Koska Sofia Virta jää sairauslomalle?
Kommentit (13)
Ap:llä taas tylsää mielisairaalassa ja lääkkeetkin ovat näköjään jääneet antamatta....
Ei tietenkään jää! Halla-aho voi jäädä, kun sitä niin viiituttaa että vihreä nainen on kovempi jätkä kuin hän!
Ei kuulu sinulle vaikka jäisikin, mutta sinä olet pahasti häiriintynyt ihminen ja kuulut sairaalan suljetulla!
Vierailija kirjoitti:
Ap:llä taas tylsää mielisairaalassa ja lääkkeetkin ovat näköjään jääneet antamatta....
Asiallista kommentointia sinultakin.
Vaatikaa ap:lle myös banneja. On mitä ilmeisimmin sama häiriintynyt ihminen, joka tehtailee näitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiallista kommentointia sinultakin.
Kiva, kun huomasit. Näin käy, kun tehtailee asiattomia aloituksia, joita alkaa olla jo sata
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään jää! Halla-aho voi jäädä, kun sitä niin viiituttaa että vihreä nainen on kovempi jätkä kuin hän!
Halla-Aho kova jätkät...😂
Menehän ottamaan lääkkeesi tai tädit työntää muuten piikin perseeseesi
Vierailija kirjoitti:
Älä ny. Ap näkee oikein, näin se aina menee vihervasemmistossa. Ensin tyritään huolella, sitten uhriudutaan kun tulee kritiikkiä, ja lopuksi saikkua. Normi narsismia👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ny. Ap näkee oikein, näin se aina menee vihervasemmistossa. Ensin tyritään huolella, sitten uhriudutaan kun tulee kritiikkiä, ja lopuksi saikkua. Normi narsismia👍
Vain narsisti haukkuu muita narsistiksi
Minun käy Sofiaa sääliksi. Hän on niin reppana. Tiedättehän ihmistyypin, joka yrittää kauheasti ja pyrkii kaikkialle ja jotenkin asiat vaan menevät aina jotenkin pieleen.
Sofialla on nätti pylly ja ihanat tisukkeet, huulet täydelliset ottamaan rakkauden julman valtikan suuhun.
tällä naisella riittää näitä henkilökohtaisia "projekteja" - diesellossilla Eurooppaan, avohakkuuta, erikoisjoukot-kuvauksiin... Ei oikein vaikuta ekologisten asioiden edistäjältä :D
Vierailija kirjoitti:
Minun käy Sofiaa sääliksi. Hän on niin reppana. Tiedättehän ihmistyypin, joka yrittää kauheasti ja pyrkii kaikkialle ja jotenkin asiat vaan menevät aina jotenkin pieleen.
Sinä säälität minua!
Syksyllä kun palaa poliittisen rälssin 4 kk kesälomalta sen 2kk kun pääsee 3kk jouluman viettoon
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä kun palaa poliittisen rälssin 4 kk kesälomalta sen 2kk kun pääsee 3kk jouluman viettoon
Puhuu työtön luuseri
Vierailija kirjoitti:
Wanna be Sanna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä säälität minua!
Sääli onkin oikein oivallinen tapa nostaa omaa egoaan.
Ei kuulu sinulle!