Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, jolla teini-ikäiset lapset, mitä tekisit toisin, jos saisit iltatähden?

Vierailija
25.12.2022 |

Itse en koskaan väittäisi, että joulupukki on olemassa. Olihan se nimittäin ihan hirveä työmaa pitää moista huijausta yllä vuositolkulla. Kertokaa muita ajatuksia, mitä mieleen tulee, eli mitä tekisitte nyt toisin verrattuna isojen lastenne kasvatukseen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo aikuinen. En veisi päivähoitoon kymmenkuisena tai ylipäätään alle 3-v.

Vierailija
2/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi mitään toisin. Kolme hienoa poikaa minulla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi mitään toisin. Olen onnistunut kasvattamaan kaksi upeaa aikuista ihmistä enkä halua enempää lapsia. Oon ylpeä lapsistani. Olen siis alle 50v että voisin vielä saada lapsen, mutta ketään miestä ei nyt ole joka täyttäisi kunnon miehen kriteerit.

Vierailija
4/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vasta pieni lapsi mutta tää joulupukki asia tuntuu kyllä jotenkin väärältä. En haluaisi valehdella lapselle. Muutenkin tää kiltti- tuhma systeemi luo hämmennystä ja ei ole sekään erityisen tervettä. Enemmän vaan luo ongelmia. Ennen joulua lapsi on ollut oikein kiltti ja nyt kun on hoettu että tuhmat ei saa lahjoja ja pitää olla kiltti niin on seurannut kaikkea muuta kuin kilttinä olemista.

Vierailija
5/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin ja lähtisin omilleni.

M44

Vierailija
6/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisin abortin. Mä haluan mun elämän takaisin.

Vierailija
7/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin abortin.

Vierailija
8/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä muuta kuin vaatisin vähän enemmän osallistumaan kotitöihin pienestä pitäen.

Vierailija
9/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tekisi mitään toisin. Olen onnistunut kasvattamaan kaksi upeaa aikuista ihmistä enkä halua enempää lapsia. Oon ylpeä lapsistani. Olen siis alle 50v että voisin vielä saada lapsen, mutta ketään miestä ei nyt ole joka täyttäisi kunnon miehen kriteerit.

Nämä näyttävät olevan aika vähissä nykyään. 

Yhteiskunnan "ulkopuolella" elävä M42

Vierailija
10/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain iltatähden yllättäen 37-vuotiaana. Ei suunniteltu mutta äärettömän rakas.

Vanhempi oli 13-vuotias ja poika,  kun tämä nuorempi, tyttö, syntyi.

Luonteeltaan hyvin erilaiset jo vauvana, poika ns. helppo lapsi tyttö taas paljon vaativampi.

Edelleen hyvin erilaiset.  En voi sanoa mitään mitä olisin tytön kohdalla tehnyt toisin kuin pojan kohdalla.

Molemmat saaneet paljon rakkautta ja rajat on olemassa. Uskon että kasvuolosuhteet on olleet heillä turvalliset ja hyvät. 

Olen kasvattanut molemmat yksin, ja olen ylpeä miten hienoja ihmisiä heistä on kasvanut. 

Meillä luettiin paljon,  puuhailtiin asioita yhdessä. Kuljettiin luonnossa ja lapset oppivat kumpikin vuorollaan rakastamaan eläimiä ja luontoa. 

Kumpikin on hyvin sosiaalinen ja ihmisten kanssa pärjäävä.  Ollaan edelleen hyvin läheisiä ja lapset on voineet kertoa kaiken kotona. Luottamus on syvä. Olen onnellinen.

Vierailija
11/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ovat 16-21 vuotiaita todella upeita nuoria ihmisiä. Perheemme viihtyy yhdessä hyvin ja meillä sujuu kaikki hyvin. Jos nyt 48 vuotiaana saisin vielä iltatähden (tämä on kyllä täysin mahdotonta, koska olen steriloitu vuosia sitten), niin kasvattaisin samalla tavalla. Sen lisäksi hän saisi kolme maailman parhainta sisarusta, jotka hekin huolehtisivat pienestä ihan täysillä.

Vierailija
12/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni ovat 16-21 vuotiaita todella upeita nuoria ihmisiä. Perheemme viihtyy yhdessä hyvin ja meillä sujuu kaikki hyvin. Jos nyt 48 vuotiaana saisin vielä iltatähden (tämä on kyllä täysin mahdotonta, koska olen steriloitu vuosia sitten), niin kasvattaisin samalla tavalla. Sen lisäksi hän saisi kolme maailman parhainta sisarusta, jotka hekin huolehtisivat pienestä ihan täysillä.

Niinpä varmaan....