Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyhänä EI pestä pyykkiä!

Vierailija
18.06.2026 |

Tiedoksi ateisteille ja muille pakanoille!

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012089469.html

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen pyykkiä silloin kun se on pakollista ja/tai mahdollista. Viis siitä onko pyhäpäivä. En usko sekuntiakaan Jumalan piittaavan, koska luulisi hänen ymmärtävän ihmiselämän vaihtelevat tilanteet.

Vierailija
2/48 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pestään. Oma (velaton) tupa, oma piha jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassista narsismisia.

Vierailija
4/48 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on kerrostalokasarmeissa. Varmaan myös peseytyminen ja vessan vetäminenkin kielletty "yhteisesti sovituissa pelisäännöissä", kuten yleensä varsinkin vanhoja ihmisiä sisältävissä taloyhtiöissä yleensä on. 

Vierailija
5/48 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen pyykkiä silloin kun se on pakollista ja/tai mahdollista. Viis siitä onko pyhäpäivä. En usko sekuntiakaan Jumalan piittaavan, koska luulisi hänen ymmärtävän ihmiselämän vaihtelevat tilanteet.

Elä sitten valita kun tulee Koivuniemen herra vieraisille!

Vierailija
6/48 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon jussit töissä, pakko pestä työvaatteet...anteeks niin hel...tin paljo

Vierailija
7/48 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään oli kaverin kanssa puhe jos pesisi juhannuksena isomman pyykin ku varmaan pyykki aikoja saa hyvi.

Vierailija
8/48 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion pestä. Tälläkin viikolla ollut niin pitkät työpäivät, että varmasti pesen vapaapäivänä.

Vierailija
9/48 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävallassa todellakin on pyykinpesu pyhäisin kielletty. Jos Suomessa on uutinen että joku talotoimikunta päättää pyykinpesun pyhinä kieltää, ei pidä vetää hernettä nenään ja tuokin kielto siksi että koneet meluavat.

Vierailija
10/48 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanpa pestä, jos sähkönhinta...

Vierailija
11/48 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on kerrostalokasarmeissa. Varmaan myös peseytyminen ja vessan vetäminenkin kielletty "yhteisesti sovituissa pelisäännöissä", kuten yleensä varsinkin vanhoja ihmisiä sisältävissä taloyhtiöissä yleensä on. 

Höpö höpö...... huomenna aamulla varattu pesutupa......pesen sohvan päälliset.

Vierailija
12/48 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen kielto ole juridisesti pätevä. Pyykätkää rauhassa silloin kun haluatte. 

Vierailija
13/48 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pestään. Oma (velaton) tupa, oma piha jne.

Kerrostaloluukku voi olla vaikka miten oma ja velaton, mutta ei saa "metelöidä" illalla (mutta aamulla klo 6:01 saa huudattaa kiviporaa joka viikonloppu, jopa vuosien ajan), omassa suihkussa ei saa käydä iltavuoron jälkeen, vaan petiin on mentävä hikisenä,. Vessassa sentään saa käydä, mutta jätöksensä joutuu jättämään mujumaan yön yli, ennen kuin vessan saa vetää klo 6:01🤢 

Ja ihmiset vielä maksaa tällaisesta valtavia summia 🤔 sijoitusasunnoissa sentään on järkeä, kun voi laittaa sinne jonkun kelaelätin kartuttamaan omaa varallisuutta yhteiskunnan piikkiin, mutta että itse asuisi siellä?? 

Vierailija
14/48 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen pyykkiä silloin kun tarvitsee

Vierailija
15/48 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion pestä. Tälläkin viikolla ollut niin pitkät työpäivät, että varmasti pesen vapaapäivänä.

Etkö piittaa yhteisesti sovituista pelisäännöistä?

Vierailija
16/48 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pesen pyykkiä silloin kun tarvitsee

Mutta yhteisten sääntöjen puitteissa, tietenkin. 

Vierailija
17/48 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PyHänä ei pestä HäPyvaatteita. Ne on saastaisia.

Vierailija
18/48 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen pyykkiä ainoastaan pyhäpäivisin. 

Vierailija
19/48 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole aivan normaalia, ettei taloyhtiön pesutupa ole pyhäpäivisin käytössä? 

Meillä oli muinoin omakotinaapuri, jonka mielestä pyykkiä ei olisi saanut kuivattaa ulkona sunnuntaisin.

Vierailija
20/48 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka syksyinen ongelma palaneesta riihestään muuttaneet mummot kun tulee kerroksiin. ostavat halvimman maan taso asunnon uikuttavat kun lapset ovat pihalla tai kun porukka käynnistää autojaa klo 5 jälkeen soittelevat isännöintiin ja hallituksen pj  minä minä omistan 30 neliötä luulevat rassukat että muut ovat VAAN VUOKRALAISIA. HEILLE KUN VIHDOIN VALKENEE ETTÄ MUUT OMISTAVAT HUOMATTAVASTI ENEMMÄN  OVAT NIIN MIELIN KIELIN LÄSSYTTÄMÄSSÄ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan