Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jonossa ei ohitettu. Expressenin tietojen mukaan Mette-Maritin keuhkot on lennätetty Osloon sotilassaattueessa.

Vierailija
19.06.2026 |

Niin. Kaikki vuorollaan reilusti

Kommentit (379)

Vierailija
201/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja kiltisti odotti omaa vuoroaan. Kuka oikeasti uskoo niin?!

Listalla oli vain 8, luuletko että keuhko kuin keuhko käy jokaiselle? 

Siirtokeuhko tuotiin jostain toisesta Pohjoismaasta. Elinsiirtokoordinointi on yhteistyötä. Joku suomalainenkin voi saada vaikkapa tanskalaiset keuhkot, tm.

Mutta, mutta. Yhteensä Pohjoismaissa lähemmäs 100 siirteen odottajaa, vaikka Norjassa ilmoituksen mukaan vain alle 10.

Herää kysymys, olisiko noista muista lähemmäs sadasta odottajasta löytynyt sopiva vastaanottaja? Aivan taatusti niissä oli pitempään odottaneita kuin Mette.

Fakta on, että Mette sai uudet keuhkot muutaman päivän kuluttua siitä, kun oli vieallisen ilmoituksen jälkeen siirtojonoon laitettu 5.6. 

Hei höpsö, ei se ollut mikään virallinen ilmoitus. Mette on hyvinkin voinut olla jo vuoden siirtojonossa. Terveystiedot ovat yksityisiä, ja hovi tiedottaa sen verran kuin julkisuuden kannalta on välttämätöntä, etteivät huhut leviäisi.

Ei ainakaan hovin tiedotteiden mukaan väittämäsi pidä paikkaansa. 

Viimeiset puolisen vuotta pohdittiin, laitetaanko prinsessa siirtojonoon, vai ei.

Sitten yht`äkkiä laitettiin, vaikka happiviikset oli ollut vasta kuukauden verran.

Itse käveli sairaalaan. Yhdessä uutisessa lääkärit puhuivat jo pyörätulikuntoon joutuneista kandidaateista.

Suomalainen urheilija on kertonut viimeisen vuoden maanneensa vaan sohvalla, eikä kyennyt tekemään edes arkiaskareita.

Vierailija
202/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja kiltisti odotti omaa vuoroaan. Kuka oikeasti uskoo niin?!

Listalla oli vain 8, luuletko että keuhko kuin keuhko käy jokaiselle? 

Siirtokeuhko tuotiin jostain toisesta Pohjoismaasta. Elinsiirtokoordinointi on yhteistyötä. Joku suomalainenkin voi saada vaikkapa tanskalaiset keuhkot, tm.

Mutta, mutta. Yhteensä Pohjoismaissa lähemmäs 100 siirteen odottajaa, vaikka Norjassa ilmoituksen mukaan vain alle 10.

Herää kysymys, olisiko noista muista lähemmäs sadasta odottajasta löytynyt sopiva vastaanottaja? Aivan taatusti niissä oli pitempään odottaneita kuin Mette.

Fakta on, että Mette sai uudet keuhkot muutaman päivän kuluttua siitä, kun oli vieallisen ilmoituksen jälkeen siirtojonoon laitettu 5.6. 

Hei höpsö, ei se ollut mikään virallinen ilmoitus. Mette on hyvinkin voinut olla jo vuoden siirtojonossa. Terveystiedot ovat yksityisiä, ja hovi tiedottaa sen verran kuin julkisuuden kannalta on välttämätöntä, etteivät huhut leviäisi.

Ei ainakaan hovin tiedotteiden mukaan väittämäsi pidä paikkaansa. 

Viimeiset puolisen vuotta pohdittiin, laitetaanko prinsessa siirtojonoon, vai ei.

Sitten yht`äkkiä laitettiin, vaikka happiviikset oli ollut vasta kuukauden verran.

Itse käveli sairaalaan. Yhdessä uutisessa lääkärit puhuivat jo pyörätulikuntoon joutuneista kandidaateista.

Suomalainen urheilija on kertonut viimeisen vuoden maanneensa vaan sohvalla, eikä kyennyt tekemään edes arkiaskareita.

Tuija Helandef olisi saanut keuhkonsiirron jo noin 2-4 v aiemmin mutta kieltäytyi koska oli pieni lapsi ja siirrolla saa lisäaikaa keskimäärin 5 v 


Joten halusi siirtää niitä lisävuosia eteenpäin 




Eiköhän mm ollut epävirallisesti jonossa jo aiemmin mutta julkisesti vasta kun oli varmaa että on nyt keuhkot kitka sopii 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja kiltisti odotti omaa vuoroaan. Kuka oikeasti uskoo niin?!

Listalla oli vain 8, luuletko että keuhko kuin keuhko käy jokaiselle? 

Siirtokeuhko tuotiin jostain toisesta Pohjoismaasta. Elinsiirtokoordinointi on yhteistyötä. Joku suomalainenkin voi saada vaikkapa tanskalaiset keuhkot, tm.

Mutta, mutta. Yhteensä Pohjoismaissa lähemmäs 100 siirteen odottajaa, vaikka Norjassa ilmoituksen mukaan vain alle 10.

Herää kysymys, olisiko noista muista lähemmäs sadasta odottajasta löytynyt sopiva vastaanottaja? Aivan taatusti niissä oli pitempään odottaneita kuin Mette.

Fakta on, että Mette sai uudet keuhkot muutaman päivän kuluttua siitä, kun oli vieallisen ilmoituksen jälkeen siirtojonoon laitettu 5.6. 

Ensin katsotaan löytyykö omasta maasta sopivaa vastaanottajaa. Jos ei löydy niin sitten siirrettä tarjotaan ulkomaille josko sieltä löytyisi sopiva.  Jonotusajalla ei ole mitään merkitystä vaan sillä kenelle keuhkot sopii parhaiten. Joku joutuu odottamaan muutaman päivän ja joku toinen vuosia. Mette-Marit oli ilmeisen onnekas kun keuhkot löytyi näin pian. 

Mette-Marit on näitä jotka tekevät itse tuurinsa. Kaupan kassa tuskin olisi päässyt edes listalle, kruununprinsessa oli onnekas, kun mistä lie maasta lennätettiin uudet keuhkot hävittäjät kannoillaan. Tätä tuuria ei olisi ollut, jos ei olisi iskenyt kruununprinssin silloin kuin iski. 

Ajatella, jos Haakon olisikin aikoinaan ollut kiinnostuneempi akateemisista, fiksuista naisista! Nyt olisi Mette-Marit jo kuollut. 😟

Vierailija
204/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Oliko joku sotilaallinen uhka muka päällä? Montakohan miljoonaa meni siinäkin veronmaksajien rahoja taas hukkaan?

Se siitä tasavertaisesta kohtelusta.

Joo ja mitähän on maksanut Leijonien jääkiekkojoukkeen paapominen, kun useana vuonna ilmavoimien hävittäjät ovat saattaneet heidän lentokonettaan paluumatkalla Suomeen. On jokin perinteinen kunnianosoitus.

Norjan hävittäjillä saattoi olla aivan sama tarkoitus eli kunnioittaa tärkeää lentoa, koska se liittyi kuninkaallisen perheen jäseneen Metteen.

Miksi hävittäjät lähetettiin kunnioittamaan tärkeää lentoa, kun hovi nimenomaan on korostanut sitä, että Mette-Marit ei saa mitään erikoiskohtelua? 

Hovi valehteli. Hyvin yksinkertaista. 

Vierailija
205/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MM varmaan vielä julistetaan pyhimykseksi. Sitten on kaikki synnit annettu anteeksi.....

 

En kyllä usko, että norjalaiset unohtaa.

 

Kummasti vasn kaikki tämä alkoi heti, kun tämä emännän touhuilut Epsteinin kanssa tuli julki ja pojan rikokset ja oikeudrnkäynti. Ja kuningashuoneen kansansuosion romahtaminen. 

No onko tullut mieleen, että tämä kaikki on todellakin vaikuttanut fyysiseen kuntoon heikentävästi?

Ihminen on kokonaisuus ja kun psyyke joutuu koville, myös fyysinen kunto romahtaa, varsinkin jos on vielä vakava perussairaus olemassa.

Tuon tyyppinen keuhkosairaus voi edetä todella nopeasti, kaikki eivät ehdi edes siirtojonoon.

Yhdellä tutulla oli tuo sairaus, hyvät elämäntavat nuoresta pitäen. Muutaman vuoden tauti pysyi kutakuinkin kurissa, kunnes alkoi vointi vauhdilla huononemaan ja loppu koitti ennen kuin siirtomahdollisuutta edes ehdittiin ottaa esille. Luultiin, että lääkityksellä selviää vielä vuosia.

Melkoisia salaliittoteorioita ihmiset jaksaakin kehitellä mielessään tämän Mette- Maritin tapauksen johdosta.

Eipä tarvi kehitellä, kun on kyse Epsteinin hyvästä ystävästä...

Vierailija
206/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä vuoksi saattuetta on tarvittu? Ei Norjassa kukaan käyne lentokoneiden kimppuun varsinkaan ilmassa. Keuhkolähetys on peräisin jostakin muusta pohjoismaasta, missä ei ole yhtään sen vaarallisempaa.

Kenelle haluttiin näyttää ja mitä?

Mietipä Igor sitä. Mieti oikein kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
207/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mette sai lottovoiton, kun sai iskettyä Haakonin. Tarjoilijan keikkatöitä tekevä, huumepiireisså pyörivä yh-äiti, lapsi yhden yön suhteesta elämänsä rakkauteen..... eipä olisi muuten päässyt suojattuun luxuselämåön, jossa kaikki mahdollista ja Norjan hienostopiireihin...

Mutta miten hävytön lehmänkanttura se oikein onkaan, kun tekee epsteinit Haakonille, joka oli valmis uhraamaan kuninkaallisen elämänkin Meten puolesta??? Miksei kukaan puolusta sitä Haakonia? Mies silminnähden kärsii tuon yhden ryntäillessä ympäriinsä sekoilemassa niin kuin norsu posliinikaupassa.

Haakonia voisit puolustaa vaikka toivomalla, hänen vanhemmilleen pitkää ikää ja terveyttä, Mettelle pikaista toipumista ja Mariukselle nopeaa vapautumista hyvän käytöksen nojalla ja nuhteetonta loppuelämää.

Mutta ei, jostain syystä paljon kivempaa vaatia silmää silmästä ja hammasta hampaasta.

Mä toivon aina kaikille, jotka on olleet huonossa parisuhteessa, että saisivat kokea hyvän.

Ihan on omakohtaista kokemusta, millaista on löytää helmi helvetin jälkeen.

Vierailija
208/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon vilpittömästi, että Haakon löytää jonkun toisen. Ansaitsisi onnen.

Ehkä sanaa vilpitön ei voi käyttää, jos toivoo toisille pahaa.

Pelkkää hyväähän kirjoittaja toivoi Haakonille. Prinssi taitaa olla liian hyväuskoinen.

Suloista ja samalla jotenkin tosi surullista, miten joku kuvittelee tuntevansa ihmiset juorulehtien perusteella. Voihan se olla niinkin, että Haakon on heidän suhteessaan tehnyt enemmän virheitä.

Joka tapauksessa en mitenkään voi ymmärtää, että joku ajattelee toivovansa tuntemattomalle perheelliselle ihmiselle hyvää toivoessaan tämän eroa.

En taida uskoa sinua. Haakonihan on aina katsellut muijaansa kuin hyvin koulutettu koira. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
209/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Norjan kuningashuoneen ja Haakonin etu olisi ollut, että tuo turhake Mette olisi lähtenyt tuonilmaisiin, siis kuollut   

Mäntti-Mette on häpeäksi koko valtiolle. Ei siitä tule koko kansan hyväksymää kuningatarta, ei kansa tuota hyväksy. 

Eikä muiden maiden kuninkaalliset  kehtaa Meten kanssa näyttäytyä,  mainehaitta on liian iso. 

 

Hakoniemi pitäisi ottaa avioero, mutta taitaa olla liian lammas moiseen rohkeuteen. 

Ei tuo sinunkaan elämä vaikuta kommentisi päätellen mitenkään onnelliselta tai vakaan ihmisen kommentilta, toisin kun katsoo Norjan kruununprissin ja prinsessan julkista esiintymistä, niin silmin nähden he nauttivat toistensa seurasta ja ovat onnellisia, jota ulkopuolisten on iloa katsoa.  Toivottavasti Mette Marit on pian entisensä. Norjalaiset tarvitsevat häntä. 

Joo, ovat. Tai esittävät. Haakon taitaa rakastaa enemmän. Avioliitto voi huonosti 2009-2016, kun rouva Epsteinin kanssa pörräsi. Siinä jä Mariuskin kasvattamatta, mutta onneksi hovi huolehti nuoremmista.  Semmoinen onnellinen avioliitto.

MM oli vain yhden kerran Epsteinin vieraana Floridassa v.2011. Hän oli kyllä kirjeenvaihdossa tämän kanssa ja tapasi toistamiseen Oslossa ihan omassa puutarhassaan v.2013.

Et sitten ehtinyt lukea niitä sähköposteja ennen kuin ne hävitettiin. Mette reissasi pitkin Yhdysvaltoja sopien treffejä Epsteinin kanssa, milloin minnekin. Tuon 4 yötä huvilassa kerkesi joku Epsteinin avustaja lirkuttelemaan lehdistölle, muista reissuista ei jäänyt todisteita. Senkin kampaajan, mikä lie, suu tukittiin nopeasti lausunnon jälkeen. 

Meillä oli silloin avioliitossa haasteita, on kruununprinssipari itse myöntänyt. Vuoteen 2016 oli vielä aktiivinen yhteyden pito. Jotkut saivat selville, että vielä Epsteinin vangitsemiseen saakka.

Ihan oikeastiko se bimbo ajatteli vaihtaa prinssinsä pedosetään?  :o

Tottakai olisi miljardööriin vaihtanut, jos Epstein olisi huolinut. Eiköhän tuo prinsdinkin ole iskinyt ihan sen takia, että tämä on prinssi. Ei se persoona tms ole kiinnostanut. 

Hassua, mä en osannut edes ajatella, että mies valitaan pankkitilin perusteella. Olisinkin tosi avuton Gold Digger. Aivan liian herkkä ja romanttinen.

Vierailija
210/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Norjan kuningashuoneen ja Haakonin etu olisi ollut, että tuo turhake Mette olisi lähtenyt tuonilmaisiin, siis kuollut   

Mäntti-Mette on häpeäksi koko valtiolle. Ei siitä tule koko kansan hyväksymää kuningatarta, ei kansa tuota hyväksy. 

Eikä muiden maiden kuninkaalliset  kehtaa Meten kanssa näyttäytyä,  mainehaitta on liian iso. 

 

Hakoniemi pitäisi ottaa avioero, mutta taitaa olla liian lammas moiseen rohkeuteen. 

Ei tuo sinunkaan elämä vaikuta kommentisi päätellen mitenkään onnelliselta tai vakaan ihmisen kommentilta, toisin kun katsoo Norjan kruununprissin ja prinsessan julkista esiintymistä, niin silmin nähden he nauttivat toistensa seurasta ja ovat onnellisia, jota ulkopuolisten on iloa katsoa.  Toivottavasti Mette Marit on pian entisensä. Norjalaiset tarvitsevat häntä. 

Joo, ovat. Tai esittävät. Haakon taitaa rakastaa enemmän. Avioliitto voi huonosti 2009-2016, kun rouva Epsteinin kanssa pörräsi. Siinä jä Mariuskin kasvattamatta, mutta onneksi hovi huolehti nuoremmista.  Semmoinen onnellinen avioliitto.

MM oli vain yhden kerran Epsteinin vieraana Floridassa v.2011. Hän oli kyllä kirjeenvaihdossa tämän kanssa ja tapasi toistamiseen Oslossa ihan omassa puutarhassaan v.2013.

Et sitten ehtinyt lukea niitä sähköposteja ennen kuin ne hävitettiin. Mette reissasi pitkin Yhdysvaltoja sopien treffejä Epsteinin kanssa, milloin minnekin. Tuon 4 yötä huvilassa kerkesi joku Epsteinin avustaja lirkuttelemaan lehdistölle, muista reissuista ei jäänyt todisteita. Senkin kampaajan, mikä lie, suu tukittiin nopeasti lausunnon jälkeen. 

Meillä oli silloin avioliitossa haasteita, on kruununprinssipari itse myöntänyt. Vuoteen 2016 oli vielä aktiivinen yhteyden pito. Jotkut saivat selville, että vielä Epsteinin vangitsemiseen saakka.

Ihan oikeastiko se bimbo ajatteli vaihtaa prinssinsä pedosetään?  :o

Tottakai olisi miljardööriin vaihtanut, jos Epstein olisi huolinut. Eiköhän tuo prinsdinkin ole iskinyt ihan sen takia, että tämä on prinssi. Ei se persoona tms ole kiinnostanut. 

Siis täytyyhän öljyvaltion kuninkaallisilla olla enemmän rahaa kuin Epsteinilla. Vai eikö? Vai olisiko mami ja papi pistäneet rahapussin kiinni Haakonilta, ettei törsää Meten huumeisiin rahaa? Se selittäisikin Meten kiinnostuksen lopahtamisen Haakoniin. Mielenkiintoista spekuloida näitä Meten motiiveja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
211/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan, jos nyt joku täsmälleen saman sopivuuden omaava tulee julkisuuteen kertomaan, että hän ei saanut keuhkoja, vaikka oli täsmälleen samoilla spekseillä listalla Mette-Maritin kanssa, mutta laitettu listalle jo monta kuukautta sitten ennen Metteä, niin sitten M-M olisi etuillut. Vieläpä fyysisesti saman kokoinen ihminen (eli aika pitkä).

Kun noille luovutuselimille on tosi harvoin siinä lähialueella kovin montaa täydellistä vastaanottajaa, ja niitä ei voi lennättää kovin pitkiä matkoja, muutamia tunteja vaan saa kestää.

Se, että on ollut hävittäjät saattamassa, ei liity jonotukseen/listalla oloon mitenkään.

Pötyä! Se toinen mahdollinen kandidaatti ei voi mitenkään todistaa olleensa yhtä sopiva.

Yhtä pitkä matka olisi ollut Skandinaviassa niille muillekin. 

Vierailija
212/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja kiltisti odotti omaa vuoroaan. Kuka oikeasti uskoo niin?!

Listalla oli vain 8, luuletko että keuhko kuin keuhko käy jokaiselle? 

Enää siis luvassa 7 sotilassaattuetta keuhkoille...

:DDD

Tykkään sun huumorista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
213/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon vilpittömästi, että Haakon löytää jonkun toisen. Ansaitsisi onnen.

Ehkä sanaa vilpitön ei voi käyttää, jos toivoo toisille pahaa.

Pelkkää hyväähän kirjoittaja toivoi Haakonille. Prinssi taitaa olla liian hyväuskoinen.

Suloista ja samalla jotenkin tosi surullista, miten joku kuvittelee tuntevansa ihmiset juorulehtien perusteella. Voihan se olla niinkin, että Haakon on heidän suhteessaan tehnyt enemmän virheitä.

Joka tapauksessa en mitenkään voi ymmärtää, että joku ajattelee toivovansa tuntemattomalle perheelliselle ihmiselle hyvää toivoessaan tämän eroa.

En taida uskoa sinua. Haakonihan on aina katsellut muijaansa kuin hyvin koulutettu koira. 

Myös televisiokameroiden edessä maaliskuussa. Sitä oli kammottavaa katsoa, tavallaan sääliksi kävi Haakonia, vaikka tietysti itse tuohon pensaaseen aikoinaan päänsä pistikin. 

Vierailija
214/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon vilpittömästi, että Haakon löytää jonkun toisen. Ansaitsisi onnen.

Ehkä sanaa vilpitön ei voi käyttää, jos toivoo toisille pahaa.

Pelkkää hyväähän kirjoittaja toivoi Haakonille. Prinssi taitaa olla liian hyväuskoinen.

Hyväuskoinen on hyvä määritelmä. Sitähän se Haakonin siskokin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
215/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja kiltisti odotti omaa vuoroaan. Kuka oikeasti uskoo niin?!

Listalla oli vain 8, luuletko että keuhko kuin keuhko käy jokaiselle? 

Siirtokeuhko tuotiin jostain toisesta Pohjoismaasta. Elinsiirtokoordinointi on yhteistyötä. Joku suomalainenkin voi saada vaikkapa tanskalaiset keuhkot, tm.

Mutta, mutta. Yhteensä Pohjoismaissa lähemmäs 100 siirteen odottajaa, vaikka Norjassa ilmoituksen mukaan vain alle 10.

Herää kysymys, olisiko noista muista lähemmäs sadasta odottajasta löytynyt sopiva vastaanottaja? Aivan taatusti niissä oli pitempään odottaneita kuin Mette.

Fakta on, että Mette sai uudet keuhkot muutaman päivän kuluttua siitä, kun oli vieallisen ilmoituksen jälkeen siirtojonoon laitettu 5.6. 

Hei höpsö, ei se ollut mikään virallinen ilmoitus. Mette on hyvinkin voinut olla jo vuoden siirtojonossa. Terveystiedot ovat yksityisiä, ja hovi tiedottaa sen verran kuin julkisuuden kannalta on välttämätöntä, etteivät huhut leviäisi.

Kyllä se oli virallinen ilmoitus. Vuosi sitten ei vielä ollut Mette siinä kunnossa, että olisi siirtojonoon päässyt. Niinhän lääkäritkin sanoivat ja hovissa oltiin samaa mieltä, että tulee se päivä joskus eteen. 

Kovin aktiivisesti on hovi Metten terveystietoja tiedotellut Mariuksen pidätyksestä ja Metten Epstein-kohusta saakka.

Ei ole kansalaisten tarvinnut huhuja levitellä.

Vierailija
216/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon vilpittömästi, että Haakon löytää jonkun toisen. Ansaitsisi onnen.

Ehkä sanaa vilpitön ei voi käyttää, jos toivoo toisille pahaa.

Pelkkää hyväähän kirjoittaja toivoi Haakonille. Prinssi taitaa olla liian hyväuskoinen.

Suloista ja samalla jotenkin tosi surullista, miten joku kuvittelee tuntevansa ihmiset juorulehtien perusteella. Voihan se olla niinkin, että Haakon on heidän suhteessaan tehnyt enemmän virheitä.

Joka tapauksessa en mitenkään voi ymmärtää, että joku ajattelee toivovansa tuntemattomalle perheelliselle ihmiselle hyvää toivoessaan tämän eroa.

MIKÄ on isompi virhe kuin haluta vauvaa Epsteinin kanssa???

Vierailija
217/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon vilpittömästi, että Haakon löytää jonkun toisen. Ansaitsisi onnen.

Ehkä sanaa vilpitön ei voi käyttää, jos toivoo toisille pahaa.

Pelkkää hyväähän kirjoittaja toivoi Haakonille. Prinssi taitaa olla liian hyväuskoinen.

Suloista ja samalla jotenkin tosi surullista, miten joku kuvittelee tuntevansa ihmiset juorulehtien perusteella. Voihan se olla niinkin, että Haakon on heidän suhteessaan tehnyt enemmän virheitä.

Joka tapauksessa en mitenkään voi ymmärtää, että joku ajattelee toivovansa tuntemattomalle perheelliselle ihmiselle hyvää toivoessaan tämän eroa.

En taida uskoa sinua. Haakonihan on aina katsellut muijaansa kuin hyvin koulutettu koira. 

Myös televisiokameroiden edessä maaliskuussa. Sitä oli kammottavaa katsoa, tavallaan sääliksi kävi Haakonia, vaikka tietysti itse tuohon pensaaseen aikoinaan päänsä pistikin. 

Seiskassa on niitä norjalaisten/tanskalaisten videoita, kun Haakon kulkee kuin hakattu koira puolustamassa Meten ja Mariuksen töppäilyjä, pää painuksissa ja silmät säikkyinä.

Vierailija
218/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja kiltisti odotti omaa vuoroaan. Kuka oikeasti uskoo niin?!

Listalla oli vain 8, luuletko että keuhko kuin keuhko käy jokaiselle? 

Siirtokeuhko tuotiin jostain toisesta Pohjoismaasta. Elinsiirtokoordinointi on yhteistyötä. Joku suomalainenkin voi saada vaikkapa tanskalaiset keuhkot, tm.

Mutta, mutta. Yhteensä Pohjoismaissa lähemmäs 100 siirteen odottajaa, vaikka Norjassa ilmoituksen mukaan vain alle 10.

Herää kysymys, olisiko noista muista lähemmäs sadasta odottajasta löytynyt sopiva vastaanottaja? Aivan taatusti niissä oli pitempään odottaneita kuin Mette.

Fakta on, että Mette sai uudet keuhkot muutaman päivän kuluttua siitä, kun oli vieallisen ilmoituksen jälkeen siirtojonoon laitettu 5.6. 

Ensin katsotaan löytyykö omasta maasta sopivaa vastaanottajaa. Jos ei löydy niin sitten siirrettä tarjotaan ulkomaille josko sieltä löytyisi sopiva.  Jonotusajalla ei ole mitään merkitystä vaan sillä kenelle keuhkot sopii parhaiten. Joku joutuu odottamaan muutaman päivän ja joku toinen vuosia. Mette-Marit oli ilmeisen onnekas kun keuhkot löytyi näin pian. 

Oli kyllä ihan hirveän hyvä mäihä. Ihan sattumalta noin nopeasti hoksattiin.

Ehtivätkö käydä läpi ne toiset, melkein sata ehdokasta, noin nopeasti.

Vierailija
219/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Norjan kuningashuoneen ja Haakonin etu olisi ollut, että tuo turhake Mette olisi lähtenyt tuonilmaisiin, siis kuollut   

Mäntti-Mette on häpeäksi koko valtiolle. Ei siitä tule koko kansan hyväksymää kuningatarta, ei kansa tuota hyväksy. 

Eikä muiden maiden kuninkaalliset  kehtaa Meten kanssa näyttäytyä,  mainehaitta on liian iso. 

 

Hakoniemi pitäisi ottaa avioero, mutta taitaa olla liian lammas moiseen rohkeuteen. 

Ei tuo sinunkaan elämä vaikuta kommentisi päätellen mitenkään onnelliselta tai vakaan ihmisen kommentilta, toisin kun katsoo Norjan kruununprissin ja prinsessan julkista esiintymistä, niin silmin nähden he nauttivat toistensa seurasta ja ovat onnellisia, jota ulkopuolisten on iloa katsoa.  Toivottavasti Mette Marit on pian entisensä. Norjalaiset tarvitsevat häntä. 

Joo, ovat. Tai esittävät. Haakon taitaa rakastaa enemmän. Avioliitto voi huonosti 2009-2016, kun rouva Epsteinin kanssa pörräsi. Siinä jä Mariuskin kasvattamatta, mutta onneksi hovi huolehti nuoremmista.  Semmoinen onnellinen avioliitto.

MM oli vain yhden kerran Epsteinin vieraana Floridassa v.2011. Hän oli kyllä kirjeenvaihdossa tämän kanssa ja tapasi toistamiseen Oslossa ihan omassa puutarhassaan v.2013.

Et sitten ehtinyt lukea niitä sähköposteja ennen kuin ne hävitettiin. Mette reissasi pitkin Yhdysvaltoja sopien treffejä Epsteinin kanssa, milloin minnekin. Tuon 4 yötä huvilassa kerkesi joku Epsteinin avustaja lirkuttelemaan lehdistölle, muista reissuista ei jäänyt todisteita. Senkin kampaajan, mikä lie, suu tukittiin nopeasti lausunnon jälkeen. 

Meillä oli silloin avioliitossa haasteita, on kruununprinssipari itse myöntänyt. Vuoteen 2016 oli vielä aktiivinen yhteyden pito. Jotkut saivat selville, että vielä Epsteinin vangitsemiseen saakka.

Ihan oikeastiko se bimbo ajatteli vaihtaa prinssinsä pedosetään?  :o

Tottakai olisi miljardööriin vaihtanut, jos Epstein olisi huolinut. Eiköhän tuo prinsdinkin ole iskinyt ihan sen takia, että tämä on prinssi. Ei se persoona tms ole kiinnostanut. 

Hassua, mä en osannut edes ajatella, että mies valitaan pankkitilin perusteella. Olisinkin tosi avuton Gold Digger. Aivan liian herkkä ja romanttinen.

Et siis ole oman elämäsi meghanmarkle. Siitä kannattaa olla vilpittömästi ylpeä, se nimittäin ei ole enää totta monenkaan nuoren polven naisen kohdalla. Jonkun kun täytyy maksaa kaikki pistokset ja perspuolikkaiden kohotukset, kaikista Vuittoneista puhumattakaan. On niin tylsää maksaa niitä itse, kun kerran voi laittaa toisen maksamaan. Sugar on makee olla. 

Vierailija
220/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja kiltisti odotti omaa vuoroaan. Kuka oikeasti uskoo niin?!

Listalla oli vain 8, luuletko että keuhko kuin keuhko käy jokaiselle? 

Siirtokeuhko tuotiin jostain toisesta Pohjoismaasta. Elinsiirtokoordinointi on yhteistyötä. Joku suomalainenkin voi saada vaikkapa tanskalaiset keuhkot, tm.

Mutta, mutta. Yhteensä Pohjoismaissa lähemmäs 100 siirteen odottajaa, vaikka Norjassa ilmoituksen mukaan vain alle 10.

Herää kysymys, olisiko noista muista lähemmäs sadasta odottajasta löytynyt sopiva vastaanottaja? Aivan taatusti niissä oli pitempään odottaneita kuin Mette.

Fakta on, että Mette sai uudet keuhkot muutaman päivän kuluttua siitä, kun oli vieallisen ilmoituksen jälkeen siirtojonoon laitettu 5.6. 

Ensin katsotaan löytyykö omasta maasta sopivaa vastaanottajaa. Jos ei löydy niin sitten siirrettä tarjotaan ulkomaille josko sieltä löytyisi sopiva.  Jonotusajalla ei ole mitään merkitystä vaan sillä kenelle keuhkot sopii parhaiten. Joku joutuu odottamaan muutaman päivän ja joku toinen vuosia. Mette-Marit oli ilmeisen onnekas kun keuhkot löytyi näin pian. 

Oli kyllä ihan hirveän hyvä mäihä. Ihan sattumalta noin nopeasti hoksattiin.

Ehtivätkö käydä läpi ne toiset, melkein sata ehdokasta, noin nopeasti.

Tietokone tekee vertailut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä