Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Mitä Rolexilla tekee, kun ajan näkee kännykästäkin" Mutta millä kaikilla asioilla sinä pädet sosiaalisesti?

Vierailija
21.03.2026 |

Ja millä et?

Tavarathan esimerkiksi  voisi kantaa lähes aina Lidlin kestokassissa. Harva tekee niin vaikka kummeksuu rolexmiehiä.

Itselle auto oli yhdentekevä turhake. Kuhan kulki. Ihan rämä ei voinut olla, ettei tielle jättänyt ja ettei koko ajan pidä korjaamolla rampata, mutta muuten voinut vähempää kiinnostaa mitä joku siitä ajatteli. Jos olisi ollut syy niin aina olisi tililtä löytynyt koska vaan premiumauton hinta ylimääräistä.

Puhelimen kanssa sama. Lähinnä ottaa pattiin kun käypäset täyttyvät ohjelmisopäivityksillä yms muutamassa vuodessa.

Matkailussa sama: Como-järvi toki hieno ja uniikki, mutta Torremolinos ajaa saman.

Ehkä asuminen osin "persoonan rakennusta" Huomattavasti pienemmin ja halvemminkin voisi elää. Vaikka en nyt myönnä että puhtaasti pätemisestä olisi kysymys. Ehkä tieto siitä, että aika monelle voi olla tasoa toteutumaton unelma, pervosti tuo lisäarvoa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvätuloinen mutta ajelen vanhalla autolla, asun vanhassa vaatimattomassa talossa, pukeudun second hand -vaatteisiin ja korutkin ovat lähinnä hopeaa. Kelloa en käytä. Muutama vähän arvokkaampi laukku on, mutta klassisia malleja, joita voin käyttää jopa vuosikymmenestä toiseen. 

Ei ole mitään tarvetta näyttää varakkaalle. Keskityn tekemään elämässäni niitä asioita, joista nautin, eikä minkäänlainen pröystäily kuulu niihin.

Vierailija
2/8 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen päteminen on heikkoitsetuntoisten laumasielujen hommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyri pätemään millään, ihan vaan elän omaa elämääni, ja niin oletan muidenkin tekebän.

Jos pitää yrittää päteä, on jokin vialla.

Tasapainoinen ihminen pärjää ihan vaan itsenään.

Vierailija
4/8 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on penisrengas.

Vierailija
5/8 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se selvisi.  Ihmiset haluavat nähdä ajan kulumisen kun se kännykkä jatkuvasti kädessä.  Autoistakin kait kellot poistettu kun ajaessakin tuijotetaan aikaa.

Vierailija
6/8 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rolexin vaihtoehto ei ole kännykkä vaan älykello. 99%:lla ihmisistä jotka käyttävät kelloa nykyään on älykello. Rolexeja käyttää lähinnä pieni joukko miehiä joille se on koru.

Vierailija
7/8 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätemisestä en tiedä, mutta jonkin sortin esteetikkona kiinnostaa kyllä miltä talot, pihat, autot ja vaatteet näyttävät. Se ei sitten niinkään mitä muut ovat niistä mieltä.

Brändit ovat niille jotka eivät osaa arvioida itse tuotetta tai ostavat ne naapuria varten.

Vierailija
8/8 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on myös koru. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi