Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaellus/retkeily erotiikkaa?

Vierailija
16.06.2026 |

muistelmia?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan kun oltiin vastarakastuneita, pantiin vaelluksella teltassa ja kodassa. Jälkimmäisessä oli pieni jännitysmomentti, kun kyseessä oli retkeilyalueen taukokota, johon olisi voinut myöhäisestä illasta ja syksyn pimeydestä huolimatta vielä joku tulla. 

Sittemmin on maltettu olla erossa toisista retkioloissa, paitsi häämatkavaelluksella. Siellä puoliso yllätti ja kaivoi rinkastaan liukkaripullon. Siinä sitten pantiin tuoretta rouvaa myös myös pyllyyn tunturissa, kun melko vasta oltiin anaaliseksiä ekan kerran kokeiltu ja molemmat siitä pidämme. M48

Vierailija
2/41 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emännän kanssa on touhuiltu teltassa kerta jos toinenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kävelymatkan päässä on syrjäinen laavu jossa välillä käydään naimassa. Otan mukaan vain täyttyvän telttapatjan ja thermacellinkin tarvittaessa. Mutta vain sillon mahdollista kun olen yksin kotona ja erään lähialueen perheenäiti pääsee "lenkille".

Vierailija
4/41 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kävelymatkan päässä on syrjäinen laavu jossa välillä käydään naimassa. Otan mukaan vain täyttyvän telttapatjan ja thermacellinkin tarvittaessa. Mutta vain sillon mahdollista kun olen yksin kotona ja erään lähialueen perheenäiti pääsee "lenkille".

Tuollainen on huoraamista ei erotiikkaa!

Vierailija
5/41 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen on huoraamista ei erotiikkaa!

Kyllä meillä on hyvinkin eroottisia hetkiä silloin. Koska kumpikaan ei kotona niitä juurikaan saa kokea.

Vierailija
6/41 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noilla yleisillä laavuilla tapahdu mitään? Siis niissä jossa yöpyvät random miehet ja naiset. 

Vierailija
7/41 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö noilla yleisillä laavuilla tapahdu mitään? Siis niissä jossa yöpyvät random miehet ja naiset. 

Menepäs itsekin samoilemaan, ei tarvitse udella

Vierailija
8/41 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samoillut mutta en ole jäänyt yöksi. Kuitenkin laavuilla viettänyt vieraiden porukoiden kanssa aikaa ja tuosta olisi ainakin muutamana kertana voinut tulla jotain, jos olisin jäänyt yöksi. 

Vierailija
9/41 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samoillut mutta en ole jäänyt yöksi. Kuitenkin laavuilla viettänyt vieraiden porukoiden kanssa aikaa ja tuosta olisi ainakin muutamana kertana voinut tulla jotain, jos olisin jäänyt yöksi. 

Seli seli

Vierailija
10/41 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noissa onneksi kukaan ole suoraan ehdotellut, yhden kerran olen joutunut sanomaan että olen varattu kun kanssapatikoijan jutut meni niin toiveikkaaseen suuntaan. Muuten on vain ollut hyvää juttua myöhään yöhön ties kenen kanssa tulien äärellä. 

Ei ole sellaista skenaariota, jossa menisin vieraan miehen kanssa muhinoimaan vaikka olisi miten sinkkuus, ovulaatiot ja karski huumaavan tuoksuinen komistus. En vain ole sillä tavalla rakentunut että voisin yhtäkkiä alkaa panemaan 🤷

Exän kanssa on kyllä muhinoitu niin teltassa kuin eräkämpällä kuin pusikoissa... 

Nyxä ei retkeile eikä eräile ja minä en petä niin nyt ei ole ollut pariin vuoteen mitään kiihkeitä hetkiä luonnossa. 

N35

Vierailija
11/41 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä noissa onneksi kukaan ole suoraan ehdotellut, yhden kerran olen joutunut sanomaan että olen varattu kun kanssapatikoijan jutut meni niin toiveikkaaseen suuntaan. Muuten on vain ollut hyvää juttua myöhään yöhön ties kenen kanssa tulien äärellä. 

Ei ole sellaista skenaariota, jossa menisin vieraan miehen kanssa muhinoimaan vaikka olisi miten sinkkuus, ovulaatiot ja karski huumaavan tuoksuinen komistus. En vain ole sillä tavalla rakentunut että voisin yhtäkkiä alkaa panemaan 🤷

Exän kanssa on kyllä muhinoitu niin teltassa kuin eräkämpällä kuin pusikoissa... 

Nyxä ei retkeile eikä eräile ja minä en petä niin nyt ei ole ollut pariin vuoteen mitään kiihkeitä hetkiä luonnossa. 

N35

Ihmisiä on erilaisia. Yleensä naiset hokevat "en ole koskaan ennen käyttäytynyt näin" kun ovat päätyneet seksiin pikaisella tutustumisella.

Vierailija
12/41 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaikka kuinka monesti! Teltat, laavut, ihan retkeily ja kalareissut  tullut touhuttua vaikka ja mitä!

Nykyinen naiseni on tarkka hygieniasta, joten vähän vähemmän hänen kanssaan. Mutta kunnioitan sitä, kun saa tulehduksia helposti. Ei se sitä halua poista, nostattaa vain kun ei saa ja kotona sitten siitäkin edestä! Tai autossa, jos on matkalla käyty huoltoasemalla pikku pesuilla.. 

Vierailija
13/41 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ihana reissu on jäänyt mieleen, missä yövyimne teltassa metsä lammen vierellä. Lammen reuna oli hyllyvää sammal mätästä ja siihen pistettiin teltta ihan kokeilumielessä. No sehän oli todella ihana ja pehmeä alusta! Suo vain lotisi kun harrastettiin seksiä ja unikin maittoi hyvin sen jälkeen. Tuli vähän vesisänky mieleen, vaikka sitä en ole kokeillut. 

N36

Vierailija
14/41 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen monta kertaa yksinäni kokatessani ja sitten iltaa istuessani toivonut, että paikalle harhautuisi joku mukava tyttö tai pari.

Vierailija
15/41 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen monta kertaa yksinäni kokatessani ja sitten iltaa istuessani toivonut, että paikalle harhautuisi joku mukava tyttö tai pari.

Minua on lähinnä pelottanut, kun olen yksin noilla käynyt. Mielummin olen kaukana kaikista jossain erämaassa. Eikä tietenkään sivistynyt juttelu ja seuran haun kokeilu haittaa, mutta kun se ei usein ole sitä. Ja koskaan ei voi tietää minkälainen r@iskari sitä tulee vastaan. Ja kuten arvata saattaa, olen nuori nainen.

Vierailija
16/41 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on lähinnä pelottanut, kun olen yksin noilla käynyt. Mielummin olen kaukana kaikista jossain erämaassa. Eikä tietenkään sivistynyt juttelu ja seuran haun kokeilu haittaa, mutta kun se ei usein ole sitä. Ja koskaan ei voi tietää minkälainen r@iskari sitä tulee vastaan. Ja kuten arvata saattaa, olen nuori nainen.

Kuinka moni nainen on r*iskattu laavulla? Todennäköisemmin kuolet lomalennolla lento-onnettomuudessa.

Vierailija
17/41 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huolta, muhammed poistuu harvoin asfaltilta.

Tietysti aivan kaupunkien lähellä turvallisuustilanne voi olla heikompi kun kauempana.

Vierailija
18/41 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni nainen on r*iskattu laavulla? Todennäköisemmin kuolet lomalennolla lento-onnettomuudessa.

No voisin vaikka veikata, että vaikka kuinka moni! Kuten muuallakin, ihan missä vain. Ei sillä silti mitään väliä, jos pelottaa, niin pelottaa!

Vierailija
19/41 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voisin vaikka veikata, että vaikka kuinka moni! Kuten muuallakin, ihan missä vain. Ei sillä silti mitään väliä, jos pelottaa, niin pelottaa!

Tilastojen miettiminen auttaa usein aiheettomiin pelkotiloihin.

Vierailija
20/41 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään teltassa lähes joka aamu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi