Miehet, joille kumin käyttö on kovin vaikeaa?
Miksi? Mikä on niin vaikeaa, että pitää painostaa naista? Varmaan kaikki ymmärtävät, etten halua tauteja. Entä mistä hän tietää, ettei minulla ole tauteja? Entä ehkäisy?
Ei mene järkeen. Ja jos minun kanssani olisi ilman suojausta, varmaan on myös edellisen ja seuraavan naisen kanssa...
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasektomia kannattaa hankkia. Helpottaa elämää. Ei tule "hupsis" vahinkoja.
Eipä estä tauteja.
Ei kannata panna tautisia. Ja vastaus on kyllä. Kyllä teidät erottaa jo naamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole juhannuksena muuta mietittävää?
Kukaan ei pakota sinua avaamaan haisevia haarojasi
Sanoo mies jonka kusiletkussa muhii ties mitä.
T. katkera hiivavittuincelämmä paskapalstalla
No mitä vaavipoju eikö äiti päästänyt pientä nelikymppistä vaavipoikaansa tissille?
Hoidata hiivasi ja laihduta
Kyllä, luomuseksiä on tarjolla enenevässä määrin yhden yön jutuissa. Erityisesti muhkean muotoiset naiset ovat monesti estottomia ja kiimaisia, ja monilta saa herkkua luomuna. Yhden yön juttuihin ainakin itsellä liittyy ainakin hiemainen humala ja ainakin oma värkkini nauttii luomupillusta ilman kumia ja siihe laukeamisesta.
Eräs Tinderdeitti ilmoitti ettei kondomi ole tarpeen koska tapailee vain tasokkaita naisia ja antoi ymmärtää, että olen saanut suuren kunnian. Alkoi ärsyttää niin että emme lopulta rakastelleet lainkaan,suutelimme vain.
Pari kuukautta myöhemmin otti yhteyttä ja syytti minua siitä että hänellä on eräs seksitauti. Vastasin että nyt hän haukkuu väärää naista koska tietääkseni suudelmasta eivät taudit tartu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä et hoida itseäsi hommaamalla esim. prep-lääkityksen ja ehkäisypillerit, vaan odotat että jotain miestä kiinnostaa hässiä elähtänyttä lehmää muovipussi kyrvässänsä?
Miksi sinä et sotke hormonitoimintaasi kemikaaleilla?
Miksi isäsi ei käytänyt kortsua?
Vierailija kirjoitti:
Eräs Tinderdeitti ilmoitti ettei kondomi ole tarpeen koska tapailee vain tasokkaita naisia ja antoi ymmärtää, että olen saanut suuren kunnian. Alkoi ärsyttää niin että emme lopulta rakastelleet lainkaan,suutelimme vain.
Pari kuukautta myöhemmin otti yhteyttä ja syytti minua siitä että hänellä on eräs seksitauti. Vastasin että nyt hän haukkuu väärää naista koska tietääkseni suudelmasta eivät taudit tartu.
Eräs deitti, nelikymppinen pienten lasten eroisä, kehui ettei käytä kondomia, koska panee vain yksinhuoltajaäitejä. En antanut niin tyhmälle jätkälle joka luulee olevansa yksinhuoltajaäitien ainoa rakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, luomuseksiä on tarjolla enenevässä määrin yhden yön jutuissa. Erityisesti muhkean muotoiset naiset ovat monesti estottomia ja kiimaisia, ja monilta saa herkkua luomuna. Yhden yön juttuihin ainakin itsellä liittyy ainakin hiemainen humala ja ainakin oma värkkini nauttii luomupillusta ilman kumia ja siihe laukeamisesta.
Eikä sinua kiinnosta minkä taudin SINÄ voit niiltä muhkean muotoisilta saada ihan luomuna?
Vierailija kirjoitti:
Vasektomiaa ei myönnetä alle 30-vuotiaille, ellei niillä ole jo 3 lasta, idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä estä tauteja.
Ei kannata panna tautisia. Ja vastaus on kyllä. Kyllä teidät erottaa jo naamasta.
Erotanko minä sinun naamastasi ettei sinulta saa tartuntaa? Vau.
Äläs nyt. Puhut juuri niistä miehistä, joiden perässä te kaikki juoksette. Ihan kuin haluaisitte miehen, joka on vastuuton ja epäluotettava ja juoppo ja....
Hesetläiset vetää aina paljaalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 20-25 -vuotiaat neitoset antaa helposti 40-vuotiaalle miehelle paljaalla, kun niitä kiihottaa olla kokeneen miehen käsittelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 20-25 -vuotiaat neitoset antaa helposti 40-vuotiaalle miehelle paljaalla, kun niitä kiihottaa olla kokeneen miehen käsittelyssä.
On tuo tuhmaa
No sitten heru pimpsaa. Vetäköön käteen ja ota tekomuna suoritin, niin homma nimenomaan hanskassa. 🤭🤭🤭🤭🤭🤭
Annan tinderkullille aina paljaalla.
Really?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä sinua kiinnosta minkä taudin SINÄ voit niiltä muhkean muotoisilta saada ihan luomuna?
Mitään ei ole tullut luomuna
Tiesitkö muuten että ne taudit eivät näy naamasta,vaatteista tai tilin saldosta?