Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ei käy uimassa, koska sopivaa uima-asua ei vaan löydy mistään kaupoista?

Vierailija
18.06.2026 |

Ihan mahdoton tehtåvä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiviliikkeestä  olen kyllä löytänyt, marketeista ei löydy jos yhtään ongelmallinen vartalo.

Vierailija
2/37 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki koot liian pieniä vai mistä puristaa? Vai puristaako ihan kaikkialta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista asua sitten etsit?

Vierailija
4/37 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille vartaloille löytyy (kaarituettu) tukeva yläosa ja bikinihousut. Jos on ylipainoa, kokouimapuku ei sitä peitä. Se peittää vain ihon. 

Olen koko ajan käyttänyt bikineitä, vaikka BMI on yli 30. Ne on helppo pukea, riisua ja pestä. En suostu häpeämään. 

Vierailija
5/37 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Uin ainoastaan kesäisin luonnonvesissä niin voin käyttää bikineitä ja mökillä ei niitäkään. Sellaista uimapukua ei ole olemassakaan joka mulle sopisi. 

Vierailija
6/37 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille vartaloille löytyy (kaarituettu) tukeva yläosa ja bikinihousut. Jos on ylipainoa, kokouimapuku ei sitä peitä. Se peittää vain ihon. 

Olen koko ajan käyttänyt bikineitä, vaikka BMI on yli 30. Ne on helppo pukea, riisua ja pestä. En suostu häpeämään. 

Kun on kerran kokenut sen kun aalto vie bikinit mennessään meren syvyyksiin niin aika nopeasti sen jälkeen tulee siirryttyä kokouimapukuun.

Ohis

Vierailija
7/37 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munasilaan käyn, 30 cm heiluu vaa!

Vierailija
8/37 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kysymys on siitä, ettei itsetunto kestä kropan julkista esittelyä. Tiedän omasta kokemuksesta.

Vierailija
9/37 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa  jättää se mässääminen ja laihtua

Vierailija
10/37 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn ap:n tuskaan. Itselläni on pitkä selkä ja siksi mahdotonta löytää istuvaa uimapukua. Kyllä, minulla on myös bikinejä mutta niissä ei ole kpvin kiva esim uida matkaa uimahallissa.

Vierailija
11/37 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia harmittaa kun suomalaisellakin on iso molo!

Vierailija
12/37 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdyn ap:n tuskaan. Itselläni on pitkä selkä ja siksi mahdotonta löytää istuvaa uimapukua. Kyllä, minulla on myös bikinejä mutta niissä ei ole kpvin kiva esim uida matkaa uimahallissa.

Mun mielestä lähes kaikki naisuimarit on pitkäselkäisijä ja niillä on uimapuvut päällään?

Vierailija
13/37 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko niin lihava? 

Vierailija
14/37 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uin vain mökillä. Siellä ei käytetä uikkareita. Uimakengät kannattaa olla varsinkin Päijänteellä, koska muuten rikkoo jalkansa kiviin.

Vierailija
15/37 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun läski kuulukaan uida.

Vierailija
16/37 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko niin lihava? 

Melkein kaikki woke akat paitsi anorexiasta kärsivät vegaanit. Uuniin kaikki

Vierailija
17/37 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia harmittaa kun suomalaisellakin on iso molo!

Harmi, että kyseessä on useimmiten molopää.

Vierailija
18/37 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on myös mun ongelma, selkä on kilometrin pituinen ja tikkusuora. Bikinit ei käy, kun vatsa on niin arpinen enkä halua esitellä sitä.

Ap

Vierailija
19/37 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikä tässä nyt on se ap:n ongelma sen uimapuvun kanssa. Liian isot tissit vai liian iso maha.

Vierailija
20/37 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei löydy normaalipainoiselle, pitkälle, pitkäselkäiselle ja isorintaiselle uimapukua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan