Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaellus/retkeily erotiikkaa?

Vierailija
16.06.2026 |

muistelmia?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö noilla yleisillä laavuilla tapahdu mitään? Siis niissä jossa yöpyvät random miehet ja naiset. 

Olen monta kertaa yksinäni kokatessani ja sitten iltaa istuessani toivonut, että paikalle harhautuisi joku mukava tyttö tai pari.

Minua on lähinnä pelottanut, kun olen yksin noilla käynyt. Mielummin olen kaukana kaikista jossain erämaassa. Eikä tietenkään sivistynyt juttelu ja seuran haun kokeilu haittaa, mutta kun se ei usein ole sitä. Ja koskaan ei voi tietää minkälainen r@iskari sitä tulee vastaan. Ja kuten arvata saattaa, olen nuori nainen.

Kuinka moni nainen on r*iskattu laavulla? Todennäköisemmin kuolet lomalennolla lento-onnettomuudessa.

No voisin vaikka veikata, että vaikka kuinka moni! Kuten muuallakin, ihan missä vain. Ei sillä silti mitään väliä, jos pelottaa, niin pelottaa!

Tilastojen miettiminen auttaa usein aiheettomiin pelkotiloihin.

Juuri näin!

Muistelen Yhdysvaltain tilastoista viimevuosilta esimerkkeinä, että eläinten aiheuttamia kuolemia olisi tilastoitu:

* Hai  1 kuolemantapaus

* Karhu 3

* Hevonen yli 100.

Vierailija
22/41 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö noilla yleisillä laavuilla tapahdu mitään? Siis niissä jossa yöpyvät random miehet ja naiset. 

Olen monta kertaa yksinäni kokatessani ja sitten iltaa istuessani toivonut, että paikalle harhautuisi joku mukava tyttö tai pari.

Minua on lähinnä pelottanut, kun olen yksin noilla käynyt. Mielummin olen kaukana kaikista jossain erämaassa. Eikä tietenkään sivistynyt juttelu ja seuran haun kokeilu haittaa, mutta kun se ei usein ole sitä. Ja koskaan ei voi tietää minkälainen r@iskari sitä tulee vastaan. Ja kuten arvata saattaa, olen nuori nainen.

On varmasti parempi, ettei tulille ole sattunut tulemaan naisia. Nuoret naiset ovat aivan hulluja nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä K-18 "luontoretkeilijöitä"  ja "eräjormailijoita" näkee Himoksessa.

Ei tarvitse mennä julkista tietä kauemmas  ei astua autosta ulos nähdäkseen vaikka  sträppishown..

Vierailija
24/41 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni nainen on r*iskattu laavulla? Todennäköisemmin kuolet lomalennolla lento-onnettomuudessa.

No voisin vaikka veikata, että vaikka kuinka moni! Kuten muuallakin, ihan missä vain. Ei sillä silti mitään väliä, jos pelottaa, niin pelottaa!

Juuri näin!

Muistelen Yhdysvaltain tilastoista viimevuosilta esimerkkeinä, että eläinten aiheuttamia kuolemia olisi tilastoitu:

* Hai  1 kuolemantapaus

* Karhu 3

* Hevonen yli 100.

Ja tämä liittyi asiaan? Ei mitenkään. 

Voit ihan aikasi kuluksi kattoa niitä r@iskaus tilastoja 

Vierailija
25/41 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä herään teltassa lähes joka aamu!

Sama täällä 👍

Vierailija
26/41 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin!

* Hai  1 kuolemantapaus

* Karhu 3

* Hevonen yli 100.

Ja tämä liittyi asiaan? Ei mitenkään. 

Voit ihan aikasi kuluksi kattoa niitä r@iskaus tilastoja 

Ymmärtäisin tuon liittyvän todennäköisyyksiin ja riskianalyysiin.

On valitettavan totta, että seksuaalirikokset ovat niin Suomessa kuin koko Neuroopassa lisääntyneet räjähdysmäisesti, mutta kuten tuolla aiemmin todettiin, niin i-rakit, agfaanit, somaalit sekä muut muhammedit poistuvat harvoin kovin kauas kaupungeista. 

Vierailija
27/41 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tuohon paiskauspelkoon kommentoida yksin retkeilevänä naisena, että olen törmännyt Nuuksiossa kahteen uhkaavaan tilanteeseen ja Kirkkonummella yhteen. Erämaassa en yhteenkään, vaikka useampi sata höpöttäjäukkoa on varmasti kaikkineen tullut kohdattua.

Ihan ovat supisuomalaisia nuo muutama häiriintynyt olleet. Minulla on ollut useimmiten mukana iso palveluskoira ja se on luonut turvallisuudentunnetta -ja varmasti estänyt ainakin yhden tilanteen eskaloitumisen. Että ymmärrän kyllä varsinkin ruuhkaisemmilla reiteillä että nainen voi joutua häiriköinnin uhriksi. Eri asia johtaisiko se lopulta r....aiskaukseen asti, mutta ilman isoa ja tarvittaessa puolustava koiraa olisin joutunut ainakin lähtemään yöksi kotiin joissain tilanteissa. Koska ei olisi huvittanut valvoa teltassa pelko persiissä. Miehet ei myöskään aina tunnu tajuavan miten tuollainen jää vaivaamaan vaikka ns. mitään ei käynyt. 

Vierailija
28/41 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teltassa voi helposti panna. Kumia kannattaa käyttää koska pesulle pääsee huonosti. Peppuseksin myös jättäisin kotiin koska harvoin siinä onnistuu olemaan niin rento että sen jälkeen tekisi mieli kymmenien kilometrien vaellusta. 

Vierailija
29/41 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teltassa voi helposti panna. Kumia kannattaa käyttää koska pesulle pääsee huonosti. Peppuseksin myös jättäisin kotiin koska harvoin siinä onnistuu olemaan niin rento että sen jälkeen tekisi mieli kymmenien kilometrien vaellusta. 

Kyllä teltassa on moni pannut ensimmäisen kerran.

Minäkin sain oranssissa kupoliteltassa naapurin siskoksilta vuoronperään 12-vuotiaana, vaikka multa ei silloin tullut vielä siemensyöksyäkään, mutta orkkuja kuitenkin!

Vierailija
30/41 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoritamme toisillemme perusteellisia tarkastuksia. Punkkitarkastuskin voi muuttua ihmeen kuumaksi.

Vierailija
31/41 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan kun oltiin vastarakastuneita, pantiin vaelluksella teltassa ja kodassa. Jälkimmäisessä oli pieni jännitysmomentti, kun kyseessä oli retkeilyalueen taukokota, johon olisi voinut myöhäisestä illasta ja syksyn pimeydestä huolimatta vielä joku tulla. 

Sittemmin on maltettu olla erossa toisista retkioloissa, paitsi häämatkavaelluksella. Siellä puoliso yllätti ja kaivoi rinkastaan liukkaripullon. Siinä sitten pantiin tuoretta rouvaa myös myös pyllyyn tunturissa, kun melko vasta oltiin anaaliseksiä ekan kerran kokeiltu ja molemmat siitä pidämme. M48

Ihanat hygieniaolosuhteet tunturissa perspanoille.

Vierailija
32/41 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedäpäs koko päivän vaellus painava rinkka selässä ja kokeile kumpaa haluaa illalla enenmmän, panna vai nukkua?

Vierailija
33/41 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan kun oltiin vastarakastuneita, pantiin vaelluksella teltassa ja kodassa. Jälkimmäisessä oli pieni jännitysmomentti, kun kyseessä oli retkeilyalueen taukokota, johon olisi voinut myöhäisestä illasta ja syksyn pimeydestä huolimatta vielä joku tulla. 

Sittemmin on maltettu olla erossa toisista retkioloissa, paitsi häämatkavaelluksella. Siellä puoliso yllätti ja kaivoi rinkastaan liukkaripullon. Siinä sitten pantiin tuoretta rouvaa myös myös pyllyyn tunturissa, kun melko vasta oltiin anaaliseksiä ekan kerran kokeiltu ja molemmat siitä pidämme. M48

Yhdyntä nuoren neidon kanssa avotunthurin laella on huikaiseva elämys!

Aurinko paistaa, taivas on huikaisevan sininen, joka suuntaan näkyy kauemmas kuin näkyy, mutta missään ei näy ihmisiä ja tuuli on vienyt hyttyset mennessään. Vain piekana kaartelee korkealla taivaalla ja kutsuu itseään!

Hoikka, vaalea tyttöni makaa X-asennossa täysin alasti, valkoisena varvikossa, hymyillen ja valmiina ottamaan minut vastaan. Olen myös täysin alasti, on lämmintä ja tuuli vieno.

Tuo oli pyhä hetki!

Toinen muisto: Istumme alasti sylikkäin. Tyttöni on kiertänyt kätensä ja jalkansa ympärilleni ja kullini on hänen sisällään. Emme liiku muuten, paitsi hyväilemme toisiamme käsillämme, tyttöni on painanut kasvonsa kaulaani vasten ja vailla muuta liikettä puristelee kulliani pillullaan, kunnes laukeamme yhtaikaa.

Nuo eivät unohdu, mutta ne eivät myöskään koskaan toistu.

Eläkää, ihmiset! Eläkää niin kauan kuin elätte!

Vierailija
34/41 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin!

* Hai  1 kuolemantapaus

* Karhu 3

* Hevonen yli 100.

Vertailun vuoksi:

Vuosien 1998-2015 saldo eläinten aiheuttamista ihmiskuolemista.
-Ampiainen 23
-Koira 21.
-Nautaeläimet 12.
-Hevonen 8.
-Kissa 3.
-Karhu 1.
-Kyy 1.
-Mehiläinen 1.
-Pässi 1.
-SUSI 0 (NOLLA).

Vierailija
35/41 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy tuohon paiskauspelkoon kommentoida yksin retkeilevänä naisena, että olen törmännyt Nuuksiossa kahteen uhkaavaan tilanteeseen ja Kirkkonummella yhteen. Erämaassa en yhteenkään, vaikka useampi sata höpöttäjäukkoa on varmasti kaikkineen tullut kohdattua.

Ihan ovat supisuomalaisia nuo muutama häiriintynyt olleet. Minulla on ollut useimmiten mukana iso palveluskoira ja se on luonut turvallisuudentunnetta -ja varmasti estänyt ainakin yhden tilanteen eskaloitumisen. Että ymmärrän kyllä varsinkin ruuhkaisemmilla reiteillä että nainen voi joutua häiriköinnin uhriksi. Eri asia johtaisiko se lopulta r....aiskaukseen asti, mutta ilman isoa ja tarvittaessa puolustava koiraa olisin joutunut ainakin lähtemään yöksi kotiin joissain tilanteissa. Koska ei olisi huvittanut valvoa teltassa pelko persiissä. Miehet ei myöskään aina tunnu tajuavan miten tuollainen jää vaivaamaan vaikka ns. mitään ei käynyt. 

Minulla on myös huonoja kokemuksia yksin retkeilevänä naisena ja tosiaan myös ihan supisuomalaisista miehistä. Tästä syystä itsekin hankin retkikaveriksi koiran. Sakemanni-mix, jolla huonoja kokemuksia miehistä, joten varoittaa jo kaukaa mikäli vähänkin epäilyttävä tyyppi alkaa lähestymään.

Vierailija
36/41 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös huonoja kokemuksia yksin retkeilevänä naisena ja tosiaan myös ihan supisuomalaisista miehistä. Tästä syystä itsekin hankin retkikaveriksi koiran. Sakemanni-mix, jolla huonoja kokemuksia miehistä, joten varoittaa jo kaukaa mikäli vähänkin epäilyttävä tyyppi alkaa lähestymään.

Muistakaakin sitten pitää koiranne kytkettynä maastossa älkääkä antako niiden paskoa kaikkia polkuja!

Vierailija
37/41 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaakin sitten pitää koiranne kytkettynä maastossa älkääkä antako niiden paskoa kaikkia polkuja!

Tämä. Nämä hysteeriset raiskuripelkoiset akat kokevat oikeudekseen juoksuttaa tappajakoiriaan vapaana kansallispuistoissa ym. ympäristöissö, jossa ne ovat vaara luonnonvaraisille eläimille ja ihmisille.  Jokseenkin outoa. 

Vierailija
38/41 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole mitenkään korostuneen "raiskuripelkoinen", enkä juoksuta koiraani vapaana saati anna sen tehdä asioitaan polulle. Ihme oletuksia. 

Reitillä koira on joustolla kiinni vetovyössä ja sillä on itsellään valjaat. Ergonomisinta niin. Laavulla tai nuotiopaikalla yleensä se on kiinni vähän kauempana siltä varalta, että paikalla on koirapelkoisia ja muutenkin koska kyseessä on valtavan iso ja tilastaan tarkka koira, eivätkä kaikki osaa koiria lukea. 

Irtijuoksuttajissa ja fleksi pitkällä menevissä on kyllä ollut niin miehiä kuin naisia, että tuskin korreloi minkään raiskauspelon kanssa ettei koira ole hallinnassa ja asianmukaisesti kytkettynä. 

Teltassa koirani kyllä on vapaana ja sitten on ollut oma moka jos sinne änkeää tai "hassuttelee" renkslaamalla vetoketjua yms. 

Vierailija
39/41 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvan puhdistuspyyhkeet taipuu moneen vaelluksella. Ja kortsu toki myös käytössä, ettei tules sotkua. 

Vierailija
40/41 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvan puhdistuspyyhkeet taipuu moneen vaelluksella. Ja kortsu toki myös käytössä, ettei tules sotkua. 

Opin aikoinaan käyttämään aamuteeltä jääneen teepussin naaman, niskan ja kainaloiden pesemiseen. Se käy siihen hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi