Mistä tunnistaa hyvän miehen?
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole työtön kelaloinen.
Ai hyvästä miehestä muodostuu heti huono jos jää työttömäksi?
Kelaloinen on yhteiskunnan avustuksilla elävä lusmu, joka ei edes yritä etsiä töitä.
Kelaloiseksi määrittelet kenet tahansa, kun siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei syytä naisia vaan ottaa vastuun itsestään, virheistään ja tekemisistään. Osaa reflektoida eli tarkastella omaa toimintaansa. Miehellä ei ole vakavia päihde ongelmia, ei suurta alkoholin kulutusta tai peliriippuvuuksia. Mies ei tee rikoksia. Tuossa on jo paljon ja tuollaisen miehen löytäminen voi olla vaikeaa, koska on erittäin todennäköistä että jos ei ole muuta niin alkoholi ongelma on aika monella suomalaisella miehellä. Yksi hyvä merkki on myös se, että mies ei yritä alistaa ja kontrolloida eli pitää naista kumppaninaan eikä pidä miehiä tärkeämpänä.
Näköjään näistä mitään ei sit vaadita naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hyvä mies. Hän on kiltti, huomaavainen, ahkera, antelias, hyvä sängyssä, hyvä kokki, älykäs, siivoaa ja tekee kotitöitä, innostuu uusista asioista ja matkakohteista, ei riitele epäreilusti, hoitaa lapsia, kannustaa.
Tuo sana kiltti tuntuu yököttävältä. En ole varma mitä sanalla tarkoitat. Skotit vaate se on. Epäilen, että mies tekee kaiken mitä käsket. Toivottavasti olen väärässä.
Ainakin kannattaa karsia naama- ja kaulatatuoidut pois. Sillä pääsee jo pitkälle 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei syytä naisia vaan ottaa vastuun itsestään, virheistään ja tekemisistään. Osaa reflektoida eli tarkastella omaa toimintaansa. Miehellä ei ole vakavia päihde ongelmia, ei suurta alkoholin kulutusta tai peliriippuvuuksia. Mies ei tee rikoksia. Tuossa on jo paljon ja tuollaisen miehen löytäminen voi olla vaikeaa, koska on erittäin todennäköistä että jos ei ole muuta niin alkoholi ongelma on aika monella suomalaisella miehellä. Yksi hyvä merkki on myös se, että mies ei yritä alistaa ja kontrolloida eli pitää naista kumppaninaan eikä pidä miehiä tärkeämpänä.
Näköjään näistä mitään ei sit vaadita naiselta.
Keskustelun otsikko on ”Mistä tunnistaa hyvän miehen?”
Helppo. On ystävällinen eläimille.
Vierailija kirjoitti:
Hauska, miten tunnistaa hyvä nainen? Ketju poistettu jo varmaan ja sama miten tunnistaa huono nainen? Myös poistettu. :D mutta tämä ketju kyllä pysyy. Naisilla kenties enempi vaatimuksia niin siksi pysyy?
Tämä palsta on avoimesti vihamielinen miehiä kohtaan. Kaiken lisäksi moni palstalla olevista naisista lähtee ihan itse mukaan siihen vihan lietsomiseen.
Sillä ei ole merkitystä. Naiset valitsevat "kemian" perusteella, eli seuraavat ratkaisevat:
- pituus
- raamikkuus
- naamakomeus
- äänen korkeus (matala parempi)
- itsevarmuus
- supliikkitaidot
- raha ja asema
- pelimiestaidot ja seksuaalinen dominanssi (99% naisista on alistuvia seksuaalisesti)
Siten nainen toivoo, että mies on hyvä sisältä. Mitä enemmän yllä mainittuja ominaisuuksia, sitä enemmän nainen näkee miehen luonteen ruusunpunaisten lasien läpi ja sitä enemmän mies saa anteeksi huonoa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Yli 180cm, 80kg, +20cm, hyvä hiusraja, valkoiset suorat hampaat, laatikkoleuka, sixpack, maratoonari, leveät hartiat, huumorintajuinen, hyvä kuuntelija, hyvä puhuja, korkeakoulutettu, tulot +100 000e vuodessa, Audi A3/Tesla, omistusasunto, osakesijoituksissa +250 000, vene, mökki järven rannalta, kakkosasunto Espanjann rannikolta
Mutta onko hän sinun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on myös aika hyvä merkki, että mies ei ole väkivaltainen. Suomessa todella moni mies on kun joka 3 nainen on kokenut lähisuhde väkivaltaa eli se on iso asia jos löydät miehen joka ei ole naista kohtaan väkivaltainen.
Uh. Vaatimustaso on todella alhainen.
Miehillä on ihan liian helppoa.
Jos olisi, kaikki miehet olisivat parisuhteessa ja miljonäärejä. Kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole merkitystä. Naiset valitsevat "kemian" perusteella, eli seuraavat ratkaisevat:
- pituus
- raamikkuus
- naamakomeus
- äänen korkeus (matala parempi)
- itsevarmuus
- supliikkitaidot
- raha ja asema
- pelimiestaidot ja seksuaalinen dominanssi (99% naisista on alistuvia seksuaalisesti)
Siten nainen toivoo, että mies on hyvä sisältä. Mitä enemmän yllä mainittuja ominaisuuksia, sitä enemmän nainen näkee miehen luonteen ruusunpunaisten lasien läpi ja sitä enemmän mies saa anteeksi huonoa käytöstä.
Miksi kiinnität huomiota onnenonkijoihin? Naiset eivät yksipuolisesti ole onnenonkijoita, mutta sitä sinä toki varmaan et harhoissasi suostu uskomaan, vaikka asiaa yritettäisiin takoa päähäsi paalukoneella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon tuntuu naiset aina jäkättävän miehistään. En tiedä miksi valitsevat sellaisia miehiä.
Eipä nuo miehetkään onnistu puolison valinnassa. Vaimo pihtaa, nalkuttaa, vaatii, tuhlaa, tekee huonoa ruokaa ja lihoo.
Nainen voisi tehdä jotain sen parinvalinnan eteen, eikä passiivisesti odottaa, että valinnat tehdään hänen puolestaan. Lopputulos voisi olla aika helvetin paljon parempi. Mutta ei taida useimmista naisista olla siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hyvä mies. Hän on kiltti, huomaavainen, ahkera, antelias, hyvä sängyssä, hyvä kokki, älykäs, siivoaa ja tekee kotitöitä, innostuu uusista asioista ja matkakohteista, ei riitele epäreilusti, hoitaa lapsia, kannustaa.
Tuo sana kiltti tuntuu yököttävältä. En ole varma mitä sanalla tarkoitat. Skotit vaate se on. Epäilen, että mies tekee kaiken mitä käsket. Toivottavasti olen väärässä.
Seurustelin ennen häntä kusipäämulkkujen kanssa. He kohtelivat minua huonosti. Siksi etsin ennen kaikkea kilttiä miestä, joka kohtelee minua hyvin. Kiltteys on hyvyyttä ja avarakatseisuutta, tervettä itsetuntoa. Ymmärrän hänen arvonsa. Ällättävää on toisten polkeminen alas oman heiveröisen egon pönkittämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole merkitystä. Naiset valitsevat "kemian" perusteella, eli seuraavat ratkaisevat:
- pituus
- raamikkuus
- naamakomeus
- äänen korkeus (matala parempi)
- itsevarmuus
- supliikkitaidot
- raha ja asema
- pelimiestaidot ja seksuaalinen dominanssi (99% naisista on alistuvia seksuaalisesti)
Siten nainen toivoo, että mies on hyvä sisältä. Mitä enemmän yllä mainittuja ominaisuuksia, sitä enemmän nainen näkee miehen luonteen ruusunpunaisten lasien läpi ja sitä enemmän mies saa anteeksi huonoa käytöstä.Miksi kiinnität huomiota onnenonkijoihin? Naiset eivät yksipuolisesti ole onnenonkijoita, mutta sitä sinä toki varmaan et harhoissasi suostu uskomaan, vaikka asiaa yritettäisiin takoa päähäsi paalukoneella.
Kaikki naiset ovat onnenonkijoita joko tiedostetusti tai alitajuisesti.
Raha ja asema nostaa suosiota gold diggerin silmissä, koska tämä hyötyy miehestä.
Raha ja asema nostaa suosiota pienituloisen tavisnaisen silmissä, koska halo-efekti saa miehen näyttämään kiinnostavammalta (vastakohdat täydentävät toisiaan)
Raha ja asema nostaa suosiota suurituloisen tavisnaisen silmissä, koska tämä haluaa vertaisensa miehen (samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä)
Naiseen on geneettisesti koodattu kiinnostus statusta ja resursseja omaavaan mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei syytä naisia vaan ottaa vastuun itsestään, virheistään ja tekemisistään. Osaa reflektoida eli tarkastella omaa toimintaansa. Miehellä ei ole vakavia päihde ongelmia, ei suurta alkoholin kulutusta tai peliriippuvuuksia. Mies ei tee rikoksia. Tuossa on jo paljon ja tuollaisen miehen löytäminen voi olla vaikeaa, koska on erittäin todennäköistä että jos ei ole muuta niin alkoholi ongelma on aika monella suomalaisella miehellä. Yksi hyvä merkki on myös se, että mies ei yritä alistaa ja kontrolloida eli pitää naista kumppaninaan eikä pidä miehiä tärkeämpänä.
Näköjään näistä mitään ei sit vaadita naiselta.
Keskustelun otsikko on ”Mistä tunnistaa hyvän miehen?”
Sama keskustelu naisista ei ole sallittu. Huomaatko ongelman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hyvä mies. Hän on kiltti, huomaavainen, ahkera, antelias, hyvä sängyssä, hyvä kokki, älykäs, siivoaa ja tekee kotitöitä, innostuu uusista asioista ja matkakohteista, ei riitele epäreilusti, hoitaa lapsia, kannustaa.
Tuo sana kiltti tuntuu yököttävältä. En ole varma mitä sanalla tarkoitat. Skotit vaate se on. Epäilen, että mies tekee kaiken mitä käsket. Toivottavasti olen väärässä.
Seurustelin ennen häntä kusipäämulkkujen kanssa. He kohtelivat minua huonosti. Siksi etsin ennen kaikkea kilttiä miestä, joka kohtelee minua hyvin. Kiltteys on hyvyyttä ja avarakatseisuutta, tervettä itsetuntoa. Ymmärrän hänen arvonsa. Ällättävää on toisten polkeminen alas oman heiveröisen egon pönkittämiseksi.
Ja miksi seurustelit kusipäämulkkujen kanssa?
Ei hyvää miestä tunnista päältä päin.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää miestä tunnista päältä päin.
Sama pätee naisiin. Pääsääntöisesti. Osasta tosin on tullut niin aggressiivisia ja omahyväisiä että ei voi olla huomaamatta. Melkeinpä sylkevät päälle.
Itse valitsin miehen ulkonäön, kohteliaan käytöksen ja supliikin mukaan. Myöhemmin olen huomannut narsististen piirteiden hänellä lisääntyvän. Mutta pärjään, kun tiedostan tämän luonteenpiirteen sekä hänellä, että hänen sisaruksillaan.
Tiedänpähän ainakin, ettei hän jää suremaan, kun kuolen.
Mihin kohtaan asettuu mies joka ei juo?