Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pekka heitti Pridelipun roskikseen.

Kommentit (890)

Vierailija
761/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka se katsoi lippua

meinaisi leuka maahan tippua

värejä monia siinä oli

Pekalle maistui alkoholi

repiä lipun Pekka koitti 

sitten hän Iltikseen soitti

"raivonpuna nousi poskiin

nyt lentää lippu roskiin"

haastattelussaan Pekka uhosi

omaa mainettaan kun tuhosi

Tuollainen sitten turahti ilmoille kommaritransun runosuolesta. Vau!

Suoleen tais Pekka lähteä lastiaan tyhjentämään.

Vierailija
762/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jokavuotinen Pride-kuukausi on käynnissä ja moni kunta, yritys ja muu organisaatio liputtaa sateenkaarilipulla sen kunniaksi. Osa jopa pitää lippua someprofiilikuvissaan ympäri vuoden. Mutta hetkinen, lippu ei aina näytä täysin samalta tutulta sateenkaarelta. Koska se ei ole sitä. Olisi hyvä, että liputtajat tietävät, minkä puolesta liputtavat.

Pride ei enää juhlista aikuisten vapautta elää omana itsenään, vaan sukupuoli-identiteetti-ideologiaa, joka vahingoittaa erityisesti nuoria. Sukupuolidysforia räjähti teinitytöillä some-aikakaudella, kun ilmiö oli aiemmin erittäin harvinainen. Moni nuori pakenee traumoja, ahdistusta ja kapeita sukupuolirooleja ajatukseen väärästä kehosta, ja poikamaiset tytöt sekä feminiiniset pojat leimataan heti ”transihmisiksi”. Ideologia toimii uudentyyppisenä homofobiana, sillä suuri osa hoidettavista nuorista on homo- tai lesboja. Ideologia tarjoaa peruuttamattomia hoitoja (hormonit, leikkaukset) ilman riittävää selvitystä, vaikka klinikoita on suljettu maailmalla epäkohtien vuoksi ja tuore suomalainen tutkimus osoittaa, että hoidettavien mielenterveys ei välttämättä hoidoilla parane – usein se jopa pahenee. Yksikin katuja on liikaa. Kaikki viisi Suomessa julkisesti transitiotaan katuneet ovat naisia.

Vaaleanpunainen, valkoinen ja sininen ovat mukana uudemmassa progressiivisessa lippuversiossa. Ne ovat transvärejä. Transaktivistit puolestaan haluavat transvallankumousta, jossa lapsiakin pidettäisiin transsukupuolisina ja teineille annettaisiin Suomessa murrosiän alkamista estävää lääkitystä ja että juridisen sukupuolen itsemääräämisikärajaa laskettaisiin 15:een. Nämä ovat paitsi trans- eli gender- eli myös queer-ideologian arvoja ja myös progressiivisen vasemmistolaisuuden arvoja."

https://youtube.com/@M-podi

"Kanava keskittyy vahvasti "woke-kulttuurin", modernin feminismin ja erityisesti nykyisten transhoitokäytäntöjen (kuten alaikäisten lääketieteellisten korjaushoitoiden) kritisoimiseen. Tämän vuoksi kanavan näkemykset usein resonoivat sosiaalisesti konservatiivisten tai arvokonservatiivisten suuntausten kanssa."

Kaikenlaista tekin katsotte 😄

Sähän itse resonoit maailmankuvan kanssa, jossa on oikein kastroida kemiallisesti väärän sukupuolen leluilla leikkivät lapset, poistaa autismikirjon tytöt geenipoolista ja eheyttää butchlesboista transheteroita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka se katsoi lippua

meinaisi leuka maahan tippua

värejä monia siinä oli

Pekalle maistui alkoholi

repiä lipun Pekka koitti 

sitten hän Iltikseen soitti

"raivonpuna nousi poskiin

nyt lentää lippu roskiin"

haastattelussaan Pekka uhosi

omaa mainettaan kun tuhosi

Tuollainen sitten turahti ilmoille kommaritransun runosuolesta. Vau!

Suoleen tais Pekka lähteä lastiaan tyhjentämään.

Simunaa ilman luikkaria.

Vierailija
764/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että pekka on ilmiselvästi elänyt valheessa koko elämänsä. 

Vierailija
765/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.


Sukupuoli-identiteetti ja keho

Transnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.

Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.

Seksuaalinen suuntautuminen

Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.

Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.

Seksi ja deittailu

Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.

Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.

Miksi alapeukutatte setan informaatiota

Koska väitit "Homous on valintakysymys."

Mitä homoseksuaalisuus sinulle tarkoittaa? Mitä homoseksuaalisuus tarkoittaa, jos lesbonaisella voi olla penis, homomies voi olla raskaana, tai jos penistä vaginaan -seksi on homoseksiä?

Siis oikeasti et ole hyväksynyt lääketieteen hyväksymää asiaa, eli sitä, että homous ei ole valinta?

Vaan jankutat vain kuin homoautisti peniksistä?

Sinusta ihminen ei voi päättää itse, kiinnostuuko peniksistä vai vulvista, vai molemmista? Senkin transfoobikko!

Tottakai voi. Lesbo voi halutessaan tuntea vetoa transnaisiin tai olla tuntematta. Miksi sinä välttämättä haluat kertoa lesboille minkälaisia heidän pitää olla tai mitä haluta kelvatakseen juuri sinun lesbomääritelmääsi?

-eri

Suosittelisitko lesboja ja heteromiehiä antamaan mahdollisuuden ladypenikselle? Oletko sinä antanut?

Toivon mukaan aikuiset ihmiset osaavat päättää asiasta ilman minun apuanikin.

Miksi sitten luot yhteiskunnallista ilmapiiriä, jossa suuntautuminen on valinta, penis kuuluu lesboseksin määritelmään ja on paheksuttavaa kategorisesti kieltäytyä transsuista?

Vierailija
766/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi politiikkaa pitää tehdä muita halventamalla.

Täyttää selvästi kiihottamisen kansanryhmää vastaan kriteerit. Ei muuta kuin tukka pois ja linnaan.

"Täyttää selvästi kiihottamisen kansanryhmää vastaan kriteerit."

Sitä lakia pitäisikin muuttaa. Siihen pitäisi jättää vain väkivallalla uhkaaminen. Pelkän loukkaamisen ei pidä olla tuomittavaa.

Ei pidä koskea itse lakiin, koska siinä itsessään ei ole mitään vikaa, vain sen tulkitsijassa.

Panettelu ja solvaaminen ovat henkistä väkivaltaa eli pahoinpitely, ei siis vain väkivallalla uhkaamista. 

"Joka tekee toiselle ruumiillista väkivaltaa taikka tällaista väkivaltaa tekemättä vahingoittaa toisen terveyttä on tuomittava pahoinpitelystä."

Vahingoittaminen tarkoittaa tekoa tai toimintaa, jolla aiheutetaan toiselle tai itselle fyysistä, henkistä, taloudellista tai aineellista vahinkoa tai haittaa.

Panettelu ja solvaaminen ovat toimintaa, jolla pyritään loukkaamaan toisen kunniaa ja mainetta tai aiheuttamaan tälle mielipahaa, eli vahingoittamaan psyykkistä terveyttä.

Kun pyritään vain toisen kunnioittamiseen, ei pitäisi olla pelkoa joutua tuomittavaksi väärin perustein.

Omia arvojaan voi tuoda esille, myös muiden arvoja halventamatta ja muita kunnioittaen.

"Panettelu ja solvaaminen ovat henkistä väkivaltaa eli pahoinpitely, ei siis vain väkivallalla uhkaamista."

Henkistä väkivaltaa ei ole olemassa. Oikea käsite on kiusanteko, eikä se ole laitonta. Väkivallan käsite täyttyy, mikäli pahoinpitelyssä käytetään nyrkkejä, potkuja, päällä puskemista, tönimistä, ampuma-aseita, astaloita tai teräaseita.

""Joka tekee toiselle ruumiillista väkivaltaa taikka tällaista väkivaltaa tekemättä vahingoittaa toisen terveyttä on tuomittava pahoinpitelystä.""

Koettu mielipahan tunne ei täytä terveyden vahingoittumisen tunnusmerkkejä. Maailma ei ole mikään pumpulipallo, jossa pärjää nyyhkyttämällä jokaisesta vastoinkäymisestä. Normaali ihminen opettelee myös sietämään sitä tosiasiaa, etteivät kaikki ihmiset pidä sinusta, eikä sinun itsesi mielipiteistä. Ja tiesitkö, että mahdollinen alaikäiselle tehtävä hormonaalinen sukupuolenmuokkaus vastakkaisen sukupuolen hormoneilla täyttää pahoinpitelyn tai jopa törkeän pahoinpitelyn tunnusmerkit?

Rikoslain kiihottaminen kansanryhmää vastaan, on ehkä lähimpänä Jeeuksen rakkauden kaksoiskäskyä, mitä suomalaisesta lansäädännöstä löytyy.

Osoittaa harkintakyvyn puutetta, että nyt sitä ollaa "uskovaisten" toimesta purkamssa Räsäsen tuomion jälkeen. 

Se pohjaa periaatteessa Raamatun kahdeksanteen käskyyn "Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi" Tämä tarkoittaa katekismuksen mukaan toisen kunnian ja maineen varjelemista. Se kieltää valehtelun, panettelun ja juoruilun sekä velvoittaa puolustamaan toista. https://katekismus.fi/10kaskya/8.html

Myös kieli on tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen elämän pyörän, itse syttyen helvetistä. Jaak. 3:6

Onko biologisten tosiasioiden toteaminen, seksirikostuomioiden jaottelu kansallisuuden mukaan ja sossuetuuksien saajien jaottelu kielen perusteella vihapuherikos?

Lähtökohtaisesti jonkun asian väittäminen totuudeksi on vihapuhetta. Tämä löytyy jo ihan Raamatusta.

Vihapuhe ei kuulu sananvapauden piiriin, kun se loukkaa toisen perusoikeuksia. Toisen perusoikeuksien loukkaaminen on rikos.

Rikos on teko tai laiminlyönti, joka on laissa säädetty rangaistavaksi. Vihapuhe ei itsessään ole rikos, mutta se muuttuu rikokseksi, kun se loukkaa toisen perusoikeuksia.

Jonkun asian väittäminen totuudeksi silloin, kun väite loukkaa toisen perusoikeuksia on rikos.

Diktaattorin mielipide = totuus. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö diktaattorin totuus olisi rikos.  

Totuus ei ole hyväksyttävä peruste asettaa ihmisiä eriarvoiseen asemaan.  Jos vain diktaattorin totuuden puhujat armahdetaan, ei kysymys ole enää yhdenvertaisuudesta lain edessä.

Intersektionaalista marxilaista jargonia, jonka seuraus on totalitarismi. Mitä tarkoittaa termit perusoikeuden loukkaaminen, vihapuhe, solvaus tai kiihottaminen, mikä hemmetti on kansanryhmä ja kenellä on mandaatti näiden kuvitteellisten ihmisryhmien edunvalvontaan oikeudessa. Intersektionaalinen ideologia on samaa paskaa kuin kommunismi, hieman eri paketissa. Länsimaisen demokratian on puolustettava itseään tätä syöpää vastaan.

Ja sinun viestisi on amerikkalaista äärioikeistolaista jargonia, jolla ei ole objektiivisen totuuden kanssa mitään tekemistä. Olet äärioikeistolaisen propagandan aivopesemä hölmö.

 

- eri

Et tunne enää sellaisia juttuja kuin  luonnon  mukaisuus ja terve järki?  Kaikki ei opiskele mitään marksilaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
767/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.


Sukupuoli-identiteetti ja keho

Transnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.

Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.

Seksuaalinen suuntautuminen

Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.

Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.

Seksi ja deittailu

Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.

Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.

Miksi alapeukutatte setan informaatiota

Koska väitit "Homous on valintakysymys."

Mitä homoseksuaalisuus sinulle tarkoittaa? Mitä homoseksuaalisuus tarkoittaa, jos lesbonaisella voi olla penis, homomies voi olla raskaana, tai jos penistä vaginaan -seksi on homoseksiä?

Siis oikeasti et ole hyväksynyt lääketieteen hyväksymää asiaa, eli sitä, että homous ei ole valinta?

Vaan jankutat vain kuin homoautisti peniksistä?

Sinusta ihminen ei voi päättää itse, kiinnostuuko peniksistä vai vulvista, vai molemmista? Senkin transfoobikko!

Tottakai voi. Lesbo voi halutessaan tuntea vetoa transnaisiin tai olla tuntematta. Miksi sinä välttämättä haluat kertoa lesboille minkälaisia heidän pitää olla tai mitä haluta kelvatakseen juuri sinun lesbomääritelmääsi?

-eri

Suosittelisitko lesboja ja heteromiehiä antamaan mahdollisuuden ladypenikselle? Oletko sinä antanut?

Toivon mukaan aikuiset ihmiset osaavat päättää asiasta ilman minun apuanikin.

Miksi sitten luot yhteiskunnallista ilmapiiriä, jossa suuntautuminen on valinta, penis kuuluu lesboseksin määritelmään ja on paheksuttavaa kategorisesti kieltäytyä transsuista?

Lasketko ikinä, että montako kertaa päivän mittaan kirjoitat "penis"?

Riittääkö 500 vai 1000?

Siitä puhe, mistä puute.

Vierailija
768/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.


Sukupuoli-identiteetti ja keho

Transnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.

Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.

Seksuaalinen suuntautuminen

Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.

Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.

Seksi ja deittailu

Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.

Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.

Miksi alapeukutatte setan informaatiota

Koska väitit "Homous on valintakysymys."

Mitä homoseksuaalisuus sinulle tarkoittaa? Mitä homoseksuaalisuus tarkoittaa, jos lesbonaisella voi olla penis, homomies voi olla raskaana, tai jos penistä vaginaan -seksi on homoseksiä?

Siis oikeasti et ole hyväksynyt lääketieteen hyväksymää asiaa, eli sitä, että homous ei ole valinta?

Vaan jankutat vain kuin homoautisti peniksistä?

Sinusta ihminen ei voi päättää itse, kiinnostuuko peniksistä vai vulvista, vai molemmista? Senkin transfoobikko!

Tottakai voi. Lesbo voi halutessaan tuntea vetoa transnaisiin tai olla tuntematta. Miksi sinä välttämättä haluat kertoa lesboille minkälaisia heidän pitää olla tai mitä haluta kelvatakseen juuri sinun lesbomääritelmääsi?

-eri

Eli seksuaalinen suuntautuminen on valinta, eikä synnynnäinen muuttumaton ominaisuus? Ihminen voi opetella pitämään toisenlaisista värkeistä kuin on alunperin uskonut? Räsäsen Päivi on kanssasi samaa mieltä.

Okei, ilmaisin itseäni huonosti. En tarkoittanut että lesbot voivat päättää siitä viehättyvätkö transnaisista vai eivät. Se tapahtuu tai ei tapahdu luonnostaan. Mutta jos lesbon tuntee vetoa oman sukupuolensa edustajaan joka sattuu olemaan trans, niin on täysin hänen valintansa päättääkö hän tehdä jotain asialle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
769/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jokavuotinen Pride-kuukausi on käynnissä ja moni kunta, yritys ja muu organisaatio liputtaa sateenkaarilipulla sen kunniaksi. Osa jopa pitää lippua someprofiilikuvissaan ympäri vuoden. Mutta hetkinen, lippu ei aina näytä täysin samalta tutulta sateenkaarelta. Koska se ei ole sitä. Olisi hyvä, että liputtajat tietävät, minkä puolesta liputtavat.

Pride ei enää juhlista aikuisten vapautta elää omana itsenään, vaan sukupuoli-identiteetti-ideologiaa, joka vahingoittaa erityisesti nuoria. Sukupuolidysforia räjähti teinitytöillä some-aikakaudella, kun ilmiö oli aiemmin erittäin harvinainen. Moni nuori pakenee traumoja, ahdistusta ja kapeita sukupuolirooleja ajatukseen väärästä kehosta, ja poikamaiset tytöt sekä feminiiniset pojat leimataan heti ”transihmisiksi”. Ideologia toimii uudentyyppisenä homofobiana, sillä suuri osa hoidettavista nuorista on homo- tai lesboja. Ideologia tarjoaa peruuttamattomia hoitoja (hormonit, leikkaukset) ilman riittävää selvitystä, vaikka klinikoita on suljettu maailmalla epäkohtien vuoksi ja tuore suomalainen tutkimus osoittaa, että hoidettavien mielenterveys ei välttämättä hoidoilla parane – usein se jopa pahenee. Yksikin katuja on liikaa. Kaikki viisi Suomessa julkisesti transitiotaan katuneet ovat naisia.

Vaaleanpunainen, valkoinen ja sininen ovat mukana uudemmassa progressiivisessa lippuversiossa. Ne ovat transvärejä. Transaktivistit puolestaan haluavat transvallankumousta, jossa lapsiakin pidettäisiin transsukupuolisina ja teineille annettaisiin Suomessa murrosiän alkamista estävää lääkitystä ja että juridisen sukupuolen itsemääräämisikärajaa laskettaisiin 15:een. Nämä ovat paitsi trans- eli gender- eli myös queer-ideologian arvoja ja myös progressiivisen vasemmistolaisuuden arvoja."

https://youtube.com/@M-podi

"Kanava keskittyy vahvasti "woke-kulttuurin", modernin feminismin ja erityisesti nykyisten transhoitokäytäntöjen (kuten alaikäisten lääketieteellisten korjaushoitoiden) kritisoimiseen. Tämän vuoksi kanavan näkemykset usein resonoivat sosiaalisesti konservatiivisten tai arvokonservatiivisten suuntausten kanssa."

Kaikenlaista tekin katsotte 😄

Sähän itse resonoit maailmankuvan kanssa, jossa on oikein kastroida kemiallisesti väärän sukupuolen leluilla leikkivät lapset, poistaa autismikirjon tytöt geenipoolista ja eheyttää butchlesboista transheteroita.

Mitä kemialliset väärän sukupuolen lelut ovat?

Vierailija
770/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.

Miten kohtelisit Hamastiinan lippua ja punalippua, jotka kumpikin liehuvat Pridessä ja muissa vassujen aktioissa? Kumpikin lippu edustaa homoseksuaalien ja muiden vähemmistöjen vainoa, mutta silti vassut liehuttavat niitä tappi tanassa.

Palestiinan lippua ne heiluttelee, ei hamasin. Hamasilla on eri lippu. Mutta eihän persu näistä ymmärrä mitään. Eikä osaa määritellä määrittämällä asiaa.

Palestiinalaiset ja sen hallinto eivät hyväksy homoja, joten ihan sama, kumpaa lippua heiluttelee. Liputus joka tapauksessa tukee aluetta, missä homoilla ei ole ihmisoikeuksia, vaan tuomitaan vuosikausien vankeuteen tai kuolemaan. 

Ja paras tapa edistää naisien ja seksuaalivähemmistöjen oikeuksia alueella on antaa asukkaille mahdollisuus rakentaa omaa valtiotaan ja tukea paikallisia maltillisempia toimijoita. Ajatusmalli jonka mukaan palestiinalaiset voi hylätä oman onnensa ojaan koska heidän yhteiskuntansa ei ole täydellinen vain haittaa palestiinalaisnaisia ja -homoja.

Jos ne aikoo olla oikea varteen otettava valtio, ne voidaan ja pitää hylätä. Meinaatteko tästä ikuisuuteen hyysätä valtiota,  jossa on  vieläpä itse valittu, sotiva terohallinto? 

Jos on hyysäysviettiä, on sille tarpeellisimpiakin vaihtoehtoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
771/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo käsitys on tullut että lapsia pakotetaan ja kannustetaan sukupuolta vaihtamaan? Ei kannusteta eikä lapsille tuota tehdä. 

Toistan. Lapsia ei yritetä käännyttää mihinkään. Lapsille ei tehdä sukupuolenkorjauksia. Lapsi saa olla sellainen on. Jos jo lapsi tuntee olevansa eri sukupuolta kuin ei tarvitse tehdä siitä numeroa. Voi olla ohimenevä vaihe tai ei. Ei lapselle jankuttaa että kyllä sinä Ville olet poika. Nyt prinsessalehdet pois etkä enää leiki nukeilla. Tätä olen nähnyt. Olen tutustunut myös silloin ekaluokkalaiseen poikaan jo oli mieleltään ja mielestään tyttö. Mitäs sitten oli mitä oli. En tiedä mitä tapahtui myöhemmin. Nyt on aikuinen.

Terve ja korostan että juuri terve mielipide on se että antaa ihmisen olla ja elää rauhassa.

Vierailija
772/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo käsitys on tullut että lapsia pakotetaan ja kannustetaan sukupuolta vaihtamaan? Ei kannusteta eikä lapsille tuota tehdä. 

Toistan. Lapsia ei yritetä käännyttää mihinkään. Lapsille ei tehdä sukupuolenkorjauksia. Lapsi saa olla sellainen on. Jos jo lapsi tuntee olevansa eri sukupuolta kuin ei tarvitse tehdä siitä numeroa. Voi olla ohimenevä vaihe tai ei. Ei lapselle jankuttaa että kyllä sinä Ville olet poika. Nyt prinsessalehdet pois etkä enää leiki nukeilla. Tätä olen nähnyt. Olen tutustunut myös silloin ekaluokkalaiseen poikaan jo oli mieleltään ja mielestään tyttö. Mitäs sitten oli mitä oli. En tiedä mitä tapahtui myöhemmin. Nyt on aikuinen.

Terve ja korostan että juuri terve mielipide on se että antaa ihmisen olla ja elää rauhassa.

Kirjaimia ja sanoja jää pois kun kirjoitan nopeasti. Anteeksi siitä. Johtuu neurologisesta sairaudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
773/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein! Lipputankoon kuuluu Suomessa vain suomenlippu! 

Mitä sitten tehdään, kun tulee vieraan valtion edustajat?

Heillekin pitää liputtaa. 

Vierailija
774/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka se katsoi lippua

meinaisi leuka maahan tippua

värejä monia siinä oli

Pekalle maistui alkoholi

repiä lipun Pekka koitti 

sitten hän Iltikseen soitti

"raivonpuna nousi poskiin

nyt lentää lippu roskiin"

haastattelussaan Pekka uhosi

omaa mainettaan kun tuhosi

Tuollainen sitten turahti ilmoille kommaritransun runosuolesta. Vau!

Taisi runo kolahtaa kohdilleen kun persulta paloi hermo noin pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
775/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.

Maltillisille ihmisille Pride ei ole ongelma tai "mekastusta". Provosoituville öyhöillekin tuo lienee vain tekosyy. 

Ei, vaan tuo on ihan tutkittu tosi asia, että arvot vähemmistöjä kohtaan ovat koventuneet. Provokatiivinen tasa-arvon ajaminen ei tietenkään johda haluttuun lopputulokseen. Päinvastoin.

Tasa-arvon lisääntymistä on seurannut ja seuraa aina joidenkin taantuneiden äänekäs mouhkaaminen ja vastustaminen.

Sitten vaan edelleen sinnikkäästi ja perikiantamttomasti ajetaan sitä tasa-arvoa edelleen. Näin se on ennenkin mennyt. Ja tulokset on varsin hyvät vaikkapa kun tarkastelee naisten oikeuksia ja asemaa.

Aina on niitä, jotka mielellään veisivät vähemmistöjen / naisten oikeudet pois.

"Aina on niitä, jotka mielellään veisivät vähemmistöjen / naisten oikeudet pois."

Heikko rinnastus! Jos tarkoitat "vähemmistöillä" transeja, heidän vallankumoukselliset oikeutensa uhkaavat naisten ja tyttöjen oikeuksia.

Vierailija
776/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo käsitys on tullut että lapsia pakotetaan ja kannustetaan sukupuolta vaihtamaan? Ei kannusteta eikä lapsille tuota tehdä. 

Seta ry:n aktivistit tekevät ainakin kouluvierailuita, elleivät jopa päiväkotivierailuita, aivopestäkseen lapsia ja teinejä.

Vierailija
777/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.


Sukupuoli-identiteetti ja keho

Transnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.

Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.

Seksuaalinen suuntautuminen

Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.

Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.

Seksi ja deittailu

Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.

Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.

Setalaista parempaa eheytysretoriikkaaa.

Laittakaas muuten suora linkki sinne Seta:n sivuille, kun teihin ei ole ikinä luottamista. Eli linkki sivuille, missä tuo sama sanotaan sanatarkasti, tänne heti nyt.

Sä et siis usko, että Setan ja transsujen mielestä penis kuuluu lesbon ja lesboseksin määritelmään? Duunaisitko sinä peniksellistä naista tai vulvallista vetskaritissimiestä?

Kuulehan nyt lesbopenis.

Valtosa lesboeksistä tapahtuu bionaisten välillä, sillä suurin osa lesboista on biologisia naisia värkkeineen.

Miten se sun alakertaasi kutittaa, jos jolloin transnaisella - jolla joko on, tai ei ole, sitä pelottavaa PENIStä, on myös seksiä, tavalla tai toisella. 

Sulla on sairaalloinen pakkomielle asiasta. 

Sairaaloinen halu puuttua toisten seksielämään ja itsensä määrittelyyn. 

Tavoitteletko argumenttivirheiden bingoriviä? Ad hominem, olkiukko ja kaasuvalotus tuosta jo löytyvätkin.

Jos transnainen, eli transidentifoituva mies harrastaa seksiä oikean naisen kanssa, niin se ei ole lesboseksiä. Seksuaalinen suuntautuminen ei määrity transhenkilön sukupuolifiiliksen perusteella.

Teillehän ei itsemäärittely riitä, vaan olette muuttaneet sukupuolen ja suuntautumisen määrittymään transsujen sukupuolifantasian kautta.

Jokainen määritellään vauvana biologisen sukupuolensa mukaan.

Ja onneksi se vauvana määritelty sukupuolimerkintä, ainakin toistaiseksi, myös pysyy rekistereissä. Tähän liittyy yksi harvoista ilon aiheista Suomen translakipolitiikassa, koska transaktivistit eivät saaneet läpi kansalaisaloitteessaan ollutta vaatimusta, jonka mukaan syntymässä annettu sukupuolimerkintä olisi poistettu rekistereistä 5 vuoden kuluttua vastakkaisen sukupuolen merkinnän saamisesta. Eli tässä terveiset Seta ry:lle, Trasek ry:lle, Trans ry:lle, Amnesty ry:lle ja Naisasialiitto Unioni ry:lle (joka oli joskus perinteinen feministiliike): BUAHAHAA!

Vierailija
778/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo käsitys on tullut että lapsia pakotetaan ja kannustetaan sukupuolta vaihtamaan? Ei kannusteta eikä lapsille tuota tehdä. 

Seta ry:n aktivistit tekevät ainakin kouluvierailuita, elleivät jopa päiväkotivierailuita, aivopestäkseen lapsia ja teinejä.

Seta vaatii juridisen sukupuolen muutosoikeutta esikouluikäisille lapsille. Täysin sairasta lasten aivopesua.

 

Seta: Omasta sukupuolesta päättäminen pitää sallia myös lapsille
Setan pääsihteeri Kerttu Tarjamon mielestä Suomessa voitaisiin ottaa oppia esimerkiksi Norjasta.

- Norjassa voi 15-vuotias sen omalla ilmoituksellaan tehdä. Sitten 6-vuotias lapsi voi tehdä sen yhteistyössä huoltajiensa kanssa.

Tällöin koulunsa aloittavalla lapsella olisi mahdollisuus tulla nähdyksi omana itsenään.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/seta-omasta-sukupuolesta-paattamine…

Vierailija
779/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo käsitys on tullut että lapsia pakotetaan ja kannustetaan sukupuolta vaihtamaan? Ei kannusteta eikä lapsille tuota tehdä. 

Seta ry:n aktivistit tekevät ainakin kouluvierailuita, elleivät jopa päiväkotivierailuita, aivopestäkseen lapsia ja teinejä.

Seta vaatii juridisen sukupuolen muutosoikeutta esikouluikäisille lapsille. Täysin sairasta lasten aivopesua.

 

Seta: Omasta sukupuolesta päättäminen pitää sallia myös lapsille
Setan pääsihteeri Kerttu Tarjamon mielestä Suomessa voitaisiin ottaa oppia esimerkiksi Norjasta.

- Norjassa voi 15-vuotias sen omalla ilmoituksellaan tehdä. Sitten 6-vuotias lapsi voi tehdä sen yhteistyössä huoltajiensa kanssa.

Tällöin koulunsa aloittavalla lapsella olisi mahdollisuus tulla nähdyksi omana itsenään.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/seta-omasta-sukupuolesta-paattamine…

Tuohan ei tarkoita sitä, että siinä alettaisiin leikellä sukupuolielimiä, kuten te usein väitätte, vaan että sukupuolta ei lukita.

Tuossa iässä mielikuvitus laukkaa, enkä näe mitään pahaa siinä, jos joku haluaa testata olla joku muu, kuin on.

Vierailija
780/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi vain on. Ei sillä ole tarvetta keskittyä kysymykseen ollako jotain sukupuolta. Yllyke tulee jostain ympäristöstä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän