Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Syyttäjä ei vaatinut käräjäoikeudessa miestä vangittavaksi, joten hän sai kulkea vapaana ennen vankeusrangaistuksen alkamista."

Vierailija
20.06.2026 |

Tappaja sai siis kulkea taas vapaana ja tehdä lisää rikoksia. Mikä tätä maata vaivaa? Tähän ei ilmeisesti voi saada äänestämällä muutosta.

 

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012085233.html

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeuslaitokseen tai poliitikkoihin ei enää kannata luottaa koska eivät koskaan tule näitä virheitä korjaamaan vaan kannattaa itse "toimia"

Vierailija
2/25 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tappoi 18.6 ja vangittiin saman päivän aikana.

Ehkä jotain on opittu poliisissa.

Pikatutkinta🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity asiaan, mutta olen useamman kerran kuullut " asiantuntijoiden " sanovan, että on hyvä kun tulee ulkomaalaisia, ettei suomalaiset lisäänny keskenään. Meitä kun on vaan n 5,5 miljoonaa, niin pelkäävät kaiketi sisäsiittoisuutta. Mitähän se sisäsiittoisuus aiheuttaa.

Kuten mainittua, niin tuo sisäsiittoisuus ei liity tähän asiaan ......

Vierailija
4/25 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti syyttäjä on ymmärtänyt, että tämmöinen sarjarikollinen joka on teloittanut lapsen jatkaa samaa rikosten tekemistä jos pääsee vapaaksi. Miksi hän ei vaatinut miestä vangittavaksi?

Vierailija
5/25 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei kyllä ole ulkomaalaisen, vaan perinteisen hevosmiesvähemmistön edustajan näköinen.

Aika usein kun asuin Kontulassa lapsena, ne oli herkkiä tarttumaan puukkoon. 

Vierailija
6/25 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ei edes PS pysty hallituksessa vaikuttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei kyllä ole ulkomaalaisen, vaan perinteisen hevosmiesvähemmistön edustajan näköinen.

Aika usein kun asuin Kontulassa lapsena, ne oli herkkiä tarttumaan puukkoon. 

Mihin muutit Kontulasta ja miksi?

Vierailija
8/25 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei kyllä ole ulkomaalaisen, vaan perinteisen hevosmiesvähemmistön edustajan näköinen.

Aika usein kun asuin Kontulassa lapsena, ne oli herkkiä tarttumaan puukkoon. 

Mihin muutit Kontulasta ja miksi?

Ensin Herttoniemeen ja sitten Ullanlinnaan, kun pystyin. Miksi? Koska Kontula on varmaan Helsingin huonoin alue, oli jo silloin 30 vuotta sitten, eikä ole sen jälkeen mennyt parempaan suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laki ei ole enää ihmistä varten. Laki on jo kauan ollut lakimiesten peli. Asianajajat pelaa omaan pussiin miljoonatulojaan, eikä mikään muu merkitse mitään. Oikeustieteen yliopistoväelle se on jokin abstraktin aivovoimistelun kenttä, eikä heillekään lopputulos merkitse yhtään mitään. Tuskin koskaan historiassa, on yksilön oikeusturva ollut näin olematon. Oikeudenkäynti maksaa niin paljon, että on fiksuinta nuolla haavansa, ja pysyä poissa lakituvasta. Jos puolustaudut väkivallalta, saat isomman tuomion kuin päällekarkaaja. Asialle ei kuulemma resurssipulan takia "voi mitään". 

Vierailija
10/25 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen koko oikeusjärjestelmähän on aivan mädäntynyt ja pitäisi purkaa ja rakentaa kokonaan uudelleen siten että se suojelee uhreja eikä syyllistä näitä ja siten että se lopettaa rikollisten paapomisen ja siten että rahalla eliittikään ei voi ostaa oikeutta. Otetaan asiasta kansanäänestys se on demokratiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen koko oikeusjärjestelmähän on aivan mädäntynyt ja pitäisi purkaa ja rakentaa kokonaan uudelleen siten että se suojelee uhreja eikä syyllistä näitä ja siten että se lopettaa rikollisten paapomisen ja siten että rahalla eliittikään ei voi ostaa oikeutta. Otetaan asiasta kansanäänestys se on demokratiaa.

Mutta miten tämä tapahtuu? Kaikki puolueet ovat päässeet valtaan, mutta muutosta ei tapahdu.

Vierailija
12/25 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen oikeuslaitos on vitsi. Kertakaikkiaan naurettava instituution irvikuva  

Aina suositaan ja hyysätään rikollisia ja pahantekijöitä. Annetaan kaikenmaailman paljousalennuksia kiitoksesksi kun ihminen tekee pelkkää pahaa muille koko elämänsä. 

Uhrin ja uhrin omaisten kärismyksillå ei ole mitään merkitystä oikeuslaitokselle  

 

Miksi me suomalaiset siedetään tätä ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä tämä surullisen kuuluisa Suomalaisen lainsäädännön aivopieru:

"Kivistö tuomittiin yhdeksästä uudesta rikoksesta. Rangaistukseksi oikeus määräsi 10 kuukautta vankeutta, johon otettiin huomioon Kivistön aiempia tuomioita alentavasti."

Hohhoijaa. Käytännössä siis mitä enemmän rikoksia teet niin sitä vähemmällä pääset. Suomen rikoslaki on täysi vitsi ja rikolliset tietävät sen erittäin hyvin.

Vierailija
14/25 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen oikeuslaitos on vitsi. Kertakaikkiaan naurettava instituution irvikuva  

Aina suositaan ja hyysätään rikollisia ja pahantekijöitä. Annetaan kaikenmaailman paljousalennuksia kiitoksesksi kun ihminen tekee pelkkää pahaa muille koko elämänsä. 

Uhrin ja uhrin omaisten kärismyksillå ei ole mitään merkitystä oikeuslaitokselle  

 

Miksi me suomalaiset siedetään tätä ? 

Ei me siedetäkään mutta valitettavasti kansalaiset eivät voi muuttaa lainsäädäntöä ja päättäjiä ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö näitä vois vaan litsiä pois? Yhteiskunnan syöpiä. 

Niin. Monessa tapauksessa kaikkein paras ratkaisu olisi jos rikollinen voitaisiin tavalla tai toisella eliminoida pois yhteiskunnasta loppuiäkseen.

Vierailija
16/25 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tappoi 18.6 ja vangittiin saman päivän aikana.

Ehkä jotain on opittu poliisissa.

Pikatutkinta🤔

Ei poliisi itse pysty päättämään tutkimusten aikatauluja. Määräykset tulevat muualta.

Vierailija
17/25 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti syyttäjä on ymmärtänyt, että tämmöinen sarjarikollinen joka on teloittanut lapsen jatkaa samaa rikosten tekemistä jos pääsee vapaaksi. Miksi hän ei vaatinut miestä vangittavaksi?

Korruptoitunut syyttäjä. Ei siihen muuta tarvita.

Vierailija
18/25 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei kyllä ole ulkomaalaisen, vaan perinteisen hevosmiesvähemmistön edustajan näköinen.

Aika usein kun asuin Kontulassa lapsena, ne oli herkkiä tarttumaan puukkoon. 

Nykyään "mersukuskit" ottavat herkästi käsiaseen esille.

Vierailija
19/25 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän ei edes PS pysty hallituksessa vaikuttamaan.

Ei pystykään varsinkaan jos, tai siis kun, muut puolueet pistävät vastaan.

Vierailija
20/25 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen koko oikeusjärjestelmähän on aivan mädäntynyt ja pitäisi purkaa ja rakentaa kokonaan uudelleen siten että se suojelee uhreja eikä syyllistä näitä ja siten että se lopettaa rikollisten paapomisen ja siten että rahalla eliittikään ei voi ostaa oikeutta. Otetaan asiasta kansanäänestys se on demokratiaa.

Mutta miten tämä tapahtuu? Kaikki puolueet ovat päässeet valtaan, mutta muutosta ei tapahdu.

Politiikoilla on vuodesta toiseen samat avustajat. Jos muutosta halutaan niin myös avustajat pitäisi saada vaihdettua. Hehän päätökset useimmiten loppujen lopuksi tekevät, eivät poliitikot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän