Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa hyvän miehen?

Vierailija
18.06.2026 |

Mitkä ovat hyvän miehen ominaisuuksia?

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvää miestä tunnista päältä päin. 

Sama pätee naisiin. Pääsääntöisesti. Osasta tosin on tullut niin aggressiivisia ja omahyväisiä että ei voi olla huomaamatta. Melkeinpä sylkevät päälle.

Minkälaisessa seurassa oikein liikut

Vierailija
102/121 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä miehen tunnistaa yhdellä, idioottivarmalla keinolla, joka on käytännössä mahdoton lähes kaikille naisille. Ja jos joku oikeasti ei ymmärrä, miten tämä tapahtuu, niin pelisi on jo menetetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että tärkeintä on kuitenkin se, että mies on rakastunut kyseiseen naiseen ihan todella. Hyväkin mies voi olla huono kumppani, jos on tyytynyt naiseensa. 

Vierailija
104/121 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että tärkeintä on kuitenkin se, että mies on rakastunut kyseiseen naiseen ihan todella. Hyväkin mies voi olla huono kumppani, jos on tyytynyt naiseensa. 

Tiedätkö, mikä teidän ongelmanne on? Se, että oletatte olevanne parempia. Yksikään itseään arvostava mies ei koske ihmiseen, josta suorastaan loistaa ylimielisyys ja omahyväisyys. Naisia tuo ylimielisyys ja omahyväisyys ei tunnetusti haittaa lainkaan. Tuon näkee käytännössä joka päivä. Väitätte, että haluatte miehen, joka arvostaa teitä - valitsette miehen, joka lyö. Väitätte haluavanne fiksun miehen - valitsette steroideja ahmivan bodarin. Väitätte haluavanne miehen, joka on hyvä perheenisä ja viettää paljon aikaa kotona sen perheen ja lasten kanssa - valitsette miehen, joka on naimisissa työnsä kanssa ja käy kotona vain kääntymässä. Väitätte että raha tai ulkonäkö tai status eivät ole niin tärkeitä - valitsette miehen statuksen, rahan ja ulkonäön perusteella.

Se, että haluaa helpon elämän, ei ole tuomittavaa. Sen ymmärtää. Se, että jatkuvasti valehtelee päin naamaa ja väittää yhtä samalla kuin tekee täysin muuta. Se tekee ihmisestä suorastaan vastenmielisen. Se tekee ihmisestä - käytännössä - arvottoman.

Vierailija
105/121 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perseile mitenkään. Tämä on olennaisinta.

Vierailija
106/121 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen hiljainen mies on hyvä. Jos porukassa on mies joka ei puhu kovin paljon kun muut puhuu naisille ja yrittävät tehdä naiseen vaikutusta huonoilla jutuilla ja sitten on mies joka ei esitä mitään ja juttelee normaalisti eikä yritä iskeä niin sellaisen miehen minä otin. Joskus baarissa kun tutustuin mieheeni niin ies kysyi olenko kyllästynyt jo kännisiin miehiin jotka yrittää iskeä minua. Sanoin että olen kyllä. Myöhemmin juttelin miehen kanssa paljon kaikesta ja olin varma että siinä on tuleva mieheni. Niin vaan 15 vuotta ollaan oltu yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/121 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska, miten tunnistaa hyvä nainen? Ketju poistettu jo varmaan ja sama miten tunnistaa huono nainen? Myös poistettu. :D mutta tämä ketju kyllä pysyy. Naisilla kenties enempi vaatimuksia niin siksi pysyy?

Tämä palsta on avoimesti vihamielinen miehiä kohtaan. Kaiken lisäksi moni palstalla olevista naisista lähtee ihan itse mukaan siihen vihan lietsomiseen.

Itse tunnen vain hyviä miehiä. Suurin osa miehistä on hyviä ja ovat vielä parempia, kun jättävät päihteet pois.

Vierailija
108/121 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut aiemmin nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/121 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska, miten tunnistaa hyvä nainen? Ketju poistettu jo varmaan ja sama miten tunnistaa huono nainen? Myös poistettu. :D mutta tämä ketju kyllä pysyy. Naisilla kenties enempi vaatimuksia niin siksi pysyy?

Tämä palsta on avoimesti vihamielinen miehiä kohtaan. Kaiken lisäksi moni palstalla olevista naisista lähtee ihan itse mukaan siihen vihan lietsomiseen.

Itse tunnen vain hyviä miehiä. Suurin osa miehistä on hyviä ja ovat vielä parempia, kun jättävät päihteet pois.

Kun jättävät? Mieshän ei pullostaan luovu ja näissä alkkiksissa kyllä tunnutaan näkevän jotain mystistä potentiaalia jonka takia niissä roikutaan.

Vierailija
110/121 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se makaa hautausmaalla haudattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/121 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut aiemmin nainen.

Eikö se olis sama sun tulla ulos kaapista jo. Lesbo

Vierailija
112/121 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollut aiemmin nainen.

Eikö se olis sama sun tulla ulos kaapista jo. Lesbo

Ei taida näiltä naismiehiltä edes mälli lentää joten jos muksuja haluavat niin vanhaan kunnon aitoon mieheen joutuu turvautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/121 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä alkoholia, ei käy (aikuisena) festareilla tai baareissa, on hillitty ja rauhallinen, ei riitele, noudattaa sääntöjä, kiroilee vähän,  ei polta tupakkaa, ilmoittaa poliisille välittömästi jos haistaa kannabiksen käryä rappukäytävässä, on sivistynyt ja intellektuelli eikä tee tahallisia yhdyssanavirheitä.

Vierailija
114/121 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole työtön kelaloinen.

Ai hyvästä miehestä muodostuu heti huono jos jää työttömäksi?

Kelaloinen on yhteiskunnan avustuksilla elävä lusmu, joka ei edes yritä etsiä töitä. 

Kelaloiseksi määrittelet kenet tahansa, kun siltä tuntuu.

Se elää itse tuilla mutta ei saa töitä selvästi. Yrittää rotta livistää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/121 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällä kannibaalilta tietysti.

Vierailija
116/121 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen täytyy olla feministi.

Ongelma vain on siinä, että mies voi esittää feministiä päästäkseen suhteeseen. Pelkkä väite ei koskaan riitä, täytyy myös käyttäytyä sen mukaan johdonmukaisesti.

feminismi tai johdonmukaisuus, valitse vain yksi

Vierailija
117/121 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies edes jaksaa esittää jotain feministiä että pääsee suhteeseen jonkun nenärengas-väritukan kanssa.

Vierailija
118/121 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvälle miehelle kuuluu hyvä nainen joka haluaa perheen ja yhteistä kuhertelua

Vierailija
119/121 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvän miehen tunnistaa siitä, että hän tunnistaa hyvän naisen.

Toi oli muuten tosi hyvin sanottu. Propsit parhaasta kommentistä mikä on osunut silmään tänää

Vierailija
120/121 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se makaa hautausmaalla haudattuna.

Se on kylläkin ainoa oikea ja hyvä demariakka josta nyt puhut.

Vastenmielisintä oksettavinta paskaa mitä maa päällään kantaa on demari, ja akka vielä kaiken lisäksi.

 

Hyi saatana mitä syöpää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi