"Syyttäjä ei vaatinut käräjäoikeudessa miestä vangittavaksi, joten hän sai kulkea vapaana ennen vankeusrangaistuksen alkamista."
Tappaja sai siis kulkea taas vapaana ja tehdä lisää rikoksia. Mikä tätä maata vaivaa? Tähän ei ilmeisesti voi saada äänestämällä muutosta.
Kommentit (25)
Nainen tappoi 18.6 ja vangittiin saman päivän aikana.
Ehkä jotain on opittu poliisissa.
Pikatutkinta🤔
Ei liity asiaan, mutta olen useamman kerran kuullut " asiantuntijoiden " sanovan, että on hyvä kun tulee ulkomaalaisia, ettei suomalaiset lisäänny keskenään. Meitä kun on vaan n 5,5 miljoonaa, niin pelkäävät kaiketi sisäsiittoisuutta. Mitähän se sisäsiittoisuus aiheuttaa.
Kuten mainittua, niin tuo sisäsiittoisuus ei liity tähän asiaan ......
Varmasti syyttäjä on ymmärtänyt, että tämmöinen sarjarikollinen joka on teloittanut lapsen jatkaa samaa rikosten tekemistä jos pääsee vapaaksi. Miksi hän ei vaatinut miestä vangittavaksi?
Tuo ei kyllä ole ulkomaalaisen, vaan perinteisen hevosmiesvähemmistön edustajan näköinen.
Aika usein kun asuin Kontulassa lapsena, ne oli herkkiä tarttumaan puukkoon.
Tähän ei edes PS pysty hallituksessa vaikuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei kyllä ole ulkomaalaisen, vaan perinteisen hevosmiesvähemmistön edustajan näköinen.
Aika usein kun asuin Kontulassa lapsena, ne oli herkkiä tarttumaan puukkoon.
Mihin muutit Kontulasta ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei kyllä ole ulkomaalaisen, vaan perinteisen hevosmiesvähemmistön edustajan näköinen.
Aika usein kun asuin Kontulassa lapsena, ne oli herkkiä tarttumaan puukkoon.
Mihin muutit Kontulasta ja miksi?
Ensin Herttoniemeen ja sitten Ullanlinnaan, kun pystyin. Miksi? Koska Kontula on varmaan Helsingin huonoin alue, oli jo silloin 30 vuotta sitten, eikä ole sen jälkeen mennyt parempaan suuntaan.
Laki ei ole enää ihmistä varten. Laki on jo kauan ollut lakimiesten peli. Asianajajat pelaa omaan pussiin miljoonatulojaan, eikä mikään muu merkitse mitään. Oikeustieteen yliopistoväelle se on jokin abstraktin aivovoimistelun kenttä, eikä heillekään lopputulos merkitse yhtään mitään. Tuskin koskaan historiassa, on yksilön oikeusturva ollut näin olematon. Oikeudenkäynti maksaa niin paljon, että on fiksuinta nuolla haavansa, ja pysyä poissa lakituvasta. Jos puolustaudut väkivallalta, saat isomman tuomion kuin päällekarkaaja. Asialle ei kuulemma resurssipulan takia "voi mitään".
Suomen koko oikeusjärjestelmähän on aivan mädäntynyt ja pitäisi purkaa ja rakentaa kokonaan uudelleen siten että se suojelee uhreja eikä syyllistä näitä ja siten että se lopettaa rikollisten paapomisen ja siten että rahalla eliittikään ei voi ostaa oikeutta. Otetaan asiasta kansanäänestys se on demokratiaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomen koko oikeusjärjestelmähän on aivan mädäntynyt ja pitäisi purkaa ja rakentaa kokonaan uudelleen siten että se suojelee uhreja eikä syyllistä näitä ja siten että se lopettaa rikollisten paapomisen ja siten että rahalla eliittikään ei voi ostaa oikeutta. Otetaan asiasta kansanäänestys se on demokratiaa.
Mutta miten tämä tapahtuu? Kaikki puolueet ovat päässeet valtaan, mutta muutosta ei tapahdu.
Suomen oikeuslaitos on vitsi. Kertakaikkiaan naurettava instituution irvikuva
Aina suositaan ja hyysätään rikollisia ja pahantekijöitä. Annetaan kaikenmaailman paljousalennuksia kiitoksesksi kun ihminen tekee pelkkää pahaa muille koko elämänsä.
Uhrin ja uhrin omaisten kärismyksillå ei ole mitään merkitystä oikeuslaitokselle
Miksi me suomalaiset siedetään tätä ?
Ja sitten vielä tämä surullisen kuuluisa Suomalaisen lainsäädännön aivopieru:
"Kivistö tuomittiin yhdeksästä uudesta rikoksesta. Rangaistukseksi oikeus määräsi 10 kuukautta vankeutta, johon otettiin huomioon Kivistön aiempia tuomioita alentavasti."
Hohhoijaa. Käytännössä siis mitä enemmän rikoksia teet niin sitä vähemmällä pääset. Suomen rikoslaki on täysi vitsi ja rikolliset tietävät sen erittäin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Suomen oikeuslaitos on vitsi. Kertakaikkiaan naurettava instituution irvikuva
Aina suositaan ja hyysätään rikollisia ja pahantekijöitä. Annetaan kaikenmaailman paljousalennuksia kiitoksesksi kun ihminen tekee pelkkää pahaa muille koko elämänsä.
Uhrin ja uhrin omaisten kärismyksillå ei ole mitään merkitystä oikeuslaitokselle
Miksi me suomalaiset siedetään tätä ?
Ei me siedetäkään mutta valitettavasti kansalaiset eivät voi muuttaa lainsäädäntöä ja päättäjiä ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö näitä vois vaan litsiä pois? Yhteiskunnan syöpiä.
Niin. Monessa tapauksessa kaikkein paras ratkaisu olisi jos rikollinen voitaisiin tavalla tai toisella eliminoida pois yhteiskunnasta loppuiäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Nainen tappoi 18.6 ja vangittiin saman päivän aikana.
Ehkä jotain on opittu poliisissa.
Pikatutkinta🤔
Ei poliisi itse pysty päättämään tutkimusten aikatauluja. Määräykset tulevat muualta.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti syyttäjä on ymmärtänyt, että tämmöinen sarjarikollinen joka on teloittanut lapsen jatkaa samaa rikosten tekemistä jos pääsee vapaaksi. Miksi hän ei vaatinut miestä vangittavaksi?
Korruptoitunut syyttäjä. Ei siihen muuta tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei kyllä ole ulkomaalaisen, vaan perinteisen hevosmiesvähemmistön edustajan näköinen.
Aika usein kun asuin Kontulassa lapsena, ne oli herkkiä tarttumaan puukkoon.
Nykyään "mersukuskit" ottavat herkästi käsiaseen esille.
Vierailija kirjoitti:
Tähän ei edes PS pysty hallituksessa vaikuttamaan.
Ei pystykään varsinkaan jos, tai siis kun, muut puolueet pistävät vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen koko oikeusjärjestelmähän on aivan mädäntynyt ja pitäisi purkaa ja rakentaa kokonaan uudelleen siten että se suojelee uhreja eikä syyllistä näitä ja siten että se lopettaa rikollisten paapomisen ja siten että rahalla eliittikään ei voi ostaa oikeutta. Otetaan asiasta kansanäänestys se on demokratiaa.
Mutta miten tämä tapahtuu? Kaikki puolueet ovat päässeet valtaan, mutta muutosta ei tapahdu.
Politiikoilla on vuodesta toiseen samat avustajat. Jos muutosta halutaan niin myös avustajat pitäisi saada vaihdettua. Hehän päätökset useimmiten loppujen lopuksi tekevät, eivät poliitikot.
Oikeuslaitokseen tai poliitikkoihin ei enää kannata luottaa koska eivät koskaan tule näitä virheitä korjaamaan vaan kannattaa itse "toimia"