Silikonit hankkinut parikymppinen valittaa, kun miehet ehdottelevat petipuuhia
Keski-ikäiset käyvät päälle, raportoivat nuoret aikuiset Helsingin yössä | HS.fi
Parikymppinen Victoria valittaa, kun baarissa miehet tulevat ehdottamaan petipuuhia. Nuori nainen on laittanut silarit, pukeutuu paljastavasti ja ihmettelee, miksi miehet tulevat suoraan ehdottelemaan seksiä. Onko ihme, jos hankkii silarit ja pukeutuu baariin noin?
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Itse en ihan ymmärrä naisena noita naisia jotka pukeutuvat ihonmyötäsiin vaatteisin ja sittens ihmettelevät kun saavat seksuaalisia kommentteja?? Tietysti kommentointi on aina väärin ja kaikki ahdistelu, mutta me eletään maailmassa jossa on suuri osa ihmisiä vailla käytöstapoja. Vähä sama jos mies pukeutuis ihonmyötäisiin legginseihin ja lähtisi kävelemään kadulle, uskotko et ei tulis huuteluja ja ilkkumista perään?
No siis katsokaa miten tuo toppi on kuvissa. Tissit on puoliksi paaljaana. Tavattoman tyylikästä. Aika wt-menoa. Jos noin pukeutuu, varmasti saa kommenttia.
Naiset hakee huomiota kaikella tekemisellään ja sitten valittaa kun sitä huomiota saavat. Parempi kun heille ei puhu, ei katso, eikä varsinkaan kannata tervehtiä tiedä miten siitä suuttuvat. Tai sitten vain lakkaa välittämästä.
En ole koskaan ymmärtänyt naisia, jotka pukeutuvat paitoihin, joissa näkyy paljasta rintaa. En kehtaa edes omassa kodissani pitää sellaista paitaa, saati, että menisin pokkana ulos kävelemään siten, että puolet paljaista rinnoista näkyy.
Silikonit taas naisten välisen kilpailun takia.Myös tiukka meikkaaminen ja pynttäätyminen mitkä miehille hiukan yhdentekevää mutta naiset taas kiinnittää noihin hyvin tarkasti huomiota.
Olen 54-vuotias nainen ja ymmärrän hyvin, ettei oman tyttäreni ikäinen nuori nainen pukeudu seksikkäästi hakeakseen huomiota keski-ikäisiltä miehiltä.
Näen suht usein huomiota herättävän seksikkäästi pukeutuneita parikymppisiä miehiä. En silti oleta, että he tahtoisivat MINULTA huomiota tai seksiehdotuksia. Tiedän, että he etsivät seuraa kauniilta nuorilta naisilta.
Kuinka ns. delulu on neli-viiskymppinen mies, joka kuvittelee, että kaksikymppinen on hommannut silikonit saadakseen panoehdotuksia limaiselta setämieheltä?
Kuinka idiootti on ruma viiskymppinen nainen, joka kuvittelee pääsevänsä komean kaksikymppisen salijannun petiin?
Antakaa nuorten olla nuoria.
Minusta on yksiselitteisesti väärin mennä ehdottelemaan toiselle sänkypuuhia jotenkin törkeästi. Mutta ei se ole törkeää, jos vähäpukeiselta/seksuaalisesti vihjailevan näköiseltä menee kysymään, että lähdetkö panemaan/lähdetkö mun luo tms. Ei kai käsittääkseni kukaan kysele, että suoko teidän kuninkaallinen korkeutensa minulle kunnian, että rakastelisitte kanssani.
Olin teini 2000-luvun ekalla vuosikymmenellä. Katson nyt järkyttyneenä uutisista yms kuvia teineistä/parikymppisistä. Nykyisin pukeudutaan todella räävittömästi ja paljastavasti. Kyllä, oli omassakin nuoruudessani joillakin nuorilla naisilla lyhyet shortsit ja t-paita. Kokonaisuus ei silti ollut överi. Tuolloin pukeutumissääntönä pidettiin sitä, että jos jotain paljasti, niin jotain peitti. Jos oli lyhyt hame/shortsit, niin ei laitettu todella avonaista paitaa. Jos oli paljastavampi (nykymittapuulla sekin kesy) toppi, niin sen kaverina oli usein farkut. Ja ylipäätään tuohon aikaan topit ja muut olivat vielä inhimillisiä. Nykyisin ihan perusnuorellakin saattaa olla paita auki napaan asti ja sitten ihmetellään, että miksi minulle tullaan ehdottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Olin teini 2000-luvun ekalla vuosikymmenellä. Katson nyt järkyttyneenä uutisista yms kuvia teineistä/parikymppisistä. Nykyisin pukeudutaan todella räävittömästi ja paljastavasti. Kyllä, oli omassakin nuoruudessani joillakin nuorilla naisilla lyhyet shortsit ja t-paita. Kokonaisuus ei silti ollut överi. Tuolloin pukeutumissääntönä pidettiin sitä, että jos jotain paljasti, niin jotain peitti. Jos oli lyhyt hame/shortsit, niin ei laitettu todella avonaista paitaa. Jos oli paljastavampi (nykymittapuulla sekin kesy) toppi, niin sen kaverina oli usein farkut. Ja ylipäätään tuohon aikaan topit ja muut olivat vielä inhimillisiä. Nykyisin ihan perusnuorellakin saattaa olla paita auki napaan asti ja sitten ihmetellään, että miksi minulle tullaan ehdottelemaan.
Tuolloin edes pahimmat pissikset eivät pukeutuneet lähellekään niin paljastavasti kuin nyt pukeudutaan. Eikä tuolloin olisi tullut kuuloonkaan, että ylipainoiset olisivat kulkeneet napapaidoissa yms ja nykyään tämä on ihan normi.
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan sama Tinder-teoria luonnossa. Panomiehet tietää, ettei ne pääse juttelemaan naiselle pitkäksi aikaa helposti, ja ne tietää myös sen, että onnistumistodennäköisyys on silti pieni. Siksi kannattaa yrittää vaan mahdollisimman montaa mahdollisimman suoraviivaisesti. Jos yksi viidestä sadasta on tarpeeksi epätoivoinen tai puutteessa, niin sataa illassa yrittämällä kuitenkin lykästää kerran viidessä illassa.
Eli kyseessä on vain tilastollisesti toimivin iskustrategia.
Kerran viikossa on jo hyvä suoritus mieheltä. Naiselle monta kertaa päivässä on naurettavan helppoa. Sen takia panomiehiä arvostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa uutisia: Menin alasti baariin. Miksi miehet lähestyvät?
Tätä asennetta minä en ymmärrä. Vaikka olisi alasti, niin ei se oikeuta menemään puhumaan törkeyksiä. Jokainen saa pukeutua miten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tehdä juttua ihmisistä joilla on edes vaatteet päällä? Ai niin, eihän heille ehdotella mitään eikä voi uhriutua.
Asiahan on pitkälti niin ettei esim HS-lehti koskaan uutisoi tavallisista ihmisistä. Valkoihoinen perhe omakotitalossa on täysin vieras käsite.
Saara, 31, oli matkalla leikkipuistoon tyttärensä Ainin, 2, kanssa. Viimeisissä liikennevaloissa ennen leikkipuistoa Aini pudotti käsineensä kummankaan huomaamatta. Onneksi sinitakkinen keski-ikäinen mies huomasi ja juoksi parivaljakon kiinni.
"Miljoonia hankkinut mies valittaa, kun naiset pyytävät rahaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa uutisia: Menin alasti baariin. Miksi miehet lähestyvät?
Tätä asennetta minä en ymmärrä. Vaikka olisi alasti, niin ei se oikeuta menemään puhumaan törkeyksiä. Jokainen saa pukeutua miten haluaa.
Tämä!
Kymmenen vuotta myöhemmin valittaa kun ei saa enää miehiltä yhtä paljon huomiooooo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa uutisia: Menin alasti baariin. Miksi miehet lähestyvät?
Tätä asennetta minä en ymmärrä. Vaikka olisi alasti, niin ei se oikeuta menemään puhumaan törkeyksiä. Jokainen saa pukeutua miten haluaa.
Ymmärrän, että tällaiset kommentit ovat törkeyksiä:
Haluatko h***a munaa?
Näytät sille, että otat mielellään kakkoseen.
Mitä törkeää seuraavissa on?
Lähdetkö harrastamaan seksiä?
Etsitkö yhden illan juttua?
Tuletko luokseni yöksi?
Minusta näissä on iso sävyero, enkä pidä alempia kommentteja törkeinä.
Metrossa oli tänään hesarin jutussa eri kuva tuosta Victoriasta. Ihan selvät silarit oli ja paita oli todella avonainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se silti oikeuta tuollaisten miesten röyhkeää käytöstä, miehet. Katsetta peiliin ja käytöskursseille.
Tytöt, siinä pöydän takana illallisella istuessanne pumpatut tissit näyttävät, ihan kuin olisi perseet olalla🤣
Noissa kuvissakin näyttää kuin olisi etuperse joka pyrkii paidasta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa uutisia: Menin alasti baariin. Miksi miehet lähestyvät?
Tätä asennetta minä en ymmärrä. Vaikka olisi alasti, niin ei se oikeuta menemään puhumaan törkeyksiä. Jokainen saa pukeutua miten haluaa.
Ymmärrän, että tällaiset kommentit ovat törkeyksiä:
Haluatko h***a munaa?
Näytät sille, että otat mielellään kakkoseen.
Mitä törkeää seuraavissa on?
Lähdetkö harrastamaan seksiä?
Etsitkö yhden illan juttua?
Tuletko luokseni yöksi?
Minusta näissä on iso sävyero, enkä pidä alempia kommentteja törkeinä.
Miten sitä seksiä sitten pitäisi ehdottaa, jotta ei kuulostaisi vihjailevalta?
Nainen haluaa huomiota pukeutumisellaan mutta kun huomiota tuleekin vääränlaisilta tyypeiltä niin alkaa uhriutuminen. Voi jessus!
Jos laittaa itsensä halvannäköiseksi ,eikä ole luonnollinen en ihmettele.