Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi ilmiö - Miehet eivät mene ilman paitaa kauppaan, mutta naiset menevät rintaliivien tapaisilla urheilu"topeilla"

Vierailija
19.06.2026 |

Just kun miehet ovat oppineet, että ruokakauppaan mennään niin ylä- kuin alaosa peitettynä, niin naiset ovat alkaneet marssimaan kauppaan minimaalisissa liiveissä. Tsempatkaa nyt naiset! Vaihtopaita mukaan, mikä heitetään liivien päälle, jos menette lenkiltä tai salilta suoraan ruokakauppaan. 

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kun kaupassa oli s*malinainen pitkässä mustassa kaavussa miehensä kanssa. Kaapu oli kuitenkin vähän lyhyt ja paljasti noin 15 senttiä siroja nilkkoja. Mulla oli pitkät housut jalassa ja takki päällä sadepäivänä, ja tajusin, että olin soveliaammin pukeutunut kuin tuo musliminainen. Noi feikkaa aina jostain päästä. Usein niillä on yökerhomeikit päällä ja kädet hyvinkin laitetut.

Vierailija
62/79 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit säkin mennä urheilutopissa kauppaan, vai onko joku kieltänyt?

Minä lähdenkin kokonaan alasti kauppaan, sama se on kuin pitää jotain pientä urheilutoppia joka paljastavaa muutenkin kaiken. Ai miksi ei käy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon kiinnosta katsella kirjaviksi lasten värityskirjoiksi tatskatut niittinaamaiset sisällöntuottajattaret. 

Vierailija
64/79 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinne salillekaan pitäisi mennä alusvaatteissa? Treenatkaa kotona jos haluatte alusvaatteissa treenata. Ihmisten ilmoille kun menet niin kunnioitat etikettiä ja muita ihmisiä pukemalla vaatteet päälle. Salille mennään treenaamaan eikä alusvaatteissa keikistelemään. Jos tämä ei sinulle sovi niin sitten kotitreeniä vaan.

Vierailija
65/79 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin kun kaupassa oli s*malinainen pitkässä mustassa kaavussa miehensä kanssa. Kaapu oli kuitenkin vähän lyhyt ja paljasti noin 15 senttiä siroja nilkkoja. Mulla oli pitkät housut jalassa ja takki päällä sadepäivänä, ja tajusin, että olin soveliaammin pukeutunut kuin tuo musliminainen. Noi feikkaa aina jostain päästä. Usein niillä on yökerhomeikit päällä ja kädet hyvinkin laitetut.

Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin kun somalinaisella on kaapu päällä mutta silti kehdannut laittaa meikkiä ja käsiä koristella!

Vierailija
66/79 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulskilla naisilla usein rintojen välissä napa!

Vierailija
67/79 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä minä minä.

Vierailija
68/79 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne somalinaiset nyt sitten olekaan enää alistettuja kun nilkat saa näkyä ja meikkiä olla? Koittakaa nyt päättää.

Vierailija
69/79 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin epähygieenistä kainalot paljaana eikä niin hyvältä näytä muutenkaan. 

Vierailija
70/79 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menevätkö oikeasti kauppaan rintsikkatopeissa? Sehän on noloa jopa salilla. N

Naiset saa nykyään pukeutua miten haluaa muista välittämättä! Vähissä vaatteissa kadulle, kauppaan vaikka kirkkoon.

Ehkä kukaan ei sano heille asiasta, mutta kyllä tuollaista pukeutumista paheksutaan.

Vierailija
71/79 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Free the nipple! Naisille samat oikeudet kulkea yläosattomissa!

Öööh, tässä ketjussahan miehilläkään ei ole oikeutta kulkea ilman paitaa yleisillä paikoilla.

Puhuin yleisesti, en tämän ketjun mielipiteiden perusteella. Esimerkiksi maauimaloissa on hyvin tavallista, että naiset peittävät nänninsä ja miehet ei.

Ai vain nännit pitää peittää? Ok. Hyvä tietää. Sua ei siis haittaa nämä mun E-kupit sun nenän edessä jos vain nännin päällä on joku tarra?

Vierailija
72/79 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi järjen köyhyyttä. Luulisi jokaisen itseään vähääkään kunnioittavan ihmisen ymmärtävän, että ihmisten ilmoille laitetaan vaatteet päälle eikä kuljeta alusvaatteisillaan. Käsittämätöntä tämä naisten paljasteluinto. 

Miksi vastustat naisten oikeuksia?

EIhän hän puhunut naisista vaan ihmisistä. Ja todellakin kaupungeissa kuuluu kulkea vaatteet päällä. 

Vierailija
73/79 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla tulee kuset housuun kun mies kumartaa ja perseviiva näkyy .  

No ei tule. Hieman oksennusta voi nousta suuhun kyllä.

Vierailija
74/79 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä jatkoa itsekkyyden aikakaudelle? Halutaan saada huomiota kulkemalla puolialasti kaupungilla.

Huomion takia tehdään vaikka mitä. Yhtä lailla miehet pukeutuvat saadakseen huomiota. Ja lisäksi pitävät meteliä itsestään, että heidät varmasti huomattaisiin.

Vierailija
75/79 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä ne meikit näet?

Ettet vaan perustaisi oletustasi Sinkkuelämää-elokuvaan?

Vierailija
76/79 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilutoppi ei ole minimaalinen liivi. Urheilutopit on peittäviä ja tukevia.

Miehetkin voivat vetää sellaisen päälleen ja mennä kauppaan.

Aplla alkaa jöpöttää jos näkee vilauksen naisen nilkastakaan. Sellaista se peräkammaripojan elämä on, kun äiti on ainoa nainen elämässä 🥺

Vierailija
77/79 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehiä ei olisi olemassakaan, ketään ei kiinnostaisi, miten naiset pukeutuisi kaupassa. Olisipa ihanaa sellainen elämä! 

Vierailija
78/79 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan kiitos vietän taas kesäni Italiassa ja täällähän on tällä hetkellä ihan hemmetin kuuma, joten kaikki, miehet ja naiset, pukeutuu niin vähiin vaatteisiin kun pystyy, eikä ketään kiinnosta. Ja kyllä, kaupoissa näkee ihan yleisesti naisia myös urheilu- tai helletopeissa. Mikä helvetti vaivaa suomalaisia, kun pillastutaan käytännöllisistä, täysin normaaleista asioista? 

Vierailija
79/79 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalan kiitos vietän taas kesäni Italiassa ja täällähän on tällä hetkellä ihan hemmetin kuuma, joten kaikki, miehet ja naiset, pukeutuu niin vähiin vaatteisiin kun pystyy, eikä ketään kiinnosta. Ja kyllä, kaupoissa näkee ihan yleisesti naisia myös urheilu- tai helletopeissa. Mikä helvetti vaivaa suomalaisia, kun pillastutaan käytännöllisistä, täysin normaaleista asioista? 

Kateus kun toinen on timmimmässä kunnossa kuin itse

Oma puoliso tuijottaa, mistä tulee alemmuuden/mustasukkaisuuden tunne

Pelkää että oma puoliso pettää kun näkee muita naisia

Heikko itsetunto

Jne...

Normaaleita ihmisiä ei kiinnosta miten joku nainen pukeutuu. Fundamentalisti/uskiksia kiinnostaa, koska he haluavat pakottaa naisille sääntöjä, jotka perustuvat heidän omaan maailmankuvaansa. Je eivät halua antaa naisille vapautta, vaan ainoastaan kahleita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi