuotteita. 

Uusia töitä tulee tilalle, varsinkin palvelualalle. Duunarin- sekä liukuhihnahommat menee koneille, niitä ei ole järkeä tehdä. Myös moni toimistotyö katoaa, mutta uusia tulee tilalle. Aloituksen jutun mukaan bemarin kokoonpanolinjalla humanoidirobotit ovat alkaneet korvata ihmisiä.

Ihmiset tarvitsevat töitä NYT, eivätkä vasta 20 vuoden päästä, kun joku on keksinyt uusia töitä palvelualalle. Lisäksi uusia töitä pitäisi tulla niitäkin ihmisiä varten, jotka eivät ole kaikkein välkyimpiä. Ei auta, jos kaikki uudet työpaikat vaativat hyvää älyä ja pitkää kouluttautumista. Koska koneet yhä etenevässä määrin korvaavat juuri helpoimmat ja yksinkertaisimmat työt, yhdistelmä on kestämätön. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän