Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska Sofia Virta jää sairauslomalle?

Vierailija
17.06.2026 |

?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sinulle!

Vierailija
2/13 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä taas tylsää mielisairaalassa ja lääkkeetkin ovat näköjään jääneet antamatta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään jää! Halla-aho voi jäädä, kun sitä niin viiituttaa että vihreä nainen on kovempi jätkä kuin hän!

Vierailija
4/13 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sinulle vaikka jäisikin, mutta sinä olet pahasti häiriintynyt ihminen ja kuulut sairaalan suljetulla!

Vierailija
5/13 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:llä taas tylsää mielisairaalassa ja lääkkeetkin ovat näköjään jääneet antamatta....

Asiallista kommentointia sinultakin.

Vierailija
6/13 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatikaa ap:lle myös banneja. On mitä ilmeisimmin sama häiriintynyt ihminen, joka tehtailee näitä

Vierailija
7/13 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiallista kommentointia sinultakin.

Kiva, kun huomasit. Näin käy, kun tehtailee asiattomia aloituksia, joita alkaa olla jo sata

Vierailija
8/13 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään jää! Halla-aho voi jäädä, kun sitä niin viiituttaa että vihreä nainen on kovempi jätkä kuin hän!

Halla-Aho kova jätkät...😂

Vierailija
9/13 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehän ottamaan lääkkeesi tai tädit työntää muuten piikin perseeseesi 

Vierailija
10/13 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ny. Ap näkee oikein, näin se aina menee vihervasemmistossa. Ensin tyritään huolella, sitten uhriudutaan kun tulee kritiikkiä, ja lopuksi saikkua. Normi narsismia👍

Vierailija
11/13 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ny. Ap näkee oikein, näin se aina menee vihervasemmistossa. Ensin tyritään huolella, sitten uhriudutaan kun tulee kritiikkiä, ja lopuksi saikkua. Normi narsismia👍

Vain narsisti haukkuu muita narsistiksi 

Vierailija
12/13 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käy Sofiaa sääliksi. Hän on niin reppana. Tiedättehän ihmistyypin, joka yrittää kauheasti ja pyrkii kaikkialle ja jotenkin asiat vaan menevät aina jotenkin pieleen. 

Vierailija
13/13 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofialla on nätti pylly ja ihanat tisukkeet, huulet täydelliset ottamaan rakkauden julman valtikan suuhun.

Vierailija
14/13 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä naisella riittää näitä henkilökohtaisia "projekteja" - diesellossilla Eurooppaan, avohakkuuta, erikoisjoukot-kuvauksiin... Ei oikein vaikuta ekologisten asioiden edistäjältä :D

Vierailija
15/13 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun käy Sofiaa sääliksi. Hän on niin reppana. Tiedättehän ihmistyypin, joka yrittää kauheasti ja pyrkii kaikkialle ja jotenkin asiat vaan menevät aina jotenkin pieleen. 

Sinä säälität minua!

Vierailija
16/13 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä kun palaa poliittisen rälssin 4 kk kesälomalta sen 2kk kun pääsee 3kk jouluman viettoon

Vierailija
17/13 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syksyllä kun palaa poliittisen rälssin 4 kk kesälomalta sen 2kk kun pääsee 3kk jouluman viettoon

Puhuu työtön luuseri

Vierailija
18/13 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wanna be Sanna.

Vierailija
19/13 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä säälität minua!

Sääli onkin oikein oivallinen tapa nostaa omaa egoaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi