Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jonossa ei ohitettu. Expressenin tietojen mukaan Mette-Maritin keuhkot on lennätetty Osloon sotilassaattueessa.

Vierailija
19.06.2026 |

Niin. Kaikki vuorollaan reilusti

Kommentit (379)

Vierailija
221/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MM varmaan vielä julistetaan pyhimykseksi. Sitten on kaikki synnit annettu anteeksi.....

 

En kyllä usko, että norjalaiset unohtaa.

 

Kummasti vasn kaikki tämä alkoi heti, kun tämä emännän touhuilut Epsteinin kanssa tuli julki ja pojan rikokset ja oikeudrnkäynti. Ja kuningashuoneen kansansuosion romahtaminen. 

No onko tullut mieleen, että tämä kaikki on todellakin vaikuttanut fyysiseen kuntoon heikentävästi?

Ihminen on kokonaisuus ja kun psyyke joutuu koville, myös fyysinen kunto romahtaa, varsinkin jos on vielä vakava perussairaus olemassa.

Tuon tyyppinen keuhkosairaus voi edetä todella nopeasti, kaikki eivät ehdi edes siirtojonoon.

Yhdellä tutulla oli tuo sairaus, hyvät elämäntavat nuoresta pitäen. Muutaman vuoden tauti pysyi kutakuinkin kurissa, kunnes alkoi vointi vauhdilla huononemaan ja loppu koitti ennen kuin siirtomahdollisuutta edes ehdittiin ottaa esille. Luultiin, että lääkityksellä selviää vielä vuosia.

Melkoisia salaliittoteorioita ihmiset jaksaakin kehitellä mielessään tämän Mette- Maritin tapauksen johdosta.

Tottakai, henkinen paine vaikuttaa fyysiseen vointiin. Mutta, kenen ulkopuolisen syy se tässä tapauksessa olisi? Ei heru säälipisteitä, niin makaa kuin petaa.

Mariuskin on romahtanut henkisesti, kun joutui vastaamaan vuosien takaisista pahanteoistaan.

Tähän saakka on painotettu, että kyseinen keuhkosairaus on hitaasti etenevä, ja Mette on ollut vuosia seurannassa, eikä lääkärit ole pitäneet leikkausta kiireellisenä.

Hän on saanut myös etukenossa kaikki tautia hidastavat lääkkeet. Vielä puoli vuotta sitten lääkärit ennustivat selviävän ilman keuhkonsiirtoa 4-5v.

Näitä maallikoiden juttuja, miten tuttu tai joku on kokenut saman, voi jättää omaan arvoonsa.

Vierailija
222/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe tuossa mitään ihmeellistä, sillä esim.  huippuurheilija Tuija Helander on kertonut julkisuudessa, sillä hetkellä kun hän sitoutunut keuhkojen siirtoon, hän oli koko odotusajan hälytysvalmeudessa 24/7 ja oli lähtövalmeudessa muutamassa minuutissa ja odotti vain käskyä sairaalaan

 

Lähde IS

"Helander oli valmis, sillä valmiudessa piti olla koko ajan. Soitto kun saattoi tulla milloin tahansa.

Helander hyvästeli pikaisesti alle kouluikäisen poikansa ja omat vanhempansa, joiden luona hän oli toipumassa pahasta hengitystieinfektiosta.

Sitten hän nousi paikalle soitettuun ambulanssiin, joka kuljetti hänet Meilahden sairaalaan Helsinkiin.

Oli lauantai-ilta lokakuussa vuonna 2000. Seuraavana yönä Helander sai uuden elämän."

Mahtaneeko nykyään enää ambulanssi hakea elinsiirtopotilasta kotoa leikkaukseen. Taksi pitää tilata. Sekin tulee jos tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon vilpittömästi, että Haakon löytää jonkun toisen. Ansaitsisi onnen.

Ehkä sanaa vilpitön ei voi käyttää, jos toivoo toisille pahaa.

Pelkkää hyväähän kirjoittaja toivoi Haakonille. Prinssi taitaa olla liian hyväuskoinen.

Ikävää vain, että Norjan tuleva kuningas on menettänyt kasvonsa uskottavana hallitsijana suojelleensa omassa perheessään näitä tapauksia.

Jos olisi tasavaltalainen presidentti, ei menisi seuraavissa vaaleissa läpi.

Tuleva hallitsija ei ole helpottanut iäkkäiden vanhempiensa taakkaa, vaan käpertynyt perheensä asioiden piilottamiseen. 

Jos tuo kruununprinssipari kruunataan, buuaus kuuluu varmasti tänne saakka.

Vierailija
224/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, se on kuninkaallinen. Tottakai se ohittaa muut jonossa. Mielestäni se on ihan selvä asia.

Vierailija
225/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mette sai lottovoiton, kun sai iskettyä Haakonin. Tarjoilijan keikkatöitä tekevä, huumepiireisså pyörivä yh-äiti, lapsi yhden yön suhteesta elämänsä rakkauteen..... eipä olisi muuten päässyt suojattuun luxuselämåön, jossa kaikki mahdollista ja Norjan hienostopiireihin...

Mutta miten hävytön lehmänkanttura se oikein onkaan, kun tekee epsteinit Haakonille, joka oli valmis uhraamaan kuninkaallisen elämänkin Meten puolesta??? Miksei kukaan puolusta sitä Haakonia? Mies silminnähden kärsii tuon yhden ryntäillessä ympäriinsä sekoilemassa niin kuin norsu posliinikaupassa.

Haakonia voisit puolustaa vaikka toivomalla, hänen vanhemmilleen pitkää ikää ja terveyttä, Mettelle pikaista toipumista ja Mariukselle nopeaa vapautumista hyvän käytöksen nojalla ja nuhteetonta loppuelämää.

Mutta ei, jostain syystä paljon kivempaa vaatia silmää silmästä ja hammasta hampaasta.

Mä toivon aina kaikille, jotka on olleet huonossa parisuhteessa, että saisivat kokea hyvän.

Ihan on omakohtaista kokemusta, millaista on löytää helmi helvetin jälkeen.

Luulenpa, että se helvetti on Haakonin tapauksessa ollut vaimon parantumaton sairaus. Toivokaamme siis Mettelle pikaista paranemista.

Vierailija
226/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon vilpittömästi, että Haakon löytää jonkun toisen. Ansaitsisi onnen.

Ehkä sanaa vilpitön ei voi käyttää, jos toivoo toisille pahaa.

Pelkkää hyväähän kirjoittaja toivoi Haakonille. Prinssi taitaa olla liian hyväuskoinen.

Suloista ja samalla jotenkin tosi surullista, miten joku kuvittelee tuntevansa ihmiset juorulehtien perusteella. Voihan se olla niinkin, että Haakon on heidän suhteessaan tehnyt enemmän virheitä.

Joka tapauksessa en mitenkään voi ymmärtää, että joku ajattelee toivovansa tuntemattomalle perheelliselle ihmiselle hyvää toivoessaan tämän eroa.

En taida uskoa sinua. Haakonihan on aina katsellut muijaansa kuin hyvin koulutettu koira. 

Sitä kutsutaan rakkaudeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
227/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin presidentin jälkikasvu sai työpaikan jonon ohi?

Näinpä teki. 

Vaan, ei tähän ketjuun kuulu kuitenkaan?

Eikä ohittanut muuten kuin kokemuksen puuttuessa, muut kriteerit kyllä täytti.

Lisäksi valintaa ei tehnyt presidentti.

Vierailija
228/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Oliko joku sotilaallinen uhka muka päällä? Montakohan miljoonaa meni siinäkin veronmaksajien rahoja taas hukkaan?

Se siitä tasavertaisesta kohtelusta.

Joo ja mitähän on maksanut Leijonien jääkiekkojoukkeen paapominen, kun useana vuonna ilmavoimien hävittäjät ovat saattaneet heidän lentokonettaan paluumatkalla Suomeen. On jokin perinteinen kunnianosoitus.

Norjan hävittäjillä saattoi olla aivan sama tarkoitus eli kunnioittaa tärkeää lentoa, koska se liittyi kuninkaallisen perheen jäseneen Metteen.

Miksi hävittäjät lähetettiin kunnioittamaan tärkeää lentoa, kun hovi nimenomaan on korostanut sitä, että Mette-Marit ei saa mitään erikoiskohtelua? 

Sekin itsestään selvä asia piti oikein erikseen korostaa, ettei saa erityiskohtelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
229/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MM varmaan vielä julistetaan pyhimykseksi. Sitten on kaikki synnit annettu anteeksi.....

 

En kyllä usko, että norjalaiset unohtaa.

 

Kummasti vasn kaikki tämä alkoi heti, kun tämä emännän touhuilut Epsteinin kanssa tuli julki ja pojan rikokset ja oikeudrnkäynti. Ja kuningashuoneen kansansuosion romahtaminen. 

Kuulehan, neiti Etsivä. Vuonna 2018 uutisoitiin, että Mette-Maritilla on keuhkofibroosi, ja että ilman keuhkonsiirtoa se johtaa kuolemaan. Tämän muistavat kaikki, jotka enemmälti kuninkaallisia seuraavat.

Hei, toinen Neiti etsivä.

Epstein kuoli 2018, sen jälkeen kerrottiin Metten taudista. 

Samaan aikaan tuli esiin Mariuksen törttöilyt.

M. O. T.

Vierailija
230/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistähän keuhkot on peräisin, kiinasta?  onko eettisesti saatu....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
231/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon vilpittömästi, että Haakon löytää jonkun toisen. Ansaitsisi onnen.

Ehkä sanaa vilpitön ei voi käyttää, jos toivoo toisille pahaa.

Pelkkää hyväähän kirjoittaja toivoi Haakonille. Prinssi taitaa olla liian hyväuskoinen.

Suloista ja samalla jotenkin tosi surullista, miten joku kuvittelee tuntevansa ihmiset juorulehtien perusteella. Voihan se olla niinkin, että Haakon on heidän suhteessaan tehnyt enemmän virheitä.

Joka tapauksessa en mitenkään voi ymmärtää, että joku ajattelee toivovansa tuntemattomalle perheelliselle ihmiselle hyvää toivoessaan tämän eroa.

En taida uskoa sinua. Haakonihan on aina katsellut muijaansa kuin hyvin koulutettu koira. 

Sitä kutsutaan rakkaudeksi.

No jos se rakkaus loppui jo Haakonin omienkin sanojen mukaan lastensaamisten jälkeen, niin...

Vierailija
232/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin presidentin jälkikasvu sai työpaikan jonon ohi?

Niin sai, mutta asia korjattiin pikapikaa heristelemällä sormea ohituksen järjestäneille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
233/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon vilpittömästi, että Haakon löytää jonkun toisen. Ansaitsisi onnen.

Ehkä sanaa vilpitön ei voi käyttää, jos toivoo toisille pahaa.

Pelkkää hyväähän kirjoittaja toivoi Haakonille. Prinssi taitaa olla liian hyväuskoinen.

Suloista ja samalla jotenkin tosi surullista, miten joku kuvittelee tuntevansa ihmiset juorulehtien perusteella. Voihan se olla niinkin, että Haakon on heidän suhteessaan tehnyt enemmän virheitä.

Joka tapauksessa en mitenkään voi ymmärtää, että joku ajattelee toivovansa tuntemattomalle perheelliselle ihmiselle hyvää toivoessaan tämän eroa.

En taida uskoa sinua. Haakonihan on aina katsellut muijaansa kuin hyvin koulutettu koira. 

Sitä kutsutaan rakkaudeksi.

No mitäs se oli sitten, kun Mette haaveili tekevänsä Epsteinille vauvan?

Vierailija
234/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon vilpittömästi, että Haakon löytää jonkun toisen. Ansaitsisi onnen.

Ehkä sanaa vilpitön ei voi käyttää, jos toivoo toisille pahaa.

Pelkkää hyväähän kirjoittaja toivoi Haakonille. Prinssi taitaa olla liian hyväuskoinen.

Suloista ja samalla jotenkin tosi surullista, miten joku kuvittelee tuntevansa ihmiset juorulehtien perusteella. Voihan se olla niinkin, että Haakon on heidän suhteessaan tehnyt enemmän virheitä.

Joka tapauksessa en mitenkään voi ymmärtää, että joku ajattelee toivovansa tuntemattomalle perheelliselle ihmiselle hyvää toivoessaan tämän eroa.

En taida uskoa sinua. Haakonihan on aina katsellut muijaansa kuin hyvin koulutettu koira. 

Sitä kutsutaan rakkaudeksi.

No jos se rakkaus loppui jo Haakonin omienkin sanojen mukaan lastensaamisten jälkeen, niin...

Ei ole tainnut Haakon tuollaista sanoa. Satutko olemaan Meghan-hullu satutäti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
235/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja kiltisti odotti omaa vuoroaan. Kuka oikeasti uskoo niin?!

Listalla oli vain 8, luuletko että keuhko kuin keuhko käy jokaiselle? 

Siirtokeuhko tuotiin jostain toisesta Pohjoismaasta. Elinsiirtokoordinointi on yhteistyötä. Joku suomalainenkin voi saada vaikkapa tanskalaiset keuhkot, tm.

Mutta, mutta. Yhteensä Pohjoismaissa lähemmäs 100 siirteen odottajaa, vaikka Norjassa ilmoituksen mukaan vain alle 10.

Herää kysymys, olisiko noista muista lähemmäs sadasta odottajasta löytynyt sopiva vastaanottaja? Aivan taatusti niissä oli pitempään odottaneita kuin Mette.

Fakta on, että Mette sai uudet keuhkot muutaman päivän kuluttua siitä, kun oli vieallisen ilmoituksen jälkeen siirtojonoon laitettu 5.6. 

Hei höpsö, ei se ollut mikään virallinen ilmoitus. Mette on hyvinkin voinut olla jo vuoden siirtojonossa. Terveystiedot ovat yksityisiä, ja hovi tiedottaa sen verran kuin julkisuuden kannalta on välttämätöntä, etteivät huhut leviäisi.

Ei ainakaan hovin tiedotteiden mukaan väittämäsi pidä paikkaansa. 

Viimeiset puolisen vuotta pohdittiin, laitetaanko prinsessa siirtojonoon, vai ei.

Sitten yht`äkkiä laitettiin, vaikka happiviikset oli ollut vasta kuukauden verran.

Itse käveli sairaalaan. Yhdessä uutisessa lääkärit puhuivat jo pyörätulikuntoon joutuneista kandidaateista.

Suomalainen urheilija on kertonut viimeisen vuoden maanneensa vaan sohvalla, eikä kyennyt tekemään edes arkiaskareita.

Tuija Helandef olisi saanut keuhkonsiirron jo noin 2-4 v aiemmin mutta kieltäytyi koska oli pieni lapsi ja siirrolla saa lisäaikaa keskimäärin 5 v 


Joten halusi siirtää niitä lisävuosia eteenpäin 




Eiköhän mm ollut epävirallisesti jonossa jo aiemmin mutta julkisesti vasta kun oli varmaa että on nyt keuhkot kitka sopii 

Tuo ei pidä paikkaansa sen mukaan, mitä olen itse lukenut Helanderin haastatteluista.

Miksi se sitten olisi siirretty 2-4v päähän? Ei täsmää nyt.

Helander on kertonut toivoneensa joka päivä leikkausta.

Vierailija
236/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko mä ainoa, joka vieläkin epäilee tätä keissiä? Nyt tehtiin sitten suuri numero tästä kuljetuksestakin, ikäänkuin vakuuttelu, että tyhmimmätkin uskoisivat leikkauksen tapahtuneen? Niin tai näin, nyt alkaa siis toipuminen ja kansa huutaa hurraata ja Meten temput on anteeksi annatut.( valehtelu, todisteiden hävitys jne) .Juuri niinkuin ennustin tilanteen kehittyvänkin; kas, näin kuningaskunta on pelastettu!

nyt seuraavaksi aletaan etsimään tiettynä aikana kuolleita pohjoismaalaisia ja kysytään heidän omaisiltaan, teitävätkö onko elimiä luovutettu ja kun löydetään todennäköinen luovuttaja, niin kysellään omaisilta mitä tuumaavat

 

se jälkeen aletaan purkaa yksityiskohtia ja ties mitä vielä

 

tämä ei ole vielä ohi. 

 

tulossa vielä meten haastattlu varmasti  

 

tästä saa lehdistö moneksi vuodeksi jutun aiheita

 

en usko, että meten keuhkonsiirto oli medihässäkän vuoksi ajoitettu tai että ohtteli jonnossa ihmisiä tai mitään sellaista

 

tämä on ihan normaali "kuninkaallisessa perheessä tapahtuu" sosiaalipo r no hässäkkä, median luoma. 

Vierailija
237/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe tuossa mitään ihmeellistä, sillä esim.  huippuurheilija Tuija Helander on kertonut julkisuudessa, sillä hetkellä kun hän sitoutunut keuhkojen siirtoon, hän oli koko odotusajan hälytysvalmeudessa 24/7 ja oli lähtövalmeudessa muutamassa minuutissa ja odotti vain käskyä sairaalaan

 

Lähde IS

"Helander oli valmis, sillä valmiudessa piti olla koko ajan. Soitto kun saattoi tulla milloin tahansa.

Helander hyvästeli pikaisesti alle kouluikäisen poikansa ja omat vanhempansa, joiden luona hän oli toipumassa pahasta hengitystieinfektiosta.

Sitten hän nousi paikalle soitettuun ambulanssiin, joka kuljetti hänet Meilahden sairaalaan Helsinkiin.

Oli lauantai-ilta lokakuussa vuonna 2000. Seuraavana yönä Helander sai uuden elämän."

Mahtaneeko nykyään enää ambulanssi hakea elinsiirtopotilasta kotoa leikkaukseen. Taksi pitää tilata. Sekin tulee jos tulee.

Taksilla lähdin elinsiirtoon vuonna 2006, tosin ei ollut kyse keuhkoista.

Vierailija
238/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Norjan kuningashuoneen ja Haakonin etu olisi ollut, että tuo turhake Mette olisi lähtenyt tuonilmaisiin, siis kuollut   

Mäntti-Mette on häpeäksi koko valtiolle. Ei siitä tule koko kansan hyväksymää kuningatarta, ei kansa tuota hyväksy. 

Eikä muiden maiden kuninkaalliset  kehtaa Meten kanssa näyttäytyä,  mainehaitta on liian iso. 

 

Hakoniemi pitäisi ottaa avioero, mutta taitaa olla liian lammas moiseen rohkeuteen. 

Ei tuo sinunkaan elämä vaikuta kommentisi päätellen mitenkään onnelliselta tai vakaan ihmisen kommentilta, toisin kun katsoo Norjan kruununprissin ja prinsessan julkista esiintymistä, niin silmin nähden he nauttivat toistensa seurasta ja ovat onnellisia, jota ulkopuolisten on iloa katsoa.  Toivottavasti Mette Marit on pian entisensä. Norjalaiset tarvitsevat häntä. 

Mihin?

Vierailija
239/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja kiltisti odotti omaa vuoroaan. Kuka oikeasti uskoo niin?!

Listalla oli vain 8, luuletko että keuhko kuin keuhko käy jokaiselle? 

Siirtokeuhko tuotiin jostain toisesta Pohjoismaasta. Elinsiirtokoordinointi on yhteistyötä. Joku suomalainenkin voi saada vaikkapa tanskalaiset keuhkot, tm.

Mutta, mutta. Yhteensä Pohjoismaissa lähemmäs 100 siirteen odottajaa, vaikka Norjassa ilmoituksen mukaan vain alle 10.

Herää kysymys, olisiko noista muista lähemmäs sadasta odottajasta löytynyt sopiva vastaanottaja? Aivan taatusti niissä oli pitempään odottaneita kuin Mette.

Fakta on, että Mette sai uudet keuhkot muutaman päivän kuluttua siitä, kun oli vieallisen ilmoituksen jälkeen siirtojonoon laitettu 5.6. 

Hei höpsö, ei se ollut mikään virallinen ilmoitus. Mette on hyvinkin voinut olla jo vuoden siirtojonossa. Terveystiedot ovat yksityisiä, ja hovi tiedottaa sen verran kuin julkisuuden kannalta on välttämätöntä, etteivät huhut leviäisi.

Ei ainakaan hovin tiedotteiden mukaan väittämäsi pidä paikkaansa. 

Viimeiset puolisen vuotta pohdittiin, laitetaanko prinsessa siirtojonoon, vai ei.

Sitten yht`äkkiä laitettiin, vaikka happiviikset oli ollut vasta kuukauden verran.

Itse käveli sairaalaan. Yhdessä uutisessa lääkärit puhuivat jo pyörätulikuntoon joutuneista kandidaateista.

Suomalainen urheilija on kertonut viimeisen vuoden maanneensa vaan sohvalla, eikä kyennyt tekemään edes arkiaskareita.

Tuija Helandef olisi saanut keuhkonsiirron jo noin 2-4 v aiemmin mutta kieltäytyi koska oli pieni lapsi ja siirrolla saa lisäaikaa keskimäärin 5 v 


Joten halusi siirtää niitä lisävuosia eteenpäin 




Eiköhän mm ollut epävirallisesti jonossa jo aiemmin mutta julkisesti vasta kun oli varmaa että on nyt keuhkot kitka sopii 

Ei niitä sopivaisuuskokeita oteta vuosia aikaisemmin, koska ihmisen fysiikka ja muu vointi muuttuu iän myötä.

Ihan puppua taas maallikon suusta. Testien tulee olla tuoreet, sen verran vaarallisesta ja kalliista operaatiosta on kysymys.

Kaikkea tekin uskottelette itsellenne ja muille.

Metten tapauksessa on ollut tiedossa mahdollinen luovuttaja ja menivät Haakonin kanssa viime hetkien testeihin, sitten kaikki kävikin vauhdilla.

Vierailija
240/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MM varmaan vielä julistetaan pyhimykseksi. Sitten on kaikki synnit annettu anteeksi.....

 

En kyllä usko, että norjalaiset unohtaa.

 

Kummasti vasn kaikki tämä alkoi heti, kun tämä emännän touhuilut Epsteinin kanssa tuli julki ja pojan rikokset ja oikeudrnkäynti. Ja kuningashuoneen kansansuosion romahtaminen. 

Kuulehan, neiti Etsivä. Vuonna 2018 uutisoitiin, että Mette-Maritilla on keuhkofibroosi, ja että ilman keuhkonsiirtoa se johtaa kuolemaan. Tämän muistavat kaikki, jotka enemmälti kuninkaallisia seuraavat.

Hei, toinen Neiti etsivä.

Epstein kuoli 2018, sen jälkeen kerrottiin Metten taudista. 

Samaan aikaan tuli esiin Mariuksen törttöilyt.

M. O. T.

Haluatko siis neiti kertoa, että millaista salaliittoa tässä epäilet? Luulisi että kuollut Epstein olisi kontakteilleen pienempi riski kuin elävä Epstein. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi