Alan olla väsynyt miehen kiukutteluun
Taustaa: olemme olleet naimisissa 25-vuotta. Mies on 51-vuotias. Meillä on kolme isompaa lasta jo eli emme ole väsyneitä pikkulapsiarjesta. Mies on luonteeltaan hyvin erakko ja hänelle riittäisi seuraksi pelkkä perhe…..ja kun on perheen kanssa niin on aina pahalla päällä.
Kesälomalla yritän sitten keksiä teineille kivaa tekemistä säädyllisellä budjetilla ja mies lähinnä kiukuttelee. Tänään pysähdyimme hampurilaiselle reissussa paikkaan, jossa olemme usein puhuneet pysähtyvämme. Mies katsoi listaa ja hampurilaisten maksaessa 6 euroa tässä pienessä kiskassa hän kieltäytyi itse sellaista syömästä. Sehän vei sitten vähän ilon kaikilta meiltä muilta kun mies osoitti mieltään hampurilaisten hinnasta ja katseli muiden ruokailua. Minä maksoin perheen ruokailun eli häneltä ei olisi mennyt itseltä syömiseen rahaa.
Päivät ovat aamusta iltaan samanlaista mielen osoittamista, huokailua, tiuskimista ja sitä että elämä on vain paskaa. Alan olla väsynyt tilanteeseen. Mikä avuksi?
Kommentit (88)
Nostan hattua sinulle 59 että ajattelet lapsiasi. Minäkin ajattelen lapsiamme siinä, että en lähde mukaan riidan haastamiseen. Teen lasten kanssa kivoja juttuja lomalla ja paikkailen toisen kotiin tuomaa synkkää pilveä olemalla itse luotettava ja hyväntuulinen vanhempi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olipa halpa hampurilainen.
;D
"Olen ehdottanut eroa, mutta ei suostu eroamaan. Uhkailee saatanallisilla vuosia kestävillä riidoilla ja oikeudenkäynneillä yms."
Siinähän uhkailee. Eroa pois. Suomessa saa eron ilman toisen suostumusta.
Tuo on henkistä väkivaltaa. Turhaan raahaat kiukkuista äijää mukana, menkää te teinien kanssa. Mies äksyilkööt keskenään kotona.
Vierailija kirjoitti:
Nostan hattua sinulle 59 että ajattelet lapsiasi. Minäkin ajattelen lapsiamme siinä, että en lähde mukaan riidan haastamiseen. Teen lasten kanssa kivoja juttuja lomalla ja paikkailen toisen kotiin tuomaa synkkää pilveä olemalla itse luotettava ja hyväntuulinen vanhempi.
Ap
Tsemppiä ja voimia sinulle!
T. ”59”
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oppivat kuitenkin aika vinksahtaneen perhemallin. Jos lähdet, oppivat, että kiukuttelijan ei tarvitse antaa pilata elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oppivat kuitenkin aika vinksahtaneen perhemallin. Jos lähdet, oppivat, että kiukuttelijan ei tarvitse antaa pilata elämää.
Ap on sen tyyppinen nainen, että se ei eroa. Ero tapahtuu vain, jos mies jättää hänet toisen naisen takia. Muuten tuossa roikutaan loppuun asti.
Minä erosin hankalasta exästä, joka inhosi lähes kaikkia ihmisiä. Ex ilmoitti sitten, että ei aio jäädä yksin. Löysikin välittömästi uuden suhteen. Minun onni oli se. Eipä jäänyt riesaksi roikkumaan perääni.