Muita, jotka ei käy uimassa, koska sopivaa uima-asua ei vaan löydy mistään kaupoista?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
No ei löydy normaalipainoiselle, pitkälle, pitkäselkäiselle ja isorintaiselle uimapukua.
Oletko nähnyt alastomia naiskilpauimareita. Et ole, joten olet väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Yhdyn ap:n tuskaan. Itselläni on pitkä selkä ja siksi mahdotonta löytää istuvaa uimapukua. Kyllä, minulla on myös bikinejä mutta niissä ei ole kpvin kiva esim uida matkaa uimahallissa.
Olen ratkaissut tuon tankinin ja bikinien alaosan yhdistelmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdyn ap:n tuskaan. Itselläni on pitkä selkä ja siksi mahdotonta löytää istuvaa uimapukua. Kyllä, minulla on myös bikinejä mutta niissä ei ole kpvin kiva esim uida matkaa uimahallissa.
Ei tuokaan toimi mulla, kun tankinit on liian lyhyitä ja leveitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Naisia harmittaa kun suomalaisellakin on iso molo!
Ei harmita mikään muu kuin se, kuinka typeriä suomalaisia miehiä palsta on täynnä. Kaikki pyörii vain oman elimen ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kaikki long torso -mallitkin liian lyhyitä? Esim. Long Tall Sally -merkki Zalandolta tai Nextistä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille vartaloille löytyy (kaarituettu) tukeva yläosa ja bikinihousut. Jos on ylipainoa, kokouimapuku ei sitä peitä. Se peittää vain ihon.
Olen koko ajan käyttänyt bikineitä, vaikka BMI on yli 30. Ne on helppo pukea, riisua ja pestä. En suostu häpeämään.
En ole ikinä pitänyt bikineitä vaikka olen ollut tosi hoikka. Ei niissä ole mukava uida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuokaan toimi mulla, kun tankinit on liian lyhyitä ja leveitä.
Ap
Miten lands end long torso
Jos ei löydy sopivaa niin ompelee itse tai käy ompelijalla. Mikä nykyihmistä vaivaa, mitään ei osata tehdä?
Järvessä voi uida niissä vetimissä mitkä itselleen parhaiten sopii esim leggareissa ja urheilupaidassa jos ei käy saunan kautta.
Taas ollu 9kk aikaa laihduttaa,mutta ei.....
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti kysymys on siitä, ettei itsetunto kestä kropan julkista esittelyä. Tiedän omasta kokemuksesta.
En ymmärrä. Kävelettehän te kadullakin.
Vierailija kirjoitti:
Munasilaan käyn, 30 cm heiluu vaa!
Hei sun heiluvilles!
Vierailija kirjoitti:
Uimapaitakin on keksitty.
Oletko kokeillut kaikki long torso -mallit?
Vierailija kirjoitti:
Taas ollu 9kk aikaa laihduttaa,mutta ei.....
Kuule kun ylipainoisille ja lyhyille on uimapukuja kaupat täynnä. Pitkille ja hoikille ei löydy uimapukuja kuin harvoista verkkokaupoista.
Mulla on aina ihan perusuimapuku ilman mitään kuppeja tai leikkauksia. Se perusmalli litistää rinnat sopivasti, ettei ne liiku ja peittää synnyttäneen vatsan ja muutkin tarvittavat alueet. Ylipainoakin mulla on. Meen silti tyytyväisenä uimaan. Siellähän niitä kaloreita kuluu.
Eli vika ei ole uimapuvussa vaan itsetunnossasi. Sitä ei peitetä millään uimaasusteella.