Miksi olisi sallittua identifioitua eri sukupuoliseksi, mutta ei esim eläimeksi?
Mihin vedetään raja eri identiteettien osalta? Eläimeksi identifioituminen voi olla joillekin yhtä tärkeää ja merkityksellistä kuin eri sukupuoletkin. Eihän se normaalia ole, mutta eipä sitä aina tunnuta kysyvän nykyään.
Kommentit (9)
Minä olen päättänyt identifioitua kaalisalaatiksi. Istun iltaisin ulkona, kun huoneenlämmössä alkaa pahantua.
Vuosikausia puhuttiin siitä, että ahtaista stereotypioista pitää päästä eroon ja ettei ole tiettyä yhtä oikeaa mallia olla nainen tai mies. Nyt sitten ne, jotka eivät omasta mielestään täytä sukupuoliroolin odotuksia, ovat olevinaan muu sukupuolisia tai sukupuolettomia. Hyväksykää ihmiset itsenne sellaisina kuin olette!
Lainsäädäntö estää eläinten omistavan mitään.
Tai esim. pedofiilien identifioitua lasten ikäiseksi, mikä tätä hulluutta enää estää...
Miksi sukupuolen saa valita, mutta muita ominaisuuksia? Mitä jos identifioin itseni pitkäksi ja saan kauheita traumoja, kun joku toteaa, että olen keskimittainen? Missä mun oikeus määritellä se, minkä pituiseksi muut minut määrittelevät?
Niin, miksei koirien ulostetta saa syödä, kun kerran salaattia suositellaan syötäväksi? Mitä jos transfoobiko keskittyisitte todellisuuteen "hypoteesienne" sijasta. Transsukupuolisia on olemassa. He eivät koe olevansa syntymässä osoitettua sukupuoltaan. Parhaan ja kaikkia osallisia hyödyttävän tietetomme mukaan asia on ymmärrettävä sukupuolen moninaisuutena.
Oli london oli transrotuinen, halusi olla korealainen mutta ei oikein hyväksytty : D
Haluaako furryt identifioitua oikeasti juridisesti eri lajiksi? En oikein usko. Ja onko Seta tai mikään liike ajamassa sellaista asennemuutosta?
Vai olisiko kyse nyt kuitenkin siitä että ihmisten annetaan tuoda esille itseään niin kuin haluavat.
Kertokaa jos olen väärässä.
Niin. Milloin pitää alkaa sallimaan kaikenlaiset harhatuntemukset ja aistimuksetkin?