Jonossa ei ohitettu. Expressenin tietojen mukaan Mette-Maritin keuhkot on lennätetty Osloon sotilassaattueessa.
Kommentit (379)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä vuoksi saattuetta on tarvittu? Ei Norjassa kukaan käyne lentokoneiden kimppuun varsinkaan ilmassa. Keuhkolähetys on peräisin jostakin muusta pohjoismaasta, missä ei ole yhtään sen vaarallisempaa.
Kenelle haluttiin näyttää ja mitä?
Kyseessä on hämäys. Norjalaisten on tarkoituskin pöyristyä sotilaskoneiden lennättämisestä ja etenkin siitä, että samalla selitetään, että ihan tavallisten kansalaisten tavoin Mette-Marit on jonossa ja saa hoitoa vuorollaan.
Todellisuudessa halutaan salata se, mistä keuhkot ovat peräisin. Nyt kaikki tuijottelevat naapurimaiden flightradareita ja urkkivat onnettomuuksien uhreja, eikä kukaan huomaa, että sopiva luovuttaja on koko ajan ollut Oslossa, eikä itsekään ole tiennyt, ettei henki pihise enää kovin pitkään.
Kiva teoria, mutta elävästä ihmisestä ei voida tietää sopivatko sen keuhkot tarvitsijalle. Ei varsinkaan siten ettei henkilö itse tietäisi asiasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä vuoksi saattuetta on tarvittu? Ei Norjassa kukaan käyne lentokoneiden kimppuun varsinkaan ilmassa. Keuhkolähetys on peräisin jostakin muusta pohjoismaasta, missä ei ole yhtään sen vaarallisempaa.
Kenelle haluttiin näyttää ja mitä?
Melko varmasti Ruotsista nämä keuhkot, koska ruotsalainen saattue turvannut nämä kuljetettavat keuhkot, mutta miksi Oslossa lennonjohtaja väittää ettei tällaista lentoa näy heillä lainkaan tiedoissa? Tässäpä ihan aihetta salaliittoteorioihin. Missä muuten Märta Louise ja poppamies, heistä ei kuulu mitään tämän asian puitteissa, ottaa korviin tämä hiljaisuus? Lapset lähtivät MM-kisoihin kannustamaan Norjaa ja muutenkin arki rullaa. Marius olisi halunnut pitää äitiään kädestä mutta pakotettiin vankilaan. On Mettellä kaksi ystävääkin kuninkaallisissa, Tanskassa ja Ruotsissa, muut hylänneet.
Marius on tosiaan vankilassa, mutta kuuluu käyneen sairaalassa äitinsä luona monta kertaa. Sivuoven kautta tietenkin, hys hys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstalla in kaksi viestiketjua, joita seuraan: molemmat yhtä hauskoja: tämä ketju ja Kerrotaan huonoja vitsejä😅
T. Elinsiirroissa työuransa tehnyt😨
Minfossakin näytät viihtyvän.
Mikä se on? En ole tietoinen moisesta.🤔
Metellä sitten terveys romahti nopeasti, vasta tämän vuoden helmikuussa oli lähdössä yksin ulkomaanmatkalle mutta peruikin koska Epstein kohu oli niin valtava liitettynä Mette-Maritiin. Samaan aikaan myös tuli syytteet Mariukselle. Keväällä kuvaan tuli tilalle voipunut Mette happiviiksineen ja tuoleineen, sairaalavierailuineen, vielä askel oli joustava kun autoon käveli, Marius huolesta hätäinen, hän halusi olla vain äidin tukena. Tuomio peruttiin mutta sitten langetettiinkin käytäntöön neljäksi vuodeksi ja Marius mursi vihan vimmassaan kätensä kaapin kimppuun hyökätessään, ei päässyt mamin vierelle lepäämään sairaalaan. Marius on muuten ongelmissa vankilassa, on entisen vangin mukaan siellä pohjasakkaa ja kuninkaallisuudella ei ole mitään merkitystä. Mariusta jo odotettiin.
Onni oli matkassa, apua ei tarvinnut enää pitkään odottaa koska jostain ilmaantui juuri hänelle sopivat keuhkot. Tällaiset tapaukset laittaa harkitsemaan omaltakin osalta elinluovutustestamenttia. Toivttavasti kaikki menee hyvin ja Mette-Maaret toipuu niin hyvin, että pääsee pian takaisin suhteellisen normaaliin elämään. Toivon myös, että hänen elämänsä olisi jatkossa onnellista ja seesteistä siitäkin huolimatta, että ikävät elämässä tapahtuneet asiat eivät ole täysin poispyyhkäistävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yllätys oli kenelle että meni jonossa ensimmäiseksi?
Onko sinulle vieläkin yllätys, että se ei ole jono vaan lista? Kaikki ovat samalla lähtöviivalla. Edes kuninkaallinen ei voi saada itselleen sopimatonta siirrettä.
Voisit lopettaa tuon jono/lista jankuttamisen. Ihan voi sitä sanoa elinsirtojonoksi, koska siellä jonotetaan elintä. Jonojen ei aina tarvitse olla sellaisia, että jonon 1. oleva pääsee ensimmäiseksi sieltä pois, vaan niitä (jonoja) on monenlaisia ja -mallisia ja niissä edetään jonon omalla tyylilä. Elinsiirtojono on elnsiirtojono, jossa on omat lainalaisuutensa ja pankkijono numerolappuineen toimii toisella laila.
eri
Vierailija kirjoitti:
Keuhkot olivat sopivat vain Mette-Maritille, hmmmm...mikä tuuri!
Tuuriapa tosiaankin, hmmmmm..... ! Eikä mitään osuutta järjestelemisellä, hmmmm....! Todella hyvä mäihä, hmmm..........!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keuhkot olivat sopivat vain Mette-Maritille, hmmmm...mikä tuuri!
Tuuriapa tosiaankin, hmmmmm..... ! Eikä mitään osuutta järjestelemisellä, hmmmm....! Todella hyvä mäihä, hmmm..........!
Olemme erittäin järkyttyneitä asiasta, suorashtaan shokissa.
- Korson pubiruusut r.y.
Vierailija kirjoitti:
Norja on rikas maa, jos siellä on tapana tuoda elimet sotilas saatolla, kaikille.
Tuo just naurattaa, kun joku mamma keuhkoaa ketjussa raivoissaan et mitähän maksoi megarikkaan Norjan veronmaksajille nuo hävittäjäkoneet :) Eikö kannattaisi ennemmin olla huolissaan Suomen hävittäjäkoneiden turhasta ja sikakalliista käytöstä esim. Leijonien lätkäjoukkueen jatkuvassa saattelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norja on rikas maa, jos siellä on tapana tuoda elimet sotilas saatolla, kaikille.
Tuo just naurattaa, kun joku mamma keuhkoaa ketjussa raivoissaan et mitähän maksoi megarikkaan Norjan veronmaksajille nuo hävittäjäkoneet :) Eikö kannattaisi ennemmin olla huolissaan Suomen hävittäjäkoneiden turhasta ja sikakalliista käytöstä esim. Leijonien lätkäjoukkueen jatkuvassa saattelussa.
Tässä ei olekaan kysymys lentokoneiden hinnasta, vaan siitä, että norjalaisille on vakuuteltu, että Mette-Marit ei saa minkäänlaista erityiskohtelua. Sitä hän on saanut, ja poikansa myös.
Suomen koneiden saattelukeikat ovat toki rahan tuhlaamista sirkustemppuiluun, mutta sillä ei ole norjalaisprinsessan kanssa mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Metellä sitten terveys romahti nopeasti, vasta tämän vuoden helmikuussa oli lähdössä yksin ulkomaanmatkalle mutta peruikin koska Epstein kohu oli niin valtava liitettynä Mette-Maritiin. Samaan aikaan myös tuli syytteet Mariukselle. Keväällä kuvaan tuli tilalle voipunut Mette happiviiksineen ja tuoleineen, sairaalavierailuineen, vielä askel oli joustava kun autoon käveli, Marius huolesta hätäinen, hän halusi olla vain äidin tukena. Tuomio peruttiin mutta sitten langetettiinkin käytäntöön neljäksi vuodeksi ja Marius mursi vihan vimmassaan kätensä kaapin kimppuun hyökätessään, ei päässyt mamin vierelle lepäämään sairaalaan. Marius on muuten ongelmissa vankilassa, on entisen vangin mukaan siellä pohjasakkaa ja kuninkaallisuudella ei ole mitään merkitystä. Mariusta jo odotettiin.
Totta. Kukaan ei tunnu enää muistavan, että Mette oli lähdössä yksityiselle matkalle, kun Mariuksen oikeudenkäynti alkoi. Halusi kuulemma olla pois kohun keskeltä. Sitä paheksuttiin, etteikö halua olla poikansa tukena. Perui matkansa, kun samaan aikaan pamahti Epsteinin sähköpostit ja heti perään vointi paheni. "Yksityisen matkan" aihetta ei paljastettu, oliko prinsessalla jo uusi romanssi menossa? Yhtään ei tuohon naiseen voi luottaa, niin kieroa peliä on pelannut alusta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metellä sitten terveys romahti nopeasti, vasta tämän vuoden helmikuussa oli lähdössä yksin ulkomaanmatkalle mutta peruikin koska Epstein kohu oli niin valtava liitettynä Mette-Maritiin. Samaan aikaan myös tuli syytteet Mariukselle. Keväällä kuvaan tuli tilalle voipunut Mette happiviiksineen ja tuoleineen, sairaalavierailuineen, vielä askel oli joustava kun autoon käveli, Marius huolesta hätäinen, hän halusi olla vain äidin tukena. Tuomio peruttiin mutta sitten langetettiinkin käytäntöön neljäksi vuodeksi ja Marius mursi vihan vimmassaan kätensä kaapin kimppuun hyökätessään, ei päässyt mamin vierelle lepäämään sairaalaan. Marius on muuten ongelmissa vankilassa, on entisen vangin mukaan siellä pohjasakkaa ja kuninkaallisuudella ei ole mitään merkitystä. Mariusta jo odotettiin.
Totta. Kukaan ei tunnu enää muistavan, että Mette oli lähdössä yksityiselle matkalle, kun Mariuksen oikeudenkäynti alkoi. Halusi kuulemma olla pois kohun keskeltä. Sitä paheksuttiin, etteikö halua olla poikansa tukena. Perui matkansa, kun samaan aikaan pamahti Epsteinin sähköpostit ja heti perään vointi paheni. "Yksityisen matkan" aihetta ei paljastettu, oliko prinsessalla jo uusi romanssi menossa? Yhtään ei tuohon naiseen voi luottaa, niin kieroa peliä on pelannut alusta alkaen.
Norjan hovi sekoaa jo itse tiedotteissaan, kun prinsessan vointi on vaihdellut tiuhaan. Yht`äkkiä oli elinaikaakin vaan vuosi. Kyllä varmaan Mette uudet keuhkot tarvitsi, mutta vaihdettiinko ne hieman etuajassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norja on rikas maa, jos siellä on tapana tuoda elimet sotilas saatolla, kaikille.
Tuo just naurattaa, kun joku mamma keuhkoaa ketjussa raivoissaan et mitähän maksoi megarikkaan Norjan veronmaksajille nuo hävittäjäkoneet :) Eikö kannattaisi ennemmin olla huolissaan Suomen hävittäjäkoneiden turhasta ja sikakalliista käytöstä esim. Leijonien lätkäjoukkueen jatkuvassa saattelussa.
Tässä ei olekaan kysymys lentokoneiden hinnasta, vaan siitä, että norjalaisille on vakuuteltu, että Mette-Marit ei saa minkäänlaista erityiskohtelua. Sitä hän on saanut, ja poikansa myös.
Suomen koneiden saattelukeikat ovat toki rahan tuhlaamista sirkustemppuiluun, mutta sillä ei ole norjalaisprinsessan kanssa mitään tekemistä.
Oletteko taas pihalla kuin lumiukot? Kyseessä oli sairaalan ylilääkäri Are Holm, joka totesi ettei kukaan saa erityiskohtelua hoidossa eikä Metten hoitoa priorisoida eli siis hoidosta oli kyse.
Ja Holm totesi myöskin, että on kiellettyä hankkia tietoja joilla luovuttaja tunnistettaisiin. Ja myöskin jäljitysjärjestelmien tai tietojen käyttö on kielletty. Joten lopettakaa länkytys luovuttajan kyyläämisestä!
Vierailija kirjoitti:
Onni oli matkassa, apua ei tarvinnut enää pitkään odottaa koska jostain ilmaantui juuri hänelle sopivat keuhkot. Tällaiset tapaukset laittaa harkitsemaan omaltakin osalta elinluovutustestamenttia. Toivttavasti kaikki menee hyvin ja Mette-Maaret toipuu niin hyvin, että pääsee pian takaisin suhteellisen normaaliin elämään. Toivon myös, että hänen elämänsä olisi jatkossa onnellista ja seesteistä siitäkin huolimatta, että ikävät elämässä tapahtuneet asiat eivät ole täysin poispyyhkäistävissä.
Hyvä kirjoitus!
Eikö me vaan voitaisi olla iloisia, kun kuolemansairas ihminen sai avun.
Ei sitä Mettemaritia hoitamattakaan voitu jättää, vain siksi, että on prinsessa.
Vierailija kirjoitti:
Keuhkot olivat sopivat vain Mette-Maritille, hmmmm...mikä tuuri!
Tuossa nimenomaan on kyse tuurista, kun pitää olla yhteensopivuutta luovuttajan ja vastaanottajan välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norja on rikas maa, jos siellä on tapana tuoda elimet sotilas saatolla, kaikille.
Tuo just naurattaa, kun joku mamma keuhkoaa ketjussa raivoissaan et mitähän maksoi megarikkaan Norjan veronmaksajille nuo hävittäjäkoneet :) Eikö kannattaisi ennemmin olla huolissaan Suomen hävittäjäkoneiden turhasta ja sikakalliista käytöstä esim. Leijonien lätkäjoukkueen jatkuvassa saattelussa.
Tässä ei olekaan kysymys lentokoneiden hinnasta, vaan siitä, että norjalaisille on vakuuteltu, että Mette-Marit ei saa minkäänlaista erityiskohtelua. Sitä hän on saanut, ja poikansa myös.
Suomen koneiden saattelukeikat ovat toki rahan tuhlaamista sirkustemppuiluun, mutta sillä ei ole norjalaisprinsessan kanssa mitään tekemistä.
Oletteko taas pihalla kuin lumiukot? Kyseessä oli sairaalan ylilääkäri Are Holm, joka totesi ettei kukaan saa erityiskohtelua hoidossa eikä Metten hoitoa priorisoida eli siis hoidosta oli kyse.
Ja Holm totesi myöskin, että on kiellettyä hankkia tietoja joilla luovuttaja tunnistettaisiin. Ja myöskin jäljitysjärjestelmien tai tietojen käyttö on kielletty. Joten lopettakaa länkytys luovuttajan kyyläämisestä!
Se, että herra Holm on sanonut jotain, ei sulje pois sitä, että joku muukin on sanonut jotain.
Kommentoipa tästedes muuten sille, jolle kommenttisi kuuluu. Minua syyttelet ihan turhaan luovuttajien ynnä muiden asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norja on rikas maa, jos siellä on tapana tuoda elimet sotilas saatolla, kaikille.
Tuo just naurattaa, kun joku mamma keuhkoaa ketjussa raivoissaan et mitähän maksoi megarikkaan Norjan veronmaksajille nuo hävittäjäkoneet :) Eikö kannattaisi ennemmin olla huolissaan Suomen hävittäjäkoneiden turhasta ja sikakalliista käytöstä esim. Leijonien lätkäjoukkueen jatkuvassa saattelussa.
Tässä ei olekaan kysymys lentokoneiden hinnasta, vaan siitä, että norjalaisille on vakuuteltu, että Mette-Marit ei saa minkäänlaista erityiskohtelua. Sitä hän on saanut, ja poikansa myös.
Suomen koneiden saattelukeikat ovat toki rahan tuhlaamista sirkustemppuiluun, mutta sillä ei ole norjalaisprinsessan kanssa mitään tekemistä.
Oletteko taas pihalla kuin lumiukot? Kyseessä oli sairaalan ylilääkäri Are Holm, joka totesi ettei kukaan saa erityiskohtelua hoidossa eikä Metten hoitoa priorisoida eli siis hoidosta oli kyse.
Ja Holm totesi myöskin, että on kiellettyä hankkia tietoja joilla luovuttaja tunnistettaisiin. Ja myöskin jäljitysjärjestelmien tai tietojen käyttö on kielletty. Joten lopettakaa länkytys luovuttajan kyyläämisestä!
Minua ei kiinnosta tippaakaan, mistä Mette keuhkonsa sai. Enkä kyylää mitään. Ihmettelen vaan yleisellä tasolla.
Sitä Haakonia ja lapsia käy sääliksi. Oikeastaan ei Haakonia, hän on mahdollistanut Metten salailut.
Oikeastaan toivon, että kirjoittelu Mettestä loppuisi kokonaan.
Joku kommentoi kerran, että Metten takia koko kuninkaallinen perhe kävelee kuin ohuilla lasinsirpaleilla ja tätä "prinsessaa" suojellaan.
Epänormaalia se minun mielestäni on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norja on rikas maa, jos siellä on tapana tuoda elimet sotilas saatolla, kaikille.
Tuo just naurattaa, kun joku mamma keuhkoaa ketjussa raivoissaan et mitähän maksoi megarikkaan Norjan veronmaksajille nuo hävittäjäkoneet :) Eikö kannattaisi ennemmin olla huolissaan Suomen hävittäjäkoneiden turhasta ja sikakalliista käytöstä esim. Leijonien lätkäjoukkueen jatkuvassa saattelussa.
Tässä ei olekaan kysymys lentokoneiden hinnasta, vaan siitä, että norjalaisille on vakuuteltu, että Mette-Marit ei saa minkäänlaista erityiskohtelua. Sitä hän on saanut, ja poikansa myös.
Suomen koneiden saattelukeikat ovat toki rahan tuhlaamista sirkustemppuiluun, mutta sillä ei ole norjalaisprinsessan kanssa mitään tekemistä.
Oletteko taas pihalla kuin lumiukot? Kyseessä oli sairaalan ylilääkäri Are Holm, joka totesi ettei kukaan saa erityiskohtelua hoidossa eikä Metten hoitoa priorisoida eli siis hoidosta oli kyse.
Ja Holm totesi myöskin, että on kiellettyä hankkia tietoja joilla luovuttaja tunnistettaisiin. Ja myöskin jäljitysjärjestelmien tai tietojen käyttö on kielletty. Joten lopettakaa länkytys luovuttajan kyyläämisestä!
Norjalaisen sairaalan norjalainen ylilääkäri. Mitä muuta se olisi voinut sanoa? "Tää meitin kruununprinsessa totta kai sai erikoiskohtelua, kun eihän siitä muuten voi tulla meille kuningatarta, kruununprinssikin oli saamassa hepulikohtausta, kun yritettiin ehdottaa, että voitaisiin vähän pienemmällä mennä."
Vähänpä olet tietoinen siitä, miten maa maailman rikkaille ja kuuluisille makaa: ihan eri tavalla kuin rahvaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norja on rikas maa, jos siellä on tapana tuoda elimet sotilas saatolla, kaikille.
Tuo just naurattaa, kun joku mamma keuhkoaa ketjussa raivoissaan et mitähän maksoi megarikkaan Norjan veronmaksajille nuo hävittäjäkoneet :) Eikö kannattaisi ennemmin olla huolissaan Suomen hävittäjäkoneiden turhasta ja sikakalliista käytöstä esim. Leijonien lätkäjoukkueen jatkuvassa saattelussa.
Tässä ei olekaan kysymys lentokoneiden hinnasta, vaan siitä, että norjalaisille on vakuuteltu, että Mette-Marit ei saa minkäänlaista erityiskohtelua. Sitä hän on saanut, ja poikansa myös.
Suomen koneiden saattelukeikat ovat toki rahan tuhlaamista sirkustemppuiluun, mutta sillä ei ole norjalaisprinsessan kanssa mitään tekemistä.
Oletteko taas pihalla kuin lumiukot? Kyseessä oli sairaalan ylilääkäri Are Holm, joka totesi ettei kukaan saa erityiskohtelua hoidossa eikä Metten hoitoa priorisoida eli siis hoidosta oli kyse.
Ja Holm totesi myöskin, että on kiellettyä hankkia tietoja joilla luovuttaja tunnistettaisiin. Ja myöskin jäljitysjärjestelmien tai tietojen käyttö on kielletty. Joten lopettakaa länkytys luovuttajan kyyläämisestä!
Norjalaisen sairaalan norjalainen ylilääkäri. Mitä muuta se olisi voinut sanoa? "Tää meitin kruununprinsessa totta kai sai erikoiskohtelua, kun eihän siitä muuten voi tulla meille kuningatarta, kruununprinssikin oli saamassa hepulikohtausta, kun yritettiin ehdottaa, että voitaisiin vähän pienemmällä mennä."
Vähänpä olet tietoinen siitä, miten maa maailman rikkaille ja kuuluisille makaa: ihan eri tavalla kuin rahvaalle.
Olen seurustellut erään hyvin tunnetun henkilön kanssa, joka kuuluu erääseen kuninkaalliseen sukuun (ei kuitenkaan kruununperillinen, kun joku alkaa tahallisesti kuitenkin vääristelemään viestiäni). Eli ovat siellä eliitin yläpäässä kaikkine vanhoine rahoineen. Siltä perustalta mitä sain häneen ja sukuunsa tutustua, niin heillä ei ole mtään etuilupassia terveydenhoidossa. Ellei sitten yksityistä perhelääkäriä/perhelääkäreitä sellaisiksi kutsuta, mutta sellaisia on ihn rahvaallakin. On selvää, että rahalla pääsee yksityiselle sektorille käymään lääkkärissä kaikissa vaivoissa, mutta ei sentään elinsiirtokirurgiassa. Pelkästään huomion keskipisteenä oleminen ja median kiinnostuksen alaisena oleminen estää hyvin tehokkaasti kaikenlaiset suhmuroinnit ja elinten ostamisen mustilta markkinoilta. Jossan diktatuurissa sellainenkin varmasti onnistuu, mutta ei länsimaissa. Tiedostavat oiken hyvin, että jos vehkeilee rikollisten kanssa, vaikka miten olisi selkeä kauppa-aktio: minä ostan ja sinä myyt, niin rikolliset kyllä käyttää ihan kaikkea hallusaan olevaa tietoa hyväkseen ja sitten vaikka alkaa kiristämään, että jos et maksa miljoonaa, niin kerrotaan kaikille mitä kauppoja kanssamme teit.
Voisin ihan julkeasti ja törpösti sanoa tuon pelkän oman ja jokseenkin merkityksettömän, kokemukseni perusteella, että kaikista vähiten uskon teoriaan meten etuilusta elinsiirtojonossa arvonsa/asemansa vuoksi. Ei kuninkaallisilla perheillä ole varaa (sanan monessa merkityskess
) sellaiseen, eikä oikeastaan heidän lähisukulaisillakaan.
Norja on rikas maa, jos siellä on tapana tuoda elimet sotilas saatolla, kaikille.