Humanoidirobotit ovat tulleet myyntiin kuluttajille ja hinnat pyörivät 20 000€ molemmin puolin
https://www.futuristi.fi/artikkelit/node/nama-humanoidirobotit-ovat-jo-…
Toki kalleimmat ovat vielä reilusti yli 100 000€ hintaisia, mutta miehen korvikkeeksi voi noita halvempia hankkia myös kotiin. Työntekijän tuollainen korvaa kun ammattimallien hinta asettuu siihen 50 000€ kieppeille. Silloin robotin kustannukset saadaan katettua ihmisen vuoden palkalla. Jo nyt nuo robotit kasailevat autoja ja tekevät muita pikku hommia.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😻 Mutta posliini myy aina
Onko lämmin pillu?
Totta kai! Pillu erittää myös liukastetta, kunhan muistat täyttää liukastesäiliön, josta myös robotin suu saa liukasteen oraaliseksiin.
Robotti itse osaa täyttää säiliön. Se osaa myös tarkastella omistajan mikroilmeitä ja äänensävyä ja sen mukaan viihdyttää, kysellä, lähennellä.
Naisille kilpailija siis,noitahan on myös nukkemaisen kauniita hyvillä ominaisuuksilla, halvempi ja luotettavampi kuin oikea nainen
Chobits on siis pian todellisuutta. Haluan ikioman ihanan chii-sanin!
No kyllä on halpaa! Noita on sitten kohta yhdellä jos toisellakin hyvin toimeentulevalla, jos tuolla hinnalla saa oman humanoidirobotin.
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan maksaisi hyvin varustettu seksirobotti?
Varmaan paljon mutta jos raha ei olisi este niin ostaisin sellaisen. Robotti ei valita eikä kieltäydy niin vähän huimaa ajatella millaisia sessioita siitä tulisi.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä on halpaa! Noita on sitten kohta yhdellä jos toisellakin hyvin toimeentulevalla, jos tuolla hinnalla saa oman humanoidirobotin.
Siitä tulee keksiluokkainen statussymboli. Eikä riitä yksi vaan pitää olla 2-10.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä on halpaa! Noita on sitten kohta yhdellä jos toisellakin hyvin toimeentulevalla, jos tuolla hinnalla saa oman humanoidirobotin.
Siitä tulee keksiluokkainen statussymboli. Eikä riitä yksi vaan pitää olla 2-10.
Autoja on monilla enemmän kuin yksi vaikka voit ajaa vain yhdellä autolla kerrallaan. Arkibotti ja vkl botti pitää ainaskin olla...
"Ehkä se elämänmalli menne siihen suuntaan kuin oli esim. USA:n etelävaltioissa 1860 luvulle asti.
Robotit korvaavat orjat. Ihmisille jää samoja hommia kuin silloin plantaasinomistajile sukuineen Hallitsemista ja turhanpäiväistä seurapiirielämää."
Ei mene. Orjat keräsivät mm. puuvillaa, josta tehtiin muille työtätekeville vaatteita. Jos kukaan ei enää pääse töihin, ei heillä ole varaa ostaa robottien valmistavia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Uskon kun näen omin silmin.
Laita tilaukseen niin näet.
Vierailija kirjoitti:
Naisille kilpailija siis,noitahan on myös nukkemaisen kauniita hyvillä ominaisuuksilla, halvempi ja luotettavampi kuin oikea nainen
Mies on vielä helpompi korvata. Robotti kestää kaksikin minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
"Ehkä se elämänmalli menne siihen suuntaan kuin oli esim. USA:n etelävaltioissa 1860 luvulle asti.
Robotit korvaavat orjat. Ihmisille jää samoja hommia kuin silloin plantaasinomistajile sukuineen Hallitsemista ja turhanpäiväistä seurapiirielämää."
Ei mene. Orjat keräsivät mm. puuvillaa, josta tehtiin muille työtätekeville vaatteita. Jos kukaan ei enää pääse töihin, ei heillä ole varaa ostaa robottien valmistavia tuotteita.
Uusia töitä tulee tilalle, varsinkin palvelualalle. Duunarin- sekä liukuhihnahommat menee koneille, niitä ei ole järkeä tehdä. Myös moni toimistotyö katoaa, mutta uusia tulee tilalle. Aloituksen jutun mukaan bemarin kokoonpanolinjalla humanoidirobotit ovat alkaneet korvata ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille kilpailija siis,noitahan on myös nukkemaisen kauniita hyvillä ominaisuuksilla, halvempi ja luotettavampi kuin oikea nainen
Mies on vielä helpompi korvata. Robotti kestää kaksikin minuuttia.
Avaruusseksiä kerran kuussa niin varmaan siinä tulee nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Naisille kilpailija siis,noitahan on myös nukkemaisen kauniita hyvillä ominaisuuksilla, halvempi ja luotettavampi kuin oikea nainen
Unohtuu vaan sellaiset pikkujutut kuin mekaaninen rikkoutuminen, että siinäpä sitten korjailee revennyttä ja kolisevaa barbaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin kaksi, vuokraan niitä työnantajalle.
Joku vuokratyöfirma tekee tällä konseptilla joskus rahaa
Jos robotti jää työttömäksi niin sen voi lähettää kerjäämään.
https://www.dailymail.com/sciencetech/article-15913541/Humanoid-robot-s…
Noiden robottien ansioista Suomeenkin voisi olla kannattavaa perustaa tehtaita. Toivottavasti hallitus ymmärtää helpottaa niiden avaamista ettei Suomi jää köyhäksi takapajulaksi. Niiden tuotantoa voidaan sitten verottaa.
200 vuuen päästä robotit väittää että ne rakensi pyramitit ja nää talot. kleopatra oli robotti, samoin troijan helena.
Hyvä. Sitten korvataan turha eliitti näillä ja keskitytään ihmisyyden olennaisuuksiin.
Onneksi näin tämän ja tuli opiskeltua syvään päätyyn asti käytännön ihmisen kohtaamista. Koneet huoltavat ja suunnittelevat kohta itse itsensä ja se todella tyhjän päiväinen "tietotyö" on hiilen lapioijan työn osassa. Helvetin hyvä näin.
T: entinen tietotyöläinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ehkä se elämänmalli menne siihen suuntaan kuin oli esim. USA:n etelävaltioissa 1860 luvulle asti.
Robotit korvaavat orjat. Ihmisille jää samoja hommia kuin silloin plantaasinomistajile sukuineen Hallitsemista ja turhanpäiväistä seurapiirielämää."
Ei mene. Orjat keräsivät mm. puuvillaa, josta tehtiin muille työtätekeville vaatteita. Jos kukaan ei enää pääse töihin, ei heillä ole varaa ostaa robottien valmistavia tuotteita.
Uusia töitä tulee tilalle, varsinkin palvelualalle. Duunarin- sekä liukuhihnahommat menee koneille, niitä ei ole järkeä tehdä. Myös moni toimistotyö katoaa, mutta uusia tulee tilalle. Aloituksen jutun mukaan bemarin kokoonpanolinjalla humanoidirobotit ovat alkaneet korvata ihmisiä.
Ihmiset tarvitsevat töitä NYT, eivätkä vasta 20 vuoden päästä, kun joku on keksinyt uusia töitä palvelualalle. Lisäksi uusia töitä pitäisi tulla niitäkin ihmisiä varten, jotka eivät ole kaikkein välkyimpiä. Ei auta, jos kaikki uudet työpaikat vaativat hyvää älyä ja pitkää kouluttautumista. Koska koneet yhä etenevässä määrin korvaavat juuri helpoimmat ja yksinkertaisimmat työt, yhdistelmä on kestämätön.
Tuohan on hyvä että robotit alkavat tekemään fyysistä töitä.
Koska monella vanhuksella on nivelrikkoja
Jotka ovat aiheuttaneet vuosikymmeniä tehty fyysinen työ.
Säästyy myös yhteiskunnan rahoja kun ei tarvitse tehdä leikkauksia.