Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

etsin rinnakkaissuhdetta, koka haluan ihailua ja jännitystä.

Vierailija
17.05.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis ihailua ja jännitystä. Millä muulla tavalla voisit saada niitä kuin rikkomalla perheesi ja aiheuttamalla lapsillesi elinikäisen trauman?

Voisitko mennä vaikka mallikurssille ja hankkiutua tavismalliksi? Tai ryhtyä arvostetuksi, jatkuvasti haastatelluksi asiantuntijaksi jollakin alalla?

Jännitystä elämään saa esimerkiksi ottamalla ison asuntolainan, ryhtymällä näpistelemään kaupassa tai vaikka aloittamalla ratsastusharrastuksen.

Vierailija
2/7 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisi mahdollisuuskin siihen suhteeseen, mies sanonut suoraan. En kuitenkaan aio antaa periksi haluilleni, koska en halua vaarantaa perhettäni ja kuitenkin rakastan miestäni todella paljon.

Välillä vaati kyllä paljon tahdonvoimaa pysyä tässä päätöksessä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota ero jos yhteiselämä ei luista, mutta siinä ei ole tehtävissä. Ei kukaan kunnon mies edes ala suhteeseen sellasen kanssa joka on varattu, paitti hyväksikäyttö tarkoituksessa. Onnea sulle, tulet tarvitsemaan sitä.

Vierailija
4/7 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän niin tarkkaan tuon näivettymistunteen! Minä olen meistä aina ollut se villimpi, liiankin villi, viihdyn kyllä ihan arkisessakin elämässä, mutta välillä vaan tulee sellainen olo. Olen nyt pistänyt kevään piikkiin nämä tunteet. Minä olen panostanut täysillä suhteeseeni oman miehen kanssa ja meillä meneekin jo paljon paremmin.

T: 3

Vierailija
5/7 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulla on niin hyvä ja uskollinen mies että ei tee mieli lähtee mihinkään jonkun surkeen jätkän mukaan..

Vierailija
6/7 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos miehelle tai lapsillesi tapahtuisi jotain sillä aikaa, kun olet itse pettämässä? Pystyisitkö elämään enää itsesi kanssa? Tai jos jäisit kiinni pettämisestä, pystyisitkö elämään niiden seurausten kanssa?

T: 3

Vierailija
7/7 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä mitä sitten kuinka jatkat miehesi kanssa sitä tylsää arkea kun salasuhteesi sitten joskus päättyy, nehän ei kauaa yleensä kestä?

Mitä miehesi ajattelee uskottomuudesta yleensä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän