Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hoitajille kesäloman alkaessa?

17.05.2007 |

Mitä annatte hoitajille kesäloman alkaessa. Meillä lapsilla useampi hoitaja, joten ei mitään kovin suurta voi hankkia. Joko jotain pientä kaikille tai jotain yhteistä, jonka voivat hyödyntää hoitopaissa ennen omien lomiensa alkua tai vasta syksyllä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytekakun koko henkilökunnalle ;-)). Muutenkin on vähän turha lahjoa hoitajia joka kevät/joulu jne. Lapsen tekemä yhteinen kortti - piirustus kiitokseksi kaikille. Kimppu kukkia piristämään ruokatilaa, itse leipoma piirakka, hedelmävati tms. Tai mikset ostaisi vaikka jotain lasten kirjaa tai ulkoleluja koko ryhmää varten - tulisi yhteiseksi iloksi ja käyttöön!

Vierailija
2/3 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut todella tyytyväinen meidän pojan päiväkotiin. Tosi kiva ryhmä, tosi kivat hoitajat... ehdottomasti haluan jotain hoitajille antaa kiitokseksi kevään rupeamasta.

En ole ajatellut ostaa mitään henkilökohtaista vaan ajattelin viedä pari päivää ennen lomaa tyyliin ison suklaasatsin, jonka voivat sitten laittaa henkilökunnan kahvitilaan jakoon henkilökunnan kesken.

Sinänsä varmaan hölmö ja turha tapa viedä jotain, voisihan sitä vaan sanallisesti kiittää, mutta mä nyt kuitenkin haluaisin jotain pientä antaa -suklaastahan tulee aina hyvälle tuulelle :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla lapsilla kolme hoitajaa, mutta kummallakin vain yksi omahoitaja. Joten ajattelin, että annetaan vain omahoitajille kevätlahjat. Minä olin ajatellut istuttaa lasten kanssa orvokit saviruukkuihin ja antaa semmoiset. :-)