Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jonossa ei ohitettu. Expressenin tietojen mukaan Mette-Maritin keuhkot on lennätetty Osloon sotilassaattueessa.

Vierailija
19.06.2026 |

Niin. Kaikki vuorollaan reilusti

Kommentit (379)

Vierailija
161/379 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Norjan kuningashuoneen ja Haakonin etu olisi ollut, että tuo turhake Mette olisi lähtenyt tuonilmaisiin, siis kuollut   

Mäntti-Mette on häpeäksi koko valtiolle. Ei siitä tule koko kansan hyväksymää kuningatarta, ei kansa tuota hyväksy. 

Eikä muiden maiden kuninkaalliset  kehtaa Meten kanssa näyttäytyä,  mainehaitta on liian iso. 

 

Hakoniemi pitäisi ottaa avioero, mutta taitaa olla liian lammas moiseen rohkeuteen. 

Ei tuo sinunkaan elämä vaikuta kommentisi päätellen mitenkään onnelliselta tai vakaan ihmisen kommentilta, toisin kun katsoo Norjan kruununprissin ja prinsessan julkista esiintymistä, niin silmin nähden he nauttivat toistensa seurasta ja ovat onnellisia, jota ulkopuolisten on iloa katsoa.  Toivottavasti Mette Marit on pian entisensä. Norjalaiset tarvitsevat häntä. 

Joo, ovat. Tai esittävät. Haakon taitaa rakastaa enemmän. Avioliitto voi huonosti 2009-2016, kun rouva Epsteinin kanssa pörräsi. Siinä jä Mariuskin kasvattamatta, mutta onneksi hovi huolehti nuoremmista.  Semmoinen onnellinen avioliitto.

MM oli vain yhden kerran Epsteinin vieraana Floridassa v.2011. Hän oli kyllä kirjeenvaihdossa tämän kanssa ja tapasi toistamiseen Oslossa ihan omassa puutarhassaan v.2013.

Vierailija
162/379 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien keuhkoja ei sotilassaattueessa kuljeteta. Naisten kannattaa kuitenkin muistaa nämä resurssiasiat parinvalinnassa. Minäkin toivotan max 30 v naiset tervetulleiksi rouvakseni. M67

Testaatko veriryhmän ja kudostyypinkin sopivaa partneria valitessa? Sopiva luovuttaja lähellä 🥹

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/379 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Norjan kuningashuoneen ja Haakonin etu olisi ollut, että tuo turhake Mette olisi lähtenyt tuonilmaisiin, siis kuollut   

Mäntti-Mette on häpeäksi koko valtiolle. Ei siitä tule koko kansan hyväksymää kuningatarta, ei kansa tuota hyväksy. 

Eikä muiden maiden kuninkaalliset  kehtaa Meten kanssa näyttäytyä,  mainehaitta on liian iso. 

 

Hakoniemi pitäisi ottaa avioero, mutta taitaa olla liian lammas moiseen rohkeuteen. 

Ei tuo sinunkaan elämä vaikuta kommentisi päätellen mitenkään onnelliselta tai vakaan ihmisen kommentilta, toisin kun katsoo Norjan kruununprissin ja prinsessan julkista esiintymistä, niin silmin nähden he nauttivat toistensa seurasta ja ovat onnellisia, jota ulkopuolisten on iloa katsoa.  Toivottavasti Mette Marit on pian entisensä. Norjalaiset tarvitsevat häntä. 

Joo, ovat. Tai esittävät. Haakon taitaa rakastaa enemmän. Avioliitto voi huonosti 2009-2016, kun rouva Epsteinin kanssa pörräsi. Siinä jä Mariuskin kasvattamatta, mutta onneksi hovi huolehti nuoremmista.  Semmoinen onnellinen avioliitto.

MM oli vain yhden kerran Epsteinin vieraana Floridassa v.2011. Hän oli kyllä kirjeenvaihdossa tämän kanssa ja tapasi toistamiseen Oslossa ihan omassa puutarhassaan v.2013.

Mistä sä tiedät kuinka monta kertaa ne on tavanneet oikeasti.

Vierailija
164/379 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Norjan kuningashuoneen ja Haakonin etu olisi ollut, että tuo turhake Mette olisi lähtenyt tuonilmaisiin, siis kuollut   

Mäntti-Mette on häpeäksi koko valtiolle. Ei siitä tule koko kansan hyväksymää kuningatarta, ei kansa tuota hyväksy. 

Eikä muiden maiden kuninkaalliset  kehtaa Meten kanssa näyttäytyä,  mainehaitta on liian iso. 

 

Hakoniemi pitäisi ottaa avioero, mutta taitaa olla liian lammas moiseen rohkeuteen. 

Ei tuo sinunkaan elämä vaikuta kommentisi päätellen mitenkään onnelliselta tai vakaan ihmisen kommentilta, toisin kun katsoo Norjan kruununprissin ja prinsessan julkista esiintymistä, niin silmin nähden he nauttivat toistensa seurasta ja ovat onnellisia, jota ulkopuolisten on iloa katsoa.  Toivottavasti Mette Marit on pian entisensä. Norjalaiset tarvitsevat häntä. 

Joo, ovat. Tai esittävät. Haakon taitaa rakastaa enemmän. Avioliitto voi huonosti 2009-2016, kun rouva Epsteinin kanssa pörräsi. Siinä jä Mariuskin kasvattamatta, mutta onneksi hovi huolehti nuoremmista.  Semmoinen onnellinen avioliitto.

MM oli vain yhden kerran Epsteinin vieraana Floridassa v.2011. Hän oli kyllä kirjeenvaihdossa tämän kanssa ja tapasi toistamiseen Oslossa ihan omassa puutarhassaan v.2013.

Mistä sä tiedät kuinka monta kertaa ne on tavanneet oikeasti.

Näin on ainakin Norjan lehdissä kirjoitettu. Haakon, MM ja lapset olivat v.2011 rantalomalla. MM jäi vielä Floridaan lasten kanssa ja oli Epsteinin kartanolla, ei siis siellä saarella, missä sikailtiin. Samaan aikaan oli myös Hollannin prinssi perheineen.

Toisen kerran tapasi Epsteinin v.2013, kun tämä oli vierailulla Oslossa.

Vierailija
165/379 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko että Meten sairaudesta kerrotaan reaaliajassa. Toinen juttu on sopiva siirrännäinen. Ensin veriryhmän pitää olla oikea. Sitten kudostyypin. On aivan sama vaikka jonossa on sata tarvitsijaa mutta jos vain yksi pari osuu eli tarvitsija sekä varaosa. 

Samoin hävittäjät harjoittelevat muutenkin. Nyt harjoiteltiin idästä tulevan suojattavan koneen kanssa. 

Mutta kuunnellaan kun Mette seuraavan kerran puhuu julkisuudessa. Onko möreämpi ääni jos on vaikka miehen keuhkot. Jonkun murrosikäisen teinin jolla on äänenmurrus menossa. 

Menit sitten pilaamaan kommenttisi tuolla viimeisellä virikkeellä, tyhmä.

Vierailija
166/379 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Norjan kuningashuoneen ja Haakonin etu olisi ollut, että tuo turhake Mette olisi lähtenyt tuonilmaisiin, siis kuollut   

Mäntti-Mette on häpeäksi koko valtiolle. Ei siitä tule koko kansan hyväksymää kuningatarta, ei kansa tuota hyväksy. 

Eikä muiden maiden kuninkaalliset  kehtaa Meten kanssa näyttäytyä,  mainehaitta on liian iso. 

 

Hakoniemi pitäisi ottaa avioero, mutta taitaa olla liian lammas moiseen rohkeuteen. 

Ei tuo sinunkaan elämä vaikuta kommentisi päätellen mitenkään onnelliselta tai vakaan ihmisen kommentilta, toisin kun katsoo Norjan kruununprissin ja prinsessan julkista esiintymistä, niin silmin nähden he nauttivat toistensa seurasta ja ovat onnellisia, jota ulkopuolisten on iloa katsoa.  Toivottavasti Mette Marit on pian entisensä. Norjalaiset tarvitsevat häntä. 

Joo, ovat. Tai esittävät. Haakon taitaa rakastaa enemmän. Avioliitto voi huonosti 2009-2016, kun rouva Epsteinin kanssa pörräsi. Siinä jä Mariuskin kasvattamatta, mutta onneksi hovi huolehti nuoremmista.  Semmoinen onnellinen avioliitto.

MM oli vain yhden kerran Epsteinin vieraana Floridassa v.2011. Hän oli kyllä kirjeenvaihdossa tämän kanssa ja tapasi toistamiseen Oslossa ihan omassa puutarhassaan v.2013.

Mistä sä tiedät kuinka monta kertaa ne on tavanneet oikeasti.

Sinä nyt et ainakaan tiedä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
167/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja kiltisti odotti omaa vuoroaan. Kuka oikeasti uskoo niin?!

Listalla oli vain 8, luuletko että keuhko kuin keuhko käy jokaiselle? 

Siirtokeuhko tuotiin jostain toisesta Pohjoismaasta. Elinsiirtokoordinointi on yhteistyötä. Joku suomalainenkin voi saada vaikkapa tanskalaiset keuhkot, tm.

Mutta, mutta. Yhteensä Pohjoismaissa lähemmäs 100 siirteen odottajaa, vaikka Norjassa ilmoituksen mukaan vain alle 10.

Herää kysymys, olisiko noista muista lähemmäs sadasta odottajasta löytynyt sopiva vastaanottaja? Aivan taatusti niissä oli pitempään odottaneita kuin Mette.

Fakta on, että Mette sai uudet keuhkot muutaman päivän kuluttua siitä, kun oli vieallisen ilmoituksen jälkeen siirtojonoon laitettu 5.6. 

Vierailija
168/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten milloin sai keuhkot, ei kai niitä nyt poiskaan oteta? Jos toimii ja sopii hänelle, niin hyvä. Ainahan joku joutuu odottamaan, joskus liiankin pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
169/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Norjan kuningashuoneen ja Haakonin etu olisi ollut, että tuo turhake Mette olisi lähtenyt tuonilmaisiin, siis kuollut   

Mäntti-Mette on häpeäksi koko valtiolle. Ei siitä tule koko kansan hyväksymää kuningatarta, ei kansa tuota hyväksy. 

Eikä muiden maiden kuninkaalliset  kehtaa Meten kanssa näyttäytyä,  mainehaitta on liian iso. 

 

Hakoniemi pitäisi ottaa avioero, mutta taitaa olla liian lammas moiseen rohkeuteen. 

Ei tuo sinunkaan elämä vaikuta kommentisi päätellen mitenkään onnelliselta tai vakaan ihmisen kommentilta, toisin kun katsoo Norjan kruununprissin ja prinsessan julkista esiintymistä, niin silmin nähden he nauttivat toistensa seurasta ja ovat onnellisia, jota ulkopuolisten on iloa katsoa.  Toivottavasti Mette Marit on pian entisensä. Norjalaiset tarvitsevat häntä. 

Joo, ovat. Tai esittävät. Haakon taitaa rakastaa enemmän. Avioliitto voi huonosti 2009-2016, kun rouva Epsteinin kanssa pörräsi. Siinä jä Mariuskin kasvattamatta, mutta onneksi hovi huolehti nuoremmista.  Semmoinen onnellinen avioliitto.

MM oli vain yhden kerran Epsteinin vieraana Floridassa v.2011. Hän oli kyllä kirjeenvaihdossa tämän kanssa ja tapasi toistamiseen Oslossa ihan omassa puutarhassaan v.2013.

Et sitten ehtinyt lukea niitä sähköposteja ennen kuin ne hävitettiin. Mette reissasi pitkin Yhdysvaltoja sopien treffejä Epsteinin kanssa, milloin minnekin. Tuon 4 yötä huvilassa kerkesi joku Epsteinin avustaja lirkuttelemaan lehdistölle, muista reissuista ei jäänyt todisteita. Senkin kampaajan, mikä lie, suu tukittiin nopeasti lausunnon jälkeen. 

Meillä oli silloin avioliitossa haasteita, on kruununprinssipari itse myöntänyt. Vuoteen 2016 oli vielä aktiivinen yhteyden pito. Jotkut saivat selville, että vielä Epsteinin vangitsemiseen saakka.

Vierailija
170/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Norjan kuningashuoneen ja Haakonin etu olisi ollut, että tuo turhake Mette olisi lähtenyt tuonilmaisiin, siis kuollut   

Mäntti-Mette on häpeäksi koko valtiolle. Ei siitä tule koko kansan hyväksymää kuningatarta, ei kansa tuota hyväksy. 

Eikä muiden maiden kuninkaalliset  kehtaa Meten kanssa näyttäytyä,  mainehaitta on liian iso. 

 

Hakoniemi pitäisi ottaa avioero, mutta taitaa olla liian lammas moiseen rohkeuteen. 

Ei tuo sinunkaan elämä vaikuta kommentisi päätellen mitenkään onnelliselta tai vakaan ihmisen kommentilta, toisin kun katsoo Norjan kruununprissin ja prinsessan julkista esiintymistä, niin silmin nähden he nauttivat toistensa seurasta ja ovat onnellisia, jota ulkopuolisten on iloa katsoa.  Toivottavasti Mette Marit on pian entisensä. Norjalaiset tarvitsevat häntä. 

Joo, ovat. Tai esittävät. Haakon taitaa rakastaa enemmän. Avioliitto voi huonosti 2009-2016, kun rouva Epsteinin kanssa pörräsi. Siinä jä Mariuskin kasvattamatta, mutta onneksi hovi huolehti nuoremmista.  Semmoinen onnellinen avioliitto.

MM oli vain yhden kerran Epsteinin vieraana Floridassa v.2011. Hän oli kyllä kirjeenvaihdossa tämän kanssa ja tapasi toistamiseen Oslossa ihan omassa puutarhassaan v.2013.

Mistä sä tiedät kuinka monta kertaa ne on tavanneet oikeasti.

Näin on ainakin Norjan lehdissä kirjoitettu. Haakon, MM ja lapset olivat v.2011 rantalomalla. MM jäi vielä Floridaan lasten kanssa ja oli Epsteinin kartanolla, ei siis siellä saarella, missä sikailtiin. Samaan aikaan oli myös Hollannin prinssi perheineen.

Toisen kerran tapasi Epsteinin v.2013, kun tämä oli vierailulla Oslossa.

Sinä varmaan uskot siihenkin, että lehmät lentää 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
171/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Norjan kuningashuoneen ja Haakonin etu olisi ollut, että tuo turhake Mette olisi lähtenyt tuonilmaisiin, siis kuollut   

Mäntti-Mette on häpeäksi koko valtiolle. Ei siitä tule koko kansan hyväksymää kuningatarta, ei kansa tuota hyväksy. 

Eikä muiden maiden kuninkaalliset  kehtaa Meten kanssa näyttäytyä,  mainehaitta on liian iso. 

 

Hakoniemi pitäisi ottaa avioero, mutta taitaa olla liian lammas moiseen rohkeuteen. 

Ei tuo sinunkaan elämä vaikuta kommentisi päätellen mitenkään onnelliselta tai vakaan ihmisen kommentilta, toisin kun katsoo Norjan kruununprissin ja prinsessan julkista esiintymistä, niin silmin nähden he nauttivat toistensa seurasta ja ovat onnellisia, jota ulkopuolisten on iloa katsoa.  Toivottavasti Mette Marit on pian entisensä. Norjalaiset tarvitsevat häntä. 

Joo, ovat. Tai esittävät. Haakon taitaa rakastaa enemmän. Avioliitto voi huonosti 2009-2016, kun rouva Epsteinin kanssa pörräsi. Siinä jä Mariuskin kasvattamatta, mutta onneksi hovi huolehti nuoremmista.  Semmoinen onnellinen avioliitto.

MM oli vain yhden kerran Epsteinin vieraana Floridassa v.2011. Hän oli kyllä kirjeenvaihdossa tämän kanssa ja tapasi toistamiseen Oslossa ihan omassa puutarhassaan v.2013.

Et sitten ehtinyt lukea niitä sähköposteja ennen kuin ne hävitettiin. Mette reissasi pitkin Yhdysvaltoja sopien treffejä Epsteinin kanssa, milloin minnekin. Tuon 4 yötä huvilassa kerkesi joku Epsteinin avustaja lirkuttelemaan lehdistölle, muista reissuista ei jäänyt todisteita. Senkin kampaajan, mikä lie, suu tukittiin nopeasti lausunnon jälkeen. 

Meillä oli silloin avioliitossa haasteita, on kruununprinssipari itse myöntänyt. Vuoteen 2016 oli vielä aktiivinen yhteyden pito. Jotkut saivat selville, että vielä Epsteinin vangitsemiseen saakka.

Ihan oikeastiko se bimbo ajatteli vaihtaa prinssinsä pedosetään?  :o

Vierailija
172/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mette sai lottovoiton, kun sai iskettyä Haakonin. Tarjoilijan keikkatöitä tekevä, huumepiireisså pyörivä yh-äiti, lapsi yhden yön suhteesta elämänsä rakkauteen..... eipä olisi muuten päässyt suojattuun luxuselämåön, jossa kaikki mahdollista ja Norjan hienostopiireihin...

Mutta miten hävytön lehmänkanttura se oikein onkaan, kun tekee epsteinit Haakonille, joka oli valmis uhraamaan kuninkaallisen elämänkin Meten puolesta??? Miksei kukaan puolusta sitä Haakonia? Mies silminnähden kärsii tuon yhden ryntäillessä ympäriinsä sekoilemassa niin kuin norsu posliinikaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
173/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Norjan kuningashuoneen ja Haakonin etu olisi ollut, että tuo turhake Mette olisi lähtenyt tuonilmaisiin, siis kuollut   

Mäntti-Mette on häpeäksi koko valtiolle. Ei siitä tule koko kansan hyväksymää kuningatarta, ei kansa tuota hyväksy. 

Eikä muiden maiden kuninkaalliset  kehtaa Meten kanssa näyttäytyä,  mainehaitta on liian iso. 

 

Hakoniemi pitäisi ottaa avioero, mutta taitaa olla liian lammas moiseen rohkeuteen. 

Eiköhän tuo ole aitoa rakkautta. Prinssi nai yh-äidin ja ovat pysyneet yhdessä. Siinä ei palstamamman kommentit taida paljoa vaikuttaa.

Näin on. Täällä on nyt ehkä vain yksi huonosti voiva kommentoija, jonka viha on jotenkin järjetöntä. 

Miksi itse hankkaat täällä tätä samaa asiaa?

En oo nyt kumpikaan teistä, mutta onhan toi Meten ja Mariuksen käytös kerta kaikkiaan käsittämätöntä. Röyhkeämpää parivaljakkoa on vaikeaa löytää valkoisista ihmisistä.

Vierailija
174/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan siinä ollut riski, että Ukrainan drooni tms eksyy tai jotain. Pakko ollut olla hävittäjät turvana. Onkohan siellä ollut jo Mette rinta auki leikattuna sairaalassa ja homma aikataulutettuna sekunnilleen? Hirveet paineet onnistua lekureillakin.

Näinkö siellä kaikki elimiä kuljetetaan.

Tuskin.

Muovipussiin vaan ja ratikkaan.

Elinsiirtokoordinaattori kuljettaa asianmukaisesti pakattuna siirtoelimet. Lentäen yleensä, koska aikaa ei voi hukata.

Me ollaan kaikki katsottu Dumb and Dumber -leffa, ja tiedetään, miten homma toimii. Kylmälaukkuun vaan ja menoksi äkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
175/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko että Meten sairaudesta kerrotaan reaaliajassa. Toinen juttu on sopiva siirrännäinen. Ensin veriryhmän pitää olla oikea. Sitten kudostyypin. On aivan sama vaikka jonossa on sata tarvitsijaa mutta jos vain yksi pari osuu eli tarvitsija sekä varaosa. 

Samoin hävittäjät harjoittelevat muutenkin. Nyt harjoiteltiin idästä tulevan suojattavan koneen kanssa. 

Mutta kuunnellaan kun Mette seuraavan kerran puhuu julkisuudessa. Onko möreämpi ääni jos on vaikka miehen keuhkot. Jonkun murrosikäisen teinin jolla on äänenmurrus menossa. 

Entäpä jos osuu kaksi sopivaa vastaanottajaa.

Neiti X ja mette, niin kummalle luulet menevän vaikka neiti X olisi ollut pidempään jonossa ja olisi vielä nuori ihminen.

Neiti X vielä raitis ja urheilullinen, elänyt kunnollisesti koko elämänsä.

-Nope. Annetaan ne tuolle ylipainoiselle narkille, joka on itse paskonut tahallisesti keuhkonsa bailatessaan rajusti, ja paskoo vielä nämäkin.

Vierailija
176/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon vilpittömästi, että Haakon löytää jonkun toisen. Ansaitsisi onnen.

Haakonista tulee mieleen,että on enemmän miehiin päin. Mette-marit on gold diggerinä ollut hyvä valinta, siis siten, että metteä tuskin on aidosti haakonin mieltymykset kiinnostaneet.

Kyllä mun homotutka sanoo, että Haakon on ihan hetero. Selkeästi tykkää poseerata nättien ja näpsäköiden hiihtäjätyttösten rinnalla. 

Vierailija
177/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kruununprinsessan ylimielinen käytös omiensa ja poikansa törttöilyjen ilmituloon on kait se, mikä eniten ihmisiä ärsyttää. 

Että Norjan tuleva hallitsija nosti naikkosen hoviin saakka, eihän sellaista ole tapahtunut kuin saduissa. Muutaman vuoden jaksoi elää kunnollista elämää, mutta ei osannut arvostaa kohdalleen osunutta onnenpotkua. 

Harvinaisen monta vuotta pystyi elämään kaksoiselämää, se oikea Mette rillutteli ja se päälle liimattu prinsessa-Mette näyttäytyi muutaman kerran vuodessa prinssin käsipuolessa. Ja Haakon antoi sen tapahtua. 

Onhan siinä kummasteltavaa kerrakseen.

Vierailija
178/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Oliko joku sotilaallinen uhka muka päällä? Montakohan miljoonaa meni siinäkin veronmaksajien rahoja taas hukkaan?

Se siitä tasavertaisesta kohtelusta.

Joo ja mitähän on maksanut Leijonien jääkiekkojoukkeen paapominen, kun useana vuonna ilmavoimien hävittäjät ovat saattaneet heidän lentokonettaan paluumatkalla Suomeen. On jokin perinteinen kunnianosoitus.

Norjan hävittäjillä saattoi olla aivan sama tarkoitus eli kunnioittaa tärkeää lentoa, koska se liittyi kuninkaallisen perheen jäseneen Metteen.

Vierailija
179/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MM varmaan vielä julistetaan pyhimykseksi. Sitten on kaikki synnit annettu anteeksi.....

 

En kyllä usko, että norjalaiset unohtaa.

 

Kummasti vasn kaikki tämä alkoi heti, kun tämä emännän touhuilut Epsteinin kanssa tuli julki ja pojan rikokset ja oikeudrnkäynti. Ja kuningashuoneen kansansuosion romahtaminen. 

Vierailija
180/379 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kruununprinsessan ylimielinen käytös omiensa ja poikansa törttöilyjen ilmituloon on kait se, mikä eniten ihmisiä ärsyttää. 

Että Norjan tuleva hallitsija nosti naikkosen hoviin saakka, eihän sellaista ole tapahtunut kuin saduissa. Muutaman vuoden jaksoi elää kunnollista elämää, mutta ei osannut arvostaa kohdalleen osunutta onnenpotkua. 

Harvinaisen monta vuotta pystyi elämään kaksoiselämää, se oikea Mette rillutteli ja se päälle liimattu prinsessa-Mette näyttäytyi muutaman kerran vuodessa prinssin käsipuolessa. Ja Haakon antoi sen tapahtua. 

Onhan siinä kummasteltavaa kerrakseen.

Sehän oli mm valittanut Epsteinille, miten tylsää oli ollut olla jonkun Euroopan kuninkaallisen parin häissä. Ha miten Epstein kutittelee hänen aivojaan. 

 

Selvästi pitää itseään toisten yläpuolella olevana, ja jonain huippuälykkönä, vaikka oli vain tarjoilijana keikkaa tekevä yh ja huumeiden käyttäjä. Prinsessaksi tultuaan suoritti jonkin kaupallisen tutkinnon. Veronmaksajien rahoilla tietenkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän